Jump to content

Кондофрей Драг Челиндж 06-07.10 2012


Recommended Posts

Вече има 3 БГ коли с официални 9-ки- драгпауър аудито, сирокото и карбоновото купе. На тренировките карбоновото купе даде 9.6х. Сирокото даде 2 деветки(макар че едната 9.996. В клас А пак Зендер се качиха на 1во място, а и като цяло само опели. В клас Б - сиркото първо, 2ро ес3 на Жоро от Перник. За жалост, за доста хора днес беше лош ден, защото доста коли се счупиха. При опит за 2ри старт карбоновото купе даде фира, на Данко колата същото проблем, отделно и доста други (не аудита) с проблем. Нещото което най ме израдва мен е победата на Ники(nikooo_1) срещу рибата.

Редактирано от vectra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вектрааа пак не си гледал....в б първи е Ицо от хед, втори е эендера и трети е с3 перник! Данко, Сиромаха, Маднес карбона, синята корса, Пешо с А3 и др. имаха проблеми! Преди да се счупи и Пешо доминира над рибата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състезанието беше просто невероятно! Които не е дошъл може само да съжалява! Накрая човека с b2-ката мисля, че даде най-добро 9.77х...Поздравления за Наско рекорд 9.63... Ауди се доказаха ... Нямам думи просто. Бялото S2 Coupe даде 10.11х и стана първи в неговия клас. Не знам момчето дали е от форума нямаше стикери ... Имаше също и доста А3-ки S3-ки с добри времена . Адмирации :flehan::respekt::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво е нужно за да биеш една от най-бързите FWD коли в България, с 500кс и 900кг тегло...

Почти нищо... 300кс и два моста, а да и правилната марка автомобили :D

  • Like 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя е сливенската 90-ка ? Миро взе 3-то място с точност времената му не ги помня , но не бяха никак слаби. Келеша не го видях

ето и едно клипче от мен на Рибата и бялото купе което ми напълни душата.. За малко 9-ка и то http://vbox7.com/play:0d09fd7685

ето и клип на B2-ката http://vbox7.com/play:26e4841f1a

Редактирано от audifanatic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сливенската 90 - ка как се представи? Също Миро от ТСТ и Келеша бяха ли там и какви времена дадоха?

Сливенското Ауди не беше на пистата,Келеша също не взе участие,Миро се раздаваше въпреки че беше без 4та скорост времената му бяха около 10,5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво е нужно за да биеш една от най-бързите FWD коли в България, с 500кс и 900кг тегло...

Почти нищо... 300кс и два моста, а да и правилната марка автомобили :D

И да можеш да я караш тая кола, както трябва.

Защото съм сигурен, че аз ако седна за волана, няма да се получи... hilezh.gif

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси!

Супер много успешни кадри от състезанието днес!

Едвам успях да избера най-добрите снимки от събота, качих снимките от днес и като ги разгледах, установих, че цяла седмица ще си имам домашно! Изключително добри снимки на почти всички бегачки, особено на Владо от Пловдив :)

Продължавам да качвам снимки на линка от предишната страница, така че ако можете да преглеждате от време на време :)

А да... най-доброто състезание в историята на БГ драг рейсинга!! Ама най-доброто...!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добро състезание се получи, въпреки, че нямаше много голямо участие.

Най-интересното беше след края когато Ицо от Хеед и Димо от Драг Пауър дадоха по няколко поредни деветки. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен пък най-интересното си беше рекорда на България със смешните 60 фута на С2-ката... счупиха се от стартове Ицо и Димо респект за което, НО рекорда заминава за Пловдив, поне за 5, 6 месеца или до следващото състезание :zustimm::respekt:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми не е свързан пряко с темата но искам да попитам хората с опит откъм стартовете при драг-а .

Като се застане на старт техниката за отчитане има едни бели светлини в който гумите на предницата трябва да се вмести между тях .

Та въпроса ми е - Какъв толеранс от сантиметри да речем позволява тази техника . Демек какво е разстоянието което колата може да измине от едната до другата бяла светлина . Благодаря ви предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. тогава ще задам въпроса по-друг начин . Имам в предвид ето това .

Има ли фалстарт от страна на Илия Царски или не - /колата в ляво зад тази на Румен Дунув /

пп. Извинявам се отново че въпросът ми не е по-темата .

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фалстарт. всяко изменение от първоначално заетата позиция на пилота преди светването на сигнал за старт или подаването на такъв чрез флаг се наказва с фалстарт. ако съединителя ти увлича и мърдаш на клетката правиш фалстарт, макар и неволен. това стана с синьото Ауди на Владо на състезанието в Сливен, когато направи 5 фалстарта в клас стрийт и Ц.

Царски видимо тръгва (и после спира) далеч преди да светне зелено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. тогава ще задам въпроса по-друг начин . Имам в предвид ето това .

Има ли фалстарт от страна на Илия Царски или не - /колата в ляво зад тази на Румен Дунув /

пп. Извинявам се отново че въпросът ми не е по-темата .

Има фалстарт :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипа ясно се вижда че колата на Царски мръдва преди зелената светлина да светне - и тук точно идва тънкият момент с толеранса на техниката .

Преместването на колата е от порядъка на по-малко от един лъч на джантата /или да го кажем цял лъч/ значи на гумата ще рече 7-8см. в момента в който светка зелената светлина .

пп. размера на гумата е - 64-24-18-

Явно точно толкова е толеранса на техниката за да не отчете фалстарта /както и стана / Демек съдиите са категорични че фалстарт няма .

Та за това попитах колко е това разстояние при драг-а защото там мисля е най точната техника която измерва и хилядните .

пп. към devil -vas - мисля че всички са наясно че при правозъбите кутии при включване на скорост /първа или задна/ колата мръдва-и то не малко.

Имало ли е случай при драг-а когато колата е застанала между двете бели светлини и при включване отчете фалстарт .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...