Jump to content

Ауди Кабриолет 1.8Т


Recommended Posts

Реших и аз барабар Петко с мъжете. Историята на колата за почва през 22.03.1996та, когата бива произведена в Бившата Хитлеристка Държава. Сменя първия си собственик през 2005-та , когато и влиза в България. От тогава сменя 2 собственици(за толкова знам де...) и аз се явявам 3ти. През 2009-та , май месец, реших, че ще сменя тогавашното си БМВ

51511495515623041741340219253KMPSloXiksI6xQSb118v.JPG

Речено-сторено. Пуснах го за продажба и няма и ден по-късно ми се обади тогавашния собственик на Палатката. Видяхме се, криво-ляво харесахме колите и два дни по-късно вече колите бяха заменени. Колата ми харесваше доста макар и да беше доста по-лошо направена от БМВ-то. Моторът е 2.0 АБК, тогава имаше газ, която сравнително бързо разкарах.Като екстри колата е доволно заредена за годините- климатик, абс, 2бега, пълен ел пакет, включително и гюрука, аларма с комфорт модул, централно закл, серво, стерео, халогени, алуминиеви джанти и т.н. Тогава колата си имаше своите забележки

84767488134834693213402194093v7ip4nYNLY8QKD019mE.JPG

беше мръсна, със зимни гуми лятото, счупен халоген и разни драскотини като най-фрапантна беше задната броня. Веднага последва първата автомивка

203566010916299712211340219507EeGdPa819a0705cCwWLG.JPG

След това последва стандартното обслужване- масла, филтри, ремъци, дискове, накладки и т.н.

Разбира се, бяхме в месецът на баловете

1193941491969360161340219585oDBSs0RrCBl3Je9pTTmh.JPG

98045864418331634311340219608RFUab7cSvvH0xTjYBiSL.JPG

Сума време колата само се караше и доставяше много удоволствие, особено вечерно време, когато е прохладно и е идеално за сваления гюрук

186535331818758776231340219785RtjGPTZqs3b0kfscNSPh.JPG

134881683952769251913402196639cgi9D58DNU1LgsMFSUp.JPG

Зимата колата прекара в гараж и само в много крайни случай излизаше като след това беше добре измивана и прибирана пак.През следващите 2 лета съдбата на колата не се промени особено. Единствените промени бяха да се сменят 2 комплекта джанти.

178216620911520113701340219922RHuU234rBHBItUNrFXh0.JPG

203419280119513789041340220018CqAiDXDX3VPFNPOSpfxX.JPG

След това реших, че колата е твърде висока и трябва да стане ниска

147362931813467110941340220082DROH1OtPl2eW7M7YeCZp.JPG

16728309964783109361340220106DaXIdYGu7SpQK06aP4Kj.JPG

В крайна сметка се оказа, че е твърде ниска и дори на ниски препядствия колата закача отзад, което наложи махането на задното окачване.

19123105692422347601340220219V5fJkk9foJhnGJXC4oIZ.JPG

Въпреки това стойката пак ми харесва като може би има нужда съвсем малко да слезне отзад.

С течение на времето фактът , че е кабриолет доведе и до силно захабения салон- полу плат, полу кожа.. беше доста напукан, зацапан и доста разваляше удоволствието от колата.

1516121273129517412813402203551Z8lMLuu7g5fcuFTNWrX.JPG

12001685955977991871340220387YZUAhFspaGRdwwZxJQD0.JPG

След известни дилеми какъв цвят да стане- дали черно, кафяво, светло, тъмно, кремава да е отново, естествена, изкуствена Палатката получи новия си салон.

911587063747468811340220551XSO2VjOGRInvYF05KvcW.JPG

6270926818313136751340220546c7mmGRe5nR5OBKo2PYbZ.JPG

2965424946934135591340220543KDBo6wDgMinkwAT1YXXF.JPG

Имаше и още една нова глезотийка

8719654410881596801340220606xjrvmZkrP44av1wSasRc.JPG

Всичко добре, но след 16 години по пътищата на Света и особено по българските такива колата беше загубила голяма част от блясъка си.

1608153350579570711340220767aGHSJVbGXTWrxvRqxu3d.JPG

141856966614036483501340220755VmRSKFKaLMXUPPQT577H.JPG

155416538819658584521340220751KhdJlI8HqEB5q2bf3JNQ.JPG

1256476975378929660134022074794Egv3Yv7ECbOI6tNFbW.JPG

169857594812419286101340220741T8ehGlYXH8WMINt9Mw67.JPG

Така или иначе боядисване беше отдавна запланувано, но колата чакаше реда си, който в крайна сметка дойде преди около месец.

213765456715127612241340221396dlwT9anchbluWGIcdG7Z.JPG

482295058310104201340221405PU2IIoWbpj1Y4hneS7bK.JPG

4781738669661715481340221409afav0BYhFXfike6Hvdru.JPG

3548595302802084421340221414K1OafkAHnfMppULRlPvm.JPG

449634058161391455113402214214r0F9f026gmHndXV8fqj.JPG

102997926021442772521340221429xYYXrpBxmxOfBR0f6Oq7.JPG

По някаква голяма случайност имах оферта за лупи на страхотна цена и, разбира се, допълниха картинката

131611245956833141340221532mSTFO8m4NrWxbDrTJnoL.JPG

11152733582972390771340221440H6gb7tgYZ4J47AGYlU2c.JPG

117019712714716632971340221487hE7Fx71EDC9rTE3LOEPg.JPG

13072367117573075941340221494CbY0e2vaJY7MfsaDL8f4.JPG

И така до днес, от когато са и последните няколко снимки. За моя най-голяма радост( а и тази на майстора ми! : D ) остава малки и незначителни неща за довършване и се очаква до утре, други ден колата вече да е напълно готова. След като я подкарам отново ще има и една фотосесия. Моторът все още е АБК , има някакви планове за неговата смяна с друг, но те се променят всеки ден, а и за момента ми се иска да я покарам, т.к. за последните 7-8 месеца имам не повече от 2000км с колата.

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Претапицирането го направиха Авто Интериор в Гео Милев- 900лв. На мен лично много ми допада как стана.

MK4 недей така, че е сега ще те подхванат какъв си лайк и как може да харесваш БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,смени ги тия джанти.На тая красива кола все ще се намерят някакви дето да и паснат.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кожата е изкуствена. Исках да сложа естествена, но момчетата от Авто Интериор казаха, че е доста по-добре за кабриолет да е изкуствена. Джанти се търсят вече доста време, но няма нищо което да е интересно и най-вероятно Борбетът ще бъде пръснат сив с много едра перла или полиран...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я видях наживо - уникална красавица е станала колата :zustimm:

Ще ги менкаме като ходя по маЦки :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, красавица ама все куцузи... Взех й нова антена, оказа се , че не става и била за по-новите кабрииолети. Взех й гърне от 2.6, оказа се, че и то не става и за капак изгорял бушона на перките, на 90 и малко градуса не тръгнаха и явно от налягането се е пукнало някъде радяторчето на парното. Невървеж, ама какво да се прави. Добре, че беше Наско НСОНСО, че да спаси работата. ДА се надяваме, че мизериите ще спрат до тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станала колата...Много безавариини километри ти желаяzustimm.gif

А за гърнето от 2,8 ако не ти става може да го измислим за моята..Ако не си го продал драсни на ЛС да се разберем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е една от малкото кабриолети които ми харесват... като я видиш на живо в пъти добиваш представа колко е хубава,не са пестени материали и пари.Но както сами знаем кефа цена няма!

П.П: хванал си каръшка седмица,но всичко е поправимо.Важното е че не сготвихме мотора.

Едно радиаторче и си в игрЪтЪ.

Горе главата и без нерви :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за хубавата кола,много ми харесва новата тапицерия,така пребоядисана стои като нова.Само не знам кое точно е тунинговано в тая кола,може и аз да не разбирам?

Не е двигателя не виждам и оптичен тунинг,май само нова боя,тапицерия и джанти.

Редактирано от Kris_exe
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Салона е правен допълнително, джанти, окачвания - все неща различни от оригиналните на колата ;)

А да докараш подобна кола до подобен вид не е никак евтино занимание (личен опит :hilezh: ).

Днес като я видях лъсната и ми запали фитила да я оправям мойта - да боядисам щетите от ПТПто, да бодна 17ките и ако се понапъна да сложа климата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Don_Diego_

Публикувано Днес, 23:22

Салона е правен допълнително, джанти, окачвания - все неща различни от оригиналните на колата

И все пак само окачване,претапицирване и смяна на джанти ми се вижда твърде малко за тунинг,но щом това го смятате за тунинг ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под "да бодна 17ките" да разбирам ли, че имаш някакви джанти различни от настоящите? 4х108? Дай да ги видя : D Аз не бих казал, че по колата има "тунинг" по-скоро е интересна с това, че е доведена до един приличен вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин!!! От както ги видях ги сънувам през вечер, а като ги сложих на колата за проба и ме сви сърцето, че тогава нямах пара да ги взема.

Мога да ти дам Компетишънските с отлични гуми на отлична цена :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vectra

Публикувано Вчера, 23:30

Под "да бодна 17ките" да разбирам ли, че имаш някакви джанти различни от настоящите? 4х108? Дай да ги видя : D Аз не бих казал, че по колата има "тунинг" по-скоро е интересна с това, че е доведена до един приличен вид.

Е и аз така си помислих ,много е добра на външен вид ,но колата няма тунинг,затова темата е за друго място .Като се видят другите коли какви промени има по двигател и по екстериор,просто тази си изглежда много добре стокова ауди кабрио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, айде бе човек, за кабрио са си , недей да променяш стоковия вид на копието на компетишън : D Компетишънски не искам, искам нещо по-интересно...като тези Болерота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...