Jump to content

Проект Ауди S2 - ghostdog


Recommended Posts

За да стане това, някой с пари трябва да хареса това което до сега съм събрал и да има кеш енд кери, което много ме съмнява, но реших да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, страшен кеш трябва да извади, нема що... rolleyes.gif

Обаче - трябва също така и да е манЯк.

Не ги харесвам особено купетата, иначе бих ти взел купчината... zustimm.gif

Пък и си имам друга купчина. hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криза брат. Както и да е, спирам със спама.

Проектът до тук се продава, преди малко ми пуснаха оферта за друга кола към която проявявам много сериозен интерес. Ето какво се продава:

- шаси S2 купе куатро - по вин се води ABY мотор, по екстериора липсват, фарове, мигачи и халогени, всичко друго е налично, купето е в идеално състояние, със спирачки, на шенкели от NM е, с главини 4х108, давам 4 броя главини 5х112, регистрирано със Софийски номера, само трябва да се прехвърли, по интериора доколкото съм запознат няма липси.С оригинална разпънка между бомбетата и стойка за радиатора отстрани.В момента е на някакви алуминиеви 15-ки с гуми, с тях се продава.

- 2.2Т AAN, след основен ремонт, със сменени основни, биелни лагери, сегменти и гумички на клапани, нов ангренаж, двигателят е пълен комплект + даунпайп, само компресор за климатик си няма.Моторът е готов за съдене по план тази седмица към края.

- сетъп за двигателят за 400коня с хибридно турбо, работило буквално 3 часа, 440кк дюзи и тн.

- спортна електроника KMS MA25 с цялата инсталация, в цената е включена навързване на електрониката и настройка

- бензинова помпа достатъчно за сетъпа

- тампони за двигател

- демпферен маховик от AAN

- воден радиатор от петак с метални казани + малък радиатор за отпред, на размери е почти колкото разстоянието между фаровете, към радиаторите има ел. перка + цялата и инсталация и водни маркучи

- перфектна хидравлична рейка и още една която леко тече

- предна броня от компетишън в цвета на купето + гредата зад бронята

- скоростна кутия 01Е от А6-ца 2.5тди 180коня с лапите, кутията само трябва да се промие и да се сложи ново масълце

- табло с климатроник и управление на климатроника

- дебела задна стабилизираща щанга

- табло от петак до 260км

- малките три уреда за налягане на масло ....

- всичко по двигателният отсек е налично, абс, серво....

- комплект полуоски от NM

и доста дреболии които пропускам, в цената е включено насаждането на двигателя, като се досглоби колата навързване на електрониката и настройка на колата. До завършване на проекта трябва да се набавят заден диференциал, кардан, генерация за която мога да съдействам със специални цени за гърнета магнафлоу, съединител за който мога да съдействам със специална цена за пълен комплект на закс, интеркулер, да се напасната лапите на скоростите на магарето + тампони за скоростите, тампон за задният диференциал, турбо пътища, турбо маркучи, скоби, фарове, мигачи, халогени и една кофа болтове и гайки :hilezh: и едни по-хубави спирачки.

Цена на всичко до тук 6500лв, смятам за нормална при положение, че само сток двигатели 2.2Т трудно се намира под 2500лв, шасито съм го платил 1100лв, само екуто е към 1500лв без допълнителните кабеляците, турбото е чисто ново на практика, да го кажем 1000лв което е смешно като цена, има навързване на електроника в цената, настройка, предна броня от компетишън 400лв, скорости, маховик, радиатори, табло, допълнителни уреди....

Нищо от списъка по-горе не се продава отделно, няма нужда от запитвания, ако изпусна офертата която ми пуснаха, ще си довърша проекта.

Готов съм да отделя време ако някой има интерес да се видим и да си поговорим, за връзка 0884206396 Борис се казвам. Моля за ограничен спам в темата по този въпрос. Реших да се откажа от проекта само, защото получих интересна оферта за друга кола, това е единствената причина, ако тя се продаде, си продължавам по старо му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам парите нито годините иначе съм страшен фен на С2 и си ми е мечта от малък , успех с начинанието и дано

всичко стане така както искаш !!

Редактирано от RISTEE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брато,стискам палци да стане както го искаш!

Сори,че ти спамя ,пожелавам ти го просто!

Не ми се занимава сега ,в противен случай бих ти улеснил заигравката... <_<

Дръж ни в течение... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа ес4-ката се продаде леко бързо, въпреки че ми бяха обещали да ми я пазят една седмица. Та продължавам да питам, има ли смисъл от задните седалки на купето, тоест има ли място отзад или направо да ги елиминирам с нормален салон който не се сгъва, за да влиза някой отзад? Питам защото си харесах две много яки седалки на FK, но не са сгъваеми. Никой не каза нищо за тези жълти конита спорт, много ли са твърди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не каза нищо за тези жълти конита спорт, много ли са твърди?

Аз на А4-ката бях с такива предни, регулируеми по твърдост и ги бях навил на максимално твърдо/уж да намаля недозавиването/ и колата возеш все едно има права тръба , заварена вместо амортисьора.Така и ги продадох и не можах да видя как возят при по-малка твърдост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На средна твърдост са ок и от към завиване и от към возене.

Сложил съм eibach pro kit черни прОжини -35мм (реално са около 40мм).

Много голяма разлика има и с какви гуми карам, сега с новите (hankook ventus prime) е още по добре от към хендлинг.

Спирачният път също се подобри значително, клатушкането като лодка изчезна тотално.

Вози стегнато, но не и непоносимо твърдо... не дрънка или топурка грам.

Единственото което спрях да правя е да качвам бордюрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че ще забравя за бордюри. Тук един колега има такива, само че и регулируели по височина на хонда акорд, возих се на средна твърдост и най-високи, вози си перфектно според мен, даже доста комфортно за спортни амортисьори, пак са жълти, просто имат 3 нива на височина, но той е със стоковите пружини. Гумите 90% сигурно, че ще са 225/45/17, но не се знае за какво ще намеря оферта като марка и модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен са на три степени, на втора степен е най-добре за мен.

Наредих и двете кори под мотора и ск.кутия и доста утихна от към завихряне.

Кечето над двигателя също спомогна за намаляване на шума в движение.

Като се има в предвид че съм пробито моно на газ.... без претенции за някакви скорости над 160.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта кола бях с кони спорт аджъстабъл,нема кво ти обяснявам....коко 100 С4 ми ги снабди с доволно отстъппка

Пружините ми беха АВТ

Sent from my iPhone using Tapatalk 3

....натегнати докрай!!!!!!!

Иначе за кво са ти конита....?

Sent from my iPhone using Tapatalk 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проектът беше до тук, за добро или лошо си купих S4 B5 и ми е мерак да наливам пари в него. Ако някой се интересува от някоя част от проект S2 да пише на лично, всичко ще се продава, просто трябва да намеря малко време и да ме отмързи, за да направя един пълен списък с части и цени и да пусна тема в купува/продава.

Благодаря за помощта, съветите и акъла които получих, съжалявам че няма да ги употребя до край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита новата придобивка и със здраве да си я караш. :zustimm: Все си мислим, че ще е за добро. S2-ката ми се струва, че щеше да ти изпокъса нервите докато стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ще има и за нея най-вероятно. Само да минем КАТ благополучно и да я позастраховам и се почва.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан ли е, те са доста по-трудно намираеми?

Фейслиф или не?

Ако е фейслифт и седан си улучил джакпота, особенo ако и боята е ногаро блу. :D

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимки ве,ахмак! :hilezh:

Честито и новия проект да го докараш до край! :zustimm:

п.п. добре ,че не е 1.8Т :respekt:

п.п2. само не ти завиждам за тва,че сичко ше ти е х2 във финансов аспект :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Седан ли е, те са доста по-трудно намираеми?

Фейслиф или не?

Ако е фейслифт и седан си улучил джакпота, особенo ако и боята е ногаро блу. :D

Santorin Blue авант фейслифт, не съм и търсил седан, обожавам авантите.

Честита колица на Боби :bia:

Мерси, другата седмица ще закарам купето при доминатора да седи и да продава части, можеш да минеш да си вземеш калнИка.

Дай снимки ве,ахмак! :hilezh:

Честито и новия проект да го докараш до край! :zustimm:

п.п. добре ,че не е 1.8Т :respekt:

п.п2. само не ти завиждам за тва,че сичко ше ти е х2 във финансов аспект :gruebel:

Нямам снимки, в мен имам само ключове, колата е на сигурно в един охраняем гараж, на сухо, студено и далеч от слънцето. Другата седмица като му я платя цялата ще минем кат и ще я наснимам, нямах всичките пари да му я платя на човека и му вися 1000лв, понеже съм скъсаняк и никой не ми даде 1к назаем, за да си я прибера <_< Едно 1.8Т си имам, не ми трябва второ. Финансовият аспект е смятан, смятан....да се надяваме, че няма да дойде много тежко състоянието, а и доста я избирах все пак. Отне ми 2 години грубо, за тези 2 години гледане по-добра не успях да намеря, нагледах се на напудрени трупове с 5 цифрени суми на табелите. Тази я плащам много по-малко като си има и забележките, но с оглед на цената и на състоянието на двигател и скорости просто нямаше начин да я изпусна, външен вид се прави, не ми се възстановяваше двигател и скорости. Има и някой играчи с нея ел. шибедах, RNS-D, темпомат, ел. кожен салон с подгрев, за съжаление бял, ксенончета това онова, не е пълна база. Скоро ще я подкарам и ще има тема 2.7Т КО4(КОЧ) :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...