Jump to content

Червена лампа на антифриза.


TRIMER1

Recommended Posts

ЗДравеите!

Днес сутринта след като три дни не бях карал колата , няколко секунди след запалване запачна писукане от комппютъра и червен сигнал за температура /или охладителна течност/. Повторих старта няколко пъти , но уви все писука !!

Течността - антифриза- е сменен с гъст червен до - 60 градуса ...не мога да отворя капака ..замръзнал е езика за да видя ...

Някакви идеи??

Дали не е фалшива течността и да се е спукало нещо ??

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или датчика на казанчето лъже или замръзване на "антифриз".

Тези студени дни имах 8 случая на замръзнал "антифриз".Колегите или са го купили "по-изгодно"или са доливали концентрат или вода т.е.не са направили замерване на градуса на охл.течност на колко е точката на замръзване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В много студено време датчика на температурата понякога не отчита правилни стойности и светва лампата. Като поработи няколко минути се оправя и лампата трябва да изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

времето се затопли по обяд и успях да отворя капака ..всичко си изглеждаше добре .. долях до горе антиХрист и я подкарах ..не пищи ..обаче засега ..а сега е топло ../ - 2 /

Редактирано от TRIMER1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карането с концентрат е грешка. Ама ти си знаеш. Промених заглавието защото нарушава правилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карането с концентрат е грешка. Ама ти си знаеш. Промених заглавието защото нарушава правилата.

Здравеите!

Няма проблем с промяната !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е грешка карането само с концентрат ?

Защото може да замръзне. Влошава охлаждането на двигателя и какво ли още не. Пише си на опаковката.

Най-добре за България е разреждане 50:50 за -38 градуса. Все пак трябва да се оцени колко вода е имало преди това. Най-лесно става като се изчисли колко събира целия двигател (примерно 8л), източва се колкото може, налива се 4л концентрат и се долива с вода. Тогава концентрацията е около идеалната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото може да замръзне. Влошава охлаждането на двигателя и какво ли още не. Пише си на опаковката.

Най-добре за България е разреждане 50:50 за -38 градуса. Все пак трябва да се оцени колко вода е имало преди това. Най-лесно става като се изчисли колко събира целия двигател (примерно 8л), източва се колкото може, налива се 4л концентрат и се долива с вода. Тогава концентрацията е около идеалната.

А ако съм сипал на "Ирис" за -60 градуса, събира ми системата около 4 литра и половина, на тубата, пише, че е концентрат, но като се зачета по надолу пише, че може да се кара само така има и дейонизирана вода, а вече ако искам да го разреждам си има съотношения по надолу и все пак не съм го разреждал, като го гледам сега студен в казанчето не ми изглежда да е втвърден и да замръзва, вярно не е като вода имам предвид в такова течно състояние, но си е нормално течен :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега,позаинтересуваи се каква е основната съставка на това което си сложил на моторчето.

Също с алуминиев радиатор ли си или не,каква е допустимата минусува температура на която смяташ да караш.

Правиш разтвора,измерваш какъв е градуса и тогава давай на моторчето.

Само концентрат е да сложиш боза и да караш-същата работа върши.

Концетрата разяжда,уплътнения,гарнитури и влошава охлаждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На опаковката четох, че червеният може да се използва и без разреждане. Освен това той не е толкова гъст като синия, почти като водата е.

Освен това не е толкова вреден за металите като синия.

Тия всичките работи се отнасят за синия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем вече от 1 месец.Има антифриз,не прегрява,но чат пат си писука.Проблема е в датчика в казанчето за антифриза.(А4 1.8 турбо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или датчика на казанчето лъже или замръзване на "антифриз".

И аз така мисля, миналата зима с антифриз на -23 ми го направи 2-3 пъти, отворих капака и наистина беше полузамръзнал в казанчето, течен но с наченки да замръзне.

Лампата пищи докато не се позатопли. После долях 1л концентрат за -35/40 и нямам проблеми. Фалшиви антифризи колкото искаш иначе, едни приятел мери с професионална апаратура 5-6 модела на пазара и този на мотокс примерно показа -12 концентрата! Докато хубав немски антифриз си достига до -70 наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...