Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Благодаря ти за добрите думи,все пак я познаваш колата по-добре и от мен!

Новият ти вагон е страхотен,и аз не вярвах за белия цвят,но като видях на живо е съвсем друга бира!

Имам ти номера,ако си на линия другата седмица към Петък може да ударим по едно кафе,че пак ме чакат тия дни едни 1500км и като ср върна ще ти звънна

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте, моля за съдействие. Постоянно ми свети жълтото квадратче до зелените лампи за нивото все едно съм на ръчен режим. При движение над 85 км. колата сама слиза от 3 на 2 ниво, а при опит да изключа ръчния режим при натискане и задържане на двете стрелки /нагоре и надолу/ едновремено ми светва на таблото /на километража/ датчика за ниво. При четене с комп. не се изписват никакви грешки. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или знае какво е решението да казва. тел. 0888 75 92 78.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно,

КОя година е колата и номера на компютъра (на 34 канал например Part No: 4Z7 907 553 E) за нивото може да са от полза.

Моята няма жълта лампа "жълтото квадратче до зелените лампи". Пробай да смениш с някой компа но гледай последната буква да е по назад в азбуката :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля за съдействие. Постоянно ми свети жълтото квадратче до зелените лампи за нивото все едно съм на ръчен режим. ...

 

Здрасти колега, задръж само едното копче за 5 сек и ще изгасне... да не си я оставял на някого (мивка например) ?? :-) играят си хората... влязъл си в ръчния режим и така се активира/деактивира. а "при опит да изключа ръчния режим при натискане и задържане на двете стрелки /нагоре и надолу/ едновремено ми светва на таблото /на километража/ датчика за ниво"  - не е ръчен, а блокиране на системата за подемник... да не се шашка... 

пиши като се оправи... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Петрини, за да деактивираш ръчния режим трябва да задържиш само едната стрелка (за понижаване или повишаване на нивото) за около 3 секунди. Не двете едновременно.

Натискането на двете едновременно "заключва" окачването, например когато колата се вдига на крик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все още съм,нямам проблем с тях.

Питам за вашите имам клиент на който са му доста скъпи а са си 800$ за 2балона - разбирам го човека.

Сързал съм се с една фирма отскоро на BG пазара - Airtech,основно правят за камиони,но пък на камионите въздушното окачване на кабините с нищо не се раличава от нашето и други марки с в.окачване,а там цената в най лошия случай е 250лв. с амортисьора.

Китайските не са стока/Phenix/,мн.са тънки и изкарват 1до1,5години. или по-сериозна дупка и не могат да поемат стресовото натоварване и се пукат - както в случая на колегата,а е броил 400лв. и по неговите думи е изпускала т.е.рециклажа не е бил качествен.

И така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите са на Арнот 1во поколение. вече 2ра година минаха - нямам проблеми...  но пък "макс 250 лв" както викаш = си е оферта... другия вариант е на Вабонти. мисля, че ги коментирахме... пращаш спуканата и рециклират. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де, за тях става дума ползват евтини Китайски ръкави за 2$парчето и ти го дават за 400лв.

Въпроса е да се намери добро,надеждно и трайно решение приблизително като на оригинала/Continental/,Arnott засега се справят мн.добре но са по скъпи от оригинала което не е решение в случая и не само.За 10-12г.кола този консуматив е скъп и от доста време търся решение и възможност за значителна редукция в цената/не само за нашите автомобили/,чакам офертата от Airteh.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да само балона, толкова искат. Амортисьора е капсулован има мембрана вътре /в основата/ не се рециклират както нормалните амортисьори.

Тъжна BG история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,  аз карам вече 10к км и около година с 2 предни китайски възглавници. Цената бе около 250 $ за 2бр с доставката от DHL. Гумата е доста дебела и за момента изглеждат добре. Проблема бе че не бяха направили 1:1 захващането на въздуха, та се наложи да правя преходници. но за за около 170 на възглавница си заслужава упражнението. Бях говорил и за задни около 80 $ бе  броя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЕЦО,радвам се,че колата ти е харесала!Нека те радва още много безаварийни километри!!Случайно попаднах на темата и с интерес прочетох всичко.Мярнах едно мнение на колега по повод на белия цвят върху Allroad-...."ще изглежда като хладилник"... Ако иска,да му покажа моя бял Allroad и той да реши после дали прилича на хладилник.

Пусни една снимка да се порадваме . Бял не съм виждал освен от следващото поколение . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

Отново във форума .

Преди известно време се бях оплакал от разни токови проблеми и светкания по таблото . Е всичко оправих . Токовите проблеми се решиха с подмяна на лоста за мигачите , който е с контрол на темпомата , подмяна на централния бутон на аварийките .И двете си бяха заминали . Светлините по-таблото в комбинация със слабата работа на компресора , както си го и мислих си се оказа компресор . Чаках 3 седмици за резервни части и го ремонтираха с гаранция . След дълго лутане и търсене на някой , който да ми реши проблемите най-накрая го открих .

Хората работят само ВАГ аутос .

Сега колата е ОК . Стои надървена като тийнейджър . Не мога да и се накефя . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето един колега,който е намерил по-евтино решение - сподели от къде,как,доставка,мита сайт...

Доставка от Китай с DHL Нямаше мита, защото ги бях помолил да ми я пратят като Gift.  Няма сайт, директно от производителя. Ако някой му трябва да пише л.с да му дам контактите на китаеца.

 

Някой може ли да каже какъв е номера на хидросъединителя на 2.5 тди автомат EYJ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

единствения номер който виждам на този който имам при мен е 156202. По късно ще ви изпратя контактите

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са номерата като резервни части по който можеш да закупиш.

този номер който си драснал е пореден от производството на да дена част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами според мен не е поредния номер а някакво означение, тъй като има масово с този номер:

http://www.ebay.de/itm/Audi-A6-4B-4Z-C5-Allroad-Quattro-2-5-TDI-180-Ps-Drehmomentwandler-Wandler-EYJ-/271283517834?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AAllroad&hash=item3f29c1f98a

Дали имаш представа на горепосочените от теб номера къде по хидросъединителя са изписани

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всичките хидротрансформатори които съм взимал и слагал на този тип кутия, съм ги поръчвал по номерата които изписах.

пак казвам това са номерата по който можеш да закупиш каталожно.

ZF-e производител на самата кутия.

VAG - от официален дилър на Audi

ELSA - официалния каталог за резервни части на VAG групата.

Съветвам те първо провери цената на посочените,а не на рециклажи.

Имаше една тема скоро за а.кутии можеш да погледнеш...

Хората накрая им излезе 3000лв. описано е защо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...