Jump to content

Проблем с чистачките.


Chichati

Recommended Posts

Здравейте.

Онзи ден разглабях блока с ключовете на волана, понеже този за фаровете беше нагорял

въпреки, че съм ги пуснал през релета. Вчера забелязах, че като пусна чистачките си работят ОК, но след спирането им

заковават там докадето са стигнали в момента на спирането. Та имали нещо общо някой прекъсвач там където е ключа за

включване- изключване или просто разглабянето му е съвпадение и проблема е другаде?

П.П.

Автомобилът е Ауди 90 Б3 2.3Е 87г.

Редактирано от Chichati
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, където ги огася на момента остават там. Ако примерно натисна да цикне да измия стъклото, натискам цика си вода,

минава три пъти стъклото и пак спира на произволно място, но след като е минало вече 3 пъти.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа релето, а бях убеден, че е моторчето. Просто почистих контактите в самото реленце и всички пак си заработи както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или реле или моторчето :) има теми по тоя въпрос

при разглобено моторче има 3 пластини които контактуват... едната отговаря точно за това нещо и ако се е изкривила и не контактува се получава като при тебе

другия вариант е релето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-нахално ще използвам темата на колегата, за да задам и аз своето питане. rolleyes.gif

От месец някъде се появи странен проблем. Когато пусна чистачките, на степента с интервала, след около минута две започват да работят без интервал. Като ги спра и включа, веднъж се оправят, веднъж не.

Въпроса ми е, от къде да започна да търся проблема ? От самото лостче или някое реле ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същото и при мен.

Както и при колегата автор на темата.

Като пръсна с пръскалките чистачките минават 2-3 пъти и спират където им падне.

Смених релето ,ноняма ефект.Май ще отварям моторчето да го почистя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Импулсите на чистачките и техните интервали се управляват от реле.Щом режима на работа преминава към постоянен релето запича или поне това е най-логично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четеш ли,че Колегата е сменил релето и пак е същото положението... :stupid:

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластините в моторчето "казват" кога да спрат чистачките. Профилактиката на моторчето няма да излишна, дори да не е в него проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...