Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Да се включа и аз с ремонтния комплект,макар да го бях поствал по рано.
Сегмента не е метален,някаква сплав е.
11222807_970388549668847_139729518556153

 

Втулка в цилиндъра няма,поне при мен нямаше.
11058236_970388386335530_328387854365887

 

Аз мисля че ремонта е временна алтернатива,и то ако цилиндъра не е елипсовидно износен.
В моя случай премерих всичко със шублер,и спрямо цифрите компресора трябва да работи идеално,но съм с нов и рециклирания ми стои резерв.
12243254_970388599668842_126750211278349

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е значи няма от какво да се притеснявам. То наистина и няма логика да е метален при положение, че компресора е от "сух" тип, но все пак реших да попитам.

А за износването - аз по-скоро превантивно искам да го рециклирам. Нямам някакви особени оплаквания - помпи си нормално. Може би е една идея по-шумен, но и за това не съм категорично сигурен. Просто искам да го обслужа и да не се занимавам повече с този възел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ooo, момци! Как я карате?

 

Нали знаете, че най-силната степен на любов е омразата?

В душата ми се е зародило едно такова неопределено чувство към кошницата...

Колата е при Любо и Цецо, засега диагнозата е четири горни носача, тампон на долен крив, за смяна гарнитури на капаците.

Интересното е, че за пореден път тампоните на горните носачи са буквално скъсани през средата - това се получава от усукването при промяна на нивото.

С Цецо кометирахме, че привидно горните носачи са като на Ц5 стандартните, но гумата на самите втулки е различна, по-устойчива на усукване. Само втулките са почти два пъти по-скъпи. Добре, че долните носачи за здрави, че там пък са едни цифри.

За гарнитурите на капаците аз си знам отдавна, имаше омасляване надолу по маторя.

Ся ми е едно такова любовно чувство, пърхащи пеперудки като преди първа среща - какво ли ще се види под капаците? :hilezh:

Виш ми лък, дет се вика.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бозба за независимост и собствено мнение.... Демокрация на механиката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано, защото именно от това, което ще се види под капаците, зависи дали любовта ще прерасне в омраза :hilezh:

Все пак съм му сложил лимит за техническа поддръжка от 2,5 на година и ако прескочи, душата ми отлита изгубена (душегуби се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо незнам колко доверие имаш на майсторите си но аз засега нямам вяра на никой :) и затова си правя сам всичко.Искам да кажа че ако ти стягат тампоните в вдигнато положение на колата на подемника има голяма вероятност от това да се късат.Стягат се на земята и да е на едно средно ниво.Може и от самото вдигане и сваляне да е все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме палци за колата. Помоли ги да направят снимките на валоте да ги пуснеш тука, ако всичко е наред :respekt: :respekt: :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е, взех колата. Сменихме ганитурите на капацитте, а Цецо и Любо казаха, че за 216к пробег тези валове са направо чудесни:

832101.jpg832102.jpg832103.jpg832104.jpg


Самите кобилици имат съвсем лека наработка, но няма как да е иначе. Няма паднали кобилици и блокирали повдигачи. Цецо каза, че чак когато дойде време за смяна на ангренажа, може да се сменят кобилиците и повдигачите.

Двигателят като цяло е слънце и може би това е функцията от доброто масло. А сега съм с още по-добро.

 

П.п.: Извинения за големите снимки, но нали трябва все пак да се вижда нещо.


Сашо незнам колко доверие имаш на майсторите си но аз засега нямам вяра на никой :) и затова си правя сам всичко.Искам да кажа че ако ти стягат тампоните в вдигнато положение на колата на подемника има голяма вероятност от това да се късат.Стягат се на земята и да е на едно средно ниво.Може и от самото вдигане и сваляне да е все пак :)

 

Ами за съжаление нямам ръце за такива работи, но пък от друга страна имам доверие на майсторите.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда пущината, още дълго ще и се радваш, дори не мисля че има нужда да сменяш каквото и да било, само се филмираш излишно. След едни 100 000 км може да погледнеш пак и тогава да помислиш, ако още е при теб колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, те същото казаха: "След доста километри, ако колата е още при теб, ще го мислим.". Аз навремето обслужих с оригинални части ангренажната и пистовата група и съм направил от тогава 35000 км. Предполагам, че още поне толкова мога да изкарам. С моите темпове на каране това са си още три години. 

Та "Поживем-увидим!"

Имам си и четири чисто нови горни носачи, усилени за Олроуд. На левия долен крив имам сменен един тампон.

 

Интересното е, че тампоните на горните носачи се късат зверски през средата от тази промяна в клиренса при различните нива. Аз си карам постоянно на трето ниво, а това може би не е най-щадящия режим за компресор, възглавници и носачи, но много ме кефи.

Сега, след трета смяна на горни носачи, се замислям дали да не мина на второ и утре така да направя реглажа. Не е готино през година да сменям носачи или дори само тампоните в тях.

Ето две снимки на носачите (благодарности за снимковите материалите на Цецо):

832108.jpg832109.jpg

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам само аз ли го виждам, но валовете ми изглеждат надрани. На нашия душегуб са може би малко по-зле (около 290К км.)

 

036654037-big.jpg?r=0036654039-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че за да не ти се късат тампоните на носачите, трябва да се стягат(монтират) при средно положение , което да се приеме за работно,тъй като в противен случай клиренсът или амплитудата м/у крайно горно и долно е доста голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам само аз ли го виждам, но валовете ми изглеждат надрани. На нашия душегуб са може би малко по-зле (около 290К км.)

 

036654037-big.jpg?r=0036654039-big.jpg?r=0

Надрани и работили са две различни неща... Няма как да нямат белези и промяна на цвета, но износване(паднала циментация) и канали по гърбиците не трябва да има... Когато има износване се усеща ръб  на самата гърбица.  При мен, въпреки, че имаше ръб на два от валовете, всички кобилици на тези валове си бяха там. Това ме навежда на мисълта, че не само износването е проблем. А и изпусналите повдигачи. При палене, ако са празни, и няма как да се натиска кобилицата нагоре от хидравличното налягане в повдигача....Когато я натисне и отпусне вала...клапана я избутва и изхвърля заради големият луфт между кобилица и вал.

 Сашо, Това се казва истински ДУШЕГУБ... Точно когато си му се настроил да го изтезаваш...той пак на опаки. Его на с такава любов се беше приготвил да му трансплантираш нова  карантия.... Говедото пак на обратно. Всичко прави на опаки, че чак те изненадва с ината си.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, защо? Аз съм доволен, че се оказа, че това което се вижда под капаците е в добро за годините си състояние. Ако положението беше душегубско, щеше да е по-зле чувството. А самите капаци сваляхме, защото имаше теч от гарнитурите и трябваше да се подменят. Просто когато човек се е начел на какво ли не, започва да очаква най-лошото.

Но пак казвам, когато и ако се налага, ще се сменят и пустите му валове - няма да припадам чак толкова. Вярно, разход си е, но пък аз морално съм готов :hilezh:


Все си мисля, че за да не ти се късат тампоните на носачите, трябва да се стягат(монтират) при средно положение , което да се приеме за работно,тъй като в противен случай клиренсът или амплитудата м/у крайно горно и долно е доста голяма.

 

Така е и точно в това е най-голямата драма. Като се има предвид обаче, че има четири нива на окачването с денивелация от 66 мм., става трудно да определиш по кое положение да се правят настройките.

Ако се гони логиката, второ ниво, което е именувано "Normal level", би трябвало да е ориентира. Какво става обаче, ако искаш да караш на друго ниво? Не се знае. По-точно знае се - тампоните все ще са усукани в някаква степен. Това го отчитам донякъде за недомислица, защото не е нормално да сменяш горните носачи на 15к километра. При долните носачи проблемът явно не е толкова ясно изразен и Слава Богу, че цените са "по две".

Аз четири години карам колата на трето ниво - така повече ми допада. Обаче явно съм претоварвал окачването, възглавниците и компресора.

Сега се чудя, дали да не пробвам на второ ниво да карам. Не ми харесва толкова, но явно би било много по-практично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да е разход, сравнен с по- големите душегубски братя... 2.7. 3.0. 4.2 като чета за какви драми става дума там...дюзи, вериги дпф вихрови клапи, скорости. Душо вече трябва да се прекръсти на душе-здрав, или на душе-евтин.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И шарнирите са били на път, милите. Другата логика е, че един нов носач е сигурно стотина лева, а избиването на стария тампон, самия тампон и набиването му на преса са към 50 лева. Тампоните за Олроуда са доста по-скъпи от тези за Ц5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И шарнирите са били на път, милите. Другата логика е, че един нов носач е сигурно стотина лева, а избиването на стария тампон, самия тампон и набиването му на преса са към 50 лева. Тампоните за Олроуда са доста по-скъпи от тези за Ц5.

Според мен няма никаква разлика нито в носачите нито в тампоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шнуре, има ли разлика ? :hilezh:

Да ми беше вдигнал като те тормозих днес.

На връщане все едно карах друга кола.

Като се сетя за връщането и се усмихвам....

За мен това е важното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема ми с предна лява възглавница остава. След едно денонощие на 4то ниво колата не беше мръднала, а след това на паркинга пред един магазин за час предна лява пак се беше скрила под калника. Проверих за изтичане на въздух от възглавницата, но няма. Предположения към коя част на системата да се ориентирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не в темата ама... какви са тия подсилени носачи за allroad? По-здрави ли са от нормалните и могат ли да се монтират на нормална а6-ца?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...