PAVKATA26 Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 (Редактирано) Поръчвах за мой познат и цената беше това - аз лично ги платих. Райно има начин И вярвай ми, колега nort, не обърквам никого, т.к. не аз съм написал, че има клапани на турбото Но както и да е, не мисля да пиша повече по темата, опитах се да съм полезен. Който има поне малко сиво в главата си ще проумее какво се пише.Живи и здрави да сте Редактирано 12 Май 2015 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) Колеги, за да не пускам нова тема, ще пиша в тази, тъй като питането ми е за двигатели при B8. От всички теми/мнения, които изчетох никъде не видях нещо писано за 2.0 TDI 136 коня... Доколкото разбрах турбото не е с променлива геометрия, както е при 143 коня, което не знам дали е от значение за поддръжката. Баща ми си търси такова Audi и иска да е 136 коня, но като гледам са доста редки, така че сигурно и 143 ще го устрои. Също и скоростната кутия е под въпрос, дали да е ръчна или multi-tronic (ако е 136 - само ръчна?). Разбрах, че ако е правилно и редовно поддържана, автоматичната няма да създава проблеми, за ръчната обаче не разбрах дали трябва нещо специфично или задължително се случва това със смяна на съединител или нещо друго беше (поправете ме ако греша)? Прочетох, че е добре да е след края на 2009, защото са изчистени дребни проблеми. Знам, че по принцип препоръчвате по-големи и по-мощни двигатели, обаче баща ми иска да е някой от тези, както и да не е quatro, заради данъци, поддръжка, разход на гориво... Който впрочем не ми стана ясно колко при двата двигателя, примерно при нормално каране 90-100-110 км/ч ?Благодаря предварително! Редактирано 19 Май 2015 от Frost Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) За Б8 143 коня ръчка данъка е около 150-160 лв , обслужването (ангренаж всички ролки, шпилки и водна помпа + пистов ремък и всички ролки по него) около 1200 лева оригинални части и работа.Разхода е много относителен, защото колата е много стабилна и комфортна а скоростта не се усеща , за това си мисля че 90-100-110 км е химера ,но на моя борд съм виждал разход от 5,6 л в рамките на 40 км пробег без много резки ускорения и скорост до 120 км. Другото хубаво е че и при 170-180 поведението не се променя и разхода не съм го виждал над 8 лВсички числа са по борд но той е доста точен и малко се покачи когато минах от 17-ки на 18 Редактирано 19 Май 2015 от @Mu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Това с ръчни или автоматични скорости? Също ще се радвам да прочета мнения за 136 коньовия двигател... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 1200лв. са много пари за оригинални ремъци, ролки и тн. Ако говорим и за масло и филтри тогава може. Всяка седмица продавам всичко за обслужването на Б8 и пак оригинални излизат доста под 1000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Е ти се ебаваш нали, ми аз от теб съм ги купил което значи че си ме натоварил 1200 с работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) За Б8 143 коня ръчка данъка е около 150-160 лв , обслужването (ангренаж всички ролки, шпилки и водна помпа + пистов ремък и всички ролки по него) около 1200 лева оригинални части и работа.Разхода е много относителен, защото колата е много стабилна и комфортна а скоростта не се усеща , за това си мисля че 90-100-110 км е химера ,но на моя борд съм виждал разход от 5,6 л в рамките на 40 км пробег без много резки ускорения и скорост до 120 км. Другото хубаво е че и при 170-180 поведението не се променя и разхода не съм го виждал над 8 лВсички числа са по борд но той е доста точен и малко се покачи когато минах от 17-ки на 18 Това с ръчни или автоматични скорости? Също ще се радвам да прочета мнения за 136 коньовия двигател... Сигурно 10 пъти го прочетох и не видях, че в началото пише ръчка... Иначе по другите въпроси мнения, за скоростите ръчни срещу автоматични, кои имат по-голяма вероятност да се повредят и съответно кои изкарват повече (съответно с правилната поддръжка) след ремонт? Редактирано 19 Май 2015 от Frost Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 E сори ма правилно не си видял в последствие го едитнахИ на Б8 мултито има проблеми, а на ръчната демпфера е около 2000 май всичко е на късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Е ти се ебаваш нали, ми аз от теб съм ги купил което значи че си ме натоварил 1200 с работатаМного добре знам, че от мен си ги купил Пропуснал съм, че цитираната от теб сума е с труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 За тази какво ви е мнението? Audi A4 2.0TDi Aut.Navi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Много добре изглежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 А някъде из темите прочетох, че след октомври 2009 е оправен някакъв проблем с баланс шафт модул... Струва ли си да се търси кола, произведена след този месец само заради този проблем? В какво се изразява самия проблем и скъп ли е за отремонтиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 След 19.10.2009г. шестограма на баланс шафт модула е 100мм, а преди това е 77мм.Дори и със старият вариант няма регистрирани случаи на проблем като при 2.0 ТДИ помпа дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Т.е. това да не го имаме за критерий при търсенето на кола? Иначе имах питане и за 2.0 TDI 136 к.с., но не получих мнение... Редактирано 20 Май 2015 от Frost Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Не го взимай като критерий.Аз лично със 136к. с. мотора не съм имал досег.Ако говориме за тотално изчистване на каквите и да е дефекти Б8цата трябва да е след 2012г., не визирам фейслифта където нещата са ясни. Б8 попринцип е много здрава кола, когато е 2012 е неразрушима. Редактирано 20 Май 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frost Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Ясно, благодаря много за помощта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 без да се приема като заяждане но кое е неразрушимо след 2012г мога да изредя няколко редовни проблема с 2,0тди които засега годината не ги оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) След 19.10.2009г. - нов, по-дълъг шестограмСлед 01.01.2010г. - отстранен проблечът с вкопаването на лагера на съединителя в притискателя при ръчните кутии.След 2010г. - конструктивна промяна на дросел клапата, металната пластина е заменена с пластмасова и така не тежи на механизма и не изронва зъбните колела.След 2010г. - промяна на втулките на долните носачи и така се отстранява проблемът при някои с вибрации между 90-110км./ч.След 2011г. - промяна в дюзи, разпределителен вал и неща по ангренажа, така интервалът става за смяна става 210 000км.След 2012г. - промяна на горивната помпа, която преди това се случва да прави стружки и от там те повреждат дюзите.Всичко друго по тази кола е много здраво или много евтино и лесно за отсътраняване.Интересно ми е какво други проблеми има Редактирано 20 Май 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Казаха ми за случай от преди няма и месец - Б8 1.8Т мултитроник, купена от България, под 100хил км, втори собственик в момента млада госпожица...... харчи масло та знае ли се! Влиза в Порше за ремонт на двигателя, плащат си само труда (разбрах за сума около 2000лв.) и сега се чака да се види резултатът! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho.atl Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Райно, след 2012 да разбирам от 01.01.2013 примерно или има модели от 2012, където са отстранени дефектите, споменати от теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 03.2012г. излиза фейслифта, моделът преди това от същата година също е перфектен.Най-основният проблем е този с помпата, а сега гледам, че А5 2011г. са с новите помпи, което значи че има и Б8ци от тогава с тях.За да обобщя, производство от средата на 2011г. нататък и всичко е ОК.Личното ми мнение, че човек ако има пари за Б8 2011-2012г. задължително трябва да вземе по-новата и модерна концепция, тоест фейслифта. Пипната е много като софтуер, интериор и екстериор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Един от най добрите фейслифтове.На мен ми изглежда Б8 ретро като я видя до фейслифтовата и версия.Спокойно можеха и да я пуснат не като фейслифт ами като B9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 И на мен ми изглежда демоде много вече Б8 преди фейслифта. Ориентирал съм се да купувам такава, но са ми много изискванията и ще видя кога ще ме огрее.Това й е кусура само на моята, има си всичко, само дето не е фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Точно ей такава ми се кара, на ръба съм да я отнеса, но не ми се кара автомат, държа на ръчната кутия и това си е http://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-s-line-3-0tdi-quattro-19-acc-kamera-b-o-onli-lohr-am-main/209415353.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 уф тая страшна.А съм леко против червеното само . Иначе следващата ще ми е автомат.Като се почерпя да има кой да ме отменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване