Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Нещо с това огледало димващо нищо не виждам ,сега ще прегледам инфото което си дал .Май ще ми трябват 2 системи ,защото една подържа 3 дистанциоони само :zustimm: .

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да включиш и изключиш фаровете, няма ли промяна?

И като врътнеш на задна, изсветлява ли?

виж и тази - http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?118783-I-ve-got-myself-an-auto-dimming-rear-view-mirror-Help

има доста снимки, кое къде

Редактирано от Bobu
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свързани са ми 3 кабела

1 плюс

2 маса

3 сигнала от задна

Гледам че трябва да се включи и към плафона,каква ще е играта към плафона

Тука има една снимка на кабелите които купих

http://www.kufatec.de/shop/de/Audi/A4-B7/8E/Kabelsatz-automatisch-abbl.-Innenspiegel-Audi-A4-B7

Не мога да схвана тоя leseleuchte къде отива,иначе другите 2 които не съм свързал са май за другите 2 странични огледала

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабелите са :

-задна

-клема 15..

-ляво огледало

-дясно такова

-маса

leseleuchte е плафона...и подробно - lese-read-чета leuchte-light-светлина... по-скоро са ти малките лампички за четен... явно има някаква игра там...примерно ако е светнато огледалото се затъмнява и може би, като не си го включил този кабел, огледалото си мисли, че непрекъснато седи светнат плафона... знам ли

описанието, къде се включва в плафона, мисля че е добро. има си свободно място, що не го направиш ?

как ти се струва, като обяснение =)

Редактирано от Bobu
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото си преведох грешно и помислих че тоя кабел е за соларен шибидах и викам аз нямам такъв и клъц.Утре ще ровя да го наставя някъде и да го включа.Само това остава да е причината ,Иначе като дам на контакт огледалото си става тъмно ,дори и на изключено положение,и при задна не иска да се посветли.Повече няма нищо да добавям че много трудно става всичко :gruebel:

Описанието ми се струва като да бръмнем утре до Планет да почерпа

Редактирано от gogotzanovsf
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли представа защо след смяна на носачи започна да ми се показва индикацията за накладки на фис-а придужено със звуков сигнал?

Това се случва при запалване, но не всеки път.

Друг път си паля и всичко е наред, изписва си ОК и след определено време при натискане на спирачка, пускане на мигач или фарове примерно пак се появява това предупреждение, в други случаи въобще не се появява.

Накладките са гледани- имат си доста живот, буксите също.

Къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти проблем,да не е проблема някъде в кабела за АБС по нагоре в подкалника където имат още една букса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам един въпрос към знаещите :). Имам бутон на волана за телефон, обаче трябва да има и някаква приставка - като го натисна на дисплея изписва "no function". Някой знае ли къде се намира куплунга на тази приставка, дали може да се изведе AUX от нея за да се върже с кабел мобилен телефон? На CD-то нямам бутон AUX, дали може да се изведе от него такъв вход? Идеята е по кабел да си свържа мобилния телефон и да ползвам CD-то като "свободни ръце". CD-то е оригиналното, без навигация. Има ли начин да се сложи някакъв bluetooth модул?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази букса и кабел не знам дали са гледали има ли проблем.

Провери си я сам..тя се намира след едно гумено маншонче на самия подкалник...просто го дръпни към гумата и виж буксата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела минава през ламарината към купето. Проследи кабела от главината на къде отива - лесно е. Като измъкнеш гумичката с кабела от другата страна има две букси - едната е за ABS-a, другата е за накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И отляво, и отдясно, отпред и отзад - за всяко от колелата има по един такъв кабел.

Т.е. са общо 4. Задните мисля отиваха под задната седалка... Предните свършват под таблото до ламарината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги някой да знае слуяайно как да си вържа оригиналния усилвател на Ауди А4 Б6 към обикновенно CD SONY.Включени са ми само предните колони а от усилвателя до касетофона отива едно снопче с 5 тънки кабелчета 2 бели,2 кафяви и 1зелен но нямам букса и незнам как да ги вържа.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа как, но няма да ти хареса - моя Алпин като го вързах за колата и почнаха едни странни шумове и едно кривене и в двете задни пищялки.

После питах едно момченце, дето е слагало обикновени CD-та на мястото на Концерт-ите и каза, че най-добре е да се елиминира нацяло вградения усилвател и да се пуснат отделни нови кабели към вратите.

Обаче тая идея никак не ме привлича нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги някой да знае слуяайно как да си вържа оригиналния усилвател на Ауди А4 Б6 към обикновенно CD SONY.Включени са ми само предните колони а от усилвателя до касетофона отива едно снопче с 5 тънки кабелчета 2 бели,2 кафяви и 1зелен но нямам букса и незнам как да ги вържа.Благодаря предварително.

Колега не се занимавай само с рязане на кабели ,по добре виж в нета дали не продават някакви преходници за твоята кола.Аз подмених оригиналното СД със РНС-е и си поръчах преходници от Ebay.Според мен така става най добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, закачихте ли колата на ВАГ?

Като стигнете до кабелите от главината под подкалниците, на запалена кола някой да мърда кабела, да се види дали ще има грешката?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дано не е изкривен ъгъла на шенкела спрямо земната ос :dance:

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или някой от датчиците за странично ускорение

Само дано не е изкривен ъгъла на шенкела спрямо земната ос

като последствие земното ускорение, става със стойност различна от 9.8м.с на квадрат... и тогава стават опасни работите :lol:

трябва да се провери дали земното ускорение, все още си е 9.8м.с на квадрат

Са сериозно:

Закачете колата на компютър. Пуснете тест на АБС системата.

Вдигнете колата или свалете колелото, няма значение как, проверете буските при колелото, използвайте контактен спрей.

Замери си акумулатора

Вижте кабелите, които вървят в подкалника.

АКО нямаш warning cleaner-и на ксеноните си сложи.

В този ред =)

По-нататък - залъжете буксите на накладките, да видим дали просто не са се прецакали и оттам да идва дерт-а.

Друго, намери някакъв смисъл в хаоса - т.е. кога светва индикацията.

Запали на ръчна спирачка, не натискай спирачката, пусни фарове, после мигач, после мигни с дългите, да видим дали тогава се появава...т.е. дали е нещо по тоците.

Ако не - врътни волана, да видим дали има общо с разместване на накладка.

Ако не - натисни спирачка.

Между другото, аз все си мисля, че някоя от буксите на накладките се е предала... защото на ФИС, май излиза само краят на накладките, другите работи по спирачната система, май излизат на таблото с АБС, ЕСП, и индикация спирачки =)

Абе Боби, спирачна течност видя ли?! .. =)

Това са само насоки разбира се, не парадират за пълна точност.

Pffffffffff.. Голям роман го извъртях, писател съм един вид =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби а как е с новите носачи ,няма хлоп няма троп или ???Че на мен нещо ми тропва още глухо на дупка и утре съм на оглед ходова част в порше че ми писна да сменявам на посоки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачана е на Ваг, но не знам дали е пускан тест на абс и е гледано в каналите за абс.

Ще проверя буксите зад колелата.

Акумулатора не е сменян от както я купих, но тогава беше нов.

Ксенона ми е на Луксима, а той мисля има warning cleaner, все пак не е евтин и е с 2 год.гаранция.

Спирачната течност я сменях преди има-няма година, но ме съмнява да е от нея, защото не ми свети всеки път, като паля.

Другото ще го правя, както си го описал, ако нещо от горните не помогне.

За сега не съм усетил да има хлоп и троп, защото повече обръщам внимание на звука, който най- много ме дразнеше преди да сменя носачите и заради него го направих, но той не изчезна- един такъв писклив, като на гума някак, няма нищо общо със звук на и от нещо метално.

Иначе си е по-добре определено с нови носачи.

Поздрави на

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време съм се вгледал в Audi A4 S4 RS4 B6 B7 8E Matt Mirror Caps Case Covers, или нагледно:

$(KGrHqF,!l0E3GyswkR)BN7hGptlQ!~~0_12.JPG

Затова си поръчах ....кутия :

img0080pt.jpg

интересното, обаче трябваше да се появи пред мен само след секунди..

Имах опасения, да не са дошли лъскави хром капаци за огледала, защото не исках такива..държах да са матови, каквито са и в оригиналния вид.

Е матови са =)

p1030820j.jpg p1030821.jpg

Доволен си се излегнах в стола. Понеже всичко освен мен спеше, намалих звука на колоните и си пуснах... =)

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Мисля, утре да ги сложа на колата, ше направя снимки вече в готов вид и повече не смятам лятото да се занимавам...само да не ми се налагат ремонти =)

Редактирано от Bobu
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В заглавието не пише никъде за хром...пише мат.

Audi A4 S4 RS4 B6 B7 8E Matt Mirror Caps Case Covers

Как са го получили, редуцирали ли са хромовия оксид с алуминиий или не са... има ли хром, изобщо...само метална баня и нанесена боя с мат ефект ли е...не знам

Виж знам, дали са метални или не? Пластмасови са, металните струват 546 Евро... :blink:

Не знам, как се нарича хром, никел и тн... но не изглежда като боя. 1:1 е с лайсните на тавана примерно =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...