Jump to content

2 проблема едновременно


SIMO

Recommended Posts

За един ден по закона на всеобщата гадос се появиха следните проблеми с колата.

1.Перката на радятатора започна да върти постоянно(без да е включн климатика и без да е загряла колата)даваш контакт и тя си върти.

2.Не иска да върви на бензин до вчера вървеше без никакви проблеми и днес каза че не иска.По принцип карам на газ но винаги паля на бензин.На газ няма грижи.

Моля ви ако някой се е зблъскавал с горните проблеми или има някакви идеи от какво може да са да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммого общо казано айде по първия проблем е нялой датчик това се проверява лесно, ама по втория не пишеш какво си проверил и си отхвърлил като вероятен проблем, как точно се държи колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Проблема с перката, перката на охлаждането няма общо с перката на климатика. Коя от двете ти дава дефект?

Ако е на охлаждането:

а. температурният датчик е за смяна

б. проблем по кабелите

в. релето е залепнало - смана

2. Относно проблема с бензина:

а. филтър на бензинопровода - смяна

б. помпата - бушон, реле, нова

в. клапан на бензина - има врътка, с която можеш принудително да го отвориш, но преди това превключи на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по втория проблем е по-вероятно да е заминала помпата.ако не я караш на бензин изобщо,и имаш малко,колкото да запалиш,бензинопровода е изсъхнал и е пълен с боклуци и какво ли не/това е родния бензин/.успех с решението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Проблема с перката, перката на охлаждането няма общо с перката на климатика

Има общо и още как.

quote=SIMO,Jun 25 2006, 10:49]

Не казваш за каква кола става дума. Има значение климатика оригинален ли е или не. Намери къде е пресостата за високо налягане на климатика и го провери . Температурен датчик на водния радиатор и .............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от подписа. Климатика си е оригинален.

По първия проблем перките заработиха нормално :hilezh: от самосебе си???.

А по втория не чувам характерния звук от помпата като дам на контакт. Дали помпата е заминала или накое реле бушон и т.н. Да деиствително си карам на газ и в нея има около 10л. бензин но никога не я оставям на сухо.Дали е възможно да е думнала при това положение.

И още нещо препоръчайте ми някой който може да останови проблема защото явно сам няма да се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензина .. провери си първо бушона за бензиновата помпа, ако е наред погледни помпата тя трябва да се намира отдолу под пода пред задно дясно колело, подай и дирекно захранване с някакъв допълнителен кабел и веднага ще стане ясно дали работи или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега има логика в това което казваш,но ще ми е нужна още малко помощ - кой е бушона за бензиновата помпа и тя не е ли потопяема и да се намира вътре в резервоара (колата е от подписа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви помогнете.Как да разбера кой е бушона за бензиновата помпа.Намерих една схема но на нея е посочно само релето на помпата а бушона не пише кой е МНОГО ВИ МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мойта също е моноинжекция, само че 1,8 и помпата е под колата, не е потопяема. Ако не включва помпата, релето може да е причини, или самата помпа. Мисля че освен релето няма бушон за помпата.

Отдолу на помпата има букса - мери дали има ток или подай ток на помпата директно, но да не объркаш + и - че лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко пояснение. Помпата е потопяема,до нея стига една букса с 4 крачета,

та въпроса ми е как да разбера дали има ток в нея,как да я измеря.

Релето съшо го открих кое е (бушон няма) ,то има пък 5 крачета него пък как да измея и какво трябва да показва. Някой ако е правил горепосочените процедури моля да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро мерихме с един колега неговата.Крачетата се различаваха две по две по цвета си.На контакт и на двете двойки трябва да има напрежение.Едната двойка е за помпата,а другата за нивомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви помогнете.Как да разбера кой е бушона за бензиновата помпа.Намерих една схема но на нея е посочно само релето на помпата а бушона не пише кой е МНОГО ВИ МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ.

Ще помоля модовете да качат това някъде където всеки ще го вижда (Схема на бушоните и релетата за Б3 и Б4)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като включиш запалването на контакт, трябва да се чуе един лек шум от помпата, че почва да функционира и след 3 секунди примерно спира. Също така при включено запалване ако махнеш и сложиш пак релето, от него трябва да се чуе ясно щракане. Това е признак, че релето работи. Трето, ако при включено запалване махнеш тръбичката на бензина от инжекционното устройство, ако е навлажнена с бензин отвътре, значи помпата работи и проблемът не е в нея. Успех в диагностицирането на повредата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката приключи.Балгодаря на всички колеги които се отзоваха и се оказа най лошото-помпата е аут. Та сега имам друго питане как да си я сменя сам,как да махна старата и има ли някакви особености коитио трябва да спазя.Моля колегите които са правили тази инервенция да помагат. Помпата е потопяема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...