AALEXANDROV Публикувано 13 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 В каталога на Магнафлоу намерих една конфигурация (каталожен номер 16477) за А6 quattro, би трябвало да стане и за Олроуда. Пише, че е за седани, но едва ли ще има проблем да се монтира на нашите каляски.След като имаш и ръце сам да се справиш, нещата добиват смисъл. А ако разбирам правилно, идеята ти е както сега си с прави тръби до отзад, от там да има по две крайни гърнета гърнета Magnaflow, така ли?Има логика и евентуално май няма да е шумно на празни обороти. Аз ако правя нещо в тази насока, именно това ще ми е основната цел - да не шуми в ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 (Редактирано) ......Да точно това мисля да правя колега.А съм се спрял на Магнафлоу защото има голям избор в Хеед и са на приемлива цена.Също така им се носи славата, че са шумни гърнета така че ще видим какво ще се получи.Ето клип на колега от ТДИ форума конфигурацията му е почти същата като тази която съм замислил аз само че е с едно крайно гърне даже е с по голяма турбина което също допринася за приятния звук. Прилагам и снимка: Редактирано 13 Февруари 2013 от Karaboichev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Това на първия клип приятно ме учуди. Ако така ще звучи, направо е супер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Здравейте колеги, .........................да е несхто от тези.С ВАГКОМ на Address 34: Level Control има възможност да пуснеш тест - спадни отпред, спадни отзад, а нагоре а надолу, тест на релето, компресора и клапаните, ако го комбинираш и със запис на данните за нивата, налягането и температурата може доста да се анализира.Но за мен ако не са сменяни 5-6 години всичко вънка и нови балони.ЗА компресора така и не разбрах от къде се набавя и кой да търся за читава подмяна. (моя си работи, няма цветомузика и шум, но почти винаги има в логовете G291)Поздрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 (Редактирано) http://въздушни-възглавници.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=36&Itemid=49&limitstart=5На който каквото не му е ясно нещо направо да пита...https://www.arnottindustries.com/part_AUDI_yid17_pid124.html - и тук Редактирано 13 Февруари 2013 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 С ВАГКОМ на Address 34: Level Control има възможност да пуснеш тест - спадни отпред, спадни отзад, а нагоре а надолу, тест на релето, компресора и клапаните, ако го комбинираш и със запис на данните за нивата, налягането и температурата може доста да се анализира.Но за мен ако не са сменяни 5-6 години всичко вънка и нови балони.ЗА компресора така и не разбрах от къде се набавя и кой да търся за читава подмяна. (моя си работи, няма цветомузика и шум, но почти винаги има в логовете G291)ПоздравБлагодаря колега, ще разпитам кой може да ми направи тази процедура и ще пробвам.Предните 2 възглавници са сменени миналата година, задните не са барани оригиналните са.Но там е интересното че колата не кляка, би трябвало ако има пропуск да да пада.http://въздушни-възглавници.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=36&Itemid=49&limitstart=5На който каквото не му е ясно нещо направо да пита...https://www.arnottindustries.com/part_AUDI_yid17_pid124.html - и тукВиждам в сайта за въздушното окачване че се предлага и реле.Кога се сменя релето и как разбираме че е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Релето се сменя в няколко случая:1.При старт на двигателя и подаване сигнал на кл.30 -компресора трябва да се включи,ако не РЕЛЕТО2.Липсва подсветка на модула за управление ниво/макар че може да дойде и от друго място/ 3.След многократно прегряване на компресора-релето просто залепва или се стапя4.При смяна на самия компресор с нов.Ми това е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Релето се сменя в няколко случая:1.При старт на двигателя и подаване сигнал на кл.30 -компресора трябва да се включи,ако не РЕЛЕТО2.Липсва подсветка на модула за управление ниво/макар че може да дойде и от друго място/ :hilezh:/> 3.След многократно прегряване на компресора-релето просто залепва или се стапя4.При смяна на самия компресор с нов.Ми това е...А релето каде се намира?И пропуснах по рано да те питам това цената на предните амортисьори на бройка ли е обявена или за комплект-2бр.?Питам те защото разбрах че моят проблем може да е от доста причини и да съм на ясно и подготвен като разбера точно какво е. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 А релето каде се намира?... цената на предните амортисьори на бройка ли е обявена или за комплект-2бр.?... релето е в клетка номер 6 в таблото с релетата под волана. за цената - най добре звънни на колегата Георги Маринов (от сайта с възглавниците).. за колегите от форума знам, че прави и отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 А релето каде се намира?И пропуснах по рано да те питам това цената на предните амортисьори на бройка ли е обявена или за комплект-2бр.?Питам те защото разбрах че моят проблем може да е от доста причини и да съм на ясно и подготвен като разбера точно какво е. :)/>Благодаря.Дай колега отначало,да видим какъв е твоят проблем.Опиши подробно каво се случва,и какво си направил.И най важното-майстора кой е ТИ или Тези дето се чешат по главата??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Привет,Някой да има ваг-ком и да може да ми помогне да намерим неработещото звено в системата за контрол на налягането в гумите?Предполагам че е сензор, но няма как да знам със сигирност, без да съм проверил. Ако някой друг има такава система на машината, искам да споделим мъката от цената на сензорите - около 400 лева с вентил. К'во му плащаш :steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) Привет,- около 400 лева с вентил. К'во му плащаш />Моята "слоница" има тази екстра, като я взех показваше грешки, явно някой работеше друг не. Всичко е капсоловано и до колкото знам работят на различни честоти - тоест от моргата може и да не сработят.С ВАГ на адрес може да се тества и адаптира Component: J502 - Tire Pressure Monitoring (#65)Address 65: Tire Pressure Labels: 4D0-907-273.lbl Part No: 4D0 907 273 C Component: Reifendruckueberw. D310 Coding: 20300 Shop #: WSC 06812 VCID: 2751789FC6EDNo fault code found.Кабел имам, ако имаш време да си играеш ще ти го там за игра - няма да се изтърка я .София младост 4 Редактирано 14 Февруари 2013 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Общо взето,батериите се скапват нормално е,с капсоловани датчици ли си?Ще се поразровя из книгите да видим как да оправим положението или подменим с...нещо по бюджетно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Колега bparvanov, аз не съм работил с вагком и нямам програмата, така че кабела няма да ми свърши работа. Благодаря все пак.Колега kockoo, капсуловани са мамка им...Аз съм измислил по-евтино решение, но трябва първо да локализирам проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 Дай колега отначало,да видим какъв е твоят проблем.Опиши подробно каво се случва,и какво си направил.И най важното-майстора кой е ТИ или Тези дето се чешат по главата??? Преди известно време имах проблеми с предните възглавници, издишаха и колата постоянно падаше.Подмених двете възглавници и се оправи сега държи ниво без да пада нито отпред нито отзад. Но се появи друг проблем.Когато искам да вдигна колата на по високо ниво, компресора се включва(чува се) почва да работи и след известно време спира и на таблото ми се появява сигнала за проблем с окачването(жълтата количка със стрелките) и колата не е преминала на желаното от мен ниво, или пък е надигнала само задната част.В този случай изгасям колата и я паля на ново, съответно грешката вече не е на таблото а компресора почва да работи наново и чак тогава ми вдига колата на желаното ниво.Имам предвид че не я вдига веднага а го рестартирам като изключи и така става два пъти работа.Но спирането на компресора и съответно появяване грешка на таблото за окачването се появява понякога и без да съм задал промяна на нивото, имам предвид както си шофирам.И ако не изгася колата и запаля наново(тоест да рестартирам компресора след известно време колата пада от по-горното ниво на по-долното). От различни места където съм чел знам че компресора има температурен датчик/защита които го изключва за да не прегрее при продължителна работа.Но знам че при читави възглавници компресорът би трябвало да се включва по-рядко, а при мен не е така а доста често работи и изключва.Забелязал съм напоследак че когато карам колата на Level 2, спирам някаде, тя си държи ниво но примерно като се кача след известно време и запаля още докато потегля и започва да мига лампата за Level 2 а беше на него преди да тръгна.А в редки случай ми я напомпва мног бързо когато задам промяна на ниво особенноа ако съм карал известно време на Level 1 и пожелая промяна към Level 2 става за секунди.Възглавниците си ги сменях сам.Компресора преди известно време си го свалях пак сам, беше се оправила след монтажа за около 2 седмици(имам предвид че, колата не беше ми правила проблем) и след това пак започна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 (Редактирано) ...Забелязал съм напоследак че когато карам колата на Level 2, спирам някаде, тя си държи ниво но примерно като се кача след известно време и запаля още докато потегля и започва да мига лампата за Level 2 а беше на него преди да тръгна....ако примерно си на Level 2 (както си я оставил) и се качат 4 човека или си я натоварил и запалищ - нормално да мига малко за да я върне колата в желатана от теб позиция (level 2 в случая). поне при мен се наблюдава... или пък обратно: като слязат 4 човека или разтовариш колата на изгасен двигател - ко гато го запалиш пак, тогава може да ти примига дори и горната лампа (т.е. смъква колата в желата от теб позиция). Редактирано 16 Февруари 2013 от Cepro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 Преди ......................... и след това пак започна.Привет,С ВАГ кабел можеш да разбереш доста. Понякога бързо ти качва нивата, защото във въздушният резервоар компресора е напомпал предварително (в движение когато няма нужда са местене на нивата компресора зарежда въздушният резервоар).моето скромно мнение е че имаш комбинация от утечка (щом пада ниво) и износен компресор (изключва като поработи-загрее)Утечката не е задължително да е от балона - фитингите са различни м/у оригиналните и ремонтните възглавници. Мойте майстори ги мързя да заменят старите и ходих 5 пъти - 4 нови възглавници а колата спада. Накрая прочетох на самата кутия, че е задължителна подмяна щото ..... абе има разлика във "фаската" на фитинга дето се навива на възглавницата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 (Редактирано) Колега под фитинги имаш предвид връзгата между възглавницата и маркучето за въздуха ли?Ако е това възглавниците пристигнаха с нови такива и ги монтирах.И какво имаш пред под ,,износен'' компресор. Редактирано 16 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Колегата има напредвид че имаш износване на сегмента на самия компресор,но също така имаш и радиално износване на компресорния цилиндър.Има два варианта-нов компресор и реле /около 1000лв./ или да отремонтираш стария/около 200лв/,като за целта купуваш си ремонтен коплект/многократно съм качвал снимка на самия комплект/,сваляш компресора изваждаш цилиндъра,отиваш до магазин където се продават тръби-за предпочитане да е неръждавейка безшевна DN 32,трябва ти около 10см.После отиваш на стругар,който трябва да ти направи риза от тръбата и да престърже самия цилиндър на компресора.ВНИМАТЕЛНО да не забравите да прорежете отвор в основата на ризата/оттам излиза въздуха/,после сглобяваш и си ти без грижи за компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) Самият цилиндър колега не е ли под конус(към основата да се стеснява) или няма проблеми да го направя изцяло прав с тръбата?и имаш ли информация колко е вътршния диаметър на цилиндъра фабрично(32 ли е, като тръбата) за да замеря и да видя има ли износване и колко е при мен. Редактирано 18 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Не,не е под конус.При теб съм сигурен че е станал на елипса.Ако си решил да отремонтирваш,купи си ремонтния комплект и действай,всичко е пробвано,тествано и работи,ако бе обратно,нямаше да го споменавам изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) Благодаря колега за информацията, отивам още сега да го свалям.От къде мога да си закупя компекта, и какв му е цената орентировъчно?Бях ги гледал около 35-40 паунда в ebay, но в БГ незнам къде и колко са. Редактирано 18 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Около 100лв.Всеки по-сериозен магазин за авточасти ще ти го достави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) Благодаря колега. Редактирано 18 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Около 100лв.Всеки по-сериозен магазин за авточасти ще ти го достави.Здравей колега, званях на доста магазини и никои не предлага тази част.Дори в Порше София Запад ми казаха че не предлагат тази част.Проверих в ebay и там няма броиката е изчерпана.По закона на Мърфи когато не ми трябваше имаше доста но сега като ми притрябва няма.Някаква идея от къде мога да взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване