Jump to content

Джанти А6/S6 C4


drakano

Recommended Posts

  • Отговори 142
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това 19"  ли са?

 

Цепят мрака!

 

S6-Flat-5_zps1bac63a2.jpg

Моята S6-ca е със 17-цолови OEM Fat Five и ще кажа, че изглежда много по-различно отколкото на горната снимка. За съжаление нямам снимка с тези джанти, която да ви покажа. Fat Five е много хубава джанта - фабрично лакирана и полирана, стои много красиво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

искам да запитам,купих си джанти 17 цола ет е 42 и като сложих гуми 235/45/17 ми опира отпред на иабалковидниа болт,колко мм фланци триабва да сложа 10 мм или 15мм благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента гумата ти е около 20 мм по-навън от стандартната позиция на гумата. Ако сложиш 10 мм има шанс да опре в калника. Пробвай с 5 мм или намали гумите на 225. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

а пък мойте са ет 42 и с гума 225 50 17 опира в накрайника 10мм фланец ще е добре ли? колата е на спортно окачване 40мм вайтек

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то е почти същото положение при теб. Тези коли стандартно са с 205/55 ЕТ45. При ЕТ 42 си 3 мм по-навън, но гумата ти е 20 мм по-широка. Т.е. е на 10 мм-3 мм=7 мм по-близо до накрайника. Би трябвало с 10 мм да нямаш проблеми и да сами 3 мм по-далеч от стандартното. Но тогава отиваш на 10мм+3мм+10мм=23 мм по-навън от стандартното, което може да значи че ще опира. :)

 

Може би с 5 мм ще е по-добре да пробваш. Тогава ще с 2 мм по-близо от стандартното до накрайника и само с 18мм по-навън. 

 

http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

 

Тук можете да си го сметнете сами.

 

Стандартните 16-ки са ЕТ45 7J, които можете да въведете като отправна точка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не вози ли малко твърдо с 235/40? 

Вече мога да отговоря, понеже сутринта ги качих. Колкото и да е невероятно, аз разлика във возията не намирам. Тя по принцип си вози твърдо и с 18-ките очаквах да ми паднат зъбите, но не. И 16-ките и 18-ките са напомпени на 2.7. Много съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 225/45 18  на ЕТ32 8,5J  и не е никак зле, даже ме кефи повече. Може би 235/45 18 щеше да малко по-добре, но трябваше да чакам поне месец за гумите. 

 

 

1610014_10152046145113541_1165902515_n_z

 

1888607_10152046144843541_239727209_n_zp

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият недостатък е, че колата се смали :D

doncecone, твоята кола не е със заводските пружини нали? Много висока нещо.

Редактирано от filio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е. 1BE пише в багажника, но всъщност са стандартни. Това може да се окаже положително, защото поема дупките доста добре с 18"-те. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

а да питам джанта fat five 18ка става ли на а6 ц4 без фланци? и ако да какви гуми да й се сложат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да използвам темата като попитам , харесал съм си джанти 18" 7.5j с ЕТ 53 от Q7 ще имам ли проблем с тях ще се слагат на А6 (95год.) ? 

 

Ето ги и тях...

post-63831-0-42853000-1427492005_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 18-ки на Ц4-ката. ЕТ-то е 45 но има и 10мм фланци. Джантите влизат и без фланци но стоят прибрано и не ми харесват като са прибрани. Гумите са 255/35/18. Ето как стоят с ниските пружини, сега съм с високи, че в БГ не се кара с ниското.

033088929.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво , който има мощен двигател да слага . Аз съм пробвал ААТ с гуми 235  и въобще не останах доволен - тегава работа ... пък 255 сигурно и някой 50 годишна волга ще прави по хубав старт   :lol:  Красотата е важна , но и с колко коня разполагаш не е без значение ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено, карал съм различни размери на R15, R16 сега R17 на 225/50 и проблеми със старта съм имал винаги! Решали да ритна съединителя от място почва едно страшно въртене на гуми не можеш да разбереш от ауспуха ли пуши повече или от гумите :hilezh:, та така чак до 3-та разлики във вървеж и разход не намирам, дори и да има ще са малки, а не е като да не го натискам чат пат, колата е само на предно без чип. 

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...