Jump to content

Избор на двигател за А4 В 8


Recommended Posts

Поръчвах за мой познат и цената беше това - аз лично ги платих. Райно има начин :)

И вярвай ми, колега nort, не обърквам никого, т.к. не аз съм написал, че има клапани на турбото ;) Но както и да е, не мисля да пиша повече по темата, опитах се да съм полезен. Който има поне малко сиво в главата си ще проумее какво се пише.

Живи и здрави да сте

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, за да не пускам нова тема, ще пиша в тази, тъй като питането ми е за двигатели при B8. От всички теми/мнения, които изчетох никъде не видях нещо писано за 2.0 TDI 136 коня... Доколкото разбрах турбото не е с променлива геометрия, както е при 143 коня, което не знам дали е от значение за поддръжката. Баща ми си търси такова Audi и иска да е 136 коня, но като гледам са доста редки, така че сигурно и 143 ще го устрои. Също и скоростната кутия е под въпрос, дали да е ръчна или multi-tronic (ако е 136 - само ръчна?). Разбрах, че ако е правилно и редовно поддържана, автоматичната няма да създава проблеми, за ръчната обаче не разбрах дали трябва нещо специфично или задължително се случва това със смяна на съединител или нещо друго беше (поправете ме ако греша)? Прочетох, че е добре да е след края на 2009, защото са изчистени дребни проблеми. Знам, че по принцип препоръчвате по-големи и по-мощни двигатели, обаче баща ми иска да е някой от тези, както и да не е quatro, заради данъци, поддръжка, разход на гориво... Който впрочем не ми стана ясно колко при двата двигателя, примерно при нормално каране 90-100-110 км/ч ?

Благодаря предварително!

Редактирано от Frost
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б8 143 коня ръчка  данъка е около 150-160 лв , обслужването (ангренаж всички ролки, шпилки и водна помпа + пистов ремък и всички ролки по него) около 1200 лева оригинални части и работа.

Разхода е много относителен, защото колата е много стабилна и комфортна а скоростта не се усеща , за това си мисля че 90-100-110 км е химера ,но на моя борд съм виждал разход от 5,6 л в рамките на 40 км пробег без много резки ускорения и скорост до 120 км. Другото хубаво е че и при 170-180 поведението не се променя и разхода не съм го виждал над 8 л

Всички числа са по борд но той е доста точен и малко се покачи когато минах от 17-ки на 18

Редактирано от @Mu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1200лв. са много пари за оригинални ремъци, ролки и тн. Ако говорим и за масло и филтри тогава може.

Всяка седмица продавам всичко за обслужването на Б8 и пак оригинални излизат доста под 1000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б8 143 коня ръчка  данъка е около 150-160 лв , обслужването (ангренаж всички ролки, шпилки и водна помпа + пистов ремък и всички ролки по него) около 1200 лева оригинални части и работа.

Разхода е много относителен, защото колата е много стабилна и комфортна а скоростта не се усеща , за това си мисля че 90-100-110 км е химера ,но на моя борд съм виждал разход от 5,6 л в рамките на 40 км пробег без много резки ускорения и скорост до 120 км. Другото хубаво е че и при 170-180 поведението не се променя и разхода не съм го виждал над 8 л

Всички числа са по борд но той е доста точен и малко се покачи когато минах от 17-ки на 18

 

Това с ръчни или автоматични скорости? Също ще се радвам да прочета мнения за 136 коньовия двигател...

 

Сигурно 10 пъти го прочетох и не видях, че в началото пише ръчка... Иначе по другите въпроси мнения, за скоростите ръчни срещу автоматични, кои имат по-голяма вероятност да се повредят и съответно кои изкарват повече (съответно с правилната поддръжка) след ремонт?

Редактирано от Frost
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E сори ма правилно не си видял в последствие го едитнах

И на Б8 мултито има проблеми, а на ръчната демпфера е около 2000 май всичко е на късмет 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти се ебаваш нали, ми аз от теб съм ги купил което значи че си ме натоварил   :hilezh:

1200 с работата

Много добре знам, че от мен си ги купил :)

Пропуснал съм, че цитираната от теб сума е с труда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде из темите прочетох, че след октомври 2009 е оправен някакъв проблем с баланс шафт модул... Струва ли си да се търси кола, произведена след този месец само заради този проблем? В какво се изразява самия проблем и скъп ли е за отремонтиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 19.10.2009г. шестограма на баланс шафт модула е 100мм, а преди това е 77мм.

Дори и със старият вариант няма регистрирани случаи на проблем като при 2.0 ТДИ помпа дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. това да не го имаме за критерий при търсенето на кола? Иначе имах питане и за 2.0 TDI 136 к.с., но не получих мнение...

Редактирано от Frost
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го взимай като критерий.

Аз лично със 136к. с. мотора не съм имал досег.

Ако говориме за тотално изчистване на каквите и да е дефекти Б8цата трябва да е след 2012г., не визирам фейслифта където нещата са ясни.

Б8 попринцип е много здрава кола, когато е 2012 е неразрушима.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без да се приема като заяждане  но кое е неразрушимо след 2012г :sleeping:

мога да изредя няколко редовни проблема с 2,0тди които засега годината не ги оправя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 19.10.2009г. - нов, по-дълъг шестограм

След 01.01.2010г. - отстранен проблечът с вкопаването на лагера на съединителя в притискателя при ръчните кутии.

След 2010г. - конструктивна промяна на дросел клапата, металната пластина е заменена с пластмасова и така не тежи на механизма и не изронва зъбните колела.

След 2010г. - промяна на втулките на долните носачи и така се отстранява проблемът при някои с вибрации между 90-110км./ч.

След 2011г. - промяна в дюзи, разпределителен вал и неща по ангренажа, така интервалът става за смяна става 210 000км.

След 2012г. - промяна на горивната помпа, която преди това се случва да прави стружки и от там те повреждат дюзите.

Всичко друго по тази кола е много здраво или много евтино и лесно за отсътраняване.

Интересно ми е какво други проблеми има :)

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми за случай от преди няма и месец - Б8 1.8Т мултитроник, купена от България, под 100хил км, втори собственик в момента млада госпожица...... харчи масло та знае ли се! Влиза в Порше за ремонт на двигателя, плащат си само труда (разбрах за сума около 2000лв.) и сега се чака да се види резултатът!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

03.2012г. излиза фейслифта, моделът преди това от същата година също е перфектен.

Най-основният проблем е този с помпата, а сега гледам, че А5 2011г. са с новите помпи, което значи че има и Б8ци от тогава с тях.

За да обобщя, производство от средата на 2011г. нататък и всичко е ОК.

Личното ми мнение, че човек ако има пари за Б8 2011-2012г. задължително трябва да вземе по-новата и модерна концепция, тоест фейслифта. Пипната е много като софтуер, интериор и екстериор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от най добрите фейслифтове.На мен ми изглежда Б8 ретро като я видя до фейслифтовата и версия.Спокойно можеха и да я пуснат не като фейслифт ами като B9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми изглежда демоде много вече Б8 преди фейслифта. Ориентирал съм се да купувам такава, но са ми много изискванията и ще видя кога ще ме огрее.

Това й е кусура само на моята, има си всичко, само дето не е фейслифт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно ей такава ми се кара, на ръба съм да я отнеса, но не ми се кара автомат, държа на ръчната кутия и това си е :)

http://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-s-line-3-0tdi-quattro-19-acc-kamera-b-o-onli-lohr-am-main/209415353.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уф тая страшна.А съм леко против червеното само :) . Иначе следващата ще ми е автомат.Като се почерпя да има кой да ме отменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...