sweetlioo Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Не, че е много по темата, ама поне пишещите са се сблъсквали с двигателя. Вчера докато си ровех по колата, взех та свалих клапана със флейтата на всмукателния колектор и ме изненада, че е в колектора има много двигателно масло. Ама не горяло, не мешано с друго, ами чисто масло. От къде идва това масло, как и защО? Смених клапана за картерната вентилация, дето е на капака на клапаните. Сменил съм и вакуумния клапан дето е от сервото към този клапан за картерната вентилация и отива след дросела (клапан на Вентури). Сменил съм всички вакууми и еднопосочни клапани. Извадил съм към атмосферата, втория извод на клапана на картерната вентилация, който ходи към въздуховода преди дросела. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 12 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Най - вероятно си е било малсото там, още преди да направиш цялата процедура с промените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Ясно. А може ли да влияе върху изгарянето това масло, защото от както направих всичко, изчистих и адаптирах дросел, сутрин, студена, оборотите играят и колата прекъсва, само първите 20-30 секунди, докато е на принудителен смукач. Паднат ли оборотите, няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraimorskiq88 Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 На 12.02.2018 г. at 6:50, sweetlioo написа: Днес закачих вага ,и влязох да видя на 134 канал какво се случва с маслото и видях че то работи на 91 градуса на място ,и в същото време пробвах и в движение ,температурата си беше 90 ,а на охлаждащата течност държеше 97, а темп на двигателя 102.Следователно смятам че маслото не прегрява ,пробвах я на ръчка на 2-3 да я пържа на 5 също така пробвах и бавно каране с 80-90 нещата са си в нормите маслото си стои на 88-92 това е макса ,незнам за какви температури говорите 110-130 градуса .до сега карах с 10/40 -500 км литър .сега налях 10/60 тотал ,и ще пиша какъв е резултата ,според мен масления сегмент е доста запекал . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 На 12.02.2018 г. at 2:12, Милчев написа: Най - вероятно си е било малсото там, още преди да направиш цялата процедура с промените. За съжаление, маслото идва от новопоставения вакуум, който минава през suction jet pump и отива непосредствено след дросела. Маслото което засмуква е доста. Някой с идея какво мога да направя по случая? Забелязвам, че от там има и връзка с леките прекъсвания които имам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Някой да си е мерил компресията и да сподели колко е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Аз моята съм я мерил - само на първия цилиндър ми беше 10,8, а на останалите 3 цилиндъра ми беше 12,6-12,7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvyatkovi Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Здравейте колеги! Попаднах на това интересно видео ,в края на което се казват решения ,с които се спира разхода на масло при 2.0 ALT. В канала има много интересни клипове за двигателите на различните производители. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 От всичко разбрах че инженерите не са сметнали правилно сегментите,че блока не подлежи на хонинг и че масленната помпа помалко сдава багажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvyatkovi Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Ами да, маслена помпа полека си заминава ,двигателя работи на висока температура и маслото се "разгражда" + много "тънките" сегменти които не изпълняват своята функция.През 2012г. са пуснали модифицирани сегменти с увеличена височина 1,2мм. 1,5мм. и 2,0мм. и горенето изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 Коментарите на колегата Nikosaul са за раздел Златен фонд. Тъкмо няма да се налага всеки път да се предъвква едно и също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 Да добавя, че периодиното почистване с тези флъш-препарати е много загубена кауза, ако преди това картерът, цедката на маслената помпа и капакът на клапаните не са свалени и почистени основно. Само тогава флъша би помогнал евентуално за сегментите. Иначе просто размеква греста по картера и капака и в последствие я набива в останалата част от двигателя на сочни парцали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heg Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Привет! Имах същият проблем с моето Ауди а4 б7 2006 2.0 бензин. 4 години слагах 10w40, като разходът на масло беше около 400мл на 1500км. Тогава слагах Кастрол. След това преминах на Бардал 10w40 за 1 година, а на следващата 5w40 Бардал. С последното масло доливах на 3000км около 400мл. Миналата година реших да сложа Мотул 5w40. В магазина на Мотул ме посъветваха да прочистя двигателя от нагари и ми предложиха добавка, която аз закупих и майстора сложи, но не по описаната схема от Николаус. След тази добавка и новото масло (Мотул 5в40) разхода на масло стана около 400 мл на 900км. Та след като разгледах и прочетох всички коментари от 1 до 12 страница, смятам, че това което николаус е написа е доста логично. Тези ПВЦ маркучи никога не са сменяни ( за 14 години понеже съм първи собственик) та смятам да пробвам изцяло неговата схема. Ако някой има същото Ауди, нека сподели съвети. Моето е А4 б7, бензин, 2.0.Благодаря! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heg Публикувано 2 Август 2020 Доклад Share Публикувано 2 Август 2020 Здравейте! Знаете ли къде във Варна има майстор или сервиз, където разбират от АЛТ-та и биха направили този ремонт, който нико е описал. Аудито е а4 , б7, 2006 бензин ръчка. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Диамандиев Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Здравейте колеги! За всички, които не са се отказали да поправят ALT мотора си искам да споделя следното: Мисля, че открих причината за големия разход на масло. След като изчетох всичко за този мотор и изгледах много клипове установих следното: Цитирам: Допусната е грешка при изчисляването на сегментите, което е причината след определен пробег, разхода на масло да е огромен. При мен беше 1.2 л. на 1000 км. Поради тази причина през 2012 г. са пуснати в обръщение нови сегменти, които са малко по-широки-мисля че беше с 0.2 мм. по-широки от старите. Но само със смяна на сегментите проблема не се решава. Трябва да се сменят и буталата. Явно новите сегменти не са съвместими със старите бутала. Т. е. за решаване на проблема трябва да се сменят буталата и сегментите. Това направих и реших проблема. Сега съм изминал 9000 км. след ремонта и съм долял 800 мл. масло 5/40,като се има предвид, че е след ремонт. Не съм шлайфал цилиндрите, тъй като нямаше нужда. Хонингите се виждаха, а и доколкото разбрах, този блок не позволява шлайф. Преди това бях сменил само сегментите и бях обслужил главата, но разхода си остана същия-1.2 л. на 1000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heg Публикувано 19 Май 2021 Доклад Share Публикувано 19 Май 2021 (Редактирано) Диамандиев, къде правихте този ремонт? Редактирано 20 Май 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване