Jump to content

ауди а8 3.7 вдига температура


opa6kata

Recommended Posts

здравеите колеги.имам ауди а8 3.7 96 година.да ви споделя за моя проблем.от днес колата ми вдига до 110 градуса.както си карам в града.после пак става 90,после пак 100 и така пак 110.цял ден се смяня температурата.перката на радиатора си вкличва нормално,антифриза е до горе.от какво може да е според вас.вчера ми сложиха газов инжекцион.може ли да са направили нещо при монтажа,температурата си я вдига и на бензин и на гас.все пак в пловдив днес е 41 градуса.може ли от жегите да става това с температурата.кам какво бихте ме насочили.до вчера нямах проблем с колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изглежда това е болен проблем при А8. На един приятел точно така му правеше и излезе някакъв вискосъиденител на перката. Около 200 лв+ промивка и прочистване на радиаторите и сега няма проблем.

Този виско съиденител управлява оборотите на перката. И когато е заминал не може да охлади добре в гарда. Отделно радиаторите на климатика са залепени и се набучвали мушици там. Прочистил ги и сега е ОК :zustimm:

Може първо да се пробва само с почистване и обдухване.Ако някой има друга идея,да сподели

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На термостат ми мирише. Все пак има и електрическа перка.

Поне термостатът му, оргинален е супер евтин. Може да се започне от там търсенето. О-пръстенчето го продават отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем но при мен от 90 падаше на 50, но никога над 90. Датчик за температурата се оказа. Един зелен точно над въздушният колектро. 70 лв оригинален със смяната.

Друг вариант е виското да ти е заминало или ел перката отпред. Обикновенно ако включиш климатика на жегите би трябвало да ти вдигне температурата. Като цена за оригинални са по 500 лв, заместители на БЕРУ са 250.

Останалото са ти го казали колегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късно видях че след като е сложил газовото е станало така. На първо време да видят газовото как е вързано. На кой кръг и дали е успоредно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще ида до газаджиите да видят изпарителя да го вържат с 2 трипатника ,както казва колегата шнур е една подобна тема,да не е от изпартителя.но сега вечерта в 21 яаса карах колата около един час и нямаше проблем с температурата.стоеше си на 90 градуса и не мръдна.може ли днес да е било от жегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли днес да е било от жегите.

Според мен не трябва да има проблеми и 45 градуса да е! Тия охлаждания не са мислени да работят на косъм. Вероятно нещо не е в час и в комбинация с високата околна температура се проявава проблема. Иначе всичките аудита които съм имал до момента държат около 90градуса, като пуска климатроника падат градусите с 1-2 и това е. Няма никакво значение какво правиш, вчера също карах в най-голямата жега и си беше стандартните 89градуса.

Когато имах ядове с термостат правеше точно както колегата по-горе обеснява - не държи 90градуса, но дори и в най-големите жеги и задръствания не е вдигал повече от 94градуса на климатроник, стрелката никога не минава 90!

В случая ако е виското възможно ли е ел перката да не може да смегне? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ходих до газаджиите казаха че са вързали трипатника за изпаритекя и гкедаха казаха че не от газовата.после я закачих колата на диагностика излеза температурен датчик,възможно ли е да е от него да го смена ли.можете ли да ми препорачате някои добар маистор от пловдив.иначе днес колата я карах до обяд не вдигаше температура.и кам 2 в наи големите жеги почна да вдига пак до 100 градуса и сама се връща на 90 докато карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не стане и с дадтчика,проблемът ти е във виско-съединителя на перката. Това е моторът на самата перка,който регулира с колко оборота да охлажда перката. Тя работи,но не достатъчно. Отделно се набиват мушици м/у двата радиатора и също не може да се охлажда достатъчно. Дано да я оправиш с най-малко средства и главоболия :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ходих до газаджиите казаха че са вързали трипатника за изпаритекя и гкедаха казаха че не от газовата.после я закачих колата на диагностика излеза температурен датчик,възможно ли е да е от него да го смена ли.можете ли да ми препорачате някои добар маистор от пловдив.иначе днес колата я карах до обяд не вдигаше температура.и кам 2 в наи големите жеги почна да вдига пак до 100 градуса и сама се връща на 90 докато карам.

Колега ако е датчик може колата да не загрява реално толкова а просто датчика да те лъже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се види нормално ... тези коли в реалност си работят на малко под 100градуса, така че 10на градуса нагоре в тия адски жеги от 42+ градуса е нормално като си пуснал климатика особенно //..... пробвай следващия път да не пускаш климата и ще видиш , че няма да загрява, а ако загрява смени виско съединителя и почисти добре радиаторите и смени с хубав антифриз и си ти !

аз преди намоето 2.6 го имах подобен проблем в адските жеги... работи си ок , загасям я на 90градуса качвам се след 10мин и показва 110 после охлажда и така ...

друго виж провери този мотор 3.7 има ли вторична/външна водна помпа , която да върти водата като загасиш колата..!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

на мен ми се види нормално ... тези коли в реалност си работят на малко под 100градуса, така че 10на градуса нагоре в тия адски жеги от 42+ градуса е нормално като си пуснал климатика особенно //..... пробвай следващия път да не пускаш климата и ще видиш , че няма да загрява, а ако загрява смени виско съединителя и почисти добре радиаторите и смени с хубав антифриз и си ти !

аз преди намоето 2.6 го имах подобен проблем в адските жеги... работи си ок , загасям я на 90градуса качвам се след 10мин и показва 110 после охлажда и така ...

друго виж провери този мотор 3.7 има ли вторична/външна водна помпа , която да върти водата като загасиш колата..!?

Здравей колега и аз имам подобен проблем на А6 Ц5 2.4, като я загася показва 90 градуса след 10мин като я запаля показва 100градуса и започва да сваля.

Би ли споделил ако си решил проблема, от датчика ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...