Zeifod Публикувано 28 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2006 Здравейте мочета,Та проблема е следния - машинката която трябва да отваря и затваря багажника, работи само еднопосочно, само затваря. Най-вероятно проблема е липсата на някакъв клапан (машинката има 2 щуцера - в единия влиза тръбичката за згъстен въздух, а другия е просто отворен). При отваряне на автомобила се чува как помпата работи още около 10-15 сек. преди да спре, а при затваряне се чува лек свистящ звук, като от спукана гума. Бих отворил вратите да погледна как е там, но скоро взех колата и ми е още малко криво да правя толкова сериозни интервенции Ако някой има идея какво е устроиството на машинката, ще се радвам ако сподели. Предполагам че в крайна сметка ще се обикалят моргите, но все пак... бтв. колата е А6 Авант 1995г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 28 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2006 Както описваш, най-вероятно имаш някъде нарушена херметичност на системата за централно - от някъде влиза въздух и кара помпата да работи излишно дълго време. За да локализираш проблема, в местата на разклоненията откачаш кръг по кръг и запушваш с някаква тапичка , докато тръгне нормално - ами проблема ще е в откачения кръг и там по тръбата, по-тръбата докато намериш къде е нарушаена херметичноста.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 28 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2006 Проблема със сигурност е в машинката - свалих задната кора и запуших въпросния 2ри щуцер и помпата спира по бързо при отваряне. Обаче номера е следния - явно липсва някакъв клапан който да запуши този 2ри щуцер при отваряне на автомобила и да го държи отпушен при затваряне, защото ако е запушен непрекъснато машинката не работи в нито една посока... лелеее свят ми се зави...... дано сте разбрали нещо Просто ме интересува има ли някакъв клапан там които липсва (явно) при мен, или цялата машинка е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 28 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2006 Ами не ми стана много ясно,но съм имал същия проблем та може пък да съм ти от полза!Значи на багажника машинката ти е една пластмасова джунджурия,куха, отвътре с мембрана която спрямо посоката на въздуха се движи напред назад-херметично и от там отваря или затваря!Можеш да провериш ката запушиш двата срещуположни отвора на машинката и опиташ да раздвижиш оста,ако се движи значи мембраната е скъсъна!Отделно оста в двата края където влиза в машинката има едни конусовидни маркученца(преходник за да остане вътре херметично),при които често гумата изгаря и се закъсват,провери също и за евентуално скъсан маркуч между двете си брави на багажника!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 И аз имам този проблем. Само че, както казва колегата, в началото свистеше, работеше по-дълго, а днес като гледах изобщо не ми работи. Не се чува никакъв звук, а "ръчките" на централното за задните врати са запецнали. В момента мога да си отворя колата само с ключ. Какво да правя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 92 кинта в порше бг и сичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 92 кинта в порше бг и седмица търпение всичко е окСменя се" клапата" с нова на старата се е скъсало гуменото уплътнение и не създава вакум, втора употреба не си струва може след месец пак да го оправяш Аз вече минах по тоя път Не е кой знае колко сложна операция и подмяната на тва чудо дребно и пластмасово нещо като помпичка за аквариум има две винтчета откача се едната вилка другата си върви с колата при комбито се намира между чистачката и десния фар под кората на петата врата за 10 мин работа, но не отлагай защото според мен може да се прецака компресорчето или моторчето не знам кое е по-правилно ама със сигурност то вече ще е цифра та дрънка Успех при смяната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 92 кинта в порше бг и седмица търпение всичко е окСменя се" клапата" с нова на старата се е скъсало гуменото уплътнение и не създава вакум, втора употреба не си струва може след месец пак да го оправяш Аз вече минах по тоя път Не е кой знае колко сложна операция и подмяната на тва чудо дребно и пластмасово нещо като помпичка за аквариум има две винтчета откача се едната вилка другата си върви с колата при комбито се намира между чистачката и десния фар под кората на петата врата за 10 мин работа, но не отлагай защото според мен може да се прецака компресорчето или моторчето не знам кое е по-правилно ама със сигурност то вече ще е цифра та дрънка Успех при смяната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 Здравей,колега и аз имах същия проблем.Според мен е спукана мембрамата на маш.или маркуча към същата,аз си реших проблема като:свалих и отворих маш.имам един приятел гумаджия и той си поигра и ми залепи мембрамата,после сглобих маш.и готово пробвай успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 Централното ми пак работи ХВАЛА !Какво се оказа. Реших все пак да видя защо няма никакви звуци от това пусто централно. Би следвало, дори ако е прецакана някоя част от въздушната система, поне някакви звуци да има, а то нищо. Та, свалих задната седалка и какво да видя - компресорчето плува във вода, а неопреновото покритие - подгизнало. Махнах въпросното покритие и се оказа, че клемите толкова са се окислили, че не порпускат никакъв ток. Между другото, по това нещо има толкова чипове, че ми се струва, че не е само за централното. Та, откачих го, почистих го, оставих го да изсъхне. Закачих го пак и о, чудо - работи. С няколко свински опашки повдигнах въпросното компресорче, така че да не е във ванообразната дупка под седалката. Така дори да се събере вода ( която не знам от къде е ), няма да го достигне. Сега остава само да разбера от къде, подяволите, влиза вода под задната ми седалка.Този път минах леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване