Jump to content

Може ли да се постави газ на 2.6


Recommended Posts

Няма. Слагай, но доста газаджий напоследък отказват да правят такива двигатели. Не знам защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газов инжекцион залепва идеално,а това,че някой газаджии отказват да монтират газ на такъв двигател става ясно колко си разбират от работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честито за добрата покупка! Преди 2 седмици сложих газов инжекцион на моя параход - Ауди 100 C4 2.6 и съм изключително доволен сега-засега от разход на гориво, поведение на пътя, най-вече ускорение и режим на работа. Сложих си полски за 1250 лв., като в цената влизаше и бутилка на място на рез.гума. Вчера ходих до Варна и днес се върнах - даде ми среден разход 11,5 л/100 км. газ. Ако те интересува повече за марката, ще видя точно модел, спецификация и т.н. и ще ти дам подробна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ГИ за този мотор. Навъртял съм над 40 000 хиляди последната година и половина на такъв мотор с Бардолини, освен филтри, друго не те интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София пиши на автора на тази тема за сервиз http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=125244&st=0&gopid=1850809entry1850809

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм авторът на темата, която колегата Geeppii цитира. От Сряда съм с ГИ на моята кола, която е със същия като твоя матор. За сега съм минал 500км на газ. Разход с газ от ШЕЛ - 10,5 - 11, предимно извънградско, но не по магистрала,с пуснат климатик, нормално каране. Колата ми е автоматик и с подобно каране ми даваше 0,5 литра по-малко на бензин. Мисля, че е добре разхода, понеже не усещам разлика във вървенето на колата. Не може да няма разлика, но просто не я усещам.

Казах, че газта е от ШЕЛ, защото от опита, който имам от предишната си кола, с газ от ШЕЛ ми гореше малко повече. Сега съм сипал от Лукойл, но още не е свършила и незнам какъв разход ще даде, а и сега градско ще засичам.

Незнам какви са тези специалисти, които не искат да слагат газ на този двигател. Аз в сума ти газ сервизи съм питал и никой не ми каза, че не става, не иска да я прави и т.н. Освен това навсякъде съм питал и за обикновена газова - също става за този двигател. Майстора, който ми прави колата (Захари се казва, до Сточна Гара му е сервиза, на ул. Букурещ) е върл противник на газовите, но и той смята, че на този двигател няма проблеми да се сложи ГИ. Метан също става, питал съм в СБА за информация - казаха че няма проблем. Просто при метана мощността пада с 30%, което си е 50 коня в случая, а аз съм автоматик и нямаше да ме кефи как ще тръгвам по 1 минута на светофар.

Това, което мога да ти кажа е, че на този двигател става както обикновена газова, така и ГИ. При обикновената трябва да внимаваш всичко по тоците (свещи, кабели и т.н. ), както и възд. филтър винаги да са перфектни, за да не гърми, че колекторите са пластмасови отдолу. Общо взето всичко е до това, колко пари можеш да отделиш за газова. По-добрият вариант е ГИ, все пак и разхода би трябвало да е по-малък от обикновената. Но при всички положения слагай газ, че тоя гълтач не можеш да му смогнеш иначе :)

P.S. ГИ-то ми е Фобос + Бардолини.

Редактирано от SECURITY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно се мятай на гЪзта,този двигател е много благодатен за нея.

Но само ГИ,друг вариант няма.Някой газаджии се правят,защото печалбата им е по-малка,

но сега не е като преди,има конкуренция,за около 1200-1300 лева имаш качествена уредба.

Моята я поставих преди 2 месеца и вече и направих 2000 км.

Много съм доволен,вървеш почти като на бензин,разход 15 в града,10 извън,11 магистрала. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Спокойно се мятай на гЪзта,този двигател е много благодатен за нея.

Но само ГИ,друг вариант няма.Някой газаджии се правят,защото печалбата им е по-малка,

но сега не е като преди,има конкуренция,за около 1200-1300 лева имаш качествена уредба.

Моята я поставих преди 2 месеца и вече и направих 2000 км.

Много съм доволен,вървеш почти като на бензин,разход 15 в града,10 извън,11 магистрала. :zustimm:

Преди седмица поставих метанов инжекцион Ланди ренцо навъртях около 1100-1200км. и честно казано съм доволен с 10лв метан на цена от 1.85лв.кг. изминавам 90-95км смесен разход-повече извънградско иначе само градско 10лв-80-85км.

За момента няма ядове надявам се така да е и за напред това е резултата от мене колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са ти отзивите за спадането на динамиката спрямо бензин.

Да забравих да отбележа че мощноста пада значително разликата между бензина е голяма,но все пак има достатъчно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Спокойно се мятай на гЪзта,този двигател е много благодатен за нея.

Но само ГИ,друг вариант няма.Някой газаджии се правят,защото печалбата им е по-малка,

но сега не е като преди,има конкуренция,за около 1200-1300 лева имаш качествена уредба.

Моята я поставих преди 2 месеца и вече и направих 2000 км.

Много съм доволен,вървеш почти като на бензин,разход 15 в града,10 извън,11 магистрала. :zustimm:/>

Оппппппааааааааа,

90 000 в БГ с обикновена газова !

10-11л.извън

13-14л.градско !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще бъдеш публично линчуван, не се радвай :hilezh:/>

Много хора говорят без да съзнават се изказват доста крайно. Точно както горе в темата. Винаги може нормална уредба, но си има своите плюсове и минуси :zustimm:/> А тях си ги преценява конкретно всеки за себе си. Понякога едно коректно и точно обяснение на компромисите решава проблемите завинаги :zustimm:

ПП - И аз карам АЦЕ с газова дето има супер нормалното поведение като за "проблемен".

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценовата разликата между обикновената газова и ГИ вече не е кой знае колко голяма, така че всеки си приценява сам плюсовете и минусите.

Все пак при качествен монтаж и настройка паричките за ГИ се избиват за около 15 хил.км.

Просто трябва да сме щастливи с нашите по-стари бензинови коли, защото така като гледам на голяма част от новите газифицирането е безсмислено (имайки предвид за последствията след това).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак при качествен монтаж и настройка паричките за ГИ се избиват за около 15 хил.км.

Ако не отидеш при някой изедници числото за избиване на ГИ е вече 10 хил.км. дори при сегашното по-лошо съотношение в цените на газ/бензин. На легена ГИ-то вече направи 17 хил.км. а го сложих края на февруари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...