doncecone Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Супер е! С какви гуми е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 За пробата сложихме 235/40 отпред и 225/40 на задната.225 на 8,5J седи като пъпка на гъз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Това 19" ли са? Цепят мрака! Моята S6-ca е със 17-цолови OEM Fat Five и ще кажа, че изглежда много по-различно отколкото на горната снимка. За съжаление нямам снимка с тези джанти, която да ви покажа. Fat Five е много хубава джанта - фабрично лакирана и полирана, стои много красиво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 A за 245/40 мислил ли си? Не вози ли малко твърдо с 235/40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Мислил съм, но височината ме спира. Не знам как ще возят, докато не ги подкарам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Височината е като на 225/55 16, които влизат без проблем на S6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Която в момента ми опира, както споеделих, и от там моите размисли и страсти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Да да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gas Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 ..честити https://www.facebook.com/photo.php?fbid=627794107268510&set=a.115690938478832.7376.115688245145768&type=1&theater Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Вечната дилема.....http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=69280&page=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeon-51 Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Някой кара ли 235/40/R18?Интересува ме като се натовари колата не опират ли?Аз карам 235х45х18.Нямам проблеми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lari78 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 искам да запитам,купих си джанти 17 цола ет е 42 и като сложих гуми 235/45/17 ми опира отпред на иабалковидниа болт,колко мм фланци триабва да сложа 10 мм или 15мм благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 В момента гумата ти е около 20 мм по-навън от стандартната позиция на гумата. Ако сложиш 10 мм има шанс да опре в калника. Пробвай с 5 мм или намали гумите на 225. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!а пък мойте са ет 42 и с гума 225 50 17 опира в накрайника 10мм фланец ще е добре ли? колата е на спортно окачване 40мм вайтек Редактирано 21 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Еми то е почти същото положение при теб. Тези коли стандартно са с 205/55 ЕТ45. При ЕТ 42 си 3 мм по-навън, но гумата ти е 20 мм по-широка. Т.е. е на 10 мм-3 мм=7 мм по-близо до накрайника. Би трябвало с 10 мм да нямаш проблеми и да сами 3 мм по-далеч от стандартното. Но тогава отиваш на 10мм+3мм+10мм=23 мм по-навън от стандартното, което може да значи че ще опира. Може би с 5 мм ще е по-добре да пробваш. Тогава ще с 2 мм по-близо от стандартното до накрайника и само с 18мм по-навън. http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Тук можете да си го сметнете сами. Стандартните 16-ки са ЕТ45 7J, които можете да въведете като отправна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Не вози ли малко твърдо с 235/40? Вече мога да отговоря, понеже сутринта ги качих. Колкото и да е невероятно, аз разлика във возията не намирам. Тя по принцип си вози твърдо и с 18-ките очаквах да ми паднат зъбите, но не. И 16-ките и 18-ките са напомпени на 2.7. Много съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 (Редактирано) Аз съм с 225/45 18 на ЕТ32 8,5J и не е никак зле, даже ме кефи повече. Може би 235/45 18 щеше да малко по-добре, но трябваше да чакам поне месец за гумите. Редактирано 5 Март 2014 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 (Редактирано) Единственият недостатък е, че колата се смали doncecone, твоята кола не е със заводските пружини нали? Много висока нещо. Редактирано 5 Март 2014 от filio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Не, не е. 1BE пише в багажника, но всъщност са стандартни. Това може да се окаже положително, защото поема дупките доста добре с 18"-те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 а да питам джанта fat five 18ка става ли на а6 ц4 без фланци? и ако да какви гуми да й се сложат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mudu Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 И аз искам да използвам темата като попитам , харесал съм си джанти 18" 7.5j с ЕТ 53 от Q7 ще имам ли проблем с тях ще се слагат на А6 (95год.) ? Ето ги и тях... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Аз съм с 18-ки на Ц4-ката. ЕТ-то е 45 но има и 10мм фланци. Джантите влизат и без фланци но стоят прибрано и не ми харесват като са прибрани. Гумите са 255/35/18. Ето как стоят с ниските пружини, сега съм с високи, че в БГ не се кара с ниското. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Браво , който има мощен двигател да слага . Аз съм пробвал ААТ с гуми 235 и въобще не останах доволен - тегава работа ... пък 255 сигурно и някой 50 годишна волга ще прави по хубав старт Красотата е важна , но и с колко коня разполагаш не е без значение ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Не е в ред ААТ-то .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Определено, карал съм различни размери на R15, R16 сега R17 на 225/50 и проблеми със старта съм имал винаги! Решали да ритна съединителя от място почва едно страшно въртене на гуми не можеш да разбереш от ауспуха ли пуши повече или от гумите , та така чак до 3-та разлики във вървеж и разход не намирам, дори и да има ще са малки, а не е като да не го натискам чат пат, колата е само на предно без чип. Редактирано 31 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване