operator Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 ауди а4 б6След смяна на всички носачи се вирна предницата ?задната вежда е почти на ръба на гумата.. а предната има 5 пръста отгоре гумата..как мога да изравня нещата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Като стегнеш болтовете на носачите не на подемник, а като е стъпала колата на гуми. Примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) Да не си стягал болтовете, като е била вдигната колата и сега тампоните на носачите да са под напрежение (усукани) ? Макар, че 5 пръста разлика да даде... ПП: колегата ме е изпреварил Редактирано 15 Октомври 2012 от Nightmarez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi35 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) пусни колата на гумите и разхлаби болтовете на тампоните на носачите,и трябва да си доиде на мястото,не си спазил ъгъла при стяганеп.п е колегите ме изпревариха Редактирано 15 Октомври 2012 от vladi35 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
operator Публикувано 15 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 точно така са стегнати..тя и преди си беше по вирната... ама 3 пръстя някъде.. сега е повече.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Само не казвай, че някой "мастор" я свърши работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
operator Публикувано 15 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 хората си разбират.. и ги стягаха на канала след падането на колата пред мен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 И при мен след пълна смяна на носачите, колата се вирна малко, въпреки че бяха стягани като е пусната колата. То си е нормално да има малка разлика, все пак предницата става по стегната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Мии, не е нормално, щото не си сменял амортисьори или пружини. Все пак те отговарят за височината и твърдостта. Носачите имат друга функция, нали?Факт е, че понякога се получава и такова повдигане, но не го смятам за нормално при правилно затегнати болтове на тампоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Може би има значение и колко е била разбита предницата преди това, защото моята беше трагедия.. Може пък и да не е нормално нз, но вече 40к км. и един сменен долен преди 2к и един предстоящ за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 хората си разбират.. и ги стягаха на канала след падането на колата пред мен..Долните ли ? Горните може да са ги сменили и стегнали отвън един по един (ползвайки съседния за нивото). Съседния (стар) ако е стяган преди неправилно то и новите са така... Тампоните им са по-корави и пак същата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
operator Публикувано 15 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 пуснаха я на трупчета и стегнаха и горните в работно положение..значи от земята до предната вежда е 67.5 см. - до задната 64 см.отпред с 205/55/16 а отзад 215/55/16.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Гумите е почти без значение какви са, но ако мериш от центъра на джантата до ръба на калника, което според мен е по-правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Чека са питам: - Тоя дето е поставял - стягал чел ли е как става това,или кара на спомени от Москвичите и Жигулките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Аз от собствен опит бих могъл да споделя, че когато си сменях носачите (сам на канала) не се получи подобна ситуация.И аз съм склонен да мисля, че не са стегнати правилно.В момента тампоните са натоварени много и при малко каране ще се скъсат, което ще доведе до нова смяна на носачите 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 В момента тампоните са натоварени много и при малко каране ще се скъсат, което ще доведе до нова смяна на носачите Да, ама ще доведе и до снишаване на колата до нормалните и висоти! Да не гледаме само песимистично на нещата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Другия вариянт е "майстора" да е объркал отворите на долните носачи но тогави и гумата ще седи на криво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване