Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

..... със сигурност дебелия маркуч за фаромиещото устройство и предните пръскалки са на една помпичка, мисля че линията за задната пръскалка е на отделна помпичка, но не съм 100% сигурен.

.

Помпичката е една за предните и задната чистачки.

Помпичката за фаромиещото е отделна ,по-голяма и мощна и е по средата на самото казанче. ...с цел да не може да изпомпи всичката вода. ....все пак измиването на стъклото е с приоритет пред фаровете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Помпичката е една за предните и задната чистачки.

Помпичката за фаромиещото е отделна ,по-голяма и мощна и е по средата на самото казанче. ...с цел да не може да изпомпи всичката вода. ....все пак измиването на стъклото е с приоритет пред фаровете

 

Да, точно както казваш. А не е като да не съм го свалял два пъти точно за да сменям помпичката, от която се мият стъклата. Сега като каза, си спомних че е с две линии (т.е. точно за предно и задно стъкло) и по средата се "боцва" в казанчето. Тази помпичка се намираше по-вътрешно към коша, а тази за фаромиещото е малко към калника и наистина е сложена по-високо.

 

П.п.: Владо още ли се занимава с масла? Загуби се нещо тук, или просто загуби интерес към форума...

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади работи и се разраства със страшни обороти и просто няма време да пише.

Чувам го ежедневно

Редактирано от Kadiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на момчето. Дано си е останал все така нормален и отзивчив. Карал ми е, идвайки от Германия с буса, една туба масло за последната здрава навремето, набивайки се в центъра на София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си е земен и нормален Влади...даже прекалено. ....защото аз не го оставям на мира. ..дори и в най-натоварените му дни

Но нека не разводняваме темата.....който иска. .знае как да го намери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петко, добре си намислил да смениш маслото.

Ако кутията е добре, това е най-добрата превенция да нямаш ядове с кутията, докато притежаваш колата.

Какво точно показва поведението, след смяната на маслото? Тия АСК са ми пълна мъгла...

Моето го смених (без ресет на кутията) и след това  ми се струва, че кутията задържа малко по-високи обороти, преди превключване, друго нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е тоя рисет на кутията?

Оборотите на превключване зависят от позицията на педала на газта и натоварването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно показва поведението, след смяната на маслото? Тия АСК са ми пълна мъгла...

Моето го смених (без ресет на кутията) и след това  ми се струва, че кутията задържа малко по-високи обороти, преди превключване, друго нищо.

Оги, при мен се наложи смяна на маслото поради некоректна работа на кутията - задържаше доста преди превключване, особено при изкачване много се тормозеше кутията. Оказа се, че поради някава причина ръбчето на филтъра беше пукнато, може би от неправилно поставяне на капака на картера и въпреки гарнитурата имаше малък теч на масло. Още по странното е, че предишният собственик беше доливал три пъти по литър, а не му беше направило впечатление.

Така че при мен след смяната по-скоро нещата си дойдоха на мястото.

Самата кутия нямам впечатления да задържа в нормален работен режим, само като е судено маслото държи малко по-високи обороти преди да превключи - предполагам й трябва малко време да го поразбие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СТРАННО ПОМАГАЙТЕ.Олроуд 2.5 с ръчни скорости и бавен блок

След смяна на семерингата на раздатката към кардана,се появи свистене,всичко е направено и сглобено както трябва,и въпреки това вчера пак разглобих всичко около тази интервенция и нещата са както трябва,всичко е сглобено както трябва,няма следи от триене или нещо необичайно,а шума идва от долу-от към раздатката.
Семерингата и литър масло получих Оригинални от колегата Райно.

Обаче,оказа се че литър масло е малко и долях от старото,възможно ли е виенето да е от маслото понеже го смесих със старото.
Да кажа само че като е студена колата виенето е по силно,след като позагрее намалява значително,има го само когато се подава газ-когато е под напрежение,на скорост без газ го няма,със всяка по висока предавка свистенето става по тънко и по тънко,докато на 5 и 6-та вече не се усеща.

Маслата в скорости и дифове е на ниво,няма проблеми с превключване на скорости и съединител.

Някой има ли идея...

Редактирано от tseco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за вероятност да си пренатегнал лагер(фланец), или да си набил семеринга по-дълбоко и сега да трие в лагер. и от там да свири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма болт за натягане на фланеца,от вътре е със зегерка,за триене лагер семеринг няма признаци,понеже вчера като разглобих въртях фланеца на ръка и се движи свободно и няма луфтове от към лагер или шум или каквото и да било нередно.

20150404_1715134.jpg
 


http://www.audipt.com/f85/retentor-caixa-transfer%EAncias-audi-allroad-2-5-tdi-output-shaft-seal-replacement-127663/

Редактирано от tseco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво му е устройството, попитах, за да можеш да си дадеш сам насоки са вероятност къде си сгрешил.

 На ЕТКА гледам зад семерринга  има лагер,... да не опира в него семеринга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има лагер,но за семерингата си има легло в капака където се набива леко и застава наравно,после е лагера,има логика иначе,но вчера като разглобих и въртях фланеца на ръка без да разлобявам фланеца от лагерите и зегерката и не се усеща триене или затруднено въртене на фланеца.
А и ако се трият шума щеше да е постоянен,а той се появява при подаване на газ и то при повечко тяга след 2000 оборота,след това истънява и след всяка по висока предавка изтънява все повече и на 5-6 почти не се чува,явно заради по високите обороти.При върната газ и поинерция няма шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да си слагал силикон, и той да е натиснал лагера ако  е нямало от къде да излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикон слагах само по ръба на капака при сглобяването и то много малко,на вътре никъде не е слаган.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята компетенция спира до тук...Сори не ми идват други идеи, като не съм пипал  такова уродище....толкова не знам, че само мога да ти навредя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам първо с друго масло,ако пак е така ще разглобя пак,вече му хванах цаката.
Твоята логика е много правилна относно триене на лагера в семерингата,и ме е яд че вчера не махнах зегерката да видя какво става там,но не пипах понеже при въртене на ръка нямаше нищо необичайно,като шум,трудно въртене или луфтове.
Благодаря ти много за отзивчивостта не само по моя въпрос а като цяло си доста полезен във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко масло събира раздатката на Олроуд с ръчни скорости и бавен блок.
Някъде четох че е 800 грама,в моята бутаме над 1.5литра докато потече от пробката,а един приятел със същата кола вика 2.9л които не виждам как могат да се набутат.

Та дайте достоверно инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със шума решен.
Смених маслото и край,и то сложих евтино масло I.G.A.T Platinum 75/90 уж за проба,и сега се чудя дали до го оставя или да сложа Мотул или Кастрол,ама да не вземе пак да шуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...