vectra Публикувано 29 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 Вариантът с табло а4-б4 е лесен много, то за това я има тази цялата а4(тук е мястото да изкажа огромни благодарности и респект към Алекс(dominator)). Честно казано това е нещо което не ми се иска да правя и първо ще пробваме друг вариант, ако той не стане ще го мислим. Исо, няма да е най-бързата, има къде, къде по-бързи, но определено ще е една от най-читавите в България, колкото и нескромно да звучи. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Осмак. Събира се в коша конете са повече от достатъчно и с подходяща скоростна кутия бях направо ошашавен като видех 140км 2000оборотаСори за офф-а, с ква кутия е това 140 на 2000 об, хибрид някакъв или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 30 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 от дизле 6-ца. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 (Редактирано) Свиркай, ако си решил проблема с новия мотор и старото табло.Май трябва да се ползва такъв адаптер, за да работи коректно оборотомерът: Редактирано 4 Октомври 2012 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 14 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Бавно, но се напредва.Така я оставих Така е сега Двете сърца За мой късмет се оказа, че турбото не е грам в добро здраве и ще се купува ново. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Работата продължава- взех ново турбаланче( тук благодарности на jimi), днес поръчахме всички ремъци, ролки, филтри, масло, гумички и отделно алтернатора отива за рециклиране. Тези дни ще направя и снимки, силно се надявам до края на седмицата единственото оставащо да бъдат кабелите, че вече много ми се дава газ... 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Какво турбо взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 K03 029, взех него, защото пасва без никаква заигравка на АЕБ колектора. Утре се надявам мотора да е в коша и горе долу другата седмица да се чуе гласеца. В момента размишляваме какъв кулер да се сложи, защото при компетишън бронята място колкото искаш. Другото което мисля е при кой да се правят настройките , защото със сигурност ще трябва да се пусне още бензец с ко3 29-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Аз само да кажа, че номерът с тахото работи. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Това е много добре! Сега ме светни с колко голям кулер си? Твоят според мен е оптималният вариант при комп броня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 С нетърпение чакам да я видя в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Това е много добре! Сега ме светни с колко голям кулер си? Твоят според мен е оптималният вариант при комп броняМисля, че е 550х180х65мм изход/вход 57мм. Обаче и по-голям ще влезе, като този. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Уж скоро, за мен си остава проблемът как ще са смесите с това турбо. Мощно ми се искаше да прекопирам софта на някой, който е 029-ка на аеб без други промени ама няма кой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Цецо беше в началото с 029-ка, питай го дали си пази софта някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 (Редактирано) Мапни си я някъде да ти е спокойно, ценита на са толкова високи вече.. Редактирано 24 Октомври 2012 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 По-скоро ме притеснява как ще я мапнат, защото единственият човек , за който се чуват само позитивни мнения е Тони. Но да бия път до Варна е крайно безмислено при положение, че съм сменил само трубото и то не е кой знае какво. За София ми остава вариантът Хеед... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 За мапване Тони и Венци са хората които заслужават да си даде парите човек. Поне това е моето мнение.Пловдив е на 120 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 То изборът за мотроници не е толова голям. Кои са другите, при които не си заслужава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Варна не е толкова далеч. Миналия път се бяхме натоварили аз, Ицо (М) и още двама катили и беше супер забавно пътуването... :hilezh: Просто трябва да прежалиш един резервоар бензин за отиване и връщане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 По-скоро ме притеснява как ще я мапнат, защото единственият човек , за който се чуват само позитивни мнения е Тони. Но да бия път до Варна е крайно безмислено при положение, че съм сменил само трубото и то не е кой знае какво. За София ми остава вариантът Хеед...От кой са тия само позитивни мнения, като изключим миткю ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 След като смених турбото К03-005 с К03-029,ходих просто да се замеря при Тони и колата нямаше нужда от ремап,спрямо предходния софт.иди в Хед да те замерят ,пък то ще си покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 От кой са тия само позитивни мнения, като изключим миткю ?А от кой са отрицателните, като изключим теб? 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 А от кой са отрицателните, като изключим теб?Доста, но не ги търси тука по форума. Не знам защо наживо се мрънка, докато тук не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Защото никой не иска да има някъде черно на бяло, че проекта му е лайно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Дух Куче,"Посмей да кажеш, че проектът ми е лайно!Само посмей още един път!"Разстреля народеца от упор, човек...Аз не виждам смисъл от дино-мап за К03-29. Направо като се сложи нещо по-сериозно - тогава дино. И тогава да се приготвят пари за пълни резервоари и прежалени гуми...Сега нега припатка мотора и да тръгне колата, после един чип и времето ще покаже какво по-нататък. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване