Jump to content

ауди80 44kw 1281 куб 85г


Anbuch

Recommended Posts

Помощ !!! Баща ми има Audi 80 (не яйце) 44kw 1281 куб 85г. С часове ровех из нета да намеря някакво техническо ръководство или поне технически данни за този двигател ( свещи,ъгъл на изпреварване ,компресия и т.н.) ,но нищо не открих ,ако някой може да даде някакъв link.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нееее,не е човешко това моторче.По-добре го продай веднага ако има кой да го купи,не това не е нормално 80-ка с 1.3 55коня :lol: ,ти мислиш ли,че това може да вдигне 120 км/ч поне,а колко време ще ги набира--сигурно от София до Пловдив... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако слушаш лексус-а трябва с баща ти веднага да излезете на двора и да я залеете с туба бензин и да я палнете.

ако слушаш мен - извади от талона на колате първите 3 (или 2 са при теб ) букви на двигателя и ще ти дам инфо за нещата които питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Буквите пред номера на двигателя са ЕР . Благодаря предварително !!! :blink:

А за лексус : 44кв = 60 коня ,в дебелите книги пише : максимална скорост 150 км/ч и ускорение 0-100км/ч 15,5 сек. Като добавим към това и разход на газ 6.81 л/км ( 23 860 км = 1 625 л газ ) повечето е извънградско , едва ли на някой собственик на ауди 80 му се вързва толкова евтино.

Редактирано от Anbuch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по БОШ

Свещи : W 8 DTC или +22, WR 8 DCX+

Кондензатор : 1 237 011 116

Капачка :

след 08/1984 г. - 1 235 522 370

но след Ch.No. 81..E..000001 - 1 235 522 193

до шаси to Ch.No. 81..D..250000 - 1 235 522 056

Палец : 1 234 332 300

Кабели : 61VB+51VB+51VB+41VB+42 UL

или 45VI+65VI+65VI+76VI+81UO

над 130 лв. комплекта

Въздушен филтър 1 457 429 915 или 1 457 432 153 еднакви са

Маслен филтър 0 451 103 033

Ремак агренажен : 1 987 949 018

Ролка : 531 0063

Ремък алтернаторен спрямо шасито 10 X 950 или 10 X 940

Детенце лексусче що реши че колата неструва как мислиш харата направили тази конфигурация сигурно са тъпи а, а баща му който я е купил да не бе да не е мислил ? А да те светна че модификациите са 4 на 1.3 все изислени от тъп народ и без сегмент на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LEXUS, Колега,

Освен личното уважение между хората в тови форум - уважаваме и автомобилите които караме. Дали двигателя им е 1.3, 1.6, 2.6, 6, 8, 10 или какъвто и да е мисля няма значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е малко встрани от темата ама...

Имам карбуратор и делко точно от тоз модел двигател :wall:

Ако ти потрябват свиркай на ЛС

Иначе мотора е пушка нищо че е 1.3 - имах същата кола! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако слушаш лексус-а трябва с баща ти веднага да излезете на двора и да я залеете с туба бензин и да я палнете.

Само този колега разбра подмятането ми в рамките на майтапа и е отговорил в съшия дух. :bia::blink: Извинявам се на останалите,които не са ме разбрали. :wall:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Детенце лексусче що реши че колата неструва как мислиш харата направили тази конфигурация сигурно са тъпи а, а баща му който я е купил да не бе да не е мислил ? А да те светна че модификациите са 4 на 1.3 все изислени от тъп народ и без сегмент на пазара.

Колега,по отношение на това колко пазарен успех има модификацията с 1.3 мотор или 4-те както казваш ти,най-просто е да погледнеш колко 80-ки 1.3 се движат по пътищата или пък се продават.Или може би мислиш,че Ауди 80 1.3 е постигнал пазарен успех,не мисля. :blink::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли с двг под 1,4 даржът такъв пазарен дял че доста фирми още не са фалирали.

Ако ми дадеш статистика на пазарния дял на 1.3 - 80 спрямо останалите имаш от мен 1,281 л БИРА

Има и яице 1.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре стига простотии бре, тате! Момци, може сите да искаме А4 и А6 да караме, ма на некои силите не ни стигат! Затова малко уважение - човека си е купил Ауди все пак, не Хуйдай! Какво кат е 1,3 - ми аз като гледам по пътя - западните коли по на 20 години са само Ауди&ФВ, БМВ и Мерцедес! Другото отива директно в моргата!

Всъщност напоследък забелязвам сериозно увеличение на модела В2 по улиците - може би чак сега западняците са решили да го сменят за по нов! Същото както и с Голф 2!

Така, че не се изхвърляите моля! Щото в Проспийд както е известно правят много яки резачки, ма като ми видяха Аудито, веднага го взеха за ремонт, нищо че бяха затрупани с друга работа, а и за състезания се подготвят! Да не говорим за жълтия звер в двора им - поне на 22-23 години е, ма не е грам ръждясам и само трябва да се стегне, за да влезе пак в боя! :):eusa_clap::eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
:D и все пак ( свещи,ъгъл на изпреварване ,компресия и т.н.) Проблема е ,че колата е била на майстор само веднъж и то за смяна на шарнири ( от 98-ма година - 62 хим км ) Нищо не е пипвано и по електрическата част. Напоследък колата взе да губи мощност. Измерихме компресията в цилиндрите 10-11 (???), ъгъла на изпреварване 4 градуса който коригирахме на 7 градуса ( Там намерихме по високите обороти ) Ама файда няма. Свещите и кабелите са малко старички ама са ОК :eusa_clap: Редактирано от Anbuch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сигурно е с карбуратор?

Аванса е вероятно 7-8 градуса както сте решили. Компресията изглежда нормална (зависи и кой-как я е мерил).

Виж си центробежния регулатор на аванса, бензиновата помпа, ниво на полавъка и почистване на карбуратор. Кондензатор на бобината. Въздушен филтър. Разкачени вакууми. Свещи. Запушен ауспух.

Друго не се сещам...

-----

Какво значи свещи "малко старички" ? Сменят се МАКСИМУМ на 30000 безусловно. Предполагам са едноелектродни?

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещете са ти WR 8 DCX+ кратко казано +22 ъгъла на запалване тъй като си на газ по добре майстор щото се прави малък компромис с настройката все пак газ бензин са с различни октанови числа, смини си малкия горивен филтър ваздушния и почисти карбуранора то това е по тази машина друго по принцип няма какво да я спъва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...