Jump to content

Проект Ауди S2 - ghostdog


Recommended Posts

Нормално.

044 може да се монтира и в резервоара като потопяема помпа.

Е той ако няма да избухва с некви бесни коне и бош 040 ще му свърши работа, а и е на поносима цена? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако колата ме изкефи в бъдеще има идея за по-гоуемо турбо, но това е по-далечен план и от раздуването. GTX3071 от момента в който я пуснаха просто съм си я заплюл, въпросът беше на каква кола да я монтирам.

"нормалното" беше насочено към мен, ако съм разбрал правилно, най-вероятно за липа от компетишън. Мотора го взех с някаква спортна електроника, но каква е ще те излъжа, защото помня имена колкото за 5 стоники <_< , мисля да пробвам да карам с нея, човека който ще настройва колата ме увери, че няма да имам проблеми... ще видим, май Косьо е карал със същата, но кога, какво и тн ни знам. Турбината е някъв хибрид, така и не се сетих да взема да я снимам и да и сваля размерите, изглежда голяма.Общо взето гледах мотора, главата му не е нацепена което ме изненада и цилиндрите са перфектни.

Да ме просветлите малко 040 не беше ли интанк, а 044 външна и сега се оказа, че и 044 може да стане интанк??

Нормално ли е тези 044 помпи да имат ТОЛКОВА много ментета?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ИСО ти си баце, тази тема се надявам да не я затрият, имаш го.
Благодаря. :bia:

Няма да се затрива темата, виж какви хубави неща си замислил :rolleyes:

...Не знам за бензиновите помпи, просто такова ми е вътрешното чувство...

Потопяема или външна си бачкат еднакво и нормално(ако това те притеснява).Разликата е там, че ако трябва да сменяваш потопяема е няколко идеи по-сложно, а външна сменяваш за минути.

...Спирачките се надявам да са 6 бутални отпред и дву отзад, ще видим, в началото ще го карам смел със стоковите, дано да не стане беля.

Мисълта ми беше, че и с 4 бРутални ще спираш идеално, но щом искаш, може и 6 :) Оригиналните двубутални, ще те спират до 300 коня и малко, но натам...Все пак зависи от начина на използване на спирачките.

Топлоизолация... мииииииииии деа знам, много тъничка ми се струва ламарината на купето, а за звуко, то дайнамат има доста модели, някой по-точно?

Топлоизолация не ти трябва, ОК си така.Дайнамат е много качествен, и най-евтиния, тънкия да вземеш ще ти свърши работа.Може и някаква вата да изпозваш, подобна на оригиналната. Или отиваш в някоя морга и си взимаш от каквато и да е кола, после режеш, обличаш в найлон и си готов.(бюджетен вариант) :lol:

Още един ФАпрос, лип от компетишън според вас как ще изглежда на купе?

Лип за предната броня ли !? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше, че и с 4 бРутални ще спираш идеално, но щом искаш, може и 6 :) Оригиналните двубутални, ще те спират до 300 коня и малко, но натам...Все пак зависи от начина на използване на спирачките.

не си харесах модел, малко съм кат путка, гледам и на външен вид да ми хареса :rolleyes:

Лип за предната броня ли !? :gruebel:

да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ае не знам какво ще избухва, ама съм обещал на моя човек с ЕМката да седим и да гърмим по светофарите, искал колата да стреля от ауспуха, ще трябва да се мисли и за лънч контрол, няма да го ползвам, но да му направя кефа

Нали ти казвам добре изглежда лип-а. Има снимки на купета из нет-а с такъв.

не съм виждал

П.П. търся си интейк от S2 3б аби или квот има, че този от аан ме дразни как седи, ако някой чуе нещо да свирка

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Авител има руския вариант на Динамат и е в пъти по-евтин ,а е проверен и върши работа

оригинални спирачки ссе палят при по-сериозно спиране от 200 ,с 4 буталните не се захващай,хубаво си решил по 6 буталца да работят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих си чисто нови предни дискове 325мм на 32мм без сърцевини, къде могат да ми направят къстъм сърцевини на 5х112?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

унифлекс ,адаша

тъкмо ше ти направи и преходници

Относно раздувките,не е необходимо да набавяш 4 бр калници,както направих аз,та даже на мен ми отидоха 5....както и да е де,ето как го правят хората + прагове...стои уникално,дори се замислям за авант,не че не ми и требва де :hilezh:

http://www.rs2002.org/kori.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яко е да,харесва ми много

за унифлекс, май ще мина да ги разпитам за разни неща, да видим какво мислят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ае не знам какво ще избухва, ама съм обещал на моя човек с ЕМката да седим и да гърмим по светофарите, искал колата да стреля от ауспуха, ще трябва да се мисли и за лънч контрол, няма да го ползвам, но да му направя кефа

не съм виждал

П.П. търся си интейк от S2 3б аби или квот има, че този от аан ме дразни как седи, ако някой чуе нещо да свирка

Ако държиш на интейк от 3B/ABY, в s2forum редовно изпадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Авител има руския вариант на Динамат и е в пъти по-евтин ,а е проверен и върши работа

Аз на майтап купих флашбанд, който принципно е за хидроизолиране- 5мм битумна лента. Налепих само от външната страна 'тавите' на вратите на Шкодата и се получи брутална разлика- сега не дрънчат като на Матиз при затваряне и шума осезаемо се намали.

А как свирна DLS- a :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако държиш на интейк от 3B/ABY, в s2forum редовно изпадат.

уж гледам, ама....

Аз на майтап купих флашбанд, който принципно е за хидроизолиране- 5мм битумна лента. Налепих само от външната страна 'тавите' на вратите на Шкодата и се получи брутална разлика- сега не дрънчат като на Матиз при затваряне и шума осезаемо се намали.

А как свирна DLS- a :dance:

ае тоя флашбанд много го спрягат по някакви теми, ама ми се струва ташак работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уж гледам, ама....

ае тоя флашбанд много го спрягат по някакви теми, ама ми се струва ташак работа

Силно се заблуждаваш- питай Пепи как здраво хваща, има си и фолио от външната страна като СТП- то. И на консерва като Фабията има много осезаем ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5мм е дебело тва,дет си го лепнал,така ли Иво??

Ако е толко,със сигурност ше прави акустиика,ама тия сиви лъскави тикса по 1мм ,дет ги лепкат у Онда форума на оризарниците са пълен тестис! :steinigung:

Това руското ,дет ви казвам го слагаха на един Trailblazer и като затвориш вратата се чува много яко туп-ване!!

Ако държиш на интейк от 3B/ABY, в s2forum редовно изпадат.

Виждал съм китайче в ebay ,обърнат колектор и никак не изглеждаше зле!!Беше към 200$ мисля,което си беше чиста оферта,аз дадох 600лв за обърнатия и полиран..

Потърси го ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5мм е дебело. Единствената забележка е, че фолиото не е токлова лъскаво след като го нагрееш и минеш с валяче, но то така или иначе изглежда свински :hilezh:

Ето на едната задна врата след минаване с валяк на нагрятата изолация:

578067_10150716221413616_611303615_9604908_1613917129_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май ще си карам с AAN-а, не виждам смисъл от тази инвестиция за момента

тоя флашбанд бате го гледам, че го лепят по някви покриви и улуци..... бахти звукоизолатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Флашбанда е вибро, а не шумоизолация. Не очаквайте, че като се налепи по калници, капаци и т.н. ще утихне колата значимо. Иначе вместо флашбанд, който е най-кекавия подобен продукт по-добре да се ползва битуселф примерно или нещо малко от малко по-читаво. СТП разбира се по-добро от всички строителни алтернативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и AAN-овия да се преправи ,ако дросела му се измести напред... ;)

Иво,що така на парчета си го лепил ? :gruebel: Според мен тряа да е по-плътно едно до друго за по-добър ефект..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,що така на парчета си го лепил ? :gruebel: Според мен тряа да е по-плътно едно до друго за по-добър ефект..?

10см широка лента взех. Предната врата не е завършена на снимките- поради големите неранвости по 'тавата', пълних с малки кръпки и застъпвах.

Както казах, при мен търсех утихване, а не някакви хай- енд резултати, затова взех флашбанд и съм пре-доволен от резултата :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...