TRIMER1 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 (Редактирано) ЗДравеите! Днес сутринта след като три дни не бях карал колата , няколко секунди след запалване запачна писукане от комппютъра и червен сигнал за температура /или охладителна течност/. Повторих старта няколко пъти , но уви все писука !!Течността - антифриза- е сменен с гъст червен до - 60 градуса ...не мога да отворя капака ..замръзнал е езика за да видя ...Някакви идеи??Дали не е фалшива течността и да се е спукало нещо ?? Редактирано 15 Декември 2012 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Или датчика на казанчето лъже или замръзване на "антифриз".Тези студени дни имах 8 случая на замръзнал "антифриз".Колегите или са го купили "по-изгодно"или са доливали концентрат или вода т.е.не са направили замерване на градуса на охл.течност на колко е точката на замръзване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
room101 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 В много студено време датчика на температурата понякога не отчита правилни стойности и светва лампата. Като поработи няколко минути се оправя и лампата трябва да изгасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 МОга ли да отворя някак си капака , че е замръзнало лостчето и да погледна вътре какво става ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Пистолет за горещ въздъф или сешоар.Друг вариант спираш на слънчево място и чакаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 (Редактирано) времето се затопли по обяд и успях да отворя капака ..всичко си изглеждаше добре .. долях до горе антиХрист и я подкарах ..не пищи ..обаче засега ..а сега е топло ../ - 2 / Редактирано 15 Декември 2012 от TRIMER1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Карането с концентрат е грешка. Ама ти си знаеш. Промених заглавието защото нарушава правилата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Защо да е грешка карането само с концентрат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Карането с концентрат е грешка. Ама ти си знаеш. Промених заглавието защото нарушава правилата.Здравеите!Няма проблем с промяната ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Защо да е грешка карането само с концентрат ?Защото може да замръзне. Влошава охлаждането на двигателя и какво ли още не. Пише си на опаковката.Най-добре за България е разреждане 50:50 за -38 градуса. Все пак трябва да се оцени колко вода е имало преди това. Най-лесно става като се изчисли колко събира целия двигател (примерно 8л), източва се колкото може, налива се 4л концентрат и се долива с вода. Тогава концентрацията е около идеалната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Защото може да замръзне. Влошава охлаждането на двигателя и какво ли още не. Пише си на опаковката.Най-добре за България е разреждане 50:50 за -38 градуса. Все пак трябва да се оцени колко вода е имало преди това. Най-лесно става като се изчисли колко събира целия двигател (примерно 8л), източва се колкото може, налива се 4л концентрат и се долива с вода. Тогава концентрацията е около идеалната.А ако съм сипал на "Ирис" за -60 градуса, събира ми системата около 4 литра и половина, на тубата, пише, че е концентрат, но като се зачета по надолу пише, че може да се кара само така има и дейонизирана вода, а вече ако искам да го разреждам си има съотношения по надолу и все пак не съм го разреждал, като го гледам сега студен в казанчето не ми изглежда да е втвърден и да замръзва, вярно не е като вода имам предвид в такова течно състояние, но си е нормално течен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Антифриз - концентрат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Ами колега,позаинтересуваи се каква е основната съставка на това което си сложил на моторчето.Също с алуминиев радиатор ли си или не,каква е допустимата минусува температура на която смяташ да караш.Правиш разтвора,измерваш какъв е градуса и тогава давай на моторчето.Само концентрат е да сложиш боза и да караш-същата работа върши.Концетрата разяжда,уплътнения,гарнитури и влошава охлаждането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 На опаковката четох, че червеният може да се използва и без разреждане. Освен това той не е толкова гъст като синия, почти като водата е.Освен това не е толкова вреден за металите като синия.Тия всичките работи се отнасят за синия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 И аз имам същия проблем вече от 1 месец.Има антифриз,не прегрява,но чат пат си писука.Проблема е в датчика в казанчето за антифриза.(А4 1.8 турбо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Или датчика на казанчето лъже или замръзване на "антифриз".И аз така мисля, миналата зима с антифриз на -23 ми го направи 2-3 пъти, отворих капака и наистина беше полузамръзнал в казанчето, течен но с наченки да замръзне.Лампата пищи докато не се позатопли. После долях 1л концентрат за -35/40 и нямам проблеми. Фалшиви антифризи колкото искаш иначе, едни приятел мери с професионална апаратура 5-6 модела на пазара и този на мотокс примерно показа -12 концентрата! Докато хубав немски антифриз си достига до -70 наистина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Аз карам с 1:1,5 антифриз - вода - помпата се товари много, ако е само концентрат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване