Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

съжалявам, много неприятно. 

Моляте разкажи впечатления за разлики м/у С5 и следващият allroud. Предполагам доста от колегите като мен обмислят подмяната на "урода".

 

С удоволствие, ще споделя. Не знам дали няма да наруша нещо от правилата на форума, въпреки че не открих нещо като нашата говорилня, да има за по-новият модел.

Общо-взето при мен нещата бяха като на тест - 12 дни - 3000км. Градско, магистрала...общо взето, достатъчно като за впечатление. Колата ми струваше 20600лв с прехвърлянето, 2007г., на километража пишеше 150К, закупена в Германия, карана година у нас, уникално запазена. Разполагах с всички екстри, които бяха нужни. Колата има познатите режими за ниво, като на режим комфорт ( нашето второ ниво ), вози доста по-твърдо. За динамика на двигателя и скоростна кутия, няма да коментирам, защото нещата са несравними като технология. Общо взето има много по-различни неща като оборудване. Много лесно се свиква, защото странно но има някакво логическо продължение от предишните модели. Единственото, което не ме зарадва, беше това че фаровете не осветятват добре...въпреки би-ксенона. Може да е смешно, но служебното Канго,Транзит,206 са на светлинни години...Това с адптивните светлини, започна да дава грешка последният ден, в който бях още собственик :), но вече не е мой проблем :). В автомобила е много удобно, седалките бяха кожа с велур, имах ПЕЧКА с дистанционно ( дистанционно още имам ), соларен шибедах, навигация която е супер безсмислена за мен, докато наджуркаш някакъв адрес вече си стигнал с Iphon-a. Не можах да вдена, защо няма USB вход или за карта, тамън щях да дира някакъв AUX, ръчна смяна на скорост не пробвах. Колата изхарчи смесено около 9л/100км. Доста пътувам, карам доста бързо и не се гордея с това, споделям го за да кажа, че разходът е много приемлив. Предполагам, че с децата и жената ще харчи около 7,5 на извънградско, а на градско 11. Гумите бяха 18'/245/55....сняг не видяхме, кал също! 

P.S.

Без да предизвиквам усмивки, но A6 Allroad 2007г. няма нищо общо с усещането да притежаваш такъв от модела до 2005г. Несравнимо е удоволствието, да рискуваш да купиш нещо, в което си устремен сляпо и харесвш, въпреки че слушаш около теб "разбирачите", за които екстра е кола без въздушно окачване :))))))))). А6 Allroad 2006- е обикновенно А6, от същият период, оборудвано с повече екстри и понакичен екстериор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

P.S.

Без да предизвиквам усмивки, но A6 Allroad 2007г. няма нищо общо с усещането да притежаваш такъв от модела до 2005г. Несравнимо е удоволствието, да рискуваш да купиш нещо, в което си устремен сляпо и харесвш, въпреки че слушаш около теб "разбирачите", за които екстра е кола без въздушно окачване :))))))))). А6 Allroad 2006- е обикновенно А6, от същият период, оборудвано с повече екстри и понакичен екстериор.

 

Тук съм 100% съгласен - истинският Allroad е само един. C5 4BH.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,нормално ли е мотора да трака от 2000 до 2500об,при темп.под 80гр.,като от голям аванс се чува? Помпата е на 2*закъснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При рязко подаване на гас е нормално да изтрака, особено когато е студен. но тракането трябва да  едвам доловимо, и да спре с отпускането на педала.

Ако трака топъл и то при всяко натискане на педала е много аванса. Трябва да крекне няколко пъти  в частици от секундата и да спре дори да подаваш гас до край. За това аванс се прави и гледа на топъл мотор.

На студен влияят много фактори за да е нормална работата.  За това има системи за допълнително подгряване когато е студено. Направи сверка на топло и ако всичко е наред не се втелясвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и още една причина поради която може да кряка така.ако умната дюза е заминала няма кой да каже на помпата да си оправи аванса :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави го но само когато е на обороти и и подадеш газ. за момент се чува крякането

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Умната дюза работи.Паля сутрин от раз,30=40сек. на място работи мазно на 1000об. Тръгвам 4–500м. на 1500об. и после нагоре по баира без да напъвам.Стига 2000 и почва да кърка на 2500 утихва.Това на 2–ра, когато изкачва наклон рядко превключва под 3000,на 3–та не го чувам да трака. С ВАГ няма грешки по мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата, в ред е не се втелясвай.  Това е дизел докато стопли е нормално. Компресията е различна, температурата на горивото , а от там и вискозитета е различен, процесите протичат по-бавно, и за това е предвидена  компенсация на аванса и дебита според температурата.

 Ако не ти харесва намали малко аванса ....  допуска му е от 0 до 4градуса след ГМТ.

Когато правих моя аванс,  при центровката се получи момент на 3.6 градуса, имаше значително по-мека работа, но и малко черен дим при форсиране и ми се стори по мудна.

 Но ако слушаш мен не пипай, това е стар дизел не е комън-рейл и е нормално да си меля камъни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и правя,но не съм карал дизел до сега и малко странно ми звучи тоя мотор+автомата. Няма да я бутам,като стопли си къркори меко и добре бяга. Благодаря за мненията!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам, много неприятно. 

Моляте разкажи впечатления за разлики м/у С5 и следващият allroud. Предполагам доста от колегите като мен обмислят подмяната на "Коле

Колега,да ти кажа имах честа за кратко да се порадвам на новият олроуд 2007 г и да ти кажа честно по-голям боклук няма от него....1-во вътре е направена за човек около 70 кг тясно тясно.2-ро междуосието е по-голямо и за това когато колата е на ниво 5 най високо седи така все едно старият модел е на 2-ро , 3-то самата визия на колата не се различава по нищо от обикновенно а6 веждите са лепени за калника и не са изпъкнали така хубаво отличително като на стария модел,возията е коренно различна друсалник абсолютен. Като цяло това е нищо хубаво. Старият олроуд това е истината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам проблем с компресора за окачването, не тръгва.Свалих компресора с кабели му подадох ток от акумулатора и проработи.Монтирах го отново натиснах бутона да качи на горно ниво и пак не тръгна.От какво може да е проблема.Четох, че има някакво реле, възможно ли да е от него и къде се намира то да го погледна.Иначе като натисна бутона за промяна за по-високо ниво индикаторните лампи почват да мигат но компресора не тръгва и след известно време на таблото изкача жълтата лампа с количката. :huh:

Проблема е решен.

Подмяна на бушона/предпазитела.Беше изгорял.Намирасе под решетката с релетата най-долу в най-лявата страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак дилеми.
Въпрос СПЕШНО.
За смяна на семеринг към кардана на Олроуд 2.5 ръчни скорости с бавен блок.
Кардана е разкачен но се оказа че фланеца със шлеците не иска да излезне,не е като при повечето модели с болт по средата явно е със зегерка и не знам как може да се стигне до нея .
Стигнал съм до тук,моля запознатите да споделят какъв е начина да продължа нататък.
IMG_3612.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някои карета, които са с вътрешна зегерка.

Изчисти много добре греста и търси зегерката.

Другия вариант е да опъваш много здраво и да я строшиш...

П.П. И като сваляш кардана го маркирай за да не се разбалансира, че ще бие.

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кардана не е свален,откачен е само от раздатката и е маркиран,явно е със зегерка,но как мога да стигна до нея за да я сваля и да излезне фланеца.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм разглабял такъв кардан, но съм разглабял каре, на което зегерката е вътре в него.

Трябва да се изчисти идеално и да се търси зегерката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката е от нет-а,аз съм го изчистил и не виждам зегерка,някъде вътри и,но къде и как се вади...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли идея защо не ми работи задната пръскалка.с една помпичка ли са с предните.ако са отделни къде се намира.и мога ли да разбера дали ми работи печката.чувалисе като работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, мъча се да си спомня като разглобявах моето казанче как изглеждаше казанчето... със сигурност дебелия маркуч за фаромиещото устройство и предните пръскалки са на една помпичка, мисля че линията за задната пръскалка е на отделна помпичка, но не съм 100% сигурен.

Къде се намира вече съм казал - в една вдлъбнатина на самото казанче, което пък се достига със сваляне на предна лява гума и подкалника. Казанчето е на три винта - отвиват се, като преди това се откачи куплунга за да не се скъса кабела, след което казанчето с малко помощ пада надолу. Там вече се виждат помпите.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачка...имам, как се пуска...не знам, работи ли....не знам. А пък за стъломиещо... иба си екстрите има кочината, а аз да не знам да ги пусна?!?! Ама на камиона и задно стъкло няма та не съм свикнал да гледам там. На корсата даже изхвърлих огледалото на стъклото... пречеше ми.

Та казвайте сега как се пуска задната чистачка и как мие?

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачка...имам, как се пуска...не знам, работи ли....не знам. А пък за стъломиещо... иба си екстрите има кочината, а аз да не знам да ги пусна?!?! Ама на камиона и задно стъкло няма та не съм свикнал да гледам там. На корсата даже изхвърлих огледалото на стъклото... пречеше ми.

Та казвайте сега как се пуска задната чистачка и как мие?

Дясната ръчка напред пуска чистачката,а още по–напред помпичката. Дюзата е в оста в основата на рамото(и на моя олроуд не работи задната пръскалка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж, саа остава и да работи...ибаси модерната кочина. Ама съм пуснал пердето за постоянно и нямам навик да гледам назад. Ще трябва да си модернизирам уменията значи. Мко ми е накъсана мисълта... ама това от рикията, ша ме запростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пласмасата на задната пръскалка ми е счупена.Ся си поръчах нова и ще видим дали ще пръска(сега и да пръска отива назад и не се вижда)Ако помпите са отпред може и маркуча да е скъсан.Ще проверя.А относно печката някои има ли идея как да разбера дали работи.А и някои има ли идея какъв цвят светлина са оригиналните ксенони на фаровете.Изгоряха ми крушките на халогените и си мисля да сложа ксенон но поне да е същия цвят като фаровете.По принцип несъм много фен на тия ксенони но халогените светят различно(жълтеникаво спрямо фаровете)и ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак дилеми.

Въпрос СПЕШНО.

За смяна на семеринг към кардана на Олроуд 2.5 ръчни скорости с бавен блок.

Кардана е разкачен но се оказа че фланеца със шлеците не иска да излезне,не е като при повечето модели с болт по средата явно е със зегерка и не знам как може да се стигне до нея .

Стигнал съм до тук,моля запознатите да споделят какъв е начина да продължа нататък.

IMG_3612.JPG

Пробвали с напън,дали не е като каретата да излиза с напън :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах каква е техниката,все пак някой някъде се е сетил да даде инфо.
Сглобих всичко обратно онзи ден,сега пак наново,утре или в другиден ще разглобявам пак и ще оправя нещата.
http://www.audipt.com/f85/retentor-caixa-transfer%EAncias-audi-allroad-2-5-tdi-output-shaft-seal-replacement-127663/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...