pepy666 Публикувано 9 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 (Редактирано) Не знам колега много странна работа. Принципно без дебитомер инжекциона трябва да работи в авариен режим по таблица с приблизително верни стойности. Особено на празен ход не би трябвало да има какъвто и да е проблем. Има някакъв друг проблем. Дросел чистил ли си? Да не би да е мръсен и да трябва да седи по отворен от нормалното за да работи на празен ход :gruebel:/>/>/> Нищо не мога да измисля да ти помогна. Ами дросела е почистван на място без да се демонтира със спрей и парцал . Редактирано 9 Февруари 2013 от pepy666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmwww Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 Здравейте отново.Аз вчера изтрих грешката и си карах около 20 км и пак светна лампата като светна докато подържах 3000 оборота незнам има ли нещо общо едното с другото,но пак ми дава прекъсната верига на ламбдата.Та като се замислих след като в нея влизат 5 кабела как да проверя кой е скъсан става на въпрос от буксата до ламдата ? С Мултицед става ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Продължава да прави магарии, тоя път след почистване на дебитомера и проверка на картерната вентилация за пропуски ( няма такива, и двата клапана работят коректно )записва пак само тази грешка:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...При проверка в Measuring Block на канал 8 поле 3 стойността е постоянно 25%, ... Значи тази стойност е -25% и седи постоянно такава и не се променя.Направих и log-файл на 02 канал за да видя работата на дебитомера ( но на газ, щото на бензин не ще да откъсне ),всичко си излезе нормално, дори тавана на дебитомера е 132mg/s /> ( 131.8 ).На бензин налягането по бустметър като стигне 0,5 и веднага забива и пада на 0,3,а на газ няма такива драми, пиква на 0,6-0,7 и задържа на 0,5 - гледано на различни предавки.Започва да ми прилича на евентуални три неща:- запушен бензинов филтър- запушена/и дюза/и- некоректно работещ регулатор на налягането на бензинПравилно ли съм се насочил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Идвай да слагаме другата рейка с инжектори и бенз регулатор на налягането за да ги махнеш от уравнението.Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Утре ще сменям бензиновия филтър и ще видим какво става. Белким има прогрес.Ще пиша за резултата след пробата. п.п. Лъчо а на теб ще се обадя като дойда На София. :bia:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Аз тези дни ще сменя ламбда сондата.Дебитомера и на него ще му дойде ред,тъй като при тест-а и гледане на 2 канал,едва успя да направи 87-88 мг/с. от нормални 110-120 мг./с.Почистих го с онзи шпрей на СРС,долових минимална разлика във вървежа,но не съм я качвал на Ваг Ком.Имаше и съмнения за N75 но при направените логове от мен на 115 и 118 канал се оказа,че вероятно нямам причина за притеснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Такааа, значи смених и бензиновия филтър и проверихме инжекторите един по един как работят и какво изкарват.Та инжекторите бяха добре, като и от двете им отверстия излизаше течност ( бензин ) под формата на спрей.Сглобих изчистих натрупаната грешка и юруш напред, ама нъцки, нада, нищо не се променя.Сипах допълнително количество бензин, че беше вече на привършване и марш на магистралата.По пътя спрях и , че сетих как преди време изчистих перманентната информация в поле 3 на канал 8 ( -25% ).А това ставаше винаги като разкача компютъра на двигателя от всичките 5 букси поседи така около минута. :blink:/>Също така върнах старите газови дюзи ( новите бяха на 2,5мм, а новите на 2мм ), както и старите настройки на ГИ.Та след тези процедури подкарах само на бензин и след около 15км закачих компа с VAG-COM и прегледах всички канали. Всички параметри бяха в нормите, както и споменатото вече поле 3 на канал 8 показваше 4,6%.Автомобила се държеше перфектно, турбината дига налягане в очакваните параметри, няма забивания и притрисания.Дебитомера се тавани, че дори и мало више ( успя да достигне до 132,8mg/s. ).В края на краищата се оказа, че лмбда сондата не е фира и има хляб в нея, макар да започва да прави синусоида след достигане на работна температура от 58-60 гр.С.п.п.Не, че нямаше и драми, по едно време виждайки как батерията на лаптопа сдава фронта, решавам да и подам захранванечрез включване на зарядното в инвертор на 12V и мушкайки щепсела на инвертора в гнездото на запалкатакакто бях в движение със около 110км/ч се едно натиснах спирачката, а стрелката на скоростомера полудяи почна да прави каквото си иска. Направо изпаднах в паника, но изтегляйки щепсела на инвертора от гнездото на запалката, скоростомера се оправи и почна да показва реално, без подскачания.С оставащата батерия проверих колкото можах параметрите по всички канали и за мое учудванеустанових, че вече в поле 3 на канал 8 се е записала стойност -25% и двигателя не искаше да набира.Айде същите процедури, описани по-горе и всичко си дойде на мястото.Към момента инвертора е низвергнат и захвърлен под леглото в къщи и очаква тежката си съдба, да бъде разглобен и рециклиран ритуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Нормално е да се случи така с таблото - инвертора се захранва и от "маса" и различна от тази "маса" излиза през диагностичния кабел свързан към лаптопа и става късо. Добре, че не си опукал компа на колата или самото табло! Самия инвертор си е изправен, просто НИКОГА не свързвай изхода му към "маса" или +12В както се е получило днес през диагностичния кабел. Ползвай лаптопа само на батерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 И аз реших днес малко да бъзикам с ваг-кома моя ADR, че отдавна имам проблеми с вървежа. Компчето решава, че сместа е богата и започва да я обеднява. Не излизам от границите -10% в 2-то поле на 8-ма група, но колата постепенно губи динамика след зануляване на тримовете. Просто пуска започва да пуска по-малко гориво. Смених свещи и кабелите (без лулите на 3-ти и 4-ти цилиндър под бобината), но промяна не настъпи. ДебиЛомера съм го тествал до прекъсвач - в норма е. Днес реших да тествам ламбдата, подозрително в 8 група на 3-та позиция ми стоят 0.0% ?! Пуснах графика на празен ход и 2200 оборота - на мен ми изглежда добре. На вас как ви се вижда (имах съмнения, че може да е мудна)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Наскоро при натискане на педала на газта колата започна да ускорява мудно и в един момент сякаш се "отпушва" и започва да набира както си трябва.Колата е ГИ. Като превклюва на бензин не го прави(или поне не го усещам). При диагностика излизат грешките: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35 - 00 -- 17916 - Shareware Version. To Decode all DTC's P1508 - 35 - 10 - Please Register/Activate - Intermittent Преди близо 2 месеца сменях ламба сонда с нова БОШ, която уж е за точния мотор, а не е универсална. Колата е А3 1.8 AGN. Някой може ли каже как си решил проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 На 21.04.2016 г. at 18:00, fx rookie написа: И аз реших днес малко да бъзикам с ваг-кома моя ADR, че отдавна имам проблеми с вървежа. Компчето решава, че сместа е богата и започва да я обеднява. Не излизам от границите -10% в 2-то поле на 8-ма група, но колата постепенно губи динамика след зануляване на тримовете. Просто пуска започва да пуска по-малко гориво. Смених свещи и кабелите (без лулите на 3-ти и 4-ти цилиндър под бобината), но промяна не настъпи. ДебиЛомера съм го тествал до прекъсвач - в норма е. Днес реших да тествам ламбдата, подозрително в 8 група на 3-та позиция ми стоят 0.0% ?! Пуснах графика на празен ход и 2200 оборота - на мен ми изглежда добре. На вас как ви се вижда (имах съмнения, че може да е мудна)? При мен беше така,колата със зор минаваше 4000 об. Чистих дросел и дебитомер,резултат нямаше. След смяната на сондата нещата дойдоха на място,но не съвсем. След разкарване на катализатора и смяната му с гърне, си тръгна нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Преди 1 час, vesod написа: При мен беше така,колата със зор минаваше 4000 об. Чистих дросел и дебитомер,резултат нямаше. След смяната на сондата нещата дойдоха на място,но не съвсем. След разкарване на катализатора и смяната му с гърне, си тръгна нормално. Кое точно имаш предвид колега - Графиката на сондата или богатата смес, или симптомите за постепенното влошаване на работата след време.? Защото моята си ходи до критични без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Не, графиките имах предвид.Колата я взех с този проблем, който се появяваше от време на време. Просто колата се изчисти докрай, след като разкарах и катализатора.И моя проблем беше, най-голям преди, да сменя сондата /универсална/ с такава на Бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Как я тълкуваш графиката? Според мен си е нормална. Мудна ли ти се вижда, повече пикове и дъна ли трябва да има. Ако имаш под ръка ваг-ком ще съм благодарен да покажеш как изглежда една работата на една нова и изправна ламбда сонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuzeto Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 (Редактирано) On 2013-2-9 at 6:16 AM, Todir said: Здравейте господа отдавна ви следя в сайта много са ми полезни вашите съвети. Имам проблем с мойта А 4ка B8 1.8 tfsi 160 bhp проблема е такъв че колата нещо няма мощност нови свещи филтри дебитомера нов съмнява ме ламбдата с ваг ком като проверих стойностите не мърдаха мисля че седеше на 0.4 волта но как да се уверя с мултицета благодаря предварително Редактирано 23 Юни 2017 от Yuzeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване