Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Мисълта ми е ако тия са боядисани, не ставаше ли да пръснеш и твоите, скоро гледах нещо такова при един бояджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, пробвах преди на б5-цата...

Не става, продават се такива спрейове но не се получава, бояджиите отказват, защото трябвало огледалото да мине през метална баня. От две места ми го казаха това. И боята си личи, тя не добива по-различен вид от едно сиво.

То и тия, сигурно са боядисани някак, ама е по-друг начина.. Тия изглеждат метални :lol:

Но си прав, може и някой да успее да ги направи, но аз като цяло не съм навътре с бояджииските работи

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля за нещо такова, затова разпитвам.Имат бои като тази, доколкото знам пластмасата се подготвя доста трудно, единия от праймърите е доста скъп и затова хората се отказват.Тънкия момент при мен е, че съм с две еднакви дълги огледала, не знам има ли комплект като твоя, но за варианта десен волан, от къде ги поръча твоите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобо, как мислиш като знаеш цвета на моят автомобил, ако ги направя и аз дали ще се забелязва разлика?

И трябва ли боята на капаците да е в перфектно състояние преди тази процедура, за да станат добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобка, значи, според мен при теб ще седи по-добре лъскавият вариант. Ето така - http://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?81338-Audi-A4-S-line-umbau-auf-S4-FRONT

Тези моите, са по-различни от сивите(които са твоя цвят кола), които използвах за заместител, докато тези пристигнат. Ще направя снимки на тези матовите и на сивите, да видиш едно до друго, като седят, каква е разликата. Боята трябва да е в добро състояние, иначе си остават забележките и след направата им. Просто са по-малки след това.

СЛАВ, НИКО, моите са правени в Стрелча при Еверт, след доста уговорки, обяснения и преговори =)

Тези, които ви ги покаах на първата снимка, сe свързах с човека...той ми обесни че всъщност, техниката за направата на тези огледала е същата, както са направени моите.

Ако някой, се е засилил да поръчва такива матови като моите, изчакайте 1-2 месеца, да напиша отзиви. До сега, единственото, което мога да споделя е че изглеждат убийствено. =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях д си свържа усилвателя към касетофона като сега той захранва само баса защото колоните съм ги пуснал директно към касетофона и си свири доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм доволен от Стрелча, няколко месеца им трябваше за да почнат да се люпят и сега са пълен кенеф. Другата седмица ако ми остане време ще си ги боядисам и лакирам и ще сложа снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моят проблем с индикацията за накладки все още не намирам решение.

Спирачната течност е ок, акумулатора също, оглеждах букси и кабели- също ок, само не намерих къде е тази втората в подкалника.

Забелязах нещо- след автомивка вчера не се появи индикацията при две-три запалвания на двигателя и през целия път от Плевен до София, но спрях за 5 мин. и при запалване се появи отново.

Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да "окъсяваш" с мостче във всеки един куплунг на датчиците на накладките за да видиш дали ще угасне индикацията. Като угасне покарай известно време за да си сигурен, че няма да светне пак. Дори можеш да замериш директно с омметър куплунга към самата накладка - трябва да дава "късо". Където няма верига там е заминал датчика на накладката. Ако е в това проблема разбира се. После продължаваш меренето с казанчето за спирачна течност.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре ми препоръчайте някой, който разбира от тези неща да ида и да ми помогне, защото аз съм много зле с тоците, ще има да гледам blink.gif и да се чудя кое, как, къде, както когато търсих втората букса. smile.gif

Влади, който смени носачите, в следствие(може и да не е в следствие, но преди това никога не го бях виждал този знак на фис-а, та дори го питах и за какво еsmile.gif), на което започна да се появява тази индикация, не откри причина, но и той си призна, че не ги разбира електрониките.

Някой друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-нататък - залъжете буксите на накладките, да видим дали просто не са се прецакали и оттам да идва дерт-а.

Между другото, аз все си мисля, че някоя от буксите на накладките се е предала... защото на ФИС, май излиза само краят на накладките, другите работи по спирачната система, май излизат на таблото с АБС, ЕСП, и индикация спирачки =)

Абе Боби, спирачна течност видя ли?! .. =)

Болднатото го направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затова ти казвам да го направиш ;)

VBI ти го е написал също. Окъсете датчика на накладките, да видим дали ще дава грешка =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре ми препоръчайте някой, който разбира от тези неща да ида и да ми помогне, защото аз съм много зле с тоците, ще има да гледам blink.gif

затова ти казвам да го направиш ;)

VBI ти го е написал също. Окъсете датчика на накладките, да видим дали ще дава грешка =)

Това няма как да го направя пред блока примерно или на някой паркинг сам- нито знам как, нито имам необходимите инструменти.

Не всеки се е родил научен, а и за това си има сервизи и хора знаещи, за това и попитах къде да ида, ако знаете? bia.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се завърти гумата, мисля че може да се откачи буксата на накладката, тя има две пинчета, просто с една тел да се даде мост. За майстор, не мога да те насоча. Общо взето, мисля че всеки с канал/подемник може да го направи.

Имам питане, с какви предни накладки карате?

Аз купих едно АТЕ за доста пари и вчера го чух да прискърцне и май това ще му е последното скърцане при мен ;)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с АТЕ, нямам никакви странични шумове, но и дисковете са ми на тази марка, мисля АТЕ поуър диск се водеха.

Твоите дискове какви са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се завърти гумата, мисля че може да се откачи буксата на накладката, тя има две пинчета, просто с една тел да се даде мост. За майстор, не мога да те насоча. Общо взето, мисля че всеки с канал/подемник може да го направи.

Имам питане, с какви предни накладки карате?

Аз купих едно АТЕ за доста пари и вчера го чух да прискърцне и май това ще му е последното скърцане при мен ;)

Колега и аз съм АТЕ и дискове Брембо не нарязано и при мен прискърцва и то доста.:angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така и аз съм с такова...

Значи АТЕ накладките скърцат? Или от дисковете скърца?

Ако сменя само накладките ще спре ли да скърца или и дисквое да сменям...иначе спира мега добре...

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така и аз съм с такова...

Значи АТЕ скърцат? Или от дисковете скърца?

Ако сменя само накладките ще спре ли да скърца или и дисквое да сменям...иначе спира мега добре...

Ами аз преди да сложа АТЕ-то смених всичко и моя майстор ми каза че ще ми сложи дискове Брембо и накладки Текстар, и те след известно време се разскърцаха и затова ги сменихме с АТЕ, но ефект никакъв. А относно дисковете никога не съм чувал да скърцането да е от тях, но мисля че наистина може да се окаже от тях.<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а с какво да сменя накладките?

Нещо хубавко и добре спиращо(като АТЕ)

Не знам, мен сега малко ме е яд, че не си сложих TRW накладки и дискове.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...