Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Никой ли не знае нещо по въпроса.

От прочетеното разбирам още, че батериите в сензора са неделима част, един вид вградени и животът им е около 7 години. Така че явно се купуват нови сензори - честито бръснене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Браво, супер е колицата. Пожелавам ти само да те радва.

Харесва ми много като екстра превключването на скоростите от волана. Мулти-функционалния волан също е много удобен, макар да се губи част от елегантността, която има трилъчевия. За сметка на това се печели много като комфорт. Другото допринясящо за комфорта е автопилота. Не съм запознат, той адаптивен ли е, т.е. можеш ли да покачваш в "+" или да сваляш в "-" км./ч.?

RNS-D-то само за "цветно радио" ли го ползваш или си му намерил цаката?

Другото, което ми прави впечатление е че нямаш подгрев - южно изпълнение ли е колата?

Тези джанти много ме кефят и въпреки че дълго търсих такива есента, не можах да открия за зимния комплект гуми.

Сподели нещо по сервизирането - какво си правил, какво предстои.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, супер е колицата. Пожелавам ти само да те радва.

Харесва ми много като екстра превключването на скоростите от волана. Мулти-функционалния волан също е много удобен, макар да се губи част от елегантността, която има трилъчевия. За сметка на това се печели много като комфорт. Другото допринясящо за комфорта е автопилота. Не съм запознат, той адаптивен ли е, т.е. можеш ли да покачваш в "+" или да сваляш в "-" км./ч.?

RNS-D-то само за "цветно радио" ли го ползваш или си му намерил цаката?

Другото, което ми прави впечатление е че нямаш подгрев - южно изпълнение ли е колата?

Тези джанти много ме кефят и въпреки че дълго търсих такива есента, не можах да открия за зимния комплект гуми.

Сподели нещо по сервизирането - какво си правил, какво предстои.

Благодаря колега.

Колата е семейното комби, която предимно кара жена ми също е моя сбъдната мечта да притежавам такава кола.

Закупена е от автокъща италианка и беше тотална "джамбазка игра" закърпена, напудрена само за продаване но поне беше запазена отвътре и притежаваше екстрите които изисквах.Около месец проучвах всичко за конкретния модел, за "душегуба" и за великото въздушно очакване.

Като всека италианка колата си имаше и има доста неща за правене, ето някои от тях:

-компресор климатик + тотална ревизия и промиване на цялата климатична инсталация

-полиране и почистване на фаровете

-смяна масло на двигател

-смяна масло на скоростна кутия което направих преди 2000км и сега пак трябва да го + сваляне на "valve body" или така наречения мозък за промиване и почистване.

-предни и задни дискове с накладки

-предна възглавница

Това съм свършил по колата за сега, но ме чакат още много дреболии които ме дразнят, а също така и голямото обслужване за което толкова се говори и всеки му се плаши.Колата беше на 138 000 км казвам беше защото от август 2012 до момента съм навъртял 12 000км не съм проверявал дали е въртяна но още от самото начало ревизирах всички ремъци + вдигане на капаците на главите.

Това е като цяло или поне това се сещам, имам много планове за колата повечето performance, софтуер на мотора, софтуер на скоростната кутия нова генерация и още много.

RNS-D-то си е цветно радио даже не съм сменил езика на менюто, че едното от бутоните е за смяна но все не опирам до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, джамбазите сериозно са те овътрили за вторичната инвестиция, но нищо колата си струва и е много хубава сега.

Интересно ми е, защо втори път ще сменяш маслото - много беше черно първото или поради други съображения? Защо ще чистиш и компоненти? Преди обслужването кутията лошо ли се държеше - в смисъл ненавременни превключвания, пребуксуване, шумове?

За RNS-D-то има доста възможности - можеш да му добавиш ТВ-тунер, можеш с адаптер (в ebay.de е пълно с такива) да слушаш MP3-файлове.

Относно подобряване двигателните характеристики мислите ни съвпадат, но и при мен нещата ще се развият чак след като направя страшното "голямо обслужване".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, джамбазите сериозно са те овътрили за вторичната инвестиция, но нищо колата си струва и е много хубава сега.

Интересно ми е, защо втори път ще сменяш маслото - много беше черно първото или поради други съображения? Защо ще чистиш и компоненти? Преди обслужването кутията лошо ли се държеше - в смисъл ненавременни превключвания, пребуксуване, шумове?

За RNS-D-то има доста възможности - можеш да му добавиш ТВ-тунер, можеш с адаптер (в ebay.de е пълно с такива) да слушаш MP3-файлове.

Относно подобряване двигателните характеристики мислите ни съвпадат, но и при мен нещата ще се развият чак след като направя страшното "голямо обслужване".

Да така е имаше си вторична инвестиция, но здраве да е харесвам си колата и ще си я карам дълго време.

Маслото на кутията не беше сменявано и по поведението на кутията си личеше, сменяше тежко,леки "удари" при кикдаун и най-често проявявания симптом пак така наречения "удар" при спиране на колата и превключване от 2-ра на 1-ва предавки, това може да се усети най-лесно.

При мен маслото беше черно като катран, още при първата смяна на маслото бях планувал да сваля и мозъка за почиствано, но остана време само за смяна на масло.

Смених маслото и всичко си беше ОК, кутията започна да включва много "мазно" изчезнаха всякакви звуци и "удари" докато се зарових в една преспа покрай нова година.Моя теория е че тогава темперетурата на маслото на кутията доста се е повишила и от там ми идва цялата цялата драма.

Но се надявам всичко да е ОК след интервенцията която съм замислил, даже мисля да докажа че този тип кутия 5HP19 не е толкова "тъпа" колко я представя репутацията и.

Аз си гледам телевизия в колата само че, нямам звук на някой от програмите и трябва да се настрои допълнително но за целта трябва да си сменя десния бутон на кръглото копче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си добре че само с едно копче ще минеш - аз съм с concert 2 и имам поне 6-7 бутона, които трябва да им се бае нещо. Работят си, но са обелени малко или повече и дразнят зверски. Въобще тази "модна" тенденция при VAG и други марки да покриват интериорната пластмаса с т.нар. softlack е потресаващо блудство с нас, собствениците на 10 годишни коли.

Само да направя препратка към предишните си постове, искам да попитам дали имаш сисема за контрол на налягането в гумите? Аз в момента чета и се двоумя как да мина по-тънко, но май нещата отиват или към набутване, или към примиряване с това че няма да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но са обелени малко или повече и дразнят зверски...

жената е художничка, от книжарница купи черна боя за пластмаса. с тънка четчица си поигра и стана да ти кажа много добре... сега само на температурата плюс и минус трябва да си поиграе пак, че се поизтърка отново. а и пепелник ми липсваше на задната врата и взех от морга но син на цвят (такъв салон имаше) и с боята стана все едно оттам е.

колега Karaboichev, само недей да цитираш цели постове, че се карат :-)... иначе поздравления за колата. важното да ти доставя кеф като седнеш... винаги може и подобре, но на мен специално е достатъчно... ще видим догодина какво ще донесе дядо коледа :-)

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серго с копчетата и боята ме уби!!! Ще загледам моите. Някой ремонтирал ли е щора на багажника, че компресора бачка постоянно и не си чувам музиката в колата! :hilezh:/>

Редактирано от svetto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Карабойчев....

Ако си обичаш колата не я давай на тези мурдари да ти я мият с БЕЗКОНТАКТНО steinigung.gif. Пораженията са необратими за боята.... unsure.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серго с копчетата и боята ме уби!!! Ще загледам моите. Някой ремонтирал ли е щора на багажника, че компресора бачка постоянно и не си чувам музиката в колата! :hilezh:/>/>

хаха :-). ами трябва всичко да е приятно за окото... какво й е на щората (за хоризонталната говориш нали?)? вътре има една пружина, която я прибира. двете капачета отстрани се махат и ако е хлабаво (нещо ако е превъртяло) то навиваш и пак захващаш с капачето и става по стегнато, по бързо я прибира :-).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупени са двете странични пластмаси и не могат да държат пружината. Тъгнах да купувам втора употреба, но не намирам същият захват, а тея дето ги гледах са толкова изстрадали- не е истина!Та идеята е да купя със здрави пластмаси и да сложа моето покривало. Трудно ли се натяга пружината, да не се самоубия нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Трудно ли се натяга пружината, да не се самоубия нещо.

те и моите пластмасовите капачки са счупени, но рядко я махам и гледам внимателно да не се изхлузят и да се охлаби пружината. все придържам като я махам... иначе като е на мястото - там проблеми няма вече. лесно се натяга. въртиш на ръка (все едно навиваш играчка) и като ти хареса напъна - слагаш капачката да фиксира и готово... не знам какво ти е счупеното и дали задържа пружината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

При мен има изненнадка...

Тъй като последно време повече търкаляме Q7-та и Allroad,стои в гаража,та вчера реших да я потъркалям/близо месец не е карана/,влизам паля/от раз запали без никакви драми :) ,нооо блока за управление на ниво не светеше и съответно колата след малко легна :blink:

Та днес пак съм на работа да видим какво става :lol: ,за 7години за пръв път ми се случва това...

После ще пиша...какво съм разбрал...

Ако на някой му се е случвало да сподели,какво е направил/направили/,за отремонтирването...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам какво ти е счупеното и дали задържа пружината...

Толкова е потрошено, че дори не мога да преценя как е изглеждало всичко.Май липсват и части. Серго на твоята кола мрежата и щората на едно ли са или отделно.При мен са отделно , а тези втора употреба са в едно. Може би има разлика в годините, аз съм махнал щората , но мрежата си седи в колата има отделно легло за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та колеги

Оказа се ето този приятел

Замених го с оригинално реле,и всичко си сработи нормално...

Относно драмата с щорите...мрежата е отделна от щората.

Нова щора е 150лв.,за Avant/еднаква е/...

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та колеги

Оказа се ето този приятел

Замених го с оригинално реле,и всичко си сработи нормално...

Какви работи се развалят при теб и rabotnika , направо ме е страх да си ги представям!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Още от самата покупка на "парахода", започнах да се рова из нета за вариант на нова генерация (ауспуси)за да опълзотворя звука на V6.

Та попаднах на няколко снимки който определено много ми харесаха но до там.

ABTexhaust.jpg

abt_2002-Audi_allroad_quattro-005_4.jpg

ABT-Audi_allroad_quattro-2002-1600-08.jpg

Доста време търси информация за така наречения "кит" на ABT но нищо.Ако някой има или е попадал на някаква информация по въпроса ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, но цената ще е стряскаща. Освен това ще трябва да сменяш и декоративно-защитната кора.

Аз напоследък си мисля за генерация от 2,7 битурбо. Би трябвало да е сметната за по голям изходящ поток. Ако няма някави супер сложности с монтажа, това е добра отправна точка за начало на силов тунинг.

По принцип звука може да се промени и ако сложиш резонаторни гърнета вместо катализаторите. Този вариант е най-евтин, тъй като ще получиш някой лев за катализаторите. При равни условия колата пък би трябвало и да се поотпуши малко.

Аз лично те съветвам да помислиш над последния вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, изчетох доста по въпроса с възглавниците и компресора и имам въпроси.Преди време имах проблеми първо с едната предна възглавница посе станаха двете и тогава ги подминих.Но сега несщо компресора ми прави беля.Когато задам промяна на нивото понякога си ми го напомпва нормално и бързо но в много случаи компресора включва, работи дълго време и не достига желаното от мене ниво и свветва жълтата лампа на таблото.Компресора работи шумно. Веднъж го свалях разглобих го частично, сглобих го и след монтажа работесше нормално около 2 седмици но след това пак почна старата песен на нов глас.И забелязвам че, доста често се включва компресора дори в движение.Забелязал съм, че и в повечето случаи когато спра компресора включва, изчаквам го да се наработи и тогава гася колата.Някакви идеи от какво може да е?Прочетох комвнтира се някакво реле, ремонтен комплект, конденз, навлажняване на гранулите.Възможно ли е да е несхто от тези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, но цената ще е стряскаща..............

За цяла генерация от 2.7Т не мисля че ще е проблем да се монтира.Вероятен проблем може да е цената за която ще се раздели с нея някой моргаджия.Иначе катализаторите отдавна ги изхвърлих и трите, на тяхно място са монтирани прави тръби с изключение на този непосредствено след турбината.Тази декоративна решетка едва ли ще я намеря или ако въобще я намеря цената ще е топ, за това мисля да го правя от карбон.Относно звука и перформаса на колата съм замислил на пролет 2х63 генера и две крайни гърнета Magnaflow + някакви къстъм накрайници.

п.п След демонтажа на катализаторите колата действително се отпуши и то доста, а също взех добри пари за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми браво, ти си една стъпка напред. Как се промени звука, има ли дразнещи звуци (дрънчене, браждене, попръцкване). От какво ти правиха резонаторите?

Знаеш ли, че сега ако чипосаш колата вероятно ще стане още по-приятна за каране?

За Magnaflow-a обаче не храни напразни надежди - звука няма как да бъде като от бензинов осмак. Със сигурност ще има ефект, но се замисли преди да си се хвърлил в дълбокото, дали си заслужава за малко повече звук да инвестираш в нова генерация.

Здравейте колеги,

Здравей, колега! Не може да се каже със 100% сигурност така от разстояние, но според мен имаш сериозна утечка на въздух от системата. Тя може да бъде не само от възглавниците, а и от въздушни магистрали, блокирал клапан или още нещо. От друга страна, желателно е по-рано да откриеш проблема, защото дори защитата на компресора няма да го спаси при толкова интензивна работа.

Пробвай следната процедура, която и да не помогне, поне няма да ти струва пари: направи си сапунен разтвор, вдигни колата на най-високата позиция и започни да пръскаш възглавници, съединения, магистралите и гледай за мехурчета. Може и да си покаже откъде бяга въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Двата катализатора под колата са отрязани и на тяхно място има заварени тръби те са лесни има достъп и не отнема много време.Горния катализатор непосредствено след турбото, бе прецизно "отворен", извадена керамиката и заварен отново.Там не е удачно да се използва тръба защото ще трябва да се прави нов douwpipe което си е играчка и изисква време което нямах.Разлика във звука нямам никаква, стандартната генерация е жалка 3 катализатора + три гърнета нищо не може да се постигне с нея.

Далеч не искам да постигна звука на V8 още повече бензин.Аз съм си заклет дизелджия и дизела си има специфичен звук, който на мен лично ми харесва.На Сеат-а съм сменял 3 конфигурации на изпускателната система като последната е права тръба ф76 + крайно гърне и звука е доста добър и не бучи на празен ход което от своя страна не е дразнещо когато се кара в градски условия.

За Allroad мога да пусна прави тръби без гърнета и пак ще постигна нещо, има доста клипове в нета на 2.5 ТДИ V6 и всеки може да види за какво става въпрос.Аз не искам чак толкова да посягам на семейното комби и си мисля че няма да постигна ефекта които търся само с прави тръби.За това мисля че два Magnaflow-a ще ми свършат работа.Относно инвестицията не ме плаши всичко ще си правя аз, няма да е първата генерация надявам се да не е и последната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...