Jump to content

Тресе при спиране


rs4mtm

Recommended Posts

Колеги имам проблем със спирачките,когато спирам ми тресе волана и имам чувството,че ще ми падне гумата.Колата го прави от 60 нагоре когато натискам леко спирачката, а когато натисна рязко подрусва като че прекъсват спирачките,ходих на майстори свалиха ми предните дискове мериха ги и всичко си беше наред,нито бяха криви нито нищо,но за всеки случай ги смених и друсането спря,остана само придърпването,като че прекъсват.Минаха се 7-8 месеца и пак почна да тресе предницата като спирам,минал съм 5-6к километра откакто ги сложих.Носачите потропват леко,но не са в окаяано състояние,тях ги смених месец преди дисковете,сложих TRW.Моля дайте съвет,защото не мога да сменям през 8 месеца по 300 лв дискове.Колата е а4 1.8 95 година.

Благодаря.

Редактирано от rs4mtm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните дискове видя ли в какво състояние са? Беше ми блокирал единия апарат и положението беше подобно.

Задните апарати ми бяха блокирали и ги ремонтирах с нови накладки и смених спирачните маркучета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама в този случай - не.

Криви дискове, а може би - гуми.

В сервиза веднъж видях абсолютно нови и крайно криви гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за носачи си брат не се чуди:)штом ти потропват и си ги знаеш няма какво да се чудиш.шарнирите са ти изработени в носачите и като се получи аксиална хлабина не само воалана трепери ляво дясно ами направо имам чувството че колата става като змия из пътя да те е страх да натиснеш спирачките.3 години съм псувал моята котурка.отиди на сервиз да ти ги проверят.а ако носачите ти са здрави и нямат хлабина тогава най-вероятно лагер тампоните в макферсоните са ти ти за в кофата.успех дано съм познал:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви лагер тампони на А4 бе колега. А уточнението за аксиална хлабина е малко излишно според мен,понеже ако питаш мен радиалното хлопане по имало връзка с проблема на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за носачи си брат не се чуди:)штом ти потропват и си ги знаеш няма какво да се чудиш.шарнирите са ти изработени в носачите и като се получи аксиална хлабина не само воалана трепери ляво дясно ами направо имам чувството че колата става като змия из пътя да те е страх да натиснеш спирачките...

Колега ще ги проверя,но както съм написал по-горе,бях сменил всичките носачи и пак ми го правеше.

датчик на абс : )

Колега не мисля че е от датчика,защото абс-а си бачка мн добре,а и не ми свети да имам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

simi4a и slavi ги игнорирай изобщо.

Дават се акъли от чули и неразбрали...:stupid:

От носачи ще тресе, ама друг път!

Колкото и да са разбити.

Не е и датчик на ABS-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си накрайниците

Нови са,сложих ги преди 2 месеца.Възможно ли е да е от спирачните апарати?Единственото което не съм сменил са апаратите и задните дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или централния отвор на джантите,не са такива каквито трябва да са.Има ли луфт в отвора на джантата и главината?-след като сложиш колелото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От апарати (износени супорти) по-скоро ще чука - НЕ! Мисля, че пак си изкривил предни дискове, а задните са си все още криви. Затова е останало "придърпването"... Аз съм кривил почти нови дискове - просто с добре загряти я вкарах в локва и... честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мисля че е от датчика,защото абс-а си бачка мн добре,а и не ми свети да имам проблем.

Виж тогава някоя от гривните да не е спукана, тогава не свети индикация, но колата спира на тласъци ..
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от гуми, когато се движиш леко предницата ще твибрира, освен това волана постоянно ще тресе без да си натиснал спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако е от гуми, когато се движиш леко предницата ще твибрира, освен това волана постоянно ще тресе без да си натиснал спирачки.

Колега не е от гумите,защото са 3 чифт който слагам и пак го прави,а и не вибрира като карам.

От апарати (износени супорти) по-скоро ще чука - НЕ! Мисля, че пак си изкривил предни дискове, а задните са си все още криви. Затова е останало "придърпването"... Аз съм кривил почти нови дискове - просто с добре загряти я вкарах в локва и... честито!

Понеделник ще ходя да погледнат дисковете и да сменя задните, и ще пиша за резултата.

Благодаря за съветите колеги.

От апарати (износени супорти) по-скоро ще чука - НЕ! Мисля, че пак си изкривил предни дискове, а задните са си все още криви. Затова е останало "придърпването"... Аз съм кривил почти нови дискове - просто с добре загряти я вкарах в локва и... честито!

Понеделник ще ходя да погледнат дисковете и да сменя задните, и ще пиша за резултата.

или централния отвор на джантите,не са такива каквито трябва да са.Има ли луфт в отвора на джантата и главината?-след като сложиш колелото?

Не колега,няма луфтове,заспиват си идеално.

Редактирано от rs4mtm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пак погледни има ли луфт между главина и отвор на джанта,,колко идеално ,какво значи идеално ,ако спираш на тласъци имаш криви дискове,ако тресе при спиране около 100 км ,пак са дискове възможно съчетаване с окачване,ако тресе по време на движение без спирачка,гуми или отворите както съм писал по горе,Какви сп апарати ви гонят? или спира и не пиче,или мн спира и мн пиче и пуши..Ти кола или совалка караш,деева дръгела,?

Както казва един познат ,сега нова математика ли ще измисляме:gruebel:

я снимай джантите на колата,че не съм виждал скоро идеални заспиващи джанти

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От носачи ще тресе, ама друг път!

Колкото и да са разбити.

Toчно от носачи може да тресе,долни.

Редактирано от plambata
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, да... :hilezh:

Преди 2 месеца сменях тампони на мотора и горните на амортисьорите.

Ерго - разхвърляне на носачи. Резултат - всички долни и два горни

хлопат, ама се късат чак...:steinigung:

Не беше предвидена смяна и ситуацията стана шок и ужас.

Можеш да не вярваш, ама тресене дотогава не съм усетил.

Хлопане по неравности - да, и си знаех че са тампони.

Майсторът я кара сутринта до сервиза, и той нищо не беше забелязал.

Чак като се разхвърли, истината лъсна :blink:.

Така, че - тресене от носачи - друг път.

Предните, които сменях (оригиналните) също хлопаха,

но никога не е тресло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Еххх много ми е интересно ... разбра ли се най-накрая откаде и какъв е проблемът ? B)

Редактирано от barry
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

а като сменя дискове накладки смени ли ? от джанти и гуми тресе постоянно сас спирачка без спирачка на ускорение ако е при намаляне трябва да е от дисковете. Знам че им е доста слабо място...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...