rs4mtm Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 (Редактирано) Колеги имам проблем със спирачките,когато спирам ми тресе волана и имам чувството,че ще ми падне гумата.Колата го прави от 60 нагоре когато натискам леко спирачката, а когато натисна рязко подрусва като че прекъсват спирачките,ходих на майстори свалиха ми предните дискове мериха ги и всичко си беше наред,нито бяха криви нито нищо,но за всеки случай ги смених и друсането спря,остана само придърпването,като че прекъсват.Минаха се 7-8 месеца и пак почна да тресе предницата като спирам,минал съм 5-6к километра откакто ги сложих.Носачите потропват леко,но не са в окаяано състояние,тях ги смених месец преди дисковете,сложих TRW.Моля дайте съвет,защото не мога да сменям през 8 месеца по 300 лв дискове.Колата е а4 1.8 95 година.Благодаря. Редактирано 26 Юни 2012 от rs4mtm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Задните дискове видя ли в какво състояние са? Беше ми блокирал единия апарат и положението беше подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs4mtm Публикувано 26 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Задните дискове видя ли в какво състояние са? Беше ми блокирал единия апарат и положението беше подобно.Задните апарати ми бяха блокирали и ги ремонтирах с нови накладки и смених спирачните маркучета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 Ако можеш провери и дисковете защото блокиралите апарати(предполагам водачи са ти блокирали?) кривят дисковете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi267 Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 датчик на абс : ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Да, ама в този случай - не.Криви дискове, а може би - гуми.В сервиза веднъж видях абсолютно нови и крайно криви гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simi4a Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 за носачи си брат не се чудиштом ти потропват и си ги знаеш няма какво да се чудиш.шарнирите са ти изработени в носачите и като се получи аксиална хлабина не само воалана трепери ляво дясно ами направо имам чувството че колата става като змия из пътя да те е страх да натиснеш спирачките.3 години съм псувал моята котурка.отиди на сервиз да ти ги проверят.а ако носачите ти са здрави и нямат хлабина тогава най-вероятно лагер тампоните в макферсоните са ти ти за в кофата.успех дано съм познал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Какви лагер тампони на А4 бе колега. А уточнението за аксиална хлабина е малко излишно според мен,понеже ако питаш мен радиалното хлопане по имало връзка с проблема на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs4mtm Публикувано 27 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 за носачи си брат не се чудиштом ти потропват и си ги знаеш няма какво да се чудиш.шарнирите са ти изработени в носачите и като се получи аксиална хлабина не само воалана трепери ляво дясно ами направо имам чувството че колата става като змия из пътя да те е страх да натиснеш спирачките...Колега ще ги проверя,но както съм написал по-горе,бях сменил всичките носачи и пак ми го правеше.датчик на абс : )Колега не мисля че е от датчика,защото абс-а си бачка мн добре,а и не ми свети да имам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 simi4a и slavi ги игнорирай изобщо.Дават се акъли от чули и неразбрали...От носачи ще тресе, ама друг път!Колкото и да са разбити.Не е и датчик на ABS-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Погледни си накрайниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs4mtm Публикувано 27 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Погледни си накрайницитеНови са,сложих ги преди 2 месеца.Възможно ли е да е от спирачните апарати?Единственото което не съм сменил са апаратите и задните дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 По нагоре в постовете колега ти е намекнал за гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 или централния отвор на джантите,не са такива каквито трябва да са.Има ли луфт в отвора на джантата и главината?-след като сложиш колелото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 От апарати (износени супорти) по-скоро ще чука - НЕ! Мисля, че пак си изкривил предни дискове, а задните са си все още криви. Затова е останало "придърпването"... Аз съм кривил почти нови дискове - просто с добре загряти я вкарах в локва и... честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Колега не мисля че е от датчика,защото абс-а си бачка мн добре,а и не ми свети да имам проблем.Виж тогава някоя от гривните да не е спукана, тогава не свети индикация, но колата спира на тласъци .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Ако е от гуми, когато се движиш леко предницата ще твибрира, освен това волана постоянно ще тресе без да си натиснал спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs4mtm Публикувано 27 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 (Редактирано) Ако е от гуми, когато се движиш леко предницата ще твибрира, освен това волана постоянно ще тресе без да си натиснал спирачки.Колега не е от гумите,защото са 3 чифт който слагам и пак го прави,а и не вибрира като карам.От апарати (износени супорти) по-скоро ще чука - НЕ! Мисля, че пак си изкривил предни дискове, а задните са си все още криви. Затова е останало "придърпването"... Аз съм кривил почти нови дискове - просто с добре загряти я вкарах в локва и... честито!Понеделник ще ходя да погледнат дисковете и да сменя задните, и ще пиша за резултата.Благодаря за съветите колеги.От апарати (износени супорти) по-скоро ще чука - НЕ! Мисля, че пак си изкривил предни дискове, а задните са си все още криви. Затова е останало "придърпването"... Аз съм кривил почти нови дискове - просто с добре загряти я вкарах в локва и... честито!Понеделник ще ходя да погледнат дисковете и да сменя задните, и ще пиша за резултата.или централния отвор на джантите,не са такива каквито трябва да са.Има ли луфт в отвора на джантата и главината?-след като сложиш колелото?Не колега,няма луфтове,заспиват си идеално. Редактирано 27 Юни 2012 от rs4mtm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2012 (Редактирано) Я пак погледни има ли луфт между главина и отвор на джанта,,колко идеално ,какво значи идеално ,ако спираш на тласъци имаш криви дискове,ако тресе при спиране около 100 км ,пак са дискове възможно съчетаване с окачване,ако тресе по време на движение без спирачка,гуми или отворите както съм писал по горе,Какви сп апарати ви гонят? или спира и не пиче,или мн спира и мн пиче и пуши..Ти кола или совалка караш,деева дръгела,?Както казва един познат ,сега нова математика ли ще измислямея снимай джантите на колата,че не съм виждал скоро идеални заспиващи джанти Редактирано 28 Юни 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 28 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2012 (Редактирано) От носачи ще тресе, ама друг път!Колкото и да са разбити.Toчно от носачи може да тресе,долни. Редактирано 28 Юни 2012 от plambata 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 28 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2012 Да бе, да... Преди 2 месеца сменях тампони на мотора и горните на амортисьорите.Ерго - разхвърляне на носачи. Резултат - всички долни и два горнихлопат, ама се късат чак...Не беше предвидена смяна и ситуацията стана шок и ужас.Можеш да не вярваш, ама тресене дотогава не съм усетил.Хлопане по неравности - да, и си знаех че са тампони.Майсторът я кара сутринта до сервиза, и той нищо не беше забелязал.Чак като се разхвърли, истината лъсна .Така, че - тресене от носачи - друг път.Предните, които сменях (оригиналните) също хлопаха,но никога не е тресло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 Калпави накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 От накладки няма да тресе колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 (Редактирано) Еххх много ми е интересно ... разбра ли се най-накрая откаде и какъв е проблемът ? Редактирано 1 Август 2012 от barry Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartd Публикувано 15 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 а като сменя дискове накладки смени ли ? от джанти и гуми тресе постоянно сас спирачка без спирачка на ускорение ако е при намаляне трябва да е от дисковете. Знам че им е доста слабо място... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts