Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако караш малко км не е проблем. Но каква е гаранцията, че бензиновото ще е на малко км?

Е не е гаранция ама бензинките поне се славят, че са по-издръжливи от дизела.

Би ли споделил кое му е ужасното на 530-ка. Работата на мотора дет е 2 нива като шум и динамика над 4ф-ката или ужасно по-малкия разход съчетан с управление което ауди още не са измислили ли ?! :hilezh: О да забравих ония раЗкошен интериор със сините и червени лампички ...... Както и удивителния старт след което тди умира безславно носещо сякаш планини на рамената си сравнено с Д-то на лоШите, после идват завоичета и там става хептен...

Тоя модел какво го превъзнасяте толко :gruebel: да огромна стъпка е пред старпия с5 ама конкуренцията е напред.\е60 ,w211...

Ако говорите за бензинови мотори :rolleyes: то там дискусия няма едва ли има по-здрав и доказал се мотор от 3л атмосферен бензин на БМВ.

btw блатодаря за минусчетата все някой трябва да каже на бялото бяло ....B)

точно поради горе изброените причини се заглеждам по BMW 330i или 530i което изпадне( най-вече заради по ниския разход). Е-ласа трябва да Е350 за да е тези коне даже е малко повече, иначе Е320 е малко коне

едва ли има кола с по грозен интериор от е60, отвън си е убава. и моторите са убави.

Това пък вече е въпрос на вкус. Аз така или иначе искам да са с кожи,можи,навигация и интериора и на Ауди и на BMW ми харесва и от към екстериор ми харесват и двете.

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

btw блатодаря за минусчетата все някой трябва да каже на бялото бяло ....B)

няма как да не ти се нацъкат минусчета

просто понякога и ти трябва да си отвориш очите, не да говориш едни и същи изтъркани глупости

. Работата на мотора дет е 2 нива като шум и динамика над 4ф-ката или ужасно по-малкия разход

много яко, ти правиш ли разлика между един задвижващ мост и два :gruebel:

за препратка: виж из вашия форум темата за разход на дизеловите петици Хдриве :hilezh:

О да забравих ония раЗкошен интериор със сините и червени лампички ......

точно за тая част ако можеше бих ти нацъкал и 200 минуса

няма такъв дървен и скапан интериор като на беНве 5ца, няма такива кранове за чешми или някакви двойни арки за табла, разположени хем несиметрично, хем не на място.

Както и удивителния старт след което тди умира безславно носещо сякаш планини на рамената си сравнено с Д-то на лоШите

да се върнем към 4х4 то <_<

принципно само донякъде си прав, че след 130 - 140 има позадрямване, но тук обеснението е във фабричния софт, който с оборотите нагоре става все по - беден на гориво.

после идват завоичета и там става хептен...

какво става хептен?

не ми казвай, че 5ца се кара по - добре от шестица, защото ще станеш за уникален смях и подигравки.

трябва да си много изкривен, за да си вярваш на това.

точно по завоите например шестицата не мърда от траекторията.

да не казвам, че при първото леко дъждче и почваме с вратите напред, нали :flehan:

Тоя модел какво го превъзнасяте толко :gruebel: да огромна стъпка е пред старпия с5 ама конкуренцията е напред.\е60 ,w211...

огромна стъпка напред са и двете марки в тоя клас

само като се сетя Е39 какъв е варел и колко са му смотани двигателите... айде айде

мерца го остави. Е класата за мен лично е много по - назад и от А6, и от 5 серия

Ако говорите за бензинови мотори :rolleyes: то там дискусия няма едва ли има по-здрав и доказал се мотор от 3л атмосферен бензин на БМВ.

шестак да, за осмаците е друга приказката.

въпреки че 3.0тфси дава доста сериозна заявка и за в бъдеще ще бъде развит значително. ще видим.

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такъв дървен и скапан интериор като на беНве 5ца

Защото не си се качвал в седмица (Е65), която освен че е по грозна отвътре има и най отблъскващия екстериор, евър. :hilezh:

Редактирано от martinich
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да си напиша нещо за A6 4F и BMW 5 E60.

Надявам се , че мнението ми няма да бъде изтрито, защото темата касае само А6 4F, но е видно, че почти във всеки подобен топик се отваря приказка и за БМВ. Лошо няма, стига да е в границите на нормалното и предвид, че тук е ауди форум все пак.

Мога да кажа, че А6-цата я познавам в детайли, дотолкова, че смятам, че тайни не съществуват, а с 5-цата Е60 на БМВ съм най-запознат от цялата им гама модели. В началото не я харесвах, защото не бях й обръщал внимание. В последствие обаче се превърна в един много интересен модел, който страшно съм подценявал и гледал на него повърхностно.

3.0 дизеловите двигатели ще бъдат обект на коментар, защото това най-често съм карал.

На пръв поглед двата автомобила са конкуренти, но това само на пръв поглед. Лично за мен нямат почти никакви допирни точки и ако човек се запознае детайлно с тях ще разбере колко са различни всъщност. Тук говоря и от името на някои БМВ Е60 оунъри с които сме говорили на тази тема и сме сравнявали колите една до друга не на хартия, а на улицата.

Екстериор

Тук според мен нещата имат две лица: Спорт и стил. Такива са времената, че спортният дизайн не е чужд дори в класа на лимузините, докато традиционно характерна черта е стилът. Както се казва стилен като лимузина...

-Ако говорим за спорт, според мен, екстериора на БМВ е по-красив. Фарове, стопове са много по-изпипани и раздвижени. Веднъж като форма, веднъж като структура на пластмасата и елементите в тях, веднъж като светлинна феерия вечерно време.

-Спортният пакет на 5-цата, така нареченият "М-пакет" е несравнимо по-агресивен и впечатляващ от S-line на А6. Няма начин човек да не види разликите при БМВ, докато при Ауди трябва да си доста навътре с познанията към марката, за да видиш и различиш.

-Ако говорим за стил на лимузина, то тогава аудито е по-стилно, защото е с по-изичистен и ненатрапчив дизайн. Линията на тавана е по-модерна и приятна, панелите са по-малки и изчистени, всичко е съразмерно едно спрямо друго. А6-цата изглежда ниска и дълга. Наистина стилна работа!

БМВ-то изглежда тумбесто и паркирано до А6 остава впечатлението, че даже тези два автомобила са в различен клас.

-Багажник и преден капак: При БМВ 5 са доста по добре измислени. Предният капак отваря огромно пространство спрямо "орязания" такъв при А6. Човек може лесно да си смени крушка на фар, просто да си обслужи и разгледа двигателния отсек. А6 е направено изцяло за професионалните механици в сервизите. Задният капак на багажника - същата работа. При БМВ товарният отвор е огромен, докато при ауди дизайнът отново го е ограничил. Практичността и оползотворяването на пространството при БМВ е отлично. А6 4F страда от дизайнерски решения, които пряко рефлектират върху възможностите за свобода и удобство на собствениците и ползвателите си.

-Форма и размер на стъклата.Това е част от външния дизайн, като отчасти застъпва и вътрешния комфорт.

Тук двата модела също се различават. 5-цата е с големи стъкла и видимостта е по-добра, по-светло е в салона, по-панорамно. Стъклата на А6 са миниатюрни за такъв клас. Това го определя дизайна и според мен е красиво, но не е практично.

Който, както го иска.

Интериор

Тук вече няма спорт, защото той се размива в общата картинка и разликите са минимални, но има дизайн, ергономичност, уют и чувство за лукс.

Вътре като цяло А6 е по-добре. Всеки детайл е изпипан, чувството за лукс е налице. Във всеки един елемент си личи колко труд е хвърлен, за да направи впечатление и да допринесе за общото чувство на качество и лукс. Сглобката е перфектна, типично за марката и е еталон за всички останали. Светлинното шоу е уникално. Разбираемо е беемвистите да се бъзикат с него, че било полюлей, но чисто и просто тук ауди са доста по-напред за този период. Друго характерно в салона на А6 е симетрията. Няма излишни празни пространства, няма несъразмерни уреди и бутони, няма незавършени и натрапващите се елементи.

Признавам, че малко са прекалили с бутоните, като почти всяка функция е изнесена като отделен бутон със съответната нощна подсветка, но преди години това се ценеше. Младите хора мечаеха за повече "копчета", за повече светлини. Такава беше модата.

В момента забелязвам обратна вълна, за изчистване, минимизиране на функциите, но това е нормално, предвид опитите нещо да се промени спрямо предните модели.

-Таблото и като цяло салонът на БМВ са характерни с големите си празни пространства. Другата характерна черта е отличната ергономия (удобство на управление)

Ще кажете, нима в А6 тя не е на ниво. Определено е на ниво, но многото бутони, както и близостта им (липсата на свободни пространства) внасят чувството на претрупаност, която често разсейва и се натрапва. Примерно климатроникът е набутан ниско долу зад скоростния лост.

При Е60 такива неща няма. Всичко е изчистено и на място, където трябва да бъде. Точно, защото управлението на функциите са наместени на групи, ергономията е по-добра. Сядайки в 5-та серия, веднага това прави впечатление - Уредите са отлично открояващи се, защото около тях има само черна пластмаса. Отлично четими и семпли са. Климатроникът е видим и по-високо разположен.Тук на многофункционалността на уредите за управление и тяхната перфектна отличаемост е наблегнато в по-голяма стрепен.

Не може да се каже кое е по-добре, въпрос на предпочитание.

-Салонът на 5-та серия има някои слаби места, които се виждат лесно.

Едното е, че някои бутони са прекалено малки. Има лаф и затова - Големите бутони са за пенсионерите, но всъщност само големият бутон може да бъде удобен и красив, докато малкия може да бъде само красив. Това са различни неща.

За мен е странно защо в БМВ 5 има толкова много малки бутони при наличието и на големи такива. Вижда се преплитане на размери и остава впечатлението за несъразмерност. Примерно бутонът за управление на медийните приложения и вторичните функции - i-drive е много удобен и голям (лично на мен ми е по-удобен от този на MMI при Ауди) Бутоните за управление на климатроника също, централния информационен дисплей и т.н. докато в същото време бутоните за управление на седалките, тези за подгряването, индикацията за позицията на скоростите и особено тези бутончета на тавана са миниатюрни. Хубаво е важните уреди и управления да са голмеи, но ми е странно, защото другите са толкова малки....

Изглеждат така ,все едно са взети от по-малък размер автомобил и са присадени на по-големият интериор на 5-цата. Вероятно е точно така.

-Ръчната спирачка: При А6 тя е модерна и се управлява от малък бутон. Не съм убеден, че това е удобно, напротив, за мен това беше по-скоро гъзария, която да впечатлява, но класическата голяма дръжка при БМВ е в пъти по-удобна както за бърза реакция, така е за прилагането на определена сила на задействане. Да, изглежда ретро в сравнение с модерният бутон при ауди, но тук по-важно ми се струва управлението, отколкото дизайна.

-Дръжките на вратите: При БМВ са огромни, изглеждат странни, груби. Всъщност са доста удобни. При ауди са направени класически, съразмерни. Вероятно няма да направят впечатление никому, но риск да не ги харесат няма.

Воланът: При БМВ той е по-тежък, за по-добро усещане на пътя. Видимо с по-дебел обръч от този в А6. Воланът в А6 4F e доста по "френдли" за масовите водачи.

-Седалки: и двата модела имат страхотни седалки. Лично аз съм очарован от спортните такива в А6. Не помня да съм сядал в по-удобна седалка. БМВ обаче предлагат много повече функции и възможности с техните топ седалки. Имат повече електрически управляеми зони, предлагат функция масаж и проветряване, неща които при А6 4F поне аз не знам да има. Не бих казал, че множеството ел.настройки са ми по-удобни, но предлагат различни позиции и възможност за специфични настройки за други водачи.

-БМВ предлагат и уникална за времето си екстра за модела си Е60 - прожекция на предното стъкло. Отново годината на поява е 2005 и дори по-рано. Това е екстра типична за настоящето, страшно удобна и полезна. А6 4F не предлагат такова удобство.

-Ауди предлагат редица дребни неща, които са по-добре измислени от тези в БМВ, но ще ми отнеме доста писане да ги извадя.

Въпреки всичко ще спомена някои: LCD дисплеите, богатството и поднасянето и красотата на информацията. Аудио озвучаването, обезшумяването, множеството алтернативни и дублиращи се управления на функциите предоставящи доста свобода и личен избор. MMI управлението на медийните функции е страхотно и съвсем интуативно и т.н.

Като цяло красотата и изпипването на салонa, неща които носят също доста радост в ежедневието.

-Бутоните за управление на стъклата: При БМВ са на по-добро място с оглед ергономия (максимално нагоре и напред и почти вертикално тазположени)

При ауди пък са по-красиви.

-Централната конзола (хоризонталната) при БМВ е наистина впчеатляваща. За мен е супер красива и интересна. При Ауди също е много красива и удобна.

-И двата модела има топ изпълнения на интериорите си. В топ изпълнеитео си БМВ наистина изглежда красиво, колкото и странно да звучи. Виждал съм кола на колега от форума, която е individual изпълнение и няма нищо общо с визията на стандартно, дори добре оборудван модел 5-ца, ама нищо общо!

И двата модела имат постни и грозновати интериори, нормално е. Това са евтини, орязани версии с цел намаляване на цената. Ако вашият случайно е такъв, то не значи, че всички останали са такива!

Двигател:

Винаги съм оставал с впечатлението, че двигателите на БМВ са по-добри. Специално дизелите с обем 3 литра. Като цяло разликите са минимални и мисля, че не са определящ фактор.

Прави ми впечатление, че моторите на БМВ работят по спокойно и тихо. Предполагам, че разликата идва от факта, че при БМВ двигателя е редови, а при Ауди V6. Честно казано никога не съм оставал с впечеатление V6 да работи супер балансирано. Редовият двигател, особено 6 цилиндровите версии изглеждат перфектни в това отношение. V6 пести място, но други предимства наистина не виждам.

-Динамика: Тук най-важното е да се отчете, че А6 4Ф с 3.0 дизел винаги е Quattro, което ще рече с постоянно задвижване 4x4.

БМВ предлагат и X-drive (тяхна версия на 4x4) и класическото задно предаване.

Нормално е, задното предаване да е по-динамично от това 4x4, основно заради по-ниските загуби на мощност от триенето на по-малко задвижващи елементи. Така, че БМВ на задно остава по-добро впчеатления за динамика от принципно съвсем сходни мощностни характеристики на двигателите. Въпреки всичко, първите версии на 3.0 на БМВ имат малко предимство пред първата версия на 3.0 на Ауди, защото предлагат 50Нм повече въртящ момент, срещу само 6 к.с. по-малко. Няма нужда да се издребнява за такива малки разлики, които в реалният живот и потребления не се усещат.

Особено ми е нелепо, като се почне спор за някоя друга стотна повече или по-малко при ускорението. Това наистина са смешни неща, защото това не е електронна игра, а истински автомобил с огромна многофункционалност и различни цели. В крайна сметка дизел и спорт не са толкова добра комбинация, като бензин и спорт, затова при дизеловите лимузини това трябва де на заден план в избора.

-Най-голямо впечатление ми прави би-турбо версията на 3.0 на BMW 5-та серия. Моделът се води 535D и предлага наистина страхотна динамика за дизелов двигател. като добавим и факта, че 535D се предлага само със задно задвижване, това прави автомобила наистина спортно насочен. Ауди с А6 4F не предлагат такъв автомобил. Като се добави и годината на лансиране на модела - 2005 нещата наистина стават впечатляващи. Ауди извадиха своя би-турбо дизел едва миналата или дори настоящата 2012 година.

За спортно насочени натури, хора ценящи техническите параметри в един автомобил, но искащи същевременно и икономия на гориво 535D е наистина перфектния избор! Динамиката на този модел е впчеатляваща спрямо 3.0тди на Ауди.

-Въпреки всичко за мен 3.0тди на Ауди е много добър двигател, който е създаден не за спорт както си мислят мнозина, а за удобството да теглиш тежката лимузина, оборудвана с автоматик и постонно 4x4 доста изгодно откъм разходи за гориво. Справя се отлично.

Задвижване:

Точно задвижването прави двете коли толкова различни, колкото никой друг елемент.

Задно срещу 4x4. И двете концепции имат предимства и недостатъци, за съжаление без възможност за промяна. Избираш или едното или другото. Винаги ми се искало както при джиповете да се предлагат и двете системи накуп, така че сам да избереш в кой момент какво искаш, обаче при леките автомобили това не е практика.

-Задното задвижване предлага наистина спортно изживяване, особено когато има повечко от средното като мощност под предния капак. Повратливостта и възможностите за избор на траектория със задно предаване са много, но не са за всеки. Изискват се освен добри качества на шофиране, а и много разум. Кола със задно предаване наистина не е подходяща за всеки потребител. БМВ са известни със спортната си насоченост и за тях това е традиция, характерна черта и изживяване за нейните почитатели. Забавата и адреналинът от задното предаване наистина са нещо впечатляващо и неповторимо.

-Ауди не предлагат задно предаване, а специално за 3.0TDI не предлагат и традиционното си предно предаване. Quattro системата за задвижване е винаги съпътстваш фактор. От една страна динамиката на автомобилът се "убива" в не малка степен, от друга разходът на гориво съвсем малко се вдига, но това по-скоро протоколно се отбелязва, отколкото може да наруши нечие спокойствие. Quatro-то обаче предлага сигурност във всички условия на пътя, целогодишно.Наистина човек може да се чувства спокойн и на сухо, и на мокро и на сняг. Автомобилът с него става послушен и сигурен. Никой не може да ме убеди, че това не е на място в една лимузина, напротив. А6 е за спокойни хора, които ценят сигурността и не обичат да рискуват. Точно тук идват основните разлики между А6 4F 3.0tdi и BMW 5 E60 3.0D.

Не може човек да седи и да гледа картинки и характеристики на дадена обява и да се чуди коя кола да избере, при положение че не е наясно с различията на задвижаването - фактор, който променя доста неща.

Масово хората като решат да си купуват нов автомобил, "слагат" парите на масата и започват да гледат какво могат да си купят с тях. После, след покупката решават, че задното е боклук, или куатрото е мъртвец, или дизела не върви колкото някой бензин или поддръжката е изненадващо скъпа и започват да плюят и съжаляват, че са избрали определена кола. Така ще ад е докато не се пробват всички възможности и вече да си наясно какво всъчщност ти трябва и кои са важните неща за теб в една кола.

Няма вариант и при който човек ,ако се запознае с тези различния да не е наясно какво иска. Не е правилно кола да се избира само заради дизайн или дадена екстра или ако щете марка, но всъчщност това е доста често срещана практика. Важното е, че има свобода. Човек е хубаво от всичко да опита и да вземе колата, която му носи кеф, след време друга носеща определено изживяване, сигурност, спорт и каквото се сетите още. Предно предаване, задно, quattro, автоматик, ръчка, турбо мотор, атмосферен, бензин, дизел...толкова много интересни възможности.

За мен лично задвижване, което предлага едновременно и задно и 4x4 е перфектното. Не искам да губя предимствата за постоянното 4x4 задвижване, но в същото време искам предимствата на задното предаване. Намерил съм си такова и съм удоволетворен.

За съжаление нито БМВ нито Ауди предлагат такава възможност, но затова има други марки и модели, които го правят. Липсват ми ,обаче други благини на Ауди и БМВ, но все с нещо трябва да се направи компромис. Така е и с другите елементи в един автомобил.

Като финал на писаниците ми искам да кажа, че: Перфектният автомобил не съществува!

Винаги се налага да се правят компромиси с едно или друго! и На колкото повече неща държиш в един автомобил, толкова по-труден и невъзможен ти става изборът.

Да си фен на дадена марка е хубаво, но не е хубаво да си "Кон с капаци", защото губещият си ти.

Редактирано от verter
  • Like 24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да не ти се нацъкат минусчета

просто понякога и ти трябва да си отвориш очите, не да говориш едни и същи изтъркани глупости

много яко, ти правиш ли разлика между един задвижващ мост и два :gruebel:

за препратка: виж из вашия форум темата за разход на дизеловите петици Хдриве :hilezh:

Абе и 4х4 530i харчи доста по малко от А6 4х4 3.2 FSI. А6 едва ли градско ще я сваля под 13.5 тъй като и дават 15 разход

Както каза verter и двата модела си имат своите предимства и е въпрос на вкус

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо така изключвате и Е-класата, която след 2006 си е достойна конкуренция. Обаче Влади е прав, че изборът между тези каляски е въпрос на вкус. Аз бих добавил и на състояние на автомобила и цена. Откъм поддръжка не мисля, че ще имат голяма разлика.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала вертер, много добре написано, описано и въобще четеш и си мислиш че четеш някакво професионално списание айде да не правя реклами, но това въобще не ме учудва за вертера.

Това, което ме учиди, е че неговори въобще за комофорт, толкова ли няма разлика между бвм и ауди. Тук не говоря за ваздушно окачване. Останал съм със впечатлението,че бмвто е по шумно, явно съм попадал на по стари екземпляри, говоря за е60.За ускорение няма какво да говоря, там отговора е ясен като в топъл и сух слънчев ден - бмв, какво правим през другата половина от годината обаче. за 535дизел на бмв само хубави думи, но като цена не може да се смъкне въобще до цената на а6 4ф, то ясно че качественото е по скъпо, но дали само това е причината незнам. И накрая въпреки, че си се опитал да говориш много балансирано и безпристрасно, ми се струва че има лека нотка на разочарование от аудито.

За мен сигурността и спокойствието е безценно, адреналинът на пътя е много як, но само когато си сам, такива глупости от рода абе нищо няма да стане всичко е под контрол, и аз съм ги разправял, но от опит знам, че на пътя от теб зависи много много малък процент, който все още не мога да определя дали е двуцифрено число, все пак обече 1% винаг и може да добре дошъл при определени ситуации, другото е колата, времето, пътя, другите на пътя и този от горе, а може и още нещо.

За мерца - е320сди, учудващо добро ускорение, незнам това което карах дали не беше чипнато пипнато, макар че като попитах отговориха отрицателно, комфорт на ниво, достига поддръжката на аудито при положение че ти се случи прословутата и преувеличена за мен случка със спирачките и по-специално есбеце модул, който е гаранционно и извънгаранционно признат в белите страни и струва малко под 2к евра, но в бг си е драма. 4матика е скъп и въобще не може да се сравни като цена с а6, признавам не съм карал такъв. И накрая за мен излиза, че а6 4ф 3,0тди куатро е разумния избор от неразумната немска тройка, от гледна точка на поддръжка.

Редактирано от NikiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обезшуменост съм писал, че аудито е малко по-тихо. Даже забелязахме, че под предните калници на А6 има стеропори, които веднъж обезшумяват и втори път термоизолират. Това може да се провери и като пипнеш калника с ръка при нагрят двигател. На А6 са хладки, а на БМВ горещи.

Комфорт на возене ми е трудно да дам оценка, затова не съм писал. И двете марки имат няколко пакета окачване от стандартно до спортно, които са различни като комфорт. Трябва и гумите да са един размер, за да бъде обективно.

Пробвал съм най-спортното окачване на БМВ и това S-line на А6, но по различно време. И двете са доста твърди и инквизират. И БМВ и Ауди имат по леко спортно окачване, каквото бе моето на А6-цата. Комфортът на стандартното окачване, зависи до голяма степен от размера на джантите и височината на гумите. Наистина е доста трудно да се каже нещо конкретно.

Разочарование от аудито, да, донякъде има. Главно от прекалената скучност и липса на спорт. Обичам комфорта и сигурността, ценя ги, но съм зодия везни и отвреме на време е трудно да ме познаят.

Понякога обичам гонките, дрифтове и разни носещи адреналин усещания. А6-цата 4F ми дойде прекалено скучна и послушна, това е истината. Основно я карах супер спокойно, но отвреме на време исках да получа и нещо друго, нещо по силно като усещане, но за съжаление нямаше как.

Все пак това беше най-хубавата и перфектна кола която съм имал, така че си спомням за не я с добро и продължавам да си я харесвам.

От дизеловия двигател пак изпитах малко недоволство, защото очаквах повече, но както писах по-горе, докато не пробваш няма как да си сигурен.

Ето: минах през предно задвижване (2 броя), през куатро (2 броя), за кратко имах и чисто задно с едно БМВ Е36, сега имам задно + 4x4 в едно (2 броя), като едното е с автоматичен режим, а другото с ръчен.

Двигатели: започнах с разпилен, вентилиран атмосферен двигател (1.8 16V по-късно 2.0 vanos), после имах V6 атмосферен (2.6), после турбо бензин (1.8T), следва V6 турбо дизел (3.0tdi) и сега високо обемни бензинови атмосферен шестак (4.0) и V8 (5.9).

Скоростни кутии: ръчка и автомати (4-6 скорости)

Гориво: бензин, дизел, газ

Джанти: 14, 15, 16, 17, 18, 19 цола

Купета с две врати, с четири, комби, джипове.

Всякакви екстри по салоните, салони от плат, кожа + плат, изцяло кожа.

Подсветки на таблото: зелено, оранжево, червено, бяло с червено, само бяло.

Просто търся нови неща, които не съм пробвал. Някой ден ще свършат, но тогава ще му мисля. :rolleyes:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не свършат парите няма свършване на новото, иначе ще свърши потреблението, което естесвено няма как да стане или ще стане ако утре магнитната бурия накара света да спре да се върти :rotcol: ,

Какво караш сега та имаш едновременно 4х4 и задно, джип някакъв?

Щастливец е този, който е купил аудито ти :flehan: ,

Чувал ли си нещо при а6,6цилиндъра дизел 2012, което да може да изключи двата цилиндъра и да се превърне в 4 цилиндъра примерно в градски условия, гледах го по тв, така че предполагам че скоро ще може да имаш 4х4 и предно или задно в една кола.

За скуката при ауди не съм много съгласен, но немога да споря с теб, защото аз имам няколок часа, а ти години зад волана на ауди, така че съм склонен да се съглася с теб. Кефа идва зимата. Кажи за дилемата а6 куатро срещу джип, но не такъв за лов, а от тези магистралните. Само слушам легенди за тях гледам по туба как ниви бият хамъри и Х5ци :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Ами не всичко е пари. Купуват се хубави неща и с много малко пари, но не са от ранга на Ауди, БМВ или Мерцедес. Липсва им класа примерно, популярност и актуалност. Все неща , които се плащат здраво.

Задно + 4x4 има при джиповете, да. Основно се придвижват на задно, но може да им включиш и 4x4. Така, че когато искашп дрифт - имаш го. Когато искаш повече динамика, заради по-малките трансмисионни загуби - имаш я. Когато ти притрябва стабилност и проходимост - имаш ги.

Единият вариант при мен е ръчен, т.е. ти избираш кога на какъв режим да се движиш. Можеш да се мъчиш само на задно и в снега ако искаш. Другитя е с автоматично 4x4 - система подобна на 4-motion при VW, но само защото ползва виско съединител , който от задно при нужда превключва автоматично на 4x4(Двете системи като възможностите обаче нямат нищо друго сходно)

Джипките не са интересни и обект на разговор тук. Ако нещо конкретно те интересува има няколко теми в които се пише за джиповете, там бих ти отговорил по тази част.

Момчето, което взе шестицата ми е ауди фен. Не пише във форума, но наистина оцени колата и вярвам сега й се радва. Има и Ауди ТТ 1.8Т с което каза, че не иска да се разделя, защото било детската мечта на него и жена му.

Това с изключването на цилиндрите е факт още от 2005 година при двигателите на Chrysler - Hemi поколението.

Системата се нарича MDS (Multi-Displacement System), която на практика изключва 4 от 8-те цилиндъра, когато двигателят няма натоварване. Двигателите с тази технология са 5,7 и 6.4 V8 Hemi. Монтират се на Jeep, Dodge, Chrysler, но само в комбинация с автоматична трансмисия.

За ауди не съм чел , че ще прилагат подобна система.

За скуката при ауди няма какво да се спори, това е моята гледна точка съпоставена с моите нужди и отправена към конкретен модел. Не бих убеждавал никой в това, просто ти каза, че долаваш леко разочарование и аз си признах от какво идва, нищо повече. :bia:

Дилема между лека кола и джип може да има само, ако ходиш често по горите, планините и извън пътя. Комфортът и сигурността на леката кола няма да ги намериш при джиповете. Най-близко са при автомобили като Q5/Q7, M-klasse, X5 и подобен тип всъдеходи.Allroad също е доста подходящ. Затова са толкова скъпи и търсени подобни возила, защото комбинират качества на лек автомобил с тези на джип.

Ауди куатро за зимата е страхотно, няма какво да кажа.

Това с клипчетат го остави, има толкова нагласени клипове, че чак ме е яд да ги гледам. От друга страна, ако един джип се понаправи много неща се променят и съответно остава едната емблема и марка да те очудват как така и защо.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза сега, Хамериканците знаят какво да карат, нищо че крайслер и GM фалират през ден и ги спасяват, нищо че се говори, че именно крайсле са съсипали е класата на мерца в перода от 2002 до 2006, от към качество, то винаги трябва да има виновен :stupid: , Не знам, утре ще ходя да видя това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11347911666836086&f1=details, на което задната емблема бие леко на ляво, :hilezh: , но това е сигурно от удара и изкривена геометрия, която е поправена с цената :hilezh: , но какво да се прави, пропадна ходенето до гърция та поне ако не до цариград дето е в турция да стигне до филипополис да се поразходим малко и да се посмеем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с гасенето на цилиндрите го има в Ауди от Ц7 платформата (от миналата година) и се води "Cylinder on demand" - всички 4.0 ТФСИ да кажем са така..

Същия мотор се продава от няколко години в Бентли, .. просто трябва малко кинти да съдерат в "още по най" премиум марката на групировката, пък след някоя и друга година ще го има и в Шкода :)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американците карат каквото искат, това е истината.

А че имат и те страхотни автомобили и технологии спор няма, просто трябва човек да се поинтересува и ще научи интересни и любопитни неща.

На тази шестичка вярно й е крива емблемата. На моята шестица като я удариха отзад също така залепиха емблемата и ходих да правя рекламация. Странно, но я преместиха точно за 5 минути. Нямам представа как го направиха, защото лепенката държи много здраво, но като я изкараха от сервиза видях, че се стича вода около емблемата и я пре,естиха точно за 5 минути.

Иначе колата от обявата е красавица има си почти всичко като оборудване, че даже е със спортното окачване, но приемливият вариант, а не S-line

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за ваша информация, изключването на цилиндрите го имах на един Мерцедес/двигател М113 от 2001г/, има го и при други марки. Само дето ефектът от него в реални условия е спорен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе колата от обявата е красавица има си почти всичко като оборудване, че даже е със спортното окачване, но приемливият вариант, а не S-line

Как разбра че окачването е спортно, аз ли невиждам къде го пише :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня. Преди няколко години предлагаха две диагностики, двигател и ходова част.

но те си знаят какво да проверят, имат си програма точка по-точка и може да ти извадят разпечатка на стойностите.

Хубаво е и някой от приемчиците да покара колата и да каже как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли някаква по-техническа информация за изключването на цилиндрите?

Чел съм и за технология на (сааб?) за променлив ъгъл на ... главата май, променя компресията и съответно мощността.

Любопитно ми е като се "угасят" цилиндрите, това не носи ли натоварване на коляновия вал, а може би и изстиване на част от блока и микродеформации... Изобщо интересно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...