alexander82 Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 колеги имам следния проблем аудито не пали.единствената грешка киято дава е следната:VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - IntermittentПроблемът е че въобще не пали. Не става дума да запали и след това да изгасне.не знам какво да правя ключът за имобилайзера си гасне след една две секунди.Няккави идеиколата е а4 1.8т аеб 1996г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 По скоро не. След като изчисти грешката върна ли се при следващо палене? Прегледай бушоните да няма някой изгорял. След това провери бензиновата помпа дали работи. Отвии горния маркуч от рейката, бутни го в една тубичка и завърти на стартер. Трябва да хвърля бензин яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 9 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 Изчистих грешката не пали. около колата мирише на неизгорял бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 Виж бензиновата помпа и ако не е от нея трябва да се насочиш към електрониката. Единствения вариант при електрониката съвсем да не пали е гръмнал датчик на хол. При този вариант обаче би трябвало да запише грешка в компа, Обикновено при всички други случай на 1.8т отказва един цилиндър, Комутатора е с 4 отделни канала и бобините са отделни и шанса да гръмнат едновременно е почти 0. Компютъра да се сдуха тотално е рядко срещано и ще излезе на диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 10 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 Бушонът на помпата е здрав, а дали помпата работи не знам. Ако някой има идея как да тествам без да я свалям. Интересното е, че помпата не записва грешка.Интересува ме също под задната седалка ли е помпата и лесно ли се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 В първия пост съм ти писал как да провериш най-лесно дали помпата работи, но може би трябва да обясня по-подробно. Като погледнеш отгоре на мотора към бензиновата рейка отива един маркуч който е свързан с нея с накрайник гайка. Развиваш гайката и маркуча се освобождава. За да не направи всичко в бензин пъхаш края му в някаква туба или шише и въртиш на стартер. Ако мята сериозна струя бензин помпата работи. Маркуча се намира най-отгоре и е много лесно достъпен. Цялата проверка ще ти отнеме най-много 5 минутки. Помпата няма да запише грешка защото не се управлява от компютъра. Помпата е в багажника мисля и при седан и комби ама за седана не съм много сигурен. Вдигни мокета и ще видиш дали е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 24 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 (Редактирано) Сега намерих време да проверя дали помпата качва бензина към двигателя.Ами бензин няма, такаче утре ще купя помпа.Надявам се, че проблемът не е в релето. Ако някой има идеи сега е моментът.И още нещо помпата еднаква ли е на quattro и предно. Доколкото разбрах помпите на 1.8 и 1.8Т са еднакви. Редактирано 24 Юни 2012 от alexander82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Ами преди да купуваш се увери 100% а не се надявай щото е доволно скъпа Щом няма бензин е ясно, че не работи, но въпроса е защо? Отваряш капака под който е помпата и й подаваш директно 12в от акумулатора ако не тръгне я сменяш иначе търсиш проблем по инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Провери също и горивния филтър да не е затлачен с боклуци. А ако работата излезе - нова помпа , тогава задължително смени и горивния филтър. И помпата е в резервоара, а не в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Филтър трябва да има в комплекта на помпата, даже два,единият за FWD другият за AWD, това при условие,че колегата си вземе помпа VDO.... И помпата е в резервоара, а не в багажника. Така, де ама да не предлагаш да го свали, че да я вади?Та нали достъпът до помпата е през отвор в багажното отделение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Не, само уточних къде е помпата. А за горивния филтър имах в предвид тозиА в комплект с помпата но не във всички има само грубата цедка. Но едва ли ще е толкова задръстена че от нея да не иска да засмуче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Не, само уточних къде е помпата. А за горивния филтър имах в предвид тозиА в комплект с помпата но не във всички има само грубата цедка. Но едва ли ще е толкова задръстена че от нея да не иска да засмуче.Но тая "цедка" от убавия бензин и боклуците в гюма става добро гоМно.Дано колегата не стига до смяна на помпа, че филма е добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k kraev Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Колега, alexander82 казваш един път, че миришело на неизгорял бензин и след това, че няма бензин . Компютърът ти казва, че стартирането е блокирано от имобилайзера. Провери си тоците към помпата. Успех и пиши като оправиш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 (Редактирано) Преди да спре да пали, оставял ли си я без акумулатор?Преди да сменяш помпа виж дали идва ток до нея.Ако имаш друг ключ пробвай с него. Редактирано 24 Юни 2012 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gec1bg Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Имобилайзера си има решение от колегата Leo в тази тема.И при мен от време на време се показва "Engine Blocked Bla Bla", ама не му обръщам внимание. За да си сигурен че не е от имобилайзера, всеки път като подадеш контакт изчаквай жълтата лампичка с ключето да изгасне(няколко секунди). След това проблемите са на двигателя. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 1 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Купих бензинова помпа втора употреба, но за съжаление се оказа че не работи.Добрата новина е, че старата ми помпа се оказа, че си работи при директно подаване на ток.Пак огледах бушона,ами здрав си е. След това се насочих към релето. отворих го и го сложих го без капачето.Релето залепва дава ток и след това прекъсва и колата гасне. След 5-6 опита колата спира да пали въобще. Имобилайзера ми не свети на таблото. Захраних помпата от габарита отзад и колата си работи перфектно. Понеже идеите ми се изчерпаха и не успях да се справя сам с проблема оставих вчера колата на сервиз. Надявам се до вторник да я оправят.май ще се окаже имобилайзер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 2 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 Колата е готова Оказа се, че някой някога е слагал допълнителен имобилайзер на колата, после го е махнал и някаква жица се ебавала. И аз не разбрах точно, обаче колата вече си пали.Пичовете я оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts