bmwww Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Здравейте , и аз имам проблем със тая сонда и докато ровех в нета попаднах на вашата тема искам да ви попитам знаете ли нещо по въпроса за тази грешка ... 19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit P2626 - 008 - Open - Intermittent Freeze Frame: RPM: 2400 /min ... сега само това мога да копна за съжалениe VW foruma не работи в момента и немога да ви дам целия лог на грешката .Значи ето ми проблема 1 Fault Found:19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim CircuitP2626 - 008 - Open - IntermittentFreeze Frame:RPM: 2400 /minMass Air / Rev.: 98.1 mg/strVoltage: 5.100 VBin. Bits: 00000100RPM: 2016 /minMass Air / Rev.: 98.1 mg/strVoltage: 5.100 VBin. Bits: 00000100Readiness: 0000 0000------------------------------------------------------------------------------------------------1 Fault Found:01800 - Light Switch (E1)008 - Implausible Signal - IntermittentFreeze Frame:Fault Status: 00101000Fault Priority: 3Fault Frequency: 1Reset counter: 233Mileage: 91265 kmTime Indication: 0Freeze Frame:OFFVoltage: 12.40 VOFFONOFFOFFOFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Здравей pepy,Проблема ти може да е от газовата. И аз смених една сонда с нова , но подобрение нямаше. При мен ако не карам на газ няма никакво проблеми с тези грешки. Просто няма грешки. Мина на газ и се набиват веднага. Колата си върви перфектно. След много ровене се оказа че трябва да прекъсна сигнала от ламбдата към ГИ. Но не мога да намеря откъде отива сигнала от ламбдата към ГИ, а и не ми се занимава много. Може и при теб да е подобен проблема и ГИ да бърка показанията на ламбдата. Редактирано 5 Февруари 2013 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Явно не си търсил щом не можеш да намериш. Да ти дам жокер. Под казанчето за антифриза има 4 букси, едната е по-голяма на цвят кафява. Това е буксата за ламбдата. Някъде около нея е изкаран допълнителен кабел. Прекъсни го и сложи ключе On/Off и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 (Редактирано) А аз Тошко втора година карам с едни и същи две грешки.За сманя на Л.Сонда ли съм или как да процедирам???2 Faults Found:17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too LowP1103 - 35-10 - - - Intermittent17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too LeanP1128 - 35-10 - - - IntermittentПри което колата спира да върви като ряз ... и вдига разхода осезаемо.След изчистването им допреди нова поява върви много по-добре. Редактирано 6 Февруари 2013 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Divko кара с постоянно зяписваща се втората грешка която си посочил. Има леко завишение на разхода. Последното нещо което остана да сменим е втората ламбда просто вс др е изкл. От уравнението. Трупа я грешката и на бензин и на газ.Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Лъчо Аз карам само на бензин.Но първата грешка пише че първата Л.Сонда прави мизериите ... втората не излиза като грешка.Засилил съм се да купувам първата но не съм сигурен дали трябва затова питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmwww Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 А може ли само да ме насочите къде да търся моя проблем 1 Fault Found:19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim CircuitP2626 - 008 - Open - Intermittent...ако може да подскажете при мен подгряване на сонда ли не работи ,прекъснат проводник ли .. за да знам от къде да почна с отстраняването на проблема . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Общо взето при теб дава непостоянно прекъсване на л-сондата и то по-скоро отоплението й мисля . Това значи, че от време на време се губи захранването или показанията й. Като за начало огледай и почисти добре куплунзите на л-сондата, изтрий грешката и виж дали пак ще се появи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Лъчо Аз карам само на бензин.Но първата грешка пише че първата Л.Сонда прави мизериите ... втората не излиза като грешка.Засилил съм се да купувам първата но не съм сигурен дали трябва затова питам.Ако можеш пробвай от на друга кола сондата дето се знае че работи коректно. Ние така елиминирахме първата сонда като проблем защото натрупа същата грешка и с друга сонда. С втората не сме правили експеримента.Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Само незнам от коя кола да взаимствам.Защото знам че за различните кодове мотори сондата е различна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 (Редактирано) Марто не знам дали ламбдата ти е отишла. Дава грешка на подгрева. Ако имаш мултицет опитай да премериш какво е съпротивлението на подгрева. Не знам какви трябва да са стойностите, но ще потърся. Преди известно време на колегата Vladyp му трупаше грешка за подгрева на ламбдата а във ваг-ком даваше права линия. След това незнайно как се оправи. После пак се преева и пак се оправи... Той чисти буксите нещо, бутахме тук там жиците и тръгна сондата. Бях писал в една от неговите теми да търсим съвет от какво може да е това, но никой не се отзова. И ето вече 2-3 месеца си му работи сондата чудесно /> Та не смея да дам категорично мнение дали ти е за смяна или е жичкаджииски проблем. Ако може да пробваш с друга както каза Ole ще е най-добре. Да не те притесняват толкова разликите в номерата. Редактирано 6 Февруари 2013 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Само незнам от коя кола да взаимствам.Защото знам че за различните кодове мотори сондата е различна?Ние сложихме такава от същия мотор, не знам какви разлики имат.Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Има и друго ... понеже прочетох че кабелите за сондата са до казанчето за хидравлично течност ... там нали са 3-4 букси под капака.Имах навремето случай когато ми се скъса пистовия ремък и замота тези кабели и ги скъса и тогова в бързината ги наставихме и уж всичко е точно но дали не е станало объркване незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Че те тия кабели и букси са зад мотора, а ремъка отпред? Буксите са точно под казанчето и то в задната му част, за сондата е кафява буксата и са мега шибани за вадене. Първата ти грешка е че подгрева на сондата работи слабо, демек е скапан или самия подгрев или прекъсва захранването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Ако знаеш къде да погледнеш или премериш се разбереме някой ден да се видиме някъде и да мина да погледнеш.Щото честно не съм се занимавал и не ми е ясно какво трябва да гледам,меря и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Нямам мултицет, но мога да ти помогна с другите неща, не знам до колко моята ламбда ще работи коректно на твоята кола, но може да се пробва дали ще запише пак грешките или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Да питам тук за един проблем по 1,8Т АЕВ с монтиран ГИ Бардолини.Проблема го има само на бензин но не и на газ.За пробата дори съм спрял газта и съм изключил и буксата на газовия клапан.Значи при студен старт на бензин сутрин или когато и да е, двигателя заработва в първия момент равномерно и веднага след това има едно пропадане за секунда и се успиват тихите обороти.При леко натискане на педала на газта оборотите пропадат и двигателя се разтриса,след което при освобождаване на газта оборотите се оправят и застават в стабилни.При проверка с VAG-COM излизат тези грешки:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------00561-Mixture Adaptation 14-00-Adaptation Limit (Add) Exceededили14-10 Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------При проверка в Measuring Block на канал 8 поле 3 стойността е постоянно 25%, докато в поле 2 стойността се мени в граници.Доколкото видях тази стойност за поле 3 трябва да е между -12% и +12%.Имам съмнение за прецакана мека връзка и скоро след оправянето и ще пробвам пак, друго което се сещам от прочетеното до тук, е за почистване на дюзите, щото май работата отива към недостиг на гориво.Дебитомера го изключвах и пак същата работа. Дросел-клапата е сваляна о почистена, а след монтажа е адаптирана.Кабелите на ламбда сондата са презапоени директно ( понеже е сменявана с универсална )а клемите на оригиналната букса от инсталацията са почистени и с VAG-Scope се вижда как прави синусоида.Какво да я правя пущината за да се оправи?Давайте предложения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 За първата ти грешка, от тук пише че трябва да се провери дебитомер, налягането в рейката дали е изправен регулатора на налягането на рейката, да се провери дали няма "течове" на всмукателната и изпускателната система и самите инжектори. Ако си изключвал дебитомера и е същата работа не следва ли проблема да е от него? За пробата мога да ти дам рейка с инжектори да ги елимитираш като проблем ако пак натрупа грешките. Дебитомера може да пробваме от моята кола да го елимираме и него. Един приятел ми разправяше за метод за намиране на лийкове на интейка ама е леко опасен Докато работи двигателя се пръска с не помня какъв спрей беше някакъв дето лесно се възпламенява там където имаш съмнения и ако има пропуски ще се променя работата на мотора предвид че от спрея ще влиза в горивните камери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 ... Докато работи двигателя се пръска ...Да и това е начин, и се прави с т.н. "Старт спрей".За първата ти грешка, от тук пише ...Да тея неща съм ги изчел + куп други и nada.И благодаря за предложението, но за сега съм все още по Стара Загора, а ако до идването ми по София не съм отстранил проблема, ще ти се обадя.:bia:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Звънкай Да и това е начин, и се прави с т.н. "Старт спрей".Ако двигателя не се е напекъл много сигурно не е много опасно ама знае ли човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Явно не си търсил щом не можеш да намериш. Да ти дам жокер. Под казанчето за антифриза има 4 букси, едната е по-голяма на цвят кафява. Това е буксата за ламбдата. Някъде около нея е изкаран допълнителен кабел. Прекъсни го и сложи ключе On/Off и си готов.Няма там - някъде другаде е. Или вътре в компа на колата е прекъснат. Няма друго обяснение.Иначе наистина не ми се занимава, защото когато карам само на бензин нямам никакви проблеми. А на гас не играе роля ламбдата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 8 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 (Редактирано) Здравейте,не съм поглеждал темата отдавна но проблема при мен си е все същия дава грешка1 Fault Found:00561 - Mixture Adaptation15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - IntermittentИ калата не върви като хората,казаха ми че може дебитомера да не е наред и мога да го изключа и да пробван да го изключа и да видя как ще работи,но когато го изключа колата гасне почти веднага а ако опитам да запаля с изключен дебитомер припалва и гасне .Така ли трябва да бъде не може ли да работи с изключен дебитомер ? Редактирано 8 Февруари 2013 от pepy666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Няма там - някъде другаде е. Или вътре в компа на колата е прекъснат. Няма друго обяснение.Иначе наистина не ми се занимава, защото когато карам само на бензин нямам никакви проблеми. А на гас не играе роля ламбдата.В голяма грешка си. Ламбдата не се взима под внимание от газовия компютър, но бензиновия я отчита при смеообразуването. ГИ не е инжекцион сам по себе си и разчита изцяло на бензиновия да му генерира инжекторни времена. С не работеща ламбда не се получават нещата. Ако си сигурен, че ще се оправят нещата като се откачи ламбдата от газовия компютър си поиграй да й намериш кабела. Няма кой знае колко места от където може да е хванат сигнала. В крайна сметка изтегли си упътване на газовия комп и виж там къде отива.Колега Pepy666 колата трябва да работи и без дебитомер:gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 8 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 А щом трябва да работи без дебитомер а при мен не работи ,къде да търся проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 Не знам колега много странна работа. Принципно без дебитомер инжекциона трябва да работи в авариен режим по таблица с приблизително верни стойности. Особено на празен ход не би трябвало да има какъвто и да е проблем. Има някакъв друг проблем. Дросел чистил ли си? Да не би да е мръсен и да трябва да седи по отворен от нормалното за да работи на празен ход :gruebel:/> Нищо не мога да измисля да ти помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване