Jump to content

Как се избива накрайник ?


dobatavision

Recommended Posts

Как мога да изкарам накрайника без да го разбия ?

Ако напъна с лост между накрайника и макферсона дали може да изкрива кормилната щанга ?

Или каква скоба да си взема дайте предложения !

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:

С това недей - най-много да повредиш повече други неща.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как точно ударите с чук в/у самото съединение НЕ оказват влияние на неговата здравина, при положение че вътре са пластмасови втулки ! :gruebel:

Колкото и правилно да боравиш !

Правилното решение скоба като тази на Митко, като там даже и употребата на спрейове е леко забранена заради тяхната агресивност спрямо гуменият маншон на връзката !

Айде стига методи от едно време !

Има инструменти за всичко !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се дават пари за скоби, завии волана на по удобната страна напъни с една щанга (лост) м/у накрайника и макферсона и удари по леко няколко пъти по щангата макферсона и накрайника, След това натискай със щангата накрайника надолу и удари макферсона от ляво или дясно само не по гайката използвай сила там няма какво да стане и трябва да излезе. По лесно ще е ако сте двама. Малко съм бос в обясненията дано си ме разбрал и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се дават пари за скоби, завии волана на по удобната страна напъни с една щанга (лост) м/у накрайника и макферсона и удари по леко няколко пъти по щангата макферсона и накрайника, След това натискай със щангата накрайника надолу и удари макферсона от ляво или дясно само ...

Така ще изкриви кормилната щанга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С чука става абсолютно без проблемно и бързо. Само два три удара, но не по накрайника, а по мястото му където се закрепва с шенкела/макферсона. А иначе в сервизите се използва скоба по някой нов автомобил или в случаите когато собственика е около колата и гледа внимателно какво се прави, макар че по някога става свидетел на много тъжни гледки :hilezh: .

А иначе със лост да не напъва по щангата в никакъв случай, че ще се получи яко изкривяване дето и стенда няма да оправи :box: .

Редактирано от nelegalniq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... макар че по някога става свидетел на много тъжни гледки :hilezh: .

Абсолютно вярно.

И с чук може да се свърши работа,колкото и да не го желаем,вярно ,но факт!Само трябва да се работи внимателно.

А колко от вас са били в операционна да погледат малко?Или в цех за лютеница или кренвирши?

Не оправдавам и неприемам сервизите или други подобни работилници,че не използват подходящи инструменти,просто така са свикнали,така са научени.Явно това е до манталитет и до виждане за нещата,светоглед.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чука е правилния избор когато хебела е прътен (отливка, изковка). Тогава накрайника излиза и с един точен и премерен удар. Но при ауди 80 хебела е от ламарина (формована, щампована) и има конусна вложка за накрайника. При ударите с чук по хебела, енергията от ударите отива повече за деформиране на ламарината и за това трудно се избива накрайника по този метод. Това е причината специално при 80-ките скобата да е най-правилния избор. :zustimm:

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 100 / А6 С4 ситуацията е идентична.

Васко, ако ще е чук, за мен това е чук:

USAG_382F_500.jpg

Това имам на разположение.

products_7927_10030594415.jpg

:lol:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...