Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

темата е доста обширна,който има време да чете от тук -www.pnevmopodveska-club.ru

не е нужна регистрация,а има и най важното с какво се заменят оригиналните балони.

В момента тестовия автомобил е изминал около 30000км,със сменени задни балони с амортисьор/комплект/ с такива от камион

от производител AIRTECH на обща цена 400 лв.Положенията с нивата са ок,като има възможност да се вдигне до 28см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет,

Пак съм на земята отпред - за 2-3 години и около 50х.км. пак започна  да спада отпред.

Ще се търта да видя коя изпуска, ако някой скоро е сменял да драсне от къде са най-тънкана в София.

Поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едното ми каре започна да трака и ми се иска да го сменя, и се чудя с какво. Цената на ново е убииствена, на рециклирано е горе доло приемлива в един магазин ми предлагат и някакво Японско( което не ми вдъхва никакво доверие) а в един саит намерих продават една S6 на части и има цялата полуоска с вътрешно и външно каре за 150лв. Единият ми въпрос е дали е съвместима с АЛЛРОАД 2.5тди и дали е удачно да го сменя с втора употреба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

след като си взех колата от сервиз ми свети въпросната лампа. Ако някой знае за какво е и как се чисти да пише или да звъни.

 

тел. 0888 75 92 78 Петрини.

post-60650-0-00660400-1415729956_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..след като си взех колата от сервиз ми свети въпросната лампа...

и на мен на тази ми прилича... при мен като светна излезе нивомер отпред на колелото... беше раздясала планката и направо висеше на кабелчето и шашкаше системата... огледай ги.. поне е лесно за гледане там, зад гумите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързата реакция. Оказа се, че в сервиза са сваляли фаровете и откачали акумулатора. Прегледах клемите оказаха се чисти. Грешката изчезна след четене с комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, в събота през нощта са ми свалили една от капачките на джантите 17" с двойните спици. Ако на някой колега се намира една или знае от къде мога да си закупя ще съм Ви благодарен. тел. 0888 75 92 78 Петрини. Предварително благодаря.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои да знае дали някъде в Българя се продават такива  

 

http://www.ebay.com/itm/2001-to-2005-Audi-Allroad-Rubber-Floor-Mats-GENUINE-FACTORY-OEM-ITEMS-SET-OF-4-/321573078705?fits=Make%3AAudi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Изчел съм цялата тема, но категоричен отговор поне за себе си не получих. Ще сменям всички носачи комплект и питанката ми е тези на а6 стават ли защото по каталог излизат същите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно не си чел колега,по ETKA са различни и ДА не са същите дори има разлики и от годините преди 2001 и след...

смени само тампоните или сложи полиуретанови...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста четене падна, но факта, че не намерих комплект за смяна ме усъмни. Проблема е, че и шарнирите са заминали. Благодаря за отговора! 

Редактирано от daskala1983
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.polyurethan.me

това е фирмата,сваляш-пращаш оправят/включително и шарнир/-качваш и забравяш.

Аз съм с такива от доста километри повече от 50000 и не са мръднали или разскърцали-не им правя реклама-просто съм доволен.

Цената е повече от добра,другия вариант е оригинални тампони или лемфьордер/другите дървета-само ще дадеш пари и след 8-10000км.пак долу/

Вярно е че стават от А6 но не ти препоръчвам да слагаш/има доста разлики-дължина,дебелина и форма/,хубаво е да сравниш дали не си с такива вече по номера на носача и този който отговаря в ETKA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Passi, напълно съвпадат единствената разлика е в диаметъра на шарнира на долен заден носач, който при стандартната А6 е по малък. Но има решение и на този проблем. Аз карам с KAMOKA като ги сменям на 80-85 х.к. и струват около 450 лв. комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колеги.. малка случка да разправям...

 

Миналата неделя заварих колата клюмнала отпред вдясно... викам си, айде преди Нова Година пак възглавница... има няма как преди 3 години ги смених и 50000км навъртях оттогава. Паля с надеждата да се изправи и да се прибера, че бях на 150км, 7 км от които се слизат за 25мин... представете си какъв път е... (повече инфо къде бяхме тук: www.karaborun.eu ) ... та колата не искаше да се изправи като се чуваше напрао откъде съска... напипвам с ръка = не е балона! някъде отдолу до щипките на алуминиевата чашка... на място = не стана да се оправи и сътветно, друса не друса тръгнахме... на няколко места опря на връщане по този път. 

след известно каране, спряхме да хапнем и не щеш ли с паленето = колата се изправи... прибрахме се живи и здрави и няколко дни наблюдавам.... всяка сутрин - колата долу отпред вдясно. след престой 3-4ч = пак така... 

Звъннах на колегата Георги Маринов да проверя дали има в наличност (ако излезе от нея и направо да се сменя), каза има... като обясних откъде съска каза да прегледаме о-пръстените до чашката... студено/топло, боклуче или дефектирал пръстен... да видим причината... 

 

и вчера с едно приятелче в сервиза му я смъкнахме възглавницата, разглобихме я.... ми да - имаше боклучета... изчистих, малко тефлон (че единия пръстен ми се стори хлабав), гресчица малко (за да влезе във пластмасата на възглавницата), сглобяване... 

 

и колата пак е над всички... :-)... 

 

Гоше и тук мерси и Поздрави на всички... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Серго , радвам се че си успял да се справиш . Помагаме със каквото можем , понякога да достатъчен е само и съвет дори . Няма да ти казвам пак заповядай   :) по добре да не създава проблеми. Да си я караш безаварийно и чакаме снега вече. 

Редактирано от георгимаринов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Поради злощастни обстоятелства станах собственик на Allroad. Ето проблемите с които се сблъсках.

Непрекъснато ми свети индикацията за ниво на фаровете.С VAS PC не мога да влезна в ел.модулите освен в мот.електроника,

скорости,табло и спирачки. На място нямам парно. Докато не позагрее колата върви мудно, натискаш педала на газта и колата тръгва след 3-4 секунди. Борд компютъра показва каквото си иска и докато работи започва да изсветлява и размазва. Моментен разход на място между 0.0-30.0 l/100km.Може ли да се монтира темпомат?Къде се ремонтират олюпени бутони?

Благодаря за съдействието предварително.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cepro и аз имам малак проблем и не знам дали е от възглавницата, преди около месец като си вкарвах колата в гаража, имам малак праг и като мина със задните гуми и започва да ми индикира че колата се вдига, след около 3-4 седмици почнах да я заварвам отзад вдясно клюмнала, иначе когато я оставя за 7-8 часа не мръдва. Пръсках с вода и сапун възглавницата няма от никаде балонче. Моля помогнете че не ми се иска да се набутвам 600-700лв излишно



Къде се ремонтират олюпени бутони?

 

Ей това съм виждал в нета

 

http://olx.bg/vzstanovyavane-na-vsyakakv-vid-kopcheta-i-plastmasi-po-interiora-i27148055

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...