Jump to content

неработеща ламбда сонда


pepy666

Recommended Posts

Здравейте , и аз имам проблем със тая сонда и докато ровех в нета попаднах на вашата тема искам да ви попитам знаете ли нещо по въпроса за тази грешка ... 19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit P2626 - 008 - Open - Intermittent Freeze Frame: RPM: 2400 /min ... сега само това мога да копна за съжалениe VW foruma не работи в момента и немога да ви дам целия лог на грешката .

Значи ето ми проблема

1 Fault Found:

19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit

P2626 - 008 - Open - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2400 /min

Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str

Voltage: 5.100 V

Bin. Bits: 00000100

RPM: 2016 /min

Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str

Voltage: 5.100 V

Bin. Bits: 00000100

Readiness: 0000 0000

------------------------------------------------------------------------------------------------

1 Fault Found:

01800 - Light Switch (E1)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 233

Mileage: 91265 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

OFF

Voltage: 12.40 V

OFF

ON

OFF

OFF

OFF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравей pepy,

Проблема ти може да е от газовата. И аз смених една сонда с нова , но подобрение нямаше. При мен ако не карам на газ няма никакво проблеми с тези грешки. Просто няма грешки. Мина на газ и се набиват веднага. Колата си върви перфектно. След много ровене се оказа че трябва да прекъсна сигнала от ламбдата към ГИ. Но не мога да намеря откъде отива сигнала от ламбдата към ГИ, а и не ми се занимава много. Може и при теб да е подобен проблема и ГИ да бърка показанията на ламбдата.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си търсил щом не можеш да намериш. Да ти дам жокер. Под казанчето за антифриза има 4 букси, едната е по-голяма на цвят кафява. Това е буксата за ламбдата. Някъде около нея е изкаран допълнителен кабел. Прекъсни го и сложи ключе On/Off и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз Тошко втора година карам с едни и същи две грешки.

За сманя на Л.Сонда ли съм или как да процедирам???

2 Faults Found:

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-10 - - - Intermittent

При което колата спира да върви като ряз ... и вдига разхода осезаемо.

След изчистването им допреди нова поява върви много по-добре.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Divko кара с постоянно зяписваща се втората грешка която си посочил. Има леко завишение на разхода. Последното нещо което остана да сменим е втората ламбда просто вс др е изкл. От уравнението. Трупа я грешката и на бензин и на газ.

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъчо Аз карам само на бензин.

Но първата грешка пише че първата Л.Сонда прави мизериите ... втората не излиза като грешка.

Засилил съм се да купувам първата но не съм сигурен дали трябва затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли само да ме насочите къде да търся моя проблем

1 Fault Found:

19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit

P2626 - 008 - Open - Intermittent

...ако може да подскажете при мен подгряване на сонда ли не работи ,прекъснат проводник ли .. за да знам от къде да почна с отстраняването на проблема .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето при теб дава непостоянно прекъсване на л-сондата и то по-скоро отоплението й мисля :nixweiss:. Това значи, че от време на време се губи захранването или показанията й. Като за начало огледай и почисти добре куплунзите на л-сондата, изтрий грешката и виж дали пак ще се появи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъчо Аз карам само на бензин.

Но първата грешка пише че първата Л.Сонда прави мизериите ... втората не излиза като грешка.

Засилил съм се да купувам първата но не съм сигурен дали трябва затова питам.

Ако можеш пробвай от на друга кола сондата дето се знае че работи коректно. Ние така елиминирахме първата сонда като проблем защото натрупа същата грешка и с друга сонда. С втората не сме правили експеримента.

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само незнам от коя кола да взаимствам.

Защото знам че за различните кодове мотори сондата е различна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто не знам дали ламбдата ти е отишла. Дава грешка на подгрева. Ако имаш мултицет опитай да премериш какво е съпротивлението на подгрева. Не знам какви трябва да са стойностите, но ще потърся. Преди известно време на колегата Vladyp му трупаше грешка за подгрева на ламбдата а във ваг-ком даваше права линия. След това незнайно как се оправи. После пак се преева и пак се оправи... Той чисти буксите нещо, бутахме тук там жиците и тръгна сондата. Бях писал в една от неговите теми да търсим съвет от какво може да е това, но никой не се отзова. И ето вече 2-3 месеца си му работи сондата чудесно nixweiss.gif/> Та не смея да дам категорично мнение дали ти е за смяна или е жичкаджииски проблем. Ако може да пробваш с друга както каза Ole ще е най-добре. Да не те притесняват толкова разликите в номерата.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само незнам от коя кола да взаимствам.

Защото знам че за различните кодове мотори сондата е различна?

Ние сложихме такава от същия мотор, не знам какви разлики имат.

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго ... понеже прочетох че кабелите за сондата са до казанчето за хидравлично течност ... там нали са 3-4 букси под капака.

Имах навремето случай когато ми се скъса пистовия ремък и замота тези кабели и ги скъса и тогова в бързината ги наставихме и уж всичко е точно но дали не е станало объркване незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те тия кабели и букси са зад мотора, а ремъка отпред? Буксите са точно под казанчето и то в задната му част, за сондата е кафява буксата и са мега шибани за вадене. Първата ти грешка е че подгрева на сондата работи слабо, демек е скапан или самия подгрев или прекъсва захранването :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш къде да погледнеш или премериш се разбереме някой ден да се видиме някъде и да мина да погледнеш.

Щото честно не съм се занимавал и не ми е ясно какво трябва да гледам,меря и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам мултицет, но мога да ти помогна с другите неща, не знам до колко моята ламбда ще работи коректно на твоята кола, но може да се пробва дали ще запише пак грешките или не :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам тук за един проблем по 1,8Т АЕВ с монтиран ГИ Бардолини.

Проблема го има само на бензин но не и на газ.

За пробата дори съм спрял газта и съм изключил и буксата на газовия клапан.

Значи при студен старт на бензин сутрин или когато и да е,

двигателя заработва в първия момент равномерно и веднага след това

има едно пропадане за секунда и се успиват тихите обороти.

При леко натискане на педала на газта оборотите пропадат и двигателя се разтриса,

след което при освобождаване на газта оборотите се оправят и застават в стабилни.

При проверка с VAG-COM излизат тези грешки:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

00561-Mixture Adaptation

14-00-Adaptation Limit (Add) Exceeded

или

14-10 Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

При проверка в Measuring Block

на канал 8 поле 3 стойността е постоянно 25%,

докато в поле 2 стойността се мени в граници.

Доколкото видях тази стойност за поле 3 трябва да е между -12% и +12%.

Имам съмнение за прецакана мека връзка и скоро след оправянето и ще пробвам пак,

друго което се сещам от прочетеното до тук, е за почистване на дюзите, щото май работата отива към недостиг на гориво.

Дебитомера го изключвах и пак същата работа. Дросел-клапата е сваляна о почистена, а след монтажа е адаптирана.

Кабелите на ламбда сондата са презапоени директно ( понеже е сменявана с универсална )

а клемите на оригиналната букса от инсталацията са почистени и с VAG-Scope се вижда как прави синусоида.

Какво да я правя пущината за да се оправи?

Давайте предложения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата ти грешка, от тук пише че трябва да се провери дебитомер, налягането в рейката дали е изправен регулатора на налягането на рейката, да се провери дали няма "течове" на всмукателната и изпускателната система и самите инжектори. Ако си изключвал дебитомера и е същата работа не следва ли проблема да е от него? :gruebel: За пробата мога да ти дам рейка с инжектори да ги елимитираш като проблем ако пак натрупа грешките. Дебитомера може да пробваме от моята кола да го елимираме и него. Един приятел ми разправяше за метод за намиране на лийкове на интейка ама е леко опасен :hilezh: Докато работи двигателя се пръска с не помня какъв спрей беше някакъв дето лесно се възпламенява там където имаш съмнения и ако има пропуски ще се променя работата на мотора предвид че от спрея ще влиза в горивните камери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Докато работи двигателя се пръска ...

Да и това е начин, и се прави с т.н. "Старт спрей".

За първата ти грешка, от тук пише ...

Да тея неща съм ги изчел + куп други и nada.

И благодаря за предложението, но за сега съм все още по Стара Загора,

а ако до идването ми по София не съм отстранил проблема, ще ти се обадя.

:bia:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънкай :zustimm:

Да и това е начин, и се прави с т.н. "Старт спрей".

Ако двигателя не се е напекъл много сигурно не е много опасно ама знае ли човек :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си търсил щом не можеш да намериш. Да ти дам жокер. Под казанчето за антифриза има 4 букси, едната е по-голяма на цвят кафява. Това е буксата за ламбдата. Някъде около нея е изкаран допълнителен кабел. Прекъсни го и сложи ключе On/Off и си готов.

Няма там - някъде другаде е. Или вътре в компа на колата е прекъснат. Няма друго обяснение.

Иначе наистина не ми се занимава, защото когато карам само на бензин нямам никакви проблеми. А на гас не играе роля ламбдата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,не съм поглеждал темата отдавна но проблема при мен си е все същия дава грешка

1 Fault Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

И калата не върви като хората,казаха ми че може дебитомера да не е наред и мога да го изключа и да пробван да го изключа и да видя как ще работи,но когато го изключа колата гасне почти веднага а ако опитам да запаля с изключен дебитомер припалва и гасне .

Така ли трябва да бъде не може ли да работи с изключен дебитомер ?

Редактирано от pepy666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма там - някъде другаде е. Или вътре в компа на колата е прекъснат. Няма друго обяснение.

Иначе наистина не ми се занимава, защото когато карам само на бензин нямам никакви проблеми. А на гас не играе роля ламбдата.

В голяма грешка си. Ламбдата не се взима под внимание от газовия компютър, но бензиновия я отчита при смеообразуването. ГИ не е инжекцион сам по себе си и разчита изцяло на бензиновия да му генерира инжекторни времена. С не работеща ламбда не се получават нещата. Ако си сигурен, че ще се оправят нещата като се откачи ламбдата от газовия компютър си поиграй да й намериш кабела. Няма кой знае колко места от където може да е хванат сигнала. В крайна сметка изтегли си упътване на газовия комп и виж там къде отива.

Колега Pepy666 колата трябва да работи и без дебитомер:gruebel:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега много странна работа. Принципно без дебитомер инжекциона трябва да работи в авариен режим по таблица с приблизително верни стойности. Особено на празен ход не би трябвало да има какъвто и да е проблем. Има някакъв друг проблем. Дросел чистил ли си? Да не би да е мръсен и да трябва да седи по отворен от нормалното за да работи на празен ход :gruebel:/> Нищо не мога да измисля да ти помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...