Ц Е Ц О Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Благодаря ти за добрите думи,все пак я познаваш колата по-добре и от мен!Новият ти вагон е страхотен,и аз не вярвах за белия цвят,но като видях на живо е съвсем друга бира!Имам ти номера,ако си на линия другата седмица към Петък може да ударим по едно кафе,че пак ме чакат тия дни едни 1500км и като ср върна ще ти звънна Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crosshead Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Още 2 седмици съм в БГ.Звънкай и ще се видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 СуперЩе се чуемЛека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петрини Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Здравейте, моля за съдействие. Постоянно ми свети жълтото квадратче до зелените лампи за нивото все едно съм на ръчен режим. При движение над 85 км. колата сама слиза от 3 на 2 ниво, а при опит да изключа ръчния режим при натискане и задържане на двете стрелки /нагоре и надолу/ едновремено ми светва на таблото /на километража/ датчика за ниво. При четене с комп. не се изписват никакви грешки. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или знае какво е решението да казва. тел. 0888 75 92 78. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 14 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2014 Странно,КОя година е колата и номера на компютъра (на 34 канал например Part No: 4Z7 907 553 E) за нивото може да са от полза.Моята няма жълта лампа "жълтото квадратче до зелените лампи". Пробай да смениш с някой компа но гледай последната буква да е по назад в азбуката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Здравейте, моля за съдействие. Постоянно ми свети жълтото квадратче до зелените лампи за нивото все едно съм на ръчен режим. ... Здрасти колега, задръж само едното копче за 5 сек и ще изгасне... да не си я оставял на някого (мивка например) ?? :-) играят си хората... влязъл си в ръчния режим и така се активира/деактивира. а "при опит да изключа ръчния режим при натискане и задържане на двете стрелки /нагоре и надолу/ едновремено ми светва на таблото /на километража/ датчика за ниво" - не е ръчен, а блокиране на системата за подемник... да не се шашка... пиши като се оправи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Колега Петрини, за да деактивираш ръчния режим трябва да задържиш само едната стрелка (за понижаване или повишаване на нивото) за около 3 секунди. Не двете едновременно.Натискането на двете едновременно "заключва" окачването, например когато колата се вдига на крик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 възглавници задни - идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Kocko, не беше ли с Арнот втора генерация? Нали са с гаранция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 и все още съм,нямам проблем с тях.Питам за вашите имам клиент на който са му доста скъпи а са си 800$ за 2балона - разбирам го човека.Сързал съм се с една фирма отскоро на BG пазара - Airtech,основно правят за камиони,но пък на камионите въздушното окачване на кабините с нищо не се раличава от нашето и други марки с в.окачване,а там цената в най лошия случай е 250лв. с амортисьора.Китайските не са стока/Phenix/,мн.са тънки и изкарват 1до1,5години. или по-сериозна дупка и не могат да поемат стресовото натоварване и се пукат - както в случая на колегата,а е броил 400лв. и по неговите думи е изпускала т.е.рециклажа не е бил качествен.И така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 моите са на Арнот 1во поколение. вече 2ра година минаха - нямам проблеми... но пък "макс 250 лв" както викаш = си е оферта... другия вариант е на Вабонти. мисля, че ги коментирахме... пращаш спуканата и рециклират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петрини Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 Благодаря за съдействието. Всичко вече е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 да де, за тях става дума ползват евтини Китайски ръкави за 2$парчето и ти го дават за 400лв.Въпроса е да се намери добро,надеждно и трайно решение приблизително като на оригинала/Continental/,Arnott засега се справят мн.добре но са по скъпи от оригинала което не е решение в случая и не само.За 10-12г.кола този консуматив е скъп и от доста време търся решение и възможност за значителна редукция в цената/не само за нашите автомобили/,чакам офертата от Airteh. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 При рециклирането само "балона "ли се сменява и той ли струва 400лв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 да само балона, толкова искат. Амортисьора е капсулован има мембрана вътре /в основата/ не се рециклират както нормалните амортисьори.Тъжна BG история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Здравейте, аз карам вече 10к км и около година с 2 предни китайски възглавници. Цената бе около 250 $ за 2бр с доставката от DHL. Гумата е доста дебела и за момента изглеждат добре. Проблема бе че не бяха направили 1:1 захващането на въздуха, та се наложи да правя преходници. но за за около 170 на възглавница си заслужава упражнението. Бях говорил и за задни около 80 $ бе броя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 ето един колега,който е намерил по-евтино решение - сподели от къде,как,доставка,мита сайт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 18 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2014 ЦЕЦО,радвам се,че колата ти е харесала!Нека те радва още много безаварийни километри!!Случайно попаднах на темата и с интерес прочетох всичко.Мярнах едно мнение на колега по повод на белия цвят върху Allroad-...."ще изглежда като хладилник"... Ако иска,да му покажа моя бял Allroad и той да реши после дали прилича на хладилник.Пусни една снимка да се порадваме . Бял не съм виждал освен от следващото поколение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 18 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2014 Здравейте ,Отново във форума .Преди известно време се бях оплакал от разни токови проблеми и светкания по таблото . Е всичко оправих . Токовите проблеми се решиха с подмяна на лоста за мигачите , който е с контрол на темпомата , подмяна на централния бутон на аварийките .И двете си бяха заминали . Светлините по-таблото в комбинация със слабата работа на компресора , както си го и мислих си се оказа компресор . Чаках 3 седмици за резервни части и го ремонтираха с гаранция . След дълго лутане и търсене на някой , който да ми реши проблемите най-накрая го открих .Хората работят само ВАГ аутос .Сега колата е ОК . Стои надървена като тийнейджър . Не мога да и се накефя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 ето един колега,който е намерил по-евтино решение - сподели от къде,как,доставка,мита сайт...Доставка от Китай с DHL Нямаше мита, защото ги бях помолил да ми я пратят като Gift. Няма сайт, директно от производителя. Ако някой му трябва да пише л.с да му дам контактите на китаеца. Някой може ли да каже какъв е номера на хидросъединителя на 2.5 тди автомат EYJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 номер по ZF - 416 802 5085номер VAG - 01V 323 593 Aномер ELSA - F35Пусни на лично координатите на "китаеца", моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!единствения номер който виждам на този който имам при мен е 156202. По късно ще ви изпратя контактите Редактирано 24 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 това са номерата като резервни части по който можеш да закупиш.този номер който си драснал е пореден от производството на да дена част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefen Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ами според мен не е поредния номер а някакво означение, тъй като има масово с този номер:http://www.ebay.de/itm/Audi-A6-4B-4Z-C5-Allroad-Quattro-2-5-TDI-180-Ps-Drehmomentwandler-Wandler-EYJ-/271283517834?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AAllroad&hash=item3f29c1f98aДали имаш представа на горепосочените от теб номера къде по хидросъединителя са изписани Редактирано 24 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 при всичките хидротрансформатори които съм взимал и слагал на този тип кутия, съм ги поръчвал по номерата които изписах.пак казвам това са номерата по който можеш да закупиш каталожно.ZF-e производител на самата кутия.VAG - от официален дилър на AudiELSA - официалния каталог за резервни части на VAG групата.Съветвам те първо провери цената на посочените,а не на рециклажи.Имаше една тема скоро за а.кутии можеш да погледнеш...Хората накрая им излезе 3000лв. описано е защо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване