Jump to content

проблем с имобилайзера или нещо друго.


Recommended Posts

колеги имам следния проблем аудито не пали.

единствената грешка киято дава е следната:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557

Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Проблемът е че въобще не пали. Не става дума да запали и след това да изгасне.

не знам какво да правя ключът за имобилайзера си гасне след една две секунди.

Няккави идеи

колата е а4 1.8т аеб 1996г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро не. След като изчисти грешката върна ли се при следващо палене?

Прегледай бушоните да няма някой изгорял. След това провери бензиновата помпа дали работи. Отвии горния маркуч от рейката, бутни го в една тубичка и завърти на стартер. Трябва да хвърля бензин яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж бензиновата помпа и ако не е от нея трябва да се насочиш към електрониката. Единствения вариант при електрониката съвсем да не пали е гръмнал датчик на хол. При този вариант обаче би трябвало да запише грешка в компа, Обикновено при всички други случай на 1.8т отказва един цилиндър, Комутатора е с 4 отделни канала и бобините са отделни и шанса да гръмнат едновременно е почти 0. Компютъра да се сдуха тотално е рядко срещано и ще излезе на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушонът на помпата е здрав, а дали помпата работи не знам.

Ако някой има идея как да тествам без да я свалям. Интересното е, че помпата не записва грешка.

Интересува ме също под задната седалка ли е помпата и лесно ли се сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първия пост съм ти писал как да провериш най-лесно дали помпата работи, но може би трябва да обясня по-подробно. Като погледнеш отгоре на мотора към бензиновата рейка отива един маркуч който е свързан с нея с накрайник гайка. Развиваш гайката и маркуча се освобождава. За да не направи всичко в бензин пъхаш края му в някаква туба или шише и въртиш на стартер. Ако мята сериозна струя бензин помпата работи.

Маркуча се намира най-отгоре и е много лесно достъпен. Цялата проверка ще ти отнеме най-много 5 минутки.

Помпата няма да запише грешка защото не се управлява от компютъра. Помпата е в багажника мисля и при седан и комби ама за седана не съм много сигурен. Вдигни мокета и ще видиш дали е там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Сега намерих време да проверя дали помпата качва бензина към двигателя.

Ами бензин няма, такаче утре ще купя помпа.

Надявам се, че проблемът не е в релето. Ако някой има идеи сега е моментът.

И още нещо помпата еднаква ли е на quattro и предно. Доколкото разбрах помпите на 1.8 и 1.8Т са еднакви.

:bia:

Редактирано от alexander82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами преди да купуваш се увери 100% а не се надявай щото е доволно скъпа :) Щом няма бензин е ясно, че не работи, но въпроса е защо? Отваряш капака под който е помпата и й подаваш директно 12в от акумулатора ако не тръгне я сменяш иначе търсиш проблем по инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери също и горивния филтър да не е затлачен с боклуци. А ако работата излезе - нова помпа , тогава задължително смени и горивния филтър. И помпата е в резервоара, а не в багажника.

3669415p.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър трябва да има в комплекта на помпата, даже два,

единият за FWD другият за AWD, това при условие,

че колегата си вземе помпа VDO.

... И помпата е в резервоара, а не в багажника.

Така, де ама да не предлагаш да го свали, че да я вади?

Та нали достъпът до помпата е през отвор в багажното отделение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, само уточних къде е помпата. А за горивния филтър имах в предвид този

4695504U.jpg

А в комплект с помпата но не във всички има само грубата цедка. Но едва ли ще е толкова задръстена че от нея да не иска да засмуче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, само уточних къде е помпата. А за горивния филтър имах в предвид този

А в комплект с помпата но не във всички има само грубата цедка. Но едва ли ще е толкова задръстена че от нея да не иска да засмуче.

:zustimm:

Но тая "цедка" от убавия бензин и боклуците в гюма става добро гоМно.

Дано колегата не стига до смяна на помпа, че филма е добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, alexander82 казваш един път, че миришело на неизгорял бензин и след това, че няма бензин gruebel.gif. Компютърът ти казва, че стартирането е блокирано от имобилайзера. Провери си тоците към помпата. Успех и пиши като оправиш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да спре да пали, оставял ли си я без акумулатор?Преди да сменяш помпа виж дали идва ток до нея.Ако имаш друг ключ пробвай с него.

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзера си има решение от колегата Leo в тази тема.

И при мен от време на време се показва "Engine Blocked Bla Bla", ама не му обръщам внимание. За да си сигурен че не е от имобилайзера, всеки път като подадеш контакт изчаквай жълтата лампичка с ключето да изгасне(няколко секунди). След това проблемите са на двигателя.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих бензинова помпа втора употреба, но за съжаление се оказа че не работи.

Добрата новина е, че старата ми помпа се оказа, че си работи при директно подаване на ток.

Пак огледах бушона,ами здрав си е. След това се насочих към релето. отворих го и го сложих го без капачето.

Релето залепва дава ток и след това прекъсва и колата гасне. След 5-6 опита колата спира да пали въобще. Имобилайзера ми не свети на таблото. Захраних помпата от габарита отзад и колата си работи перфектно. Понеже идеите ми се изчерпаха и не успях да се справя сам с проблема оставих вчера колата на сервиз. Надявам се до вторник да я оправят.

май ще се окаже имобилайзер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова :bia:

Оказа се, че някой някога е слагал допълнителен имобилайзер на колата, после го е махнал и някаква жица се ебавала. И аз не разбрах точно, обаче колата вече си пали.

Пичовете я оправиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...