Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Айде днес подкарах Тв -то ,да подчертая с оригинални антени и всичко е снеговалеж .В понеделник ще ходя да търся афтърмаркет антени в Авител ,ама няма да ви казвам като ги сложа ,да не ми се смеете .Ако някой знае нещо специфично как ще стане най-оригинално да казва, че да не се изложа :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Да не би антените, да дават проблем с времето, както става с тия на радиото ? Или да са мокрени?

Link to comment
Share on other sites

Незнам какво се случва но картината не е готина,и понеже гледам само оригиналните каталози гледате се сетих да питам да не ми се смеете като ушия някви афтърмаркет антени :dance:Ще им направя един тест и извън градско,преди да се откажа

Edited by gogotzanovsf
Link to comment
Share on other sites

MB900-Y123.jpg

Тая мисля, че става. Има я в каталозите на ваг. Само ще внимаваш, да не ти я откраднат децата, да си направят пушка за фунийки от нея :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Мерси за предложението но засега реших проблема със едно сплитърче и около 50 метра кабел ,направо си пуснах blizoooo от вкъщи.Само незнам какво да правя утре ,може би за в движение да те послушам и да взема една такава антена

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Чак преди малко щракнах моя амбиент и реших да Ви го покажа.

За тези, които се чудят, дали си струва =)

ambient.th.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Честа болежка при б6/б7 са счупени панти на вратата на жабката. Ето няколко интересни линкове за DYI

Ремонт на жабка ауди б6 / б7 и смазване на амортесьрчето, което отговаря за плавното отваряне на жабката и за светлината.

http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-s4-diy-how-section/1906-audi-b6-s4-a4-diy-glove-box-hinge-repair.html тук

http://www.audiforums.com/forum/b6-models-70/audi-a4-1-8t-b6-glove-box-lid-cover-broken-hinge-bracket-brake-repair-diy-170959/ и тук

и една друга тема в нашия форум http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=113317

Ако търсите в гугъл - жабка - glove box, пантите - hinge

Хубаво ще е, ако има кой да структурира и категоризира важната информация, в първото мнение примерно.

Edited by Bobu
Link to comment
Share on other sites

Днес се занимавах с чистачките - дясната скърцаше и почти не чистеше. За съжаление на нашите коли са сложили някакво друго захващане на рамената и за да се сменят трябва да се купят оригинални чистачки - 70-80лв комплекта. Друг вариант е направо да се сменят двете рамена с тези от по-стария модел за да се ползват стандартни чистачки, но и те са цифра.

Реших да опитам да сменя само перото. За целта купих 55см чистачка от една бензиностанция. Ето стъпка по стъпка как се сменя само перото:

1. Свалих внимателно двете пластмасови капачета от двете страни на новата чистачка и извадих новото перо с предпазителите отгоре - издърпват се настрани. Самото перо отгоре малко се различава от оригиналното, но не е проблем защото каналчетата съвпадат.

2. Свалих оригиналната чистачка и много внимателно махнах страничните капачета. Ако случайно се счупи някое (при мен едното се счупи :hilezh: ) може да се ползват от новата чистачка, но трябва да се залепят със силикон при сглобяването накрая за да не се вадят.

3. Издърпах старото перо - затяга доста около захващането на чистачката и обикновено се къса, но не е проблем.

4. Нанизах новото перо на оригиналната чистачка - лесно влиза.

5. Нанизах отляво и отдясно двата горни предпазителя от новата чистачка върху оригиналната чистачка защото на оригиналната няма заради профила на перото отгоре - там е едно цяло. Ако предпазителите опират в закрепването на чистачката в средата се резват с едни секачки малко под ъгъл - после не пречи на заключващия механизъм на чистачката.

6. Щракнах двете капачки от двете страни на чистачката. При мен понеже се счупи едната при свалянето, ползвах от новата чистачка и я залепих със силикон отвътре за всеки случай :).

Монтирах новата чистачка и я пробвах - чисти идеално и не скърца :). Цялата работа може да се направи и ако се купят само пера, но няма да има резервни капачета и предпазители отгоре - това е чисто козметично, но по-добре стои.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Не виждам голям смисъл от процедурата при цена на чистачките около 80 лева двете.Оригиналните изкарват около 3 години ,което прави по 20 и няколко лева на година.При замяната само на перата си мисля че няма да изкара повече от година и май ще се върже еднакво като пари с едната разлика че ще има повече работа.Все пак обяснението на колегата е много добро и би послужило на някой закъсал колега

Link to comment
Share on other sites

При замяната само на перата си мисля че няма да изкара повече от година

Ако са Шампион ще изкарат минимум 2 години Гога, но Вальо не се е сетил да ме пита.

Шампион предлагат само гумените пера. :)

Link to comment
Share on other sites

Ето две снимки, за който не е направил още осветлението във вратите.

Как изглежда отдолу. И идея за прекарване на кабелите. Аз лично ползвах платнена изолираща лента, за да не се различава от останалата иснталация. Обикновен изолирбанд сложих само на едното място, където се свързват кабели, защото се щраква в едно каналче. В понеделник ще купя диоди и ще покажа, как свети. =)

img0063mf.th.jpgimg0064lj.th.jpg

Гледам, всеки почна лека полека да казва, какво и как го е направил. Това е много хубаво, ще има информация, за който иска да си пипне нещо по колата. Хайде, пък дано всеки като се включва изпреварим и раздела за б6/б7 на audizine =))

Edited by Bobu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Не виждам голям смисъл от процедурата при цена на чистачките около 80 лева двете.Оригиналните изкарват около 3 години...

Не мисля, че има нещо в тези чистачки, което да струва 80лв ;). Хубави чистачки Шампион/БОШ с конвенционално закрепване са около 25-30лв (перата пък са поне 2 пъти по-евтини) и ще изкарат същото време както и "оригиналните". Всичко опира до качеството на перото - реално с това чисти чистачката. Няма никаква разлика в оригиналната чистачка и стандартните Шампион/БОШ, които се продават, освен в закрепването. Смяна на перото на една чистачка отнема 10мин., т.е. след 20мин. имаш 2 нови чистачки. Предполагам, че ще ти отнеме повече време да ходиш да си ги купиш от Порше, да не говорим, че ще дадеш още 60+ лева за ... нищо.

Кокич знам, че можеш да намериш и само перата, но не бях сигурен дали ще се получи и затова предпочетох да експериментирам с някаква чистачка :). На следващата смяна ще се възползвам :gut:.

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Боби с черен мат ли ги пръснахте или със сив( какъвто е оригинално) ?

Мислех и аз да ги правя, но когато са сиви, то това значи, че са с би ксенон.Тогава лупата е по-голяма, а и трябват пръскалки на бронята.

Извинявам се, че отговарям чак сега, но не бях отварял форума няколко дни, бях пълен офф и релакс rolleyes.gif

Със сив мат са, и с би ксенон, само пръскалки нямам за сега hilezh.gif

Link to comment
Share on other sites

Реално не си с биксенон, а си с ксенон на късите и на дългите.

При биксенона, лупата при светкане на дългите променя фокуса си(щраква), а дългите светлини светват с нормална халогенна крушка =)

Edited by Bobu
Link to comment
Share on other sites

Реално не си с биксенон, а си с ксенон на късите и на дългите.

При биксенона, лупата при светкане на дългите променя фокуса си(щраква), а дългите светлини светват с нормална халогенна крушка =)

Добре де, може и така да го кажем smile.gif

Тук със защитното фолио ли са вече?

Само на единия фар съм със защитно, че направих грешката да питам в Дунев мотор спорт слагат ли фолио, а бях за регулиране на фарове и халогени.

Не го направиха както трябва, съсипаха ми фолиото, вечер вадя очи и само ми присветкат, така са ми регулирали фаровете, голяма греда нацелих при тях.

Link to comment
Share on other sites

Ако искаш, мога да ти дам телефон, къде да ти сложат фолио, с тяхно ако не се лъжа 60 лв, 30мин работа. Човекът работеше в Надежда май..

Относно фаровете ти - аз не виждам разлика между твоите и истинските ескови - http://www.ebay.com/itm/2005-Audi-S4-B6-Headight-Left-Used-Ballast-Bi-Xenon-Good-Condition-/110859099890?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item19cfb79ef2&ssPageName=RSS:B:SHOP:US:101

афф, сега седя и го гледам тоя фар от ибей, колко малко ми трябва да влеза в един такъв филм и да си сложа такива фарове =)

Edited by Bobu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...