Jump to content

A8 4.0 TDI


Lukabrazy

Recommended Posts

Здравейте колеги от около година карам А8 4.0, до преди това съм карал БМВ Х5, Мерцедес S и още ккуп автомобили премиум клас. Аудито е светлинни години пред тях :). Подготвен съм с поддръжката и не ме притеснява, че трябва да платя малко по скъпо за това което получавам. Само че не бях подготвен за това което ми се случи - прескочи веригата. В Понеделник ще се сваля мотора и ако пораженията не са големи съм решил, да сменя вериги, оптегачи, плъзгачи, зъбни колела, маслена помпа и каквото още трябва. Интересно ми е вашето мнение, какво да очаквам като поражения, при положение че мотора пали и работи, но лявата глава издава звук на роначка за царевица :)

И един съвет към всички вев форума - НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ КАРАЙТЕ КОЛИТЕ СИ В АУДИ БУРГАС, ПО ГОЛЕМИ НЕКЪДЪРНИЦИ НЯМА НИКЪДЕ В БЪЛГАРИЯ, ЗА 3 ДНИ ДИАГНОСТИКА ПРИ ТЯХ НЕ МОЖАХА ДА РАЗБАТ ЧЕ ВЕРИГАТА Е ПРЕСКОЧИЛА.

Също така съм решил, че ако мотора има нужда от по сериозна поправка, да търся цял мотор или цял ударен автомобил но със здрав мотор. Правилен ли те този избор според вас?

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега,първо аудито не е на светлинни години пред бмв и мерцедес а е след тях.Ами какво да очакваш като части ще ти кажа точно ти само помни, вериги 4бр.обтегачи 4бр.няколко банана и успокоители един семеринг за коляновия вал.Това са части само по веригите,но щом са прескочели значи колата е над 300хил.км.Със сигурност ще има и поражения по главите за тях ще трябват в добрия случаи клапани,кобилици и повдигачи и ако са износени валовете като на 2.5тди и тях.Ако може кажи в кои сервиз ще се прави колата да ти кажа какво да очакваш след ремонта.Честно да ти кажа това си е ебати филма,и с двигател втора употреба маи не е добър вариант защото и те са на много километри.УСПЕХ :zustimm:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Тези неща които описа за смяна колега ги знам, имам им и цените (от ауди с отстъпката вериги, оптегачи, плъзгачи, семеринг, зъбните колела и маслената помпа е около 2500). Въпроса ми е при положение че мотора пали и работи, няма счупени кобилици и веригата е прескочила с 3 зъба, какво да очаквам от към клапани, повдигачи, цилиндри, глава и тн. По повод колите не бих влезнал в спор за това кой е по-по-най, аз както всеки си има мнение, единственото е че моето е изградено от това какви автомобили премиум клас съп притежавал и поддържал. Благодаря за отговора все пак.

Link to comment
Share on other sites

Тази седмица ги смених но на 4,2 бензин + всички ремъци ролки и други = 5500 лв с труда. Аз нямах прескочил зъб а само се бяха вкопали в обтегачите и имаше изместена центровка. Колата ти я знам - беше в двора на Ауди преди да си я вземеш и те си мислеха че са лагерите......Преди месец беше. Аз сменях маслото тогава.

Link to comment
Share on other sites

Подобен проблем се реши с една глава к-т, д/м двигател, 15 хил. лв

Говоря за 4,0 дизел

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ти нищо не му каза :hilezh: 15х че то цялата а8с тоя мотр дали струва толко :rolleyes:

Колега направи си една рекапитулация с цените на частите и труда и съпостави с нов двигател втора употреба

Link to comment
Share on other sites

То реално погледнато и на 3.0 ТДИ са подобни, и на 4,2 FSI - все пак не откриват топлата вода за всеки мотор

Link to comment
Share on other sites

:2gunsfiring_v1:

Колега ето няколко снимки на веригите колата А8 4.2 tdi 2011г. ама те са подобни.Още парят от днес са. :flehan:http://hristomat82.snimka.bg/automobiles/vw.675888

Колега що му се сменят веригите на тва ауди то чисто ново или имат некъв дефект тия мотори :gruebel:

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега,първо аудито не е на светлинни години пред бмв и мерцедес а е след тях.

Приятелю, какво правиш тогава в този форум? Виждам, че караш само БМВ.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Нямат дефект колега просто са се разтегнали.Днес ще има и снимки как му слагам нови повдигачи.

А какви са симптомите за разтегнати вериги или при определени километри се сменят все пак колата е 2011г. :gruebel:

Link to comment
Share on other sites

Да не е някаква грешка, докато половината сервиз е в Берлин, другите да правят сухи тренировки :hilezh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Мда, имал съм случай на едно А8 4.0 ТДИ, на което през 100.000 км му сваляхме двигателя за верига и обтегачи. Последния път беше счупила и кобилици на 6-ти цилиндър. Сменихме кобилиците, веригата (само ангренажната, другата за хидравличната помпа си остана) и сега двигателя няма проблем. На всичкото отгоре клиетна я докара на ход, така със счупени кобилици (около 70 км). При меренето на загуба на налягане на 6-ти цилиндър всичко беше ок, т.е. нямаше изкривени клапани. В момента, колата е на около 500.000 и клиентът каза, че няма да я изхвърли, докато не стане на 800.000км (всички а8-ци, които е имал преди ги е карал толкова).

Единственото, което ще промени сега е да намали интервала за смяна на маслото от 30.000км на 20.000км

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...