Anbuch Публикувано 21 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 Помощ !!! Баща ми има Audi 80 (не яйце) 44kw 1281 куб 85г. С часове ровех из нета да намеря някакво техническо ръководство или поне технически данни за този двигател ( свещи,ъгъл на изпреварване ,компресия и т.н.) ,но нищо не открих ,ако някой може да даде някакъв link. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEXUS Публикувано 21 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 Нееее,не е човешко това моторче.По-добре го продай веднага ако има кой да го купи,не това не е нормално 80-ка с 1.3 55коня ,ти мислиш ли,че това може да вдигне 120 км/ч поне,а колко време ще ги набира--сигурно от София до Пловдив... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 22 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2006 ако слушаш лексус-а трябва с баща ти веднага да излезете на двора и да я залеете с туба бензин и да я палнете.ако слушаш мен - извади от талона на колате първите 3 (или 2 са при теб ) букви на двигателя и ще ти дам инфо за нещата които питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anbuch Публикувано 4 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2006 (Редактирано) Буквите пред номера на двигателя са ЕР . Благодаря предварително !!! А за лексус : 44кв = 60 коня ,в дебелите книги пише : максимална скорост 150 км/ч и ускорение 0-100км/ч 15,5 сек. Като добавим към това и разход на газ 6.81 л/км ( 23 860 км = 1 625 л газ ) повечето е извънградско , едва ли на някой собственик на ауди 80 му се вързва толкова евтино. Редактирано 4 Юли 2006 от Anbuch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 по БОШСвещи : W 8 DTC или +22, WR 8 DCX+Кондензатор : 1 237 011 116Капачка : след 08/1984 г. - 1 235 522 370но след Ch.No. 81..E..000001 - 1 235 522 193до шаси to Ch.No. 81..D..250000 - 1 235 522 056Палец : 1 234 332 300 Кабели : 61VB+51VB+51VB+41VB+42 ULили 45VI+65VI+65VI+76VI+81UOнад 130 лв. комплектаВъздушен филтър 1 457 429 915 или 1 457 432 153 еднакви саМаслен филтър 0 451 103 033Ремак агренажен : 1 987 949 018 Ролка : 531 0063Ремък алтернаторен спрямо шасито 10 X 950 или 10 X 940Детенце лексусче що реши че колата неструва как мислиш харата направили тази конфигурация сигурно са тъпи а, а баща му който я е купил да не бе да не е мислил ? А да те светна че модификациите са 4 на 1.3 все изислени от тъп народ и без сегмент на пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 LEXUS, Колега,Освен личното уважение между хората в тови форум - уважаваме и автомобилите които караме. Дали двигателя им е 1.3, 1.6, 2.6, 6, 8, 10 или какъвто и да е мисля няма значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 5 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2006 Може да е малко встрани от темата ама...Имам карбуратор и делко точно от тоз модел двигател Ако ти потрябват свиркай на ЛСИначе мотора е пушка нищо че е 1.3 - имах същата кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEXUS Публикувано 6 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2006 ако слушаш лексус-а трябва с баща ти веднага да излезете на двора и да я залеете с туба бензин и да я палнете.Само този колега разбра подмятането ми в рамките на майтапа и е отговорил в съшия дух. Извинявам се на останалите,които не са ме разбрали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEXUS Публикувано 6 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2006 Детенце лексусче що реши че колата неструва как мислиш харата направили тази конфигурация сигурно са тъпи а, а баща му който я е купил да не бе да не е мислил ? А да те светна че модификациите са 4 на 1.3 все изислени от тъп народ и без сегмент на пазара.←Колега,по отношение на това колко пазарен успех има модификацията с 1.3 мотор или 4-те както казваш ти,най-просто е да погледнеш колко 80-ки 1.3 се движат по пътищата или пък се продават.Или може би мислиш,че Ауди 80 1.3 е постигнал пазарен успех,не мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 6 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2006 Коли с двг под 1,4 даржът такъв пазарен дял че доста фирми още не са фалирали.Ако ми дадеш статистика на пазарния дял на 1.3 - 80 спрямо останалите имаш от мен 1,281 л БИРАИма и яице 1.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 7 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2006 Аре стига простотии бре, тате! Момци, може сите да искаме А4 и А6 да караме, ма на некои силите не ни стигат! Затова малко уважение - човека си е купил Ауди все пак, не Хуйдай! Какво кат е 1,3 - ми аз като гледам по пътя - западните коли по на 20 години са само Ауди&ФВ, БМВ и Мерцедес! Другото отива директно в моргата!Всъщност напоследък забелязвам сериозно увеличение на модела В2 по улиците - може би чак сега западняците са решили да го сменят за по нов! Същото както и с Голф 2!Така, че не се изхвърляите моля! Щото в Проспийд както е известно правят много яки резачки, ма като ми видяха Аудито, веднага го взеха за ремонт, нищо че бяха затрупани с друга работа, а и за състезания се подготвят! Да не говорим за жълтия звер в двора им - поне на 22-23 години е, ма не е грам ръждясам и само трябва да се стегне, за да влезе пак в боя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anbuch Публикувано 7 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2006 (Редактирано) и все пак ( свещи,ъгъл на изпреварване ,компресия и т.н.) Проблема е ,че колата е била на майстор само веднъж и то за смяна на шарнири ( от 98-ма година - 62 хим км ) Нищо не е пипвано и по електрическата част. Напоследък колата взе да губи мощност. Измерихме компресията в цилиндрите 10-11 (???), ъгъла на изпреварване 4 градуса който коригирахме на 7 градуса ( Там намерихме по високите обороти ) Ама файда няма. Свещите и кабелите са малко старички ама са ОК Редактирано 7 Юли 2006 от Anbuch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2006 (Редактирано) Това сигурно е с карбуратор?Аванса е вероятно 7-8 градуса както сте решили. Компресията изглежда нормална (зависи и кой-как я е мерил).Виж си центробежния регулатор на аванса, бензиновата помпа, ниво на полавъка и почистване на карбуратор. Кондензатор на бобината. Въздушен филтър. Разкачени вакууми. Свещи. Запушен ауспух.Друго не се сещам...-----Какво значи свещи "малко старички" ? Сменят се МАКСИМУМ на 30000 безусловно. Предполагам са едноелектродни? Редактирано 7 Юли 2006 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 8 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2006 Свещете са ти WR 8 DCX+ кратко казано +22 ъгъла на запалване тъй като си на газ по добре майстор щото се прави малък компромис с настройката все пак газ бензин са с различни октанови числа, смини си малкия горивен филтър ваздушния и почисти карбуранора то това е по тази машина друго по принцип няма какво да я спъва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts