Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Ето така се получи при мен, жалко че нямам време да сваля корите и да ги монтирам.

Използвах кабел черен и червен 1.5 квадрат, и текстилен изолирбанд, да бъде възможно най-фабрично =)

img0023jb.th.jpg

За тея 5W, колкото е обикновената лампа, оригиналната инсталация е не повече от 0.50 нас всеки от двата кабела, така че си се презастраховал с доста, особено като се има предвид, че ще се ползват диоди с не повече от 1 ват консумация...

И понеже и аз се зарибих да кълцам корите отдолу, мисля да го направя по по-мързеливия начин - да изкарам червените плафони и да направя връзката при тях, като с тел или нещо друго такова прекарам кабелите до долната дупка, щото не ми се свалят корите...

Link to comment
Share on other sites

Понеже неможахме да се съберем, аз вчера ги монтирах. Отне ми около 3 часа. Първо очертавах контурите правейки малки дупки с бормашината. И после изрязвах с макетен нож. Единсвеното което е по-сложно е ,че трябва да се внимава с изрязването. Прави се един малък отвор в центъра и леко започва да се изрязва отивайки към края. Човек опита ли се още от първия път да го изреже , ще стане по-голям отвора и после кофти. Довечера ще направя снимки, ако незавали отново.

Link to comment
Share on other sites

Колко на колко милиметра направихте отвора?

Всъщност понеже и червените плафони са такива, мисля да взема мерките от тях...

Link to comment
Share on other sites

Колко на колко милиметра направихте отвора?

Всъщност понеже и червените плафони са такива, мисля да взема мерките от тях...

Размерите са същите като на червените плафони. Но е трудно да се говори за размери. Прави се видимо по-малък отвор и на око налгаш плоафоана отстраняваш малко материал отново налагаш и така докато го докараш до размера.

Link to comment
Share on other sites

И аз да се похваля ,Миналата седмица монтирах рейка със сервотроник и волана се върти наистина с един пръст ,като се има на предвид че джантите са ми 18-ки .Колкото по бърчо караш толкова повече се втърдява.Смених и баланс шафт модула и колата утихна адски много .Стария беше на косъм от блокиране ,късане и кола на тръпчета.Утре ще опитам да намеря антени за телевизията и ще кача снимка ако хвана новините :gruebel:

Link to comment
Share on other sites

Stefan Stefanov , какви диоди сложи за осветление? =)

Върза ги директно към + и - на тея от червените плафони, нали ?

И снимки да видим как е станало

За тея 5W, колкото е обикновената лампа, оригиналната инсталация е не повече от 0.50 нас всеки от двата кабела, така че си се презастраховал с доста, особено като се има предвид, че ще се ползват диоди с не повече от 1 ват консумация..

абе да има, като е повече квадрата не е проблем =)

Edited by Bobu
Link to comment
Share on other sites

И аз да се похваля, сложих амбиентното осветление на предния и задния плафон.

Утре ще кача снимки с обяснения кое-как, че си има малко тънкости zustimm.gif

Но като цяло е много лесна работа, сигурно и за това ефекта не е кой знае какво.

Link to comment
Share on other sites

Сложих такива http://www.led.omega-light.com/AutoLED/

Взех ги от магазина където ти предложи. :hilezh: Вързах ги директно към червените плафони.

И аз да се похваля ,Миналата седмица монтирах рейка със сервотроник и волана се върти наистина с един пръст ,като се има на предвид че джантите са ми 18-ки .Колкото по бърчо караш толкова повече се втърдява.Смених и баланс шафт модула и колата утихна адски много .Стария беше на косъм от блокиране ,късане и кола на тръпчета.Утре ще опитам да намеря антени за телевизията и ще кача снимка ако хвана новините :gruebel:

:respekt: Браво! Личи си, че правиш всичко с мерак. Аз също имам желание за такива подобрения, но поради високата цена за сега ще си остана с желанието :hilezh:

Edited by Stefan Stefanov
Link to comment
Share on other sites

Ето една снимка как се получи :rolleyes: Извинявам се за лошото качество, но последния път настроих блендата да стоии по-дълго време отворена. И сега нямах време да се ровя из настройките. А без статив се получава размазано, но както и да е.

2cojxnb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Зарибихте ме и мен да правя тази интервенция на Б5ицата. :rolleyes:

Макар и да няма заводско тази екстра, ще я добавя. Но преди това имам няколко въпроса:

1. На червените плафони, като се сложи диод какъв е ефекта?

2. Предпочитам по "топлите" цветове за такова осветление има ли диоди, които да не светят студено бяло, нещо от типа на 3000k?

LED_Colours.jpg

Link to comment
Share on other sites

В такъв случай, оставаме на варианта с диоди на червените плафони и крушки на белите. Освен ако не намеря червени и бели SMD-та, с които да заменя другите диоди на платката от типа с двата диода. На какво мнение сте вие?

Link to comment
Share on other sites

Ето ти - топло бяло http://led.omega-light.com/AutoLED/autoled.html#osrauto според продавача разбира се и на солена цена =)

Stefan Stefanov , да ти кажа отново - станали са перфектно плафоните и светлината =)

Днес видях и на Боби Асенов амбиента, според мен е станало много хубаво, сега само един черен таван :lol:

Edited by Bobu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Мерси! Абе гледам всички говорите за този амбиент :hilezh: Искам да го видя наживо. Ако ми хареса направо да го правя и аз. Тъкмо съм загрял. Ти няма ли да ги монтираш твоите светлини.

Link to comment
Share on other sites

Прилагам снимките с обяснения, както казах за амбиента на плафоните:

Това е необходимият диод

4949950p.jpg

След това започна разглабянето и свързването, което е много лесно, тъй като си има място за поставчне на диода и точно къде да се свърже. Единственото, което изисква повече внимание е пробиването на дупките.4949962v.jpg

4949965S.jpg

4949974A.jpg

4949976D.jpg

4949982Z.jpg

4949986w.jpg

След това започнах да разглабям и задния, за да пробивам наведнъж двата плафона

4949990R.jpg

Преди да започнете да пробивате плафоните е хубаво с шило да направите в центъра дупчици, за да сте сигурни, че няма да ви избяга в страни, като пробивате.

4949995V.jpg

На задния плафон няма място за закрепване на диода, и се лепи със силикон над пробитите дуки(6.5мм), понеже съм ползвал инструкциите, които Бобу ни даде flehan.gif няколко страници назад и на вас препоръчвам да ползвате, там има и точно как да се измери и къде да се пробие за задния плафон, понеже няма подготовка на него, за който е решил да прави и отзад, та аз нямах силикон и го побългарихhilezh.gif, като разширих дупките от 6.5мм, изплзвайки бургия 11мм. Плафона бях подложил на метална основа, за да не го пробия целия и да се получи коносовидна дупка, защото диодчетата са с такъв профил и да си паснат. Застават си точно така, като фабрично направено си щракват чак и допълнително слoжих капчица за по-сигурно, да не тръсне някъде и да се размести и мисля се получи добре.

4950005y.jpg

4950026G.jpg

Ето и къде се свързват:

4950030R.jpg

Ето и отпред как изглежда така направен:

4950034H.jpg

4950040v.jpg

4950048W.jpg

4950053B.jpg

4950065L.jpg

Edited by asenovb
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Станало е фабрично според мен с този амбилайт. Хубави снимки си дал, че на повечето не се виждаше точно, къде точно се щракват кабелите. А и това с по-големите дупки на задния плафон и защракването е много хитра идея. Браво за труда =)

Edited by Bobu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Боби с черен мат ли ги пръснахте или със сив( какъвто е оригинално) ?

Мислех и аз да ги правя, но когато са сиви, то това значи, че са с би ксенон.Тогава лупата е по-голяма, а и трябват пръскалки на бронята.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...