Lukabrazy Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 Здравейте колеги от около година карам А8 4.0, до преди това съм карал БМВ Х5, Мерцедес S и още ккуп автомобили премиум клас. Аудито е светлинни години пред тях . Подготвен съм с поддръжката и не ме притеснява, че трябва да платя малко по скъпо за това което получавам. Само че не бях подготвен за това което ми се случи - прескочи веригата. В Понеделник ще се сваля мотора и ако пораженията не са големи съм решил, да сменя вериги, оптегачи, плъзгачи, зъбни колела, маслена помпа и каквото още трябва. Интересно ми е вашето мнение, какво да очаквам като поражения, при положение че мотора пали и работи, но лявата глава издава звук на роначка за царевица И един съвет към всички вев форума - НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ КАРАЙТЕ КОЛИТЕ СИ В АУДИ БУРГАС, ПО ГОЛЕМИ НЕКЪДЪРНИЦИ НЯМА НИКЪДЕ В БЪЛГАРИЯ, ЗА 3 ДНИ ДИАГНОСТИКА ПРИ ТЯХ НЕ МОЖАХА ДА РАЗБАТ ЧЕ ВЕРИГАТА Е ПРЕСКОЧИЛА.Също така съм решил, че ако мотора има нужда от по сериозна поправка, да търся цял мотор или цял ударен автомобил но със здрав мотор. Правилен ли те този избор според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mat Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 Здравей колега,първо аудито не е на светлинни години пред бмв и мерцедес а е след тях.Ами какво да очакваш като части ще ти кажа точно ти само помни, вериги 4бр.обтегачи 4бр.няколко банана и успокоители един семеринг за коляновия вал.Това са части само по веригите,но щом са прескочели значи колата е над 300хил.км.Със сигурност ще има и поражения по главите за тях ще трябват в добрия случаи клапани,кобилици и повдигачи и ако са износени валовете като на 2.5тди и тях.Ако може кажи в кои сервиз ще се прави колата да ти кажа какво да очакваш след ремонта.Честно да ти кажа това си е ебати филма,и с двигател втора употреба маи не е добър вариант защото и те са на много километри.УСПЕХ 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lukabrazy Публикувано 29 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 Тези неща които описа за смяна колега ги знам, имам им и цените (от ауди с отстъпката вериги, оптегачи, плъзгачи, семеринг, зъбните колела и маслената помпа е около 2500). Въпроса ми е при положение че мотора пали и работи, няма счупени кобилици и веригата е прескочила с 3 зъба, какво да очаквам от към клапани, повдигачи, цилиндри, глава и тн. По повод колите не бих влезнал в спор за това кой е по-по-най, аз както всеки си има мнение, единственото е че моето е изградено от това какви автомобили премиум клас съп притежавал и поддържал. Благодаря за отговора все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 29 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 Тази седмица ги смених но на 4,2 бензин + всички ремъци ролки и други = 5500 лв с труда. Аз нямах прескочил зъб а само се бяха вкопали в обтегачите и имаше изместена центровка. Колата ти я знам - беше в двора на Ауди преди да си я вземеш и те си мислеха че са лагерите......Преди месец беше. Аз сменях маслото тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 29 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 Подобен проблем се реши с една глава к-т, д/м двигател, 15 хил. лв Говоря за 4,0 дизел 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 29 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 Ти нищо не му каза 15х че то цялата а8с тоя мотр дали струва толко Колега направи си една рекапитулация с цените на частите и труда и съпостави с нов двигател втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mat Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 Колега ето няколко снимки на веригите колата А8 4.2 tdi 2011г. ама те са подобни.Още парят от днес са. http://hristomat82.snimka.bg/automobiles/vw.675888 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 То реално погледнато и на 3.0 ТДИ са подобни, и на 4,2 FSI - все пак не откриват топлата вода за всеки мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 Колега ето няколко снимки на веригите колата А8 4.2 tdi 2011г. ама те са подобни.Още парят от днес са. http://hristomat82.snimka.bg/automobiles/vw.675888Колега що му се сменят веригите на тва ауди то чисто ново или имат некъв дефект тия мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mat Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Нямат дефект колега просто са се разтегнали.Днес ще има и снимки как му слагам нови повдигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Здравей колега,първо аудито не е на светлинни години пред бмв и мерцедес а е след тях.Приятелю, какво правиш тогава в този форум? Виждам, че караш само БМВ. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Нямат дефект колега просто са се разтегнали.Днес ще има и снимки как му слагам нови повдигачи.А какви са симптомите за разтегнати вериги или при определени километри се сменят все пак колата е 2011г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Да не е някаква грешка, докато половината сервиз е в Берлин, другите да правят сухи тренировки 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Мда, имал съм случай на едно А8 4.0 ТДИ, на което през 100.000 км му сваляхме двигателя за верига и обтегачи. Последния път беше счупила и кобилици на 6-ти цилиндър. Сменихме кобилиците, веригата (само ангренажната, другата за хидравличната помпа си остана) и сега двигателя няма проблем. На всичкото отгоре клиетна я докара на ход, така със счупени кобилици (около 70 км). При меренето на загуба на налягане на 6-ти цилиндър всичко беше ок, т.е. нямаше изкривени клапани. В момента, колата е на около 500.000 и клиентът каза, че няма да я изхвърли, докато не стане на 800.000км (всички а8-ци, които е имал преди ги е карал толкова). Единственото, което ще промени сега е да намали интервала за смяна на маслото от 30.000км на 20.000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване