Jump to content

Проблем със спирачната система


bibby7919

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Педала на спирачките ми продължава да хлътва след следните ремонти:смяна на спирачна помпа,спирачните маркучи,смяна на спирачната течност,обезвъдушаване,спирачни дискове,наклатки.От време на време сутрин ми светва и червената лампа на таблото със знак (!) и писука след 3,4 секунди спира.Моля за съвет.Понеже живея в Испания за горе изброените части съм платила до сега 670 евро!и вече много ми писна да давам пари без резултат.Колата ми е ауди А4 Б5 1.8 1995год.

П.П. Извинявам се ако питам за нещо на което е отговорено вече,но след дълго търсене не открих нищо. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

И все пак,след всичките сменени части и ремонта,нивото на спирачната течност същото ли е или е спаднало?

Също така сигурен ли си,че спирачната система наистина е обезвъздушена както трябва?

Ако имаш някакви съмнения пак може да повторите процедурата по обезвъздушаването,ще ти струва някакви дребни пари за още спирачна течност.

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS модул,отвори капака,накарай някой да натиска педала силно и се заслушай в модула има ли ли съскане,свистене или звук който прилича на дифузиране на течност.Ако ти си сменила течността за сефте......

-,или обезвъздушете пак ,на запален двигател,УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги да попитам дали някой се е сблъсквал с моя проблем който всъщност е:

Спирачки си имам всичко си е ок, ръчната си ми държи, но когато опъна ръчната и оставя колата да постои така и ми тече спирачна течност от задно дясно колело, когато не е на ръчна го няма проблема. Колата е Б4 1.9ТДИ със АБС. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем го имах,и се реши със смяна на спирачен цилиндър на цена 9.00лв мисля,че беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Педала на спирачките ми продължава да хлътва ...

Имах същия проблем след смяна на спирачните маркучи и спирачната течност.

Вкараха течноста под налягане, обезвъздушиха, но въпреки това педала потъваше.

Започнаха едни предполагаеми филми със смяна на ABS, помпа и тем подобни, което ми се струваше нелогично при положение, че до последно колата си беше наред.

В крайна сметка настоях да обезвъздушим системата отново, след което всчико е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност това ми прилича малко на ироничен отговор !?

По Вашият проблем никой не е писал !

Колата ако е на дискове отзад - вероятен проблем е протичане на семеринга на самият апарат !

Ако е вече на барабани отзад (което ще ми е още по-странно за това време - АБС+барабан) - друго освен цилиндърчето няма (както е споменал колегата skype68) ! Въпреки че ми е много интересно защо ще протече, като "ръчната" спирачка действа чисто механично :gruebel:

Във всеки случай разглобяване и смяна на дефектната част, или ремонт при колегата buzzi !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си с дискове отзаде.Предлагат се ремонтни комплекти за спирачните апарати.Имаш нужда от профилактика.Оста на която е сложена вилката с жилото или е силно корозирала или уплътняващия пръстен е скъсан .Разглобяваш ,почистваш и сменяш всичко.

ПП.теч с обезвъдушаване не се оправя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е дискове отзад. Ясно ми е, че не е за обезвъздушаване защото спирачки си има и то много добри и ръчната си лови както трябва и нямам идея защо става така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте отново момчета :)

Отново се нуждая от вашия съвет.Спирачките ми се оправиха,но червената лампа с (!) продалжава да ми пищи всеки път като запалвам колата,днес тук валя много силен дъжд и като запалих забелязах,че малко се позамъчи преди да запали все едно няма ток.Възможно ли е да свети и пищи затова,че акомулатора ми е за смяна вече и ако е така не би ли трябвало да ми свети лампата с "+" и "-"

благодаря предварително :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо когато искаш съвет отново да кажеш как си се справила с проблема със спирачките?

Провери си нивото на казанчето за сп течност и виж дали са сложили датчика на самото казанче,може и да има скъсан кабела на датчика на предна накладка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер! :)

Обещавам в понеделник да ви разкажа всичко,за спирачките за акумолатора и даже за проблема с имобилайзера,понеже днес един майстор тук ми каза,че може всички тези проблеми да са от акумолатора и от обезвъздушаване,в понеделник отивам да правя всичко наново и ще споделя.А и между другото за самото обезвъздушаване ми обявиха цена 50 евро за един час,кадето ще натиска педала само.лека вечер на всички :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се вкарвай във разни филми, ако си от София направо отивай при колегата "buzzi" той е твоето спасение. Използнам темата, специално да БЛАГОДАРЯ на колегата Пепи, за неговата отзивчиност, търпение и най-вече ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ, отново да имам невероятни спирачки. Горещо препоръчвам на всеки колега, който има проблеми със спирачната система да се обръща към колегата. Благодаря ти Пепи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет на всички фенове на Ауди! Здравейте! Това е първата ми публикация. Карам си Аудито А4 1,9tdi 1999 от 4г. на което навъртях 85 хлд., като освен долни предни носачи и горни накрайници - друго не ми се е налагало да правя. Но от два дни светването и туткането на лампичката на ABS и този "!" по време на стартиране на запалването, след което изгасват - ме кара да се замисля, че идва времето може би и на по-сериозните проблеми и реших да потърся инфо, което ме доведе в този чудесен форум.Та - това едва ли е поблем по-сериозен, но все пак се обръщам към вас - признак ли е това за нещо по-сериозно? Проблем със спирачките нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички фенове на Ауди!

Първо си провери си акумулатора колега, има вероятност да си е "тръгнал" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си провери си акумулатора колега, има вероятност да си е "тръгнал" .

Благодаря за светкавичния отговор. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

моят проблем с тази лампа"!" и хлътването на педала за спирачките,както и проблема с имобилайзера се оправи веднага щом си смених акомулатора вече 3-ти месец нямам никакви проблеми.Благодаря на всички вас в този прекрасен форум.

Весела коледа и щаслива нова година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...