bparvanov Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 ......................Някаква идея от къде мога да взема.Привет, следя темата ти понеже може би и аз ще го гледам този филм. дръж ни в течение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) пробвай в фолксваген.Давай само номера на частта...Колегата RAINO от форума също... Редактирано 18 Февруари 2013 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 пробвай в фолксваген.Давай само номера на частта...Колегата RAINO от форума също...Колега разглобих компресора и като гледам нещо не ми се вързват нещата.Имам предвид ти казваш тръба DN32- това означава 32 мм външен диаметър.Но като измерих цилиндъра отвора е около 36 мм., то самото бутало е към 33,5 мм. без сегмента.Размерите ги казвам не с точност на 100 процента тъй като не ги записах но орентировъчно са такива. За да се получа отвор на втулката(ризата) 36 мм тръбата трябва да е 40х2.Но пропуснах да измеря самия цилиндър дали може да поеме такова престъргване(до 40 мм).Или може би бъркам някъде.И още един въпрос след като изработи втулката(ризата) шлайфа ли я отвътре(вътрешния отвор). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 ........................ след като изработи втулката(ризата) шлайфа ли я отвътре(вътрешния отвор).Важното е че си хванал идеята според мен много внимателно избирай "тръбата" - материала максимално да се доближава до ... може би чугунена твърдост и якост или някоя сериозна стомана, някой колега от Казанлък може да каже най-добре .Моля те нащракай малко снимки и как се сваля компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Разбира се колега че се шлайфа,риза е все пак.Възможно е диаметъра да се разминава,то човек като не си записва...Оригинално цилиндъра е алуминиев и има достатъчно място за всичко...има снимки на разглобен компресор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) Преди малко чипнахме парахода в Маднес и смея да твърдя, че съм доста изненадан как тръгна колата.Тези дни ще я кача на дино за да видя точния резултат.Но драмите ми със скоростите продължават ако има повече опит с 5hp19 нека да драсне едно лично. Редактирано 18 Февруари 2013 от Karaboichev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Каква ти е драмата с скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 При мен маслото беше черно като катран, още при първата смяна на маслото бях планувал да сваля и мозъка за почиствано, но остана време само за смяна на масло.Смених маслото и всичко си беше ОК, кутията започна да включва много "мазно" изчезнаха всякакви звуци и "удари" докато се зарових в една преспа покрай нова година.Моя теория е че тогава темперетурата на маслото на кутията доста се е повишила и от там ми идва цялата цялата драмаВ продължение на поста добавям,че след като източих ме маслото което беше черно и филтъра които беше запушен.И от скоростите се носеше миризма на прегряло феродо най вероятно съм запалил дисковете не знам дали това е възможно но това е моята теория.Свалих ме "мозъка" и го почистихме без да го разглобяваме имаше доста мизерии и по него.След това процедурата е ясно ново масло нов филтър и тест.Ударите и шумовете поутихнаха когато намалявам и колата сваля предавки преди от 2-ра на 1-ва удряше силно сега с новото масло е по-добре.Но се появиха удари при ускорение на цялата газ от 2-ра на 3-та и то не всеки път на около 5000 оборота.А сега след чипа снощи се зачудва на 4-та към 5-та, задържа на 4-та малко повече когато включи на 5-та връща на 4-та общо взето шашка се и това се всичко се случва на цялата газ.Когато я карам нормално няма проблем.Не съм я чел с Ваг-Ком-а дали е записала грешка но се изчерпах от към решения. Маслото е ново кутията е неадекватна мисля да пробвам със софтуер за нея както съм писал в по горните постове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 След ремапа правихте ли нещо по компютъра на скоростите? Защото това "шашкане" може да идва и от това, че скоростите не могат да се адаптират по новите критерии (не знам как да се изразя по-точно) задавани от компютъра на мотора.Ако искаш, да се видим някъде да покараш моята, същия мотор и пак автомат, за да си прецениш, дали трябва да скачаш на сериозна интрернвенция. Не казвам, че състоянието на моята кутия е еталон, но нямам твоите оплаквания.За самото чипосване при "лудите" нещо ще споделиш ли - обясняваха ли ти нещо, погледнаха ли състоянието на колата, посъветваха ли те колко е допустимото натоварване?Защото и аз това се чудя, ама то моята не е лесна - мисля едвновременно за генерации, чипове, сензори и все такива неща свързани с някой лев в повече. Добре, че поне частите за "голямото" обслужване вече са си при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 След ремапа......Не не е пипан софта на скоростите още търсим подходящ.След чипа направих ме няколко лог-а всичко е в нормите. Повече информация ще имам след диното но пак казвам разликата е огромна.Ако имам път към София ще се видим да се качиш на моята да усетиш разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 G302 Travel sensor for hydraulic regulatorСмени го...Има вероятност и торкконвертора...преди смяната на маслото какво бе положението и мн.важно обезвъздушихте ли системата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 ... обезвъздушихте ли системата?Тя не се ли самообезвъздушава при правилно наливане на новото масло? А този сензор какво контролира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Да ти кажа честно не съм обърнал внимание но най-вероятно или на Р или N.Неутрална може за да я наместим на подемника.Какво точно имаш предвид под обезвъздушаване??Маслото в кутията е налято по следния начин:Не през пробката за точене а от отвора за проверка на нивото.Наливах ме под-налягане докато започне да тече.След палим колата и на директна D изреждаме предавките и пак наливаме докато започне да тече.После на пътя изреждам всичките предавки от 1-ва до 5-та и обратно на долу от 5-та до 1-ва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Сега изчетох скоростите с ваг-ком-а грешката е следната.18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Важното е че си хванал идеята :)/>/>/> според мен много внимателно избирай "тръбата" - материала максимално да се доближава до ... може би чугунена твърдост и якост или някоя сериозна стомана, някой колега от Казанлък може да каже най-добре .Моля те нащракай малко снимки и как се сваля компресораКолега виж това ще ти свърше ли работа.https://www.arnottindustries.com/file.asp?Manual=TRUE&ProductID=471&Size=SMALLНе е никак сложно демонтажа на компресора.1. Демонтираш предпазителя които е пред компресор - 3-гайки, ключ 102. Развиваш термодатчика - представлява кабел завършващ с ухо което е захванато за компресора, едно от първите неща които виждаш намире се срещу теб леко в ляво.3. Разкачаш две букси - едната за захранването на компресора(като легнеш под колата ти се пада от ляво на компресора), а другата за магнит вентила(като легнеш под колата ти се пада от дясно на компресора).4. Разкачаш един филтър - тои е със скоба, намира се от ляво на компресора до буксата за захранването на компресора.Дори първо може да разкачиш него за да ти е по лесно за буксата.5. Развиваш шлаухката която излиза от компресора и отива до разпределителния блок - намира се от дясно на компресора до магнит вентила, ключ гайчен 106. Последно като направиш горните стъпки ти остава да развиеш три гайки които държат компресора, една от ляво и две от дясно на компресора - гидория с камък 10 и удължение ще ти е по-лесно :)/> Само внимава като го сваляш от шпилките ще изпаднат 3 шайби, 3 пружини и 3втулки да не ги изгубиш.Единствения проблем е прахта и калта която ти пада в очите. :)/>Ако нещо съм пропуснал някои да ме поправи.Дано съм бил полезен и успех.file.pdf Редактирано 19 Февруари 2013 от stiliboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Преди малко чипнахме парахода в Маднес и смея да твърдя, че съм доста изненадан как тръгна колата.Тези дни ще я кача на дино за да видя точния резултат.Но драмите ми със скоростите продължават ако има повече опит с 5hp19 нека да драсне едно лично. Колега сподели колко би трябвало да качва чипа , явно си е разлика щом се усеща осезаемо Редактирано 19 Февруари 2013 от георгимаринов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Сега изчетох скоростите с ваг-ком-а грешката е следната.18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent18258/P1850 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU Possible Symptoms MIL on Warning light on Possible Causes Blown fuse for control module Wiring Harness issue Failed control module Possible Solutions Inspect wiring and terminals for CAN BUS between control modules. Special Notes As per TSB 01-07-54, do not replace the ECM for this DTC. Please see TSB for complete details. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Прочетете внимателно и процедирайте,поне от правилната пробка сте налели...Колко литра сте източели и как?,преди да смените маслото? - важно е.Картера на кутията свалян ли е?защото грешката 18258 се появява при притискане на снопа кабели...или ECU не подава данни.В превод 18258 е:няма съобщения от звеното за управление на двигателя.P.S.Хубаво би било да имаме грешките и преди "чипосването"-смени самия чип или презаписахте същия? Редактирано 19 Февруари 2013 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) ...Колега, явно имаш добър опит, защото горе-долу се припокриваш с Ross-Tech относно причините за грешката.И там се казва да се провери кабелната оснастка, бушон/реле на компа на скоростите или самата връзка между еку-тата. Редактирано 19 Февруари 2013 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Прочетете внимателно и процедирайте,поне от правилната пробка сте налели...Колко литра сте източели и как?,преди да смените маслото? - важно е.Картера на кутията свалян ли е?защото грешката 18258 се появява при притискане на снопа кабели...или ECU не подава данни.В превод 18258 е:няма съобщения от звеното за управление на двигателя.P.S.Хубаво би било да имаме грешките и преди "чипосването"-смени самия чип или презаписахте същия?Първия път от кутията е източено 5 литра втория път събра 7 литра и дата пъти маслото е източено през пробката.Картера на кутията е свалян при всичките интервенции все пак се сменява и филтър заедно с маслото.Кутията не е имала никакви грешки преди чипа.Колата бе флашната през OBD буксата. Редактирано 19 Февруари 2013 от Karaboichev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Колега,ти присъства ли на интервенцията.Принципно цялата кутия поема 9.1л с конвектора.Аз -признавам си масло на кутии не съм сменял-Audi не препоръчват смяна,само го опреснявам.Та винаги досега съм източвал максимум 3.100л.като количеството варира в минус,и наливам после колкото е нужно...Лашкания,ритания,трудно включване,загряване на масло за да включи - нищо такова.Наливал съм ново масло изцяло само при смяна на фрикционите,но това е друга тема...Маслото какво е което ползвате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Колеги намерих в нета че има в София една фирам която се занимава с въздушното окачване на автомобили.Прелагат и ремонт на компресора.Някакви отзиви за тях.Фирмата е Vabonti, това им е интернет адреса: http://vabonti-airmatic.com намират се в квартал Захарна фабрика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Колеги, зазяпах се по горният пост И ИЗНЕНАДА - възглавниците инфлация ли ги хвана? Преди година, мисля бяха по двеста лева по евтини! И надувалката е по скъпа! Ще вадя старото 124 от гаража! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 инфлация не,просто има повече търсене,което ниминуемо вдига цената,въпреки че материяла който се ползва е слаб/тънък/...за мен и сравнение с други производители - МОЕ МНЕНИЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Нали не мислиш, че китайският производител е вдигнал цените?Мисля, колегата Parvanov беше намерил производителя, а ако бъркам ще го намеря аз и на първата ни среща ще се замерваме с лъзглавници за по 100$! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване