dobatavision Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 (Редактирано) Как мога да изкарам накрайника без да го разбия ?Ако напъна с лост между накрайника и макферсона дали може да изкрива кормилната щанга ?Или каква скоба да си взема дайте предложения ! Редактирано 18 Октомври 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=85078И четеш ! 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Ако нямаш време и нерви за изработка, виж и това .Върши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Ако нямаш време за друго пробвай с това: 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Тоз малък ве ...Дай нещо от heavy industry ПП колегата е писал че не иска да наранява накрайника ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 е пак няма да го нарани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Той ще бия шенкела, а не накрайника.Все едно в Алком не ползвате чукове.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Даже малко по-големШки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 (Редактирано) С това недей - най-много да повредиш повече други неща. Редактирано 22 Октомври 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Ако борави с него правилно не е страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Колега, как точно ударите с чук в/у самото съединение НЕ оказват влияние на неговата здравина, при положение че вътре са пластмасови втулки ! Колкото и правилно да боравиш !Правилното решение скоба като тази на Митко, като там даже и употребата на спрейове е леко забранена заради тяхната агресивност спрямо гуменият маншон на връзката !Айде стига методи от едно време !Има инструменти за всичко ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Не съм препоръчал чука,но и с него става.Естествено че със скобата е най-правелния начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Ако не ти се дават пари за скоби, завии волана на по удобната страна напъни с една щанга (лост) м/у накрайника и макферсона и удари по леко няколко пъти по щангата макферсона и накрайника, След това натискай със щангата накрайника надолу и удари макферсона от ляво или дясно само не по гайката използвай сила там няма какво да стане и трябва да излезе. По лесно ще е ако сте двама. Малко съм бос в обясненията дано си ме разбрал и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Ако не ти се дават пари за скоби, завии волана на по удобната страна напъни с една щанга (лост) м/у накрайника и макферсона и удари по леко няколко пъти по щангата макферсона и накрайника, След това натискай със щангата накрайника надолу и удари макферсона от ляво или дясно само ...Така ще изкриви кормилната щанга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 (Редактирано) С чука става абсолютно без проблемно и бързо. Само два три удара, но не по накрайника, а по мястото му където се закрепва с шенкела/макферсона. А иначе в сервизите се използва скоба по някой нов автомобил или в случаите когато собственика е около колата и гледа внимателно какво се прави, макар че по някога става свидетел на много тъжни гледки .А иначе със лост да не напъва по щангата в никакъв случай, че ще се получи яко изкривяване дето и стенда няма да оправи . Редактирано 20 Октомври 2012 от nelegalniq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 ... макар че по някога става свидетел на много тъжни гледки . Абсолютно вярно.И с чук може да се свърши работа,колкото и да не го желаем,вярно ,но факт!Само трябва да се работи внимателно.А колко от вас са били в операционна да погледат малко?Или в цех за лютеница или кренвирши?Не оправдавам и неприемам сервизите или други подобни работилници,че не използват подходящи инструменти,просто така са свикнали,така са научени.Явно това е до манталитет и до виждане за нещата,светоглед. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Чука е правилния избор когато хебела е прътен (отливка, изковка). Тогава накрайника излиза и с един точен и премерен удар. Но при ауди 80 хебела е от ламарина (формована, щампована) и има конусна вложка за накрайника. При ударите с чук по хебела, енергията от ударите отива повече за деформиране на ламарината и за това трудно се избива накрайника по този метод. Това е причината специално при 80-ките скобата да е най-правилния избор. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 (Редактирано) При 100 / А6 С4 ситуацията е идентична.Васко, ако ще е чук, за мен това е чук: Това имам на разположение. Редактирано 22 Октомври 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване