Jump to content

ААД неоткриваем проблем


mario9900

Recommended Posts

Да питам някой да ли е срещал подобно чудо. Опитваме се да намерим проблема за светкаща лампа за маслото на ниски обороти.

Сменени биелни лагери, датчик, маслена помпа, масло и филтър. Проверени разпределителен вал ок, колянов вал ок и балансиращ пак ок.

На студено всичко е ок 5 бара налягане на маслото ама стигнели до 90 градуса и започва да светка лампата и отива на 0 бара налягане на маслото.

Пита се де ключа от палатката и какво сме пропуснали (маслото е сменено от 10/40 с 10/ 60 и пак няма оправия) :steinigung:

Редактирано от mario9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихте ли лагерите на междинния вал,този дето върти маслената помпа.Моята имаше същия проблем и след смяната се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихте ли лагерите на междинния вал,този дето върти маслената помпа.Моята имаше същия проблем и след смяната се оправи.

Вадихме вала и предния лагер изглеждаше ок задния няма как да го видим а и нямаше никакъв луфт

Да бяхте почнали с таблото...

Какво да му е на таблото, че не те разбирам като загрее колата и тогава да светва лампата на маслото и постепено да губи налягане обясни ако искаш да ме насочиш към проблема

Редактирано от mario9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

като цяло не разбирам много техническата част, но като нищо проблема може да е от таблото, както казва колегата- аз имах голям проблем и приключения с моето, докато не го смених.

Например, колата както си върви съвсем леко и равномерно със 100-120 по магистралата почва да пищи, че има проблем с охлаждащата течност. Спирам, отварям, гледам, меря пуля се, всичко наред... продължавам.. след малко пак врещи..

то моето табло и други проблеми имаше, но това като го направи за първи път изтръпнах.. и не спря да го прави до последно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си има и уред на налягане на маслото и като загрее отива на 0 бара налягане не е само да светва лампата за маслото

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тоз уред ако се не лъжа при четворките е също на таблото, моето отчиташе ехееее 110 градуса и се повишава като се разпищи.. както и да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не смениш комбинирания датчик за налягането на маслото - така наречената "камбанка". Той отговаря за показанията на лампата за маслото и за уреда за налягането на маслото. Ако датчика е развален ще дава грешни показания и за лампата.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е-смени си датчика с двата кабела.Ако реално налягането на маслото падне до нула,пищи един зумер доста силно-той взема от друг датчик.Ако не пищи при теб-значи е от датчика с двата кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги утре ще се издирва така наречената камбана, но наистина не пищи зумера, но понеже колата е на приятел и не знам дали някога е работел тоз зумер. А да питам ако запуша дупката на "камбаната"с друг датчик колкото да не излиза масло освен че няма да показва налягането на маслота ще има ли друг проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай уреда за налягане на маслото на таблото. Намерета независим уред, който се слага на мястото на датчика за да е сигурна работата с налягането. И аз имах дребни проблеми с лампата на скоро на моето ААД и зумер не е пищял, а работи на 100%.

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги може да се измери налягането на маслото с външен манометър навит на мястото на датчика за маслото. Това ще покаже най-сигурно дали има проблем с налягането и евентуално ще предотврати сериозен ремонт на двигателя. С налягането на маслото шега не бива.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, ако наистина пада налягането на маслото като загрее, след 5 минути работа на празен ход, тази кола трябва да шуми като шевна машина. Аз също съм на мнение, че проблемът е в отчитането на самото налягане, а не в налягането като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз така мисля Ради :gut:, затова му писах по-горе, че може проблема да е само в датчика за налягане на маслото :nixweiss:. За успокоение нищо не пречи да си замери налягането на маслото и с външен манометър.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така колеги се и оказа лошото е, че мерихме и с 2 манометъра за всеки случей. Така при загряла кола на 90* на неговия уред показва 0 бара, а на нашия манометър показва 2,5 бара при 1000 оборота, а при 2000 оборота е на 4,5 бара малко се усъмнихме в показанията на първия манометър за това взехме и втори(калибриран)и той показа същото следователно проблема остава да е в датчика за налягането. Вече е поръчан и днес ще го монтираме.

п.п предполагам, че налягането е по-високо заради гъстото масло 10/60

Благодаря на всички отзовалисе ще пиша пак какво е показал новия датчик по късно или утре :respekt:

Редактирано от mario9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен с пустия датчик(камбана), е не, че не треаше да се сменят и биелните лагери, но проблема е бил главно от датчкика, а колкото до лагерите си бяха за смяна некасила го нямаше и някой бяха почнали да по-червеняват.

Мерси колеги :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега вече ще излъжа щото братми го купура беше някъде между 80 / 100 лв ама го чакахме 2 дена че да докарат някаква марка по читави че има много дето са скапани и горяли след 3-4 месеца поне така ни казаха продавачите а те са ни и приятелчета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...