Jump to content

S3-ка за около 11к


Recommended Posts

Привет колеги..

Преди месец питах за а4-ка, но така и не ми дойде присърце и се върнах към стария вариант S3.

Има една ВИП обявка S3 , чух се с момчето, говорихме си... Каза, че доста хора са я гледали и са искали доста да смъкне цената... Ако е много хубава и пазена, защо пък да не ги дам тея пари...

Интересува ме, дали някой от съфорумниците я е огледал и какво мислите откъм снимки..

Има няколко и във Видин, но чак до там сякаш не ми се ходи, тъй като нямам човек който да ги огледа предварително.

Също така има още няколко из София, но те са вече нас 12,5 - 13 хиляди, а толкова нямам...

Също така, къде евентуално мога да закарам такъв автомобил и със сигурност да получа точна и компетентна оценка в София? (Търсих из форума, но е малко разхвърляна информацията, а искам някой, който разбира И от S3-ки)

Благодаря предварително

ПП: ако може, споделете мнение и за Другата S3-ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12,5 - 13 хиляди, а толкова нямам...

Надявам се, че не си приготвил точно 11 000лв., колкото да купиш колата и нито лев повече. Че сметките ще ти се окажат грешни накрая. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая черната доскоро беше обявена за 15бона. Иначе изглежда екстра :)

Пиши л.с. ако те интересуват конкретни въпроси за S3ката....

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих погледнал тази, макар че седи от много време http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11343227036477026&f1=details&slink=10y940 . На вид изглежда доста приятна, не пречи да се огледа. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите..

Проблема идва с това, че съм на другия край на България.

А случайно някой от вас, дали ще се наеме да помогне при оглед на кола? (когато евентуално се реша да отскоча до София, съответно ще се отблагодаря де). Защото няма смисъл да набутам толкова пари (за мен не са малко, но пък ако е добра ще ги дам, кво да се прави.. все пак доста отдавна си мечтая за S3-ка, а ми рано откъм разходи за S4-ла. Моля ако някой прояви интерес да драсне някой ЛС. Но говоря за сериозни хора, през които са преминали такъв тип коли, по възможност и S3-ка, защото съм запознат като цяло със слабостите на 3-ките, но досега карах дизелак и нямам представа как трябва да звучи този/такъв двигател.

Също така е ясно, че ще се занесе на сервиз и диагностика, но не искам да си губя времето с някой издухан модел и човекът(ако има такъв) който благоволи да ми помогне да каже - да, тази е добра и си заслужава да се прегледа или не, няма смисъл да се занимаваш с тази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какво да и е, като започнеш, с старите фарове е, огледалата не са на С3, стоповете са старите, километражите волана климатроника централното табло и те са от първия модел. Иначе парите биват, но пак зависи в какво състояние е колата. Моята С3-ка беше като лимка когато ходих да я гледам, след месец освен консумативите смених и бая други неша, който не се виждат на момента - амортисюри, биалети, шарнири, кормилни накрайници, който не се намират мн лесно и не са съшите пари ... Така че гледай добре колега, и колкото смешно да звучи, накарай собственика да спре ESP-то и да я ритне от място а ти да гледаш отвън да видиш бачка ли куатрото(халдекса) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си приготвил 11 000 лева си помисли след това колко ще ти трябват още. Кола НОВ ВНОС ще иска със сигурност гражданска отговорност, регистрация, данък, минимум смяна на масло и още нещо по мотора и ходовата част по (не)желание на новия собственик. Наближава зима трябват зимни гуми (или поне летни с грайфер :D ) Евентуално може би КАСКО. Да не говорим, че и бензина е скъп, а S3-ката не е от най-икономичните.

Приятелски съвет пробвай и този мотор на тези А3-ки http://www.mobile.bg/11348497814777067

http://www.mobile.bg/11349435314703981

http://www.mobile.bg/11348950901584479

Редактирано от audiceco
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото ли дали бачка бе :steinigung::steinigung:

Иначе байко, не се допитвай до форуми, че ще си останеш без кола и ше требва да пробваш на всичките дали им бачкат куатротата. Така и така купуваш стара кола, на която после ще смениш почти всичко, не го мисли толкова, която ти хареса най-много отиваш и взимаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм още повече в кюпа... Не съм скачал на FSI-ка 150 коня, и не знам дали ще върви доволно много... Не искам да правя грешка да спестя уж пари откъм данъци за сметка на конете и след 2 години да искам да продавам колата... Искам да си я пазя и гледам.

Но дилемата е ясно или 2004 - 150 коня или 99/01 - 210 коня...И разбира се 4х4. Макар, че като се замисля, то всичко може да се преправи след време.

Но са на еднакви пари горе долу а имат 4-5 години разлика...Дали 4-5 години си заслужават загубата на конете и задвижването. Всеки ми предлага ГТИ голфу 05, ама няма да стане... Голф :rotcol: Най-важното е да няма удъри, че предната заради това я махнах...

Разходите са ясни... всичко ще гори много, ще се чупи, няма как просто. Но към новите 3-ки също нямам поглед(тези след 04), докато старата си я познавам.

ПП: До Горублене и Дупница мисля изобщо да не ходя... Нищо хубаво не съм чул и видял от там, пък и брата ходи да гледа едно хюндайче купе уж много хубаво и се оказа гримирано като Азис... Не искам напразно да обикалям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата тройка е доста години пред тази. Е да не е Ес3 ама визията е доста по-модерна

Визията е по-модерна отвън, но интериорно 8P е по-зле от 8L (и по-конкретно S3 8L), поне според мен.

В единия случай имаш топ-изпълнението от последните години на единия модел, а в другия - базовица от първите години на новия. Аз бих предпочел кола с 2-3 години по-стара, но доста по-добре оборудвана, с ясен и изпитан мотор, с изчистени детски болести... Дори съм готов да се обзаложа (без да съм се интересувал реално), че S3 8L се обслужва по-евтино от 8P. Освен това вървежа на 2.0FSI няма да е кой знае колко впечатляващ. Да не говорим пък за дилемата (несъществуваща) предно vs. quattro...

Просто човека трябва да си прецени каква кола търси - по-нова лъскачка, с която да впечатлява келеши и кифли пред кафетата или по-стара, но далеч по-приятна за каране, по-добре оборудвана и с доста повече потенциал за вървеж кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз мисля, че няма как да се сравняват А3 2.0ФСИ 150коня и S3 210/225к.с. с 4х4.

Едно е муден хечбек с предно предаване, в който няма никакъв живец, а друго е 4х4 кола с турбо мотор, който само с чипче става 250тина коня и +300Нм.

От А3ката ще загубиш повече пари след няколко години и в крайна сметка си е нормален хечбек, в който няма нищо специално, а С3то е малко по така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е са минах покрай твоята долу, много е яка =)

Чакам един 20ки фланци за отзад, че нещо не ми се нрави визията на задния мост под определени ъгли. :unsure:

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори съм готов да се обзаложа (без да съм се интересувал реално), че S3 8L се обслужва по-евтино от 8P. Освен това вървежа на 2.0FSI няма да е кой знае колко впечатляващ. Да не говорим пък за дилемата (несъществуваща) предно vs. quattro...

Аз съм готов да сложа скромните 100 лева, че А3 8P 2.0 FSI има по евтино обслужване от S3 8L, харчи по малко и има достатъчно от необходимите екстри за такава кола дори и в така наречения базов вариант. Естествено няма куатро и не върви като S3 ката.

Просто човека трябва да си прецени каква кола търси - по-нова лъскачка, с която да впечатлява келеши и кифли пред кафетата или по-стара, но далеч по-приятна за каране, по-добре оборудвана и с доста повече потенциал за вървеж кола.

Ако човека си търси по-мощна кола, ама кола с главно К да не скача на S3-ка, ами да се замисли малко по тези автомобили конкретно

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=129196

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=130971

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=132800

От А3ката ще загубиш повече пари след няколко години и в крайна сметка си е нормален хечбек, в който няма нищо специално, а С3то е малко по така.

Това е трудно да се каже или докаже и зависи много за колко е купена колата, колко е вкарано по нея и накрая като теглиш чертата, да не се получи обратното.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм готов да сложа скромните 100 лева, че А3 8P 2.0 FSI има по евтино обслужване от S3 8L, харчи по малко...

Ама пък газификацията е скъпа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама пък газификацията е скъпа :hilezh:

Прав си наистина е така и може би за това цените им са толкова надолу и не съм видял да се продава с газова уредба такава кола А3 8Р 2.0 FSI.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"LockSyst" Искам просто да помогна на колегата в избора му, и ако незнаеш - има случай в който "куатрото" на А3,С3 да не работи, щото не е постоянно зацепено отворко, и това да не го мисли толкова е голяма простотия, щото може да му излезе солено в хиляди... А това дали новата А3-ка или S3 8L си е вече въпрос на избор. На С3-ката подръжката на мотора е същата като на 1.8т 150 и 180 коня ... И аз съм на мнение да се взема кола по стара на високо ниво, от колкото от това да си взема базов модел, друго си е пълното обзавеждане на модела с екстрите и всички глезотийки и качеството на материалите и естествено здравината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам,че лично на мен отвън А3 си е грозен Гоуф пък била тя и с наточени прагове и брони,все си е Гоуф rolleyes.gif докато новото е съвсем друга визия вечеsmile.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какво да и е, като започнеш, с старите фарове е, огледалата не са на С3, стоповете са старите, километражите волана климатроника централното табло и те са от първия модел. Иначе парите биват, но пак зависи в какво състояние е колата. Моята С3-ка беше като лимка когато ходих да я гледам, след месец освен консумативите смених и бая други неша, който не се виждат на момента - амортисюри, биалети, шарнири, кормилни накрайници, който не се намират мн лесно и не са съшите пари ... Така че гледай добре колега, и колкото смешно да звучи, накарай собственика да спре ESP-то и да я ритне от място а ти да гледаш отвън да видиш бачка ли куатрото(халдекса) ;)

Освен,че звучи смешно,амортисЬОри, биалети, шарнири, кормилни накрайници,се усещат на момента и се намират във всеки магазин за авточасти,освен ако не живееш в Танзания.Като не си усетил очевАдните неша,това,че не си усетил,дали работи "куатрото" по надписи ,а всъщност халдекс/дето заинтересувай се как работи/ ,ти е най-малкия дерт.Дали е била лимка или добре подготвена за продажба тоталка,само можем да гадаем и е отделен въпрос :hilezh: С тези си познания едва ли можеш да помогнеш на който и да е,така,че не ти приляга да нареждаш с думите "отворко" колегата LockSyst ,само щото те е разконспирирал,че хабер си нямаш от цялата работа .Колкото до избора по темата, голф5 ГТИ е в пъти по-кола от А3 с 2.0 FSI атмосферен кенеф ,дето няма за какво да се хванеш по него,че и за газ не бива :hilezh: .Иначе само в пропадналата селско-лумпенска държава Бг , голф звучи обидно ,точно заради слабограмотната и лумпенизирана част от гражданите на същата държава му е кофти имиджа,естествено след като са си го позволили и окепазили,когато са могли да си го позволят - 15 г. след като е излязъл от завода.Както впоследствие същото стана валидно в Бг и за нелошия поначало беНве 3е36,но колите пък все пак не са виновни за простаците,които ги карат когато могат да си ги позволят.Иначе в нормалните държави Г5 си е с имиджа на доста разумен автомобил .Лошо няма ,който иска заради комплексите си да кара скъп голф с луксозни табелки с четири кръга и надпис А3 и дори да смята,че и с 1.6 на баси тънканата и все пак е АУДИ не някъв шибан гоУФ ГТИ налЕ .Та има една приказка,по добре пръв на село,отколкото последен в Рим,която преведена в настоящето ще рече,по-добре Г5 ГТИ с 2.0Т,ако може и юбилеен с 230 к.с. :rolleyes: ,отколкото средностатистическо А3 със смешен атмосферен мотор,спрян за радост на феновете навреме от производство :hilezh: .Колкото до тунеКа и 2.0Т се прави достатъчно добре,макар и не в Бг на този етап.Предното на ГТИ също не е чак такъв дерт срещу халдеХа на А3,щото няма да е първата кола с предно предаване и достатъчно по-добро пътно поведение от примерно дърта А3 2001 г със само 210 к.с.. :hilezh: За справка некви фордове РС и рена РС на предно , дето въпросното пълноприводно "мегатекпремиумблизотониполовиначудо" S3 2001 г. не може се обади никаде.Та за мен Г5 ГТИ 2005-6 ,ако все пак се предлага на цената на S3 2001 г.,/което ме съмнява /си е по-оферта отвсякъде.

П.П.Няма такава А3 2001 г.,която в края на 2012 г. да си заслужва 11-12 хил.лв. +

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам...

Добре де, разбрахме още първия път. Просто приеми, че не всеки си избира колата по метода "Руса съм, затова търся сива кола, която да ми отива на цвета на прическата!"

Някои хора имат и други съображения освен външния вид, когато избират кола. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема сми бате... Тука има хора дето и RSа ще оплюят...завист ли е ....не знам

и аз си мислех, че S3 е голф и халдекса е ташак ма като покарах 5мин Sката си промених мнението ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"4ring avus" Братле ти излезе егати инженера. Само ще ти кажа, че амортирьорите не бяха омаслени и си държаха добре колата, само когато влезеш в много здрава дупка се чуваше леко и като го свалих десният имаше луфт настрани... Така, че аре не ми разправяи колко си велик познавач, щото като тръгнеш да провваш колата, никой няма да ти даде да целиш дупки с нея! В Добрич от където и да потърся части за С3 никъде няма, само с поръчка от София... Така, че като си нямаш и на хабер, що пишеш глупости?! Карай си А4-ката и не се обаждай, за твоята като има всичко навсякъде, за моята няма-което не ме кефи! И ти на мене за халдекс не ми говори,щото много добре знам как работи и на какъв принцип е, интерисувал съм се и даже сам си смених маслото, ама какво да ти се обеснявам на тебе ти знаеш всичко, и обичаш да се репчиш на хората! А3 2001 година 210 коня няма, зависник такъв, земи научи малко моделите... И да прав си, "П.П.Няма такава А3 2001 г.,която в края на 2012 г. да си заслужва 11-12 хил.лв. + " няма найстена, щото А3-ките от тая година са по 4 5 хиляди не по 10, ама по твойте думи С3-ката е пълен кенеф и аз и много други колеги сме се набутали с по 4 5 хилки! Да не си купум А3 дето едно към едно с С3... Колега Jesus много сме зле братле явно, "инженера 4ring avus" ни го разкри. Колегите говорят за А3 2.0FSI, ти изведнъж почваш да говориш за петицаГТИ... явно не ти е добре... И да колега "Jesus" явно зависта играе роля тука, и както каза ти и RS-a ще очернят! Аре карай си А4-ката и не ми говори за С3-ки, халдекси и такива "4ring avus"! И не съм искал да се заяждам с никого, просто казвам какво мисля, и исках да помогна на момчето с каквото мога. Да можеби моята кола е била подготвена за продажба и аз след тва се охарчих малко,но споделих всичко с вас - и дано ви послужи при оглед за бъдеща за вас кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...