Jump to content

Проблем с паленето на AUDI A4 1.9TDI 131кс


G .G.

Recommended Posts

Здравей, колега имам същия проблем и за сега намерих частично решение. Ако си я оправил твоята, моля напиши ми къде е проблема. Ако ли не пиши да ти обясня за какво става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Цитиране на предходен пост!

Колега G.G. напиши поне какъв е бил проблема и какво е решението, за да може и други , които имат подобен проблем да знаят какво да правят .Един вид тук споделяме опит и решение на проблемите. Не е коректно да търсиш помощ и да ти дават всякакви мнения , а когато си решиш проблема да не споделиш какъв е бил и как е поправен....

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема съм го решил.Имаш лс

 

винаги ми е било супер странно, как някой иска помощ, но като успее да се справи не споделя опита си...

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не че разбирам много ама аз миналата седмица правих ГНП смяна на работен комплект + маркучи за обратна нафта. Проблема ми беше същият. Не пали . И аз така сменях ама само стартера и накрая ми бутнаха аванса на ГНП-то и се реши проблема. Пак казвам аз не разбирам. Колата ми е 1.9 TDI AFN 110 k.s.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не е там проблема. ....моята е с AVF двигател.От около година и половина го имам тоя проблем, на пет паления двапати запалва три пъти по трудно, малко повече върти.Няма значение дали е топла или студена.Гледана е с VAG, няма никакви отклонения

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го имах тоя проблем..

смених датчика на разпределителния вал и се оправи..

 

 

записваше грешка един път на 3-4 месеца ,а проблема го правеше всеки ден.

 

датчик само оригинален слагайте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите не винаги са от маховик,дюзи гумички на дюзи,помпа, синхронизация на валове, и.....понякога е и по ел.исталацията.

При мен при стартиране на двигателя се получаваше спад на напрежение което не позволяваше подаване на необходимия  ток към дюзите .

Ваг-ком  не го отчита като грешка решението е с мултицет за да се открие проблема.

Сега ще започне едно остроумничене и философстване от определени колеги ,но както и да е.

 

Всеки колега който има подобен проблем може да ми пише на л.с. или да ми звънне  0887710304 

 

Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да оживя малко темата и аз, за съжаление. Преди два дни се случи и на мен същото. Угасих колата и след около 5-10мин се качих и запалих. Колата палеше с подаване на ключа, а сега последва продължително въртене и след това запали. Паленето вече е след доста по-вече от нормалното въртене, като по време на въртенето акумулатора от 12.7 пада на около 10волта и малко. Същият е нов и работи, проверено и с друг, същата работа. С помощен акумулатор, пали веднага. Дюзите са около нулата, няма нафта в маслото, стартера свален и обслужен, въпреки, че въртеше без проблем. Като откача датчика за температура, пали веднага. Няма записани грешки. Синхронизацията на валовете е 0,0. По начина по който е оправено на колегата при мен не се получава, тоест на клемореда има два постоянни плюса, между които се прави мост, за да се избегне спадането на волтажа. Пробвах и с нов клеморед, без успех пак. Случвало ли се е на друг и кой как е решил проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня, колата е Ауди А4 В6 AWX, стартера прави 400 об/мин, почистени маси по купето и пробвано с допълнителта маса-без успех. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не сподели мнение, но да кажа до къде стигнах. Свалих стартера наново и отново го прегледах. След съвет от приятел, на контакт му пуснах директно от акумулатора ток на шалтера, колата запали веднага. Последва отново проверка на клеморед, сменях и два други, нови, няма разлика. При директно подаване на ток към кабела за палене на буксата към клемореда, пали отново веднага, тоест веригата от шалтера до буксата на клемореда, както и самия ток, са наред. Смених реле 219 което е до компютъра, но нямаше промяна. В момента на палене, нещо става с тока към шалтера, но не мога да разбера какво. Не ми се удава много работата с ток! :) Ако има запознат някой, да сподели идеи, ще съм благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш някъде по-голямо контактно съпротивление. На това място се получава пад на напрежение при палене и по-малко напрежение отива до стартера. Провери всички връзки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, не ми се свиди отговора на въпроса, просто като имах нужда, никой не ми помогна във форума с идеи дори и с проява на интерес към темата. Вече съм споделил с двама колеги какъв е проблема. Смяна на ключа за фаровете е решението, колкото и да не му се вярва на някой, след 10-тина дни непрекъснато ровене, до него стигнах!

Редактирано от plamen_iv70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкажи по-подробно, за какво става въпрос, къде е връзката.



много ми е интересно наистина =)



Ти само проблем с трудно палене ли имаше ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си беше само с топлото палене и се получи отведнъж, като последва естественно проверка на всичко по двигателя. Нямаше грешки и всички данни бяха в норма. Профилактика на стартер и отново нищо, докато приятеля ми, създал темата ми каза да подам ток директно на шалтера. Запали веднага от там. Така тръгнах да търся причина в ел. инсталацията. Снощи ми писа колегата udli и се чухме по телефона. Каза ми, че и неговата е така, със същите симптоми от година вече, но като е на фарове, пали веднага. Днес пробвах и аз, запалих веднага. Само, че мен не ме задоволяваше това решение и след като помислих малко изключих буксата на ключа, защото логиката водеше на проблем с него и пробвах да запаля. Запали от раз. Смених ключа с друг и всичко си е вече на мястото! Успех на колегите които имат същия проблем, дано съм им помогнал.

Редактирано от plamen_iv70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а къде е връзката

 

аха видях редакцията... доста странно - браво колега.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм по електротехниката, но си спомням как на ладите им изчезваха фаровете от клемореда. Предполагам, връзката е същата, тоест, клемореда и копчето за фаровете са свързани и проблема във ключа смущава запалването. Ще отворя стария ключ, да надникна вътре де. Вероятно има някакъв нагар по пъпките и пада тока или комшулува нещо. Може и по платката да има нещо, ако има такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще намериш нагар, освен ако твоята кола е без сигнализация за изгоряла крушка, пък май и тогава пак ключа управляваше само Лайт-модула. По спомен всички В6 бяха само с тънки кабели на ключа за светлините...

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих го, няма нагар, а е счупено метално краче от ключа към платката и е слаба връзката, няма къде да кача снимка да види който го интересува, но подлежи на ремонт. Ремонтирах го, но още не съм го пробвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...