Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Колеги,някой знае ли къде се намира модула на централното на Олроуда, че ми прави едни врътки - ту не мога да отключа, ту да заключа, понякога и с ключа отключва само шоф. врата - все едно, че няма ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

батерия? същото ми правеше и на мен... смених батерията на ключа и се оправи... забелязал ли си разстоянието от което реагира да се е скъсило? ако да = то със сигурност е от батерията....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с ключа не се задейства централното и от копчето вътре понякога не отключва. Трябва да сваля модула, но не знам къде се намира.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвалао да си е както при нормалните А6-ци с С5 купе под мокета на шофьорското място като цяло долу горе лесно се стига до комфорт модула само трябва да се внимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля те дай малко по-вече инфо как трябва да се процедира, седалката маха ли се? Благодаря ти предварително!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалката я дърпаш максимално назад, кората под волана трябва да се свали също (тук не съм на 100% сигурен забравил съм вече), тя се държи на 5 болта 8мм след това започваш внимателно да махаш лайсните около прага те са на едни щипки да ги кажем. След като свалиш лайсните надигаш мокета и ще видиш комфорт модула. Надявам се да съм бил достатъчно описателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така: свалих конфорт модула нямаше и помен от влага. Напръсках пиновете с контактен спрей и го сглобих- никаква промяна. Два дни слънце и всичко се оправи??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам следният проблем и моля за помощ. Правих ремонт на ремъци и нещо тропащо по окачването, при сглобяването не е закачен снопът кабели, който води към дясната главина, вследствие на което се е трил в маншона на карето, прекъснати са кабелите и е скъсан маншона. Проблемът ми е, че има четири проводника - черен, кафяв, жълт и червен. От мястото където са прекъснати към главината продължават жълт и червен, които съединих (запоих), но няма кафяв и черен!!! Не мога да разбера дали ми липсва някаква част, защото не знам за какво са кафевият и черният! След свързване на жълтият и червеният ABS-а и грешката за нивото на колата изчезнаха (явно двата са за това), но остана да свети датчик за износени накладки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са кабелите за датчика на самата накладка - проследи кабелите, които тръгват от нея и отиват в един куплунг на самата главина. Търсените кабели са на другия край на този куплунг, който отива към купето за индикацията за износени накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЪПРОС-СПЕШНО.
От известно време наблюдавам странна аномалия с окачването.
Колата не спада на някоя страна и не се съмнявам във възглавници.
Веднъж обаче бе спаднала цялата,в последствие обаче се напомпа.
Калибрирах я преди около месец понеже задна дясна гума остава по висока от останалите и то с близо 2см,което пак го има.
При диагностиката имаше грешка G291 която е от разпределителния блок.
Компресора държи добри нива на налягане и температура,обаче много бави с вдигането на задницата,с предницата няма проблем,и това ме кара да мисля че проблема е някъде отзад-а дали не точно в задна дясна гума.
По някога се вдига сравнително бързо,понякога дъвчи доста време и излиза грешката на таблото,вероятно поради загряване на комресора.
Както споменах,колата не спада на страна дори при престой 1-2 дни без да се пали,в някои случаи чувам копресора че я препомпва но за минимално време,а самия копресор при диагностиката помпа от второ за трето ниво със 10.2-3 бара и температура 80-90 градуса.


Та каде е дявола според вас. Възглавница-Клапан-Копресор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагах но не бях 100% сигурен.
Благодаря,ще потърся и дано аномалията изчезне.
А има ли нещо специфично при смяната му,освен заключване на окачването,понеже предполагам че всичкия въздух от системата ще бъде изпуснат.
Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор--идва в събота и ще видим какво се случва.
Благодарности на Георги Маринов за вниманието и отделеното време и напътствия.
Сигурно му скъсах нервите цял ден по телефона,но наистина симптомите и премеждията бяха доста интересни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме притеснил ни най малко колега. Дори съм ти благодарен , защото по тоя начин и ние продължаваме да трупаме опит.Той филма си е един и същ , само сериите са различни. Е тая серия и аз не бях я гледал :) . Вярвам , че ни е правилна диагностиката и очаквам да се решат проблемите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема решен,но пак с премеждия.
Колата бе в авариен режим-мигаща лампа за първо ниво и грешка за адаптация.
Монтирах новия компресор и реле НО,комресора не тръгва и не тръгва,проверявах бушони лутахме се на диагностиката и се оказа окислена букса за захранването на комресора,та проверявайте буксите под колата при подобни интервенции.
Другото интересно нещо,чрез диагностиката не може да се стигне до момент на адаптация докато не се подкара комресора с ТЕСТ за да напомпа първо ниво и огасне мигащата лампичка за първо ниво,след това процедурата върви.

Момента на големия кеф-колата се вдига за секунди без никакво колебание и в еднакви интервали от първо до четвърто ниво.

Да споделя и нещо което не можах да повярвам-свалихме оригиналния компресор и биалетки днес,за биалетките може и да са последните от гаранционния сервиз на колата но и той е далеч в миналото,но за копресора съм почти сигурен,понеже бе континетал и без наставени захранващи кабели към буксата-интересно но факт.

Благодарности отново на Георги Маринов за вниманието и отношението му към един просто клиент.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имах проблем с задна дясна, закупих я от автотрейд на цена около 23 лв. Това е само буксата без кабелите, иначе комплекта беше около 50 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

....

 

проверяваш за вдигане/пускане дали е ок... гледаш възглавниците (ако са оригинални - то скоро ще ги смениш :-))... другото е късмет... компресора също ако шумен - то може да си отива... след дълъг престой ако е клекнала - е ясно.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, значи слушам компресора за странни звуци и гледам възглавниците за евентуално видимо износване/напукване? Вдигането и спускането са ясни. VCDS предполагам също може да каже нещо евентуално...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги ,адмираци за интересната тема.Търся съвет и мнение за джантите на Алроада на джантите с които съм в момента няма данни за ЕТ в нета открих че трябва да са с ЕТ15-25 , много рядко се намират.Може ли да споделите вашите с какво ЕТ са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...