pepy666 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Здравеите,отново имам нужда от помощ.Колата е ауди а4 1995 година двигател 1800кубика 125 конски сили ADR имам следния проблем,първоначално се появяваше грешка1 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittentходих няколко пъти на диагностика и ми казаха че най вероятно проблема е в ламбда сондата преди месец и нещо реших да купя сонда и да я сменя взех сонда беру от колега от форума .След монтажа на сондата работата на двигателя не се промени осезаемо така че след около седмица пак проверих за грешки и имаше тази1 Fault Found:16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - -а после и тази 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittentотидох на диагностика и ми казаха че сондата не работи както трябва и че можеби е сгрешена и не е за този автомобил.по точно сондата до 2000 оборота не показва нищо а над 2000 започва да отчита нещо ,посъветваха ме да сменя сондата.Отново купих сонда само че този път бош преди около седмица ми я смениха и колата видимо подобри работата си но за съжаление пак закраткослед няколко дни колата отново беше мудна и се усещаше че нещо не е наред проверих и отново имаше грешка1 Fault Found:16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - -сутринта изтрих грешката запалих и сондата работеше покарах около 30 километра и пак проверих за грешка все още нямаше но показания от сондата почти нямаше стояха около 0.045 волта или 0утре като изтине колата пак ще пробвам и ще пиша .Моля ако някои може да помогне или да ме посъветва защото не знам какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 отидох на диагностика и ми казаха че сондата не работи както трябва и че можеби е сгрешена и не е за този автомобил. Точно затова сондата е една от частите които се предоставят на сервиза да си я намери и да ти върне колата готова оправена. Най-малкото ти надписа ли си я сондата преди да им я дадеш да ти я сменят.....!?Ще се опитам да позная какво ще ти се случи по-нататък. Дори и да "уцелиш" вярната сонда, веднага ще ти се яви "проблем" с катализатора.Хванат ли те веднъж хората от занаята няма пускане от хорото.Животец, ко да праиш...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Да не би да имаш проблем с някой кабел? Замери я с мултицет при загрял двигател.Другия вариант е ако сондите, които слагаш са втора употреба, шанса да са сдали багажа е много голям. Ако си купувал употребявани сонди, предполагал вече си набутал пари и изгорил гориво за нова ламбда сонда. Един колега от форума продаваше нови такива на цена около стотина лева. Редактирано 11 Септември 2012 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 .........сондата до 2000 оборота не показва нищо а над 2000 започва да отчита нещо .......1 Fault Found:16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too LowПровери за проблем с подгряването на сондата.Ако се губи захранващото напрежение до нагревателя на сондата поради някаква причина се държи точно така.Като дадеш повече газ тръгва да работи ,защото температурата се вдига (говорим за нова сонда) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 11 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 и двете сонди които слагах до сега са чисто нови и са слагани на колата пред мен.И двете сонди са купени от човек от форума на когото имам доверие и съм взимал доста неща от него и не съм имал проблеми.Провери за проблем с подгряването на сондата.Ако се губи захранващото напрежение до нагревателя на сондата поради някаква причина се държи точно така.Като дадеш повече газ тръгва да работи ,защото температурата се вдига (говорим за нова сонда)Миналата седмица когато ми сложиха последната сонда която е бош маистора премери с мултицет дали има напрежение на подгряването и имаше .Предишната сонда която беше беру и пак беше чисто нова работеше над 2000 оборота сегашната днес като я погледнах с лаптопа при загряла кола показваше показания от 0 до 0,045.Утре пак ще пробвам ,ще запаля колата на место и ще гледам показанията на сондата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Въпросната грешка "16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low-Intermitent" я отчитам в контролера на двигателя откакто имам колата (над година). Тъй като не мога да се оплача от разхода на гориво (10/100 газ с климатик, 9/100 без климатик), не съм тръгнал да сменям датчик след датчик. Наскоро се опитах да проверя работата на O2 сензорът с VAG-Scope, но не успях да запиша графиката. Въпреки това, от беглите погледи към монитора, ми направи впечатление, че графиката е много далеч от синусоида. Направи две колебания, права линия на нулата.... От друга страна, VCDS не показа обороти, по-високи от 2550 - над тези обороти в полето стоеше само тази стойност.Сега си мисля, биваше да проверя как върви тая кола и само на бензин и дали ще я има тази грешка... Ама пуста стипца Та, ще следя темата с интерес!@peppy666: Колега, хвърли едно око тук на стр. 71. Ако имаш възможност да направиш такива замервания, ще се радвам да науча резултата. Редактирано 11 Септември 2012 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 11 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Утре ще пробвам и само на бензин,но ме притеснява че само двете нови сонди дават тази грешка ако можех за проба пак да върна оригиналната сонда щях да видя с нея какво ще покаже но незнам дали ще се справя сам и с новите сонди имаше някаква смазка която се слага но резбата а аз нямам такава за да сложа старата сонда иначе може да се окаже че тя си работи по добре от новите въпреки че е на 17 години. Редактирано 11 Септември 2012 от grizzly Цитиране на цял поедходен пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 и двете сонди които слагах до сега са чисто нови и са слагани на колата пред мен....В такъв случай трябва да се замерят кабелите и то да се размърдат добре при самото замерване за да не се окаже, че от време на време дават контакт. Не е лошо да се почистят и контактите на самата букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 11 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Клемата е пръскана със спреи за почистване на контакти ,другото което си мисля е че ако проблема е в клемата то и старата сонда щеше да дава тази грешка или греша. Редактирано 24 Октомври 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) Тук съм качил видео, което правих месец след като се сдобих с колата. Нищо не се е променило до сега. На 8-ми канал има две нули в полета 2 и 3, вероятно защото преди това бях трил грешките преди да направя видеото. Но и сега, без да трия грешките, в поле 2 има -0,18%, поле 3 е пак нула. Имам подозрения, че не О2 е виновен за това. Надявам се да избистрим проблема Редактирано 11 Септември 2012 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 аз му смених на човека втората сонда,всичко което трябваше съм проверил и направил.Има един неприятен момент,прекъсване на подгрева.Или окъсяване на някоя от подгревните жици към корпус.Два случаи такива с НГК сонди и нито един с БОШ Не съм мерил и не знам дали подгрева е фитка. Друга възможност е предпазител .Изрично условие към сондите които купувам и слагам е че при дефект ,се отива на сервиз ,оторизиран да направи проверка и подмяна.Но тази сонда не съм я купувал аз.Ако я гледам аз пак ,ще пиша какво е развитието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 Има един неприятен момент,прекъсване на подгрева.Подгревът оказва ли влияние върху работата на датчика след достигане на работна температура на двигателя? Постоянно ли се погрява сондата или подгревното напрежение се изключва след изпълнение на някакво условие (време или температура)? И дали тази грешка се среща само на О2 сензори с подгрев? Мисълта ми е, дали проблема трябва да се търси в този датчик изобщо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 11 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 аз му смених на човека втората сонда,всичко което трябваше съм проверил и направил.Има един неприятен момент,прекъсване на подгрева.Или окъсяване на някоя от подгревните жици към корпус.Два случаи такива с НГК сонди и нито един с БОШ Не съм мерил и не знам дали подгрева е фитка. Друга възможност е предпазител .Изрично условие към сондите които купувам и слагам е че при дефект ,се отива на сервиз ,оторизиран да направи проверка и подмяна.Но тази сонда не съм я купувал аз.Ако я гледам аз пак ,ще пиша какво е развитието.Много ще съм ти благодарен ако я погледнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 (Редактирано) грее постоянно,сондта я мори студа а не жегата,естествено че ще че погледнем Редактирано 11 Септември 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 12 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Днес сутринта пак реших да пробвам дали работи сондата , проверих за грешки нямаше такива погледнах преди да запаля на контакт показваше 0,470 волта на ламбда сондата след това запалих колата волтажа плавно почна да се вдига след около 15 секунди достигна 0,80 волта и след това показанията почнаха да се сменят от 0,02 до около 0,82 което би трябвало да значи че работи чаках докато колата загрее и сондата продължаваше да работи преминах на газ сондата все още работеше след около 20 минути показанията започнаха да се задържат около 0,6 волта малко след това започнаха да падат е останаха 0,04 волта превключих на бензин показонието стана 0 после пак на газ стана 0,025 до 0,045 .Проверих за грешки и имаше 1 Fault Found:16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - -след като я изтрих показанията пак не се промениха ,като изтине пак ще погледна но си мисля че пак ще работи докато колата загрее и малко след тава ще спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Ако имаш възможност, отиди при някой газаджия. Нека погледне налягането на газта в рейката, филтъра преди рейката, и самата рейка - замърсени дюзи, затегнали инжектори. Нека ти провери и разстоянието на отваряне на инжекторите. Явно за проблема не е виновна ламбдата, щом се появява само на газ. Съмнява ме, че на газ двигателя ти работи с много бедна смес и бензиновия комп не успява да балансира сместа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 12 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 (Редактирано) мисля че е случайност това че спря да работи точно на газ защото работи около 15 минути на бензин после около 5 на газ и след това спря и но бензин и на газ , така че се съмнявам да е от газта но ще пробвам само на бензин за всеки случаи. Редактирано 24 Октомври 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 3 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Здравейте,отново , от около седмица не се е появявала грешката за слаб сигнал от сондата и сондата не спира да работи но пак започна да се появява това1 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent и колата не върви добре особено на високи обороти усеща се че двигателя няма мощност и е по шумен,като изтрия грешката двигателя става по тих и вървежа се пооправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Явно е бедна сместа - може да е от показанията на л-сондата, дебитомер или понижено налягане в горивопроводите (бензинова помпа) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 (Редактирано) Принципно тая грешка няма връзка с високите обороти. Отнася се за адаптацията на празен ход и ниските обороти, до към 2к. Грешката не дава информация дали сместа е бедна или богата. Това трябва да се види в каналите на ваг-ком(8 или 9 май бяха). Може да има някаква връзка с вървежа ако причината за грешката е дебитомер, инжектори или пробив по въздушните маркучи. Обикновено обаче причината е кофти настройка на газовата заради неправилно подбрани инжектори или налягане. Редактирано 4 Октомври 2012 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 @pepy666: Колега, някакво развитие на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 (Редактирано) Добро утро,няма развитие вчера и онзиден карах колата с закачен лаптоп и гледах кога ще се появи грешка на бензин или на газ но тя не се появи ще продължавам да гледам докато. Редактирано 24 Октомври 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 При мен се промениха грешките: преди винаги е била Signal too low - Intermitent, сега грешката е No activity. И това стана след изтриване на газовия комп и качване наново на конфигурацията, или поне аз правя такава връзка. И това No activity ми е много странно, защото О2 сензорът очевидно работи, има сигнал и корекция от него. Ще продължавам да следя грешките в моя комп и условията, при които се генерират. Ако ти научиш нещо ново, свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 (Редактирано) Дано се оправите с тея сонди ... и аз се боря с моята от доста време ... на мен потоянно ми трупа грешка за бедна смес .... и някой път дава "готин" разход... Редактирано 14 Октомври 2012 от Divko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmwww Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Здравейте , и аз имам проблем със тая сонда и докато ровех в нета попаднах на вашата тема искам да ви попитам знаете ли нещо по въпроса за тази грешка ... 19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit P2626 - 008 - Open - Intermittent Freeze Frame: RPM: 2400 /min ... сега само това мога да копна за съжалениe VW foruma не работи в момента и немога да ви дам целия лог на грешката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване