VBI Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Почни с термо-датчика първо и после с дебитомера ако се наложи. Първо направи колата да работи добре на бензин и после се занимавай с газта, както те посъветва и toshkov81. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 4 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 (Редактирано) Колата работеше перфектно на бензин. После започна да се бъзика на газ, когато махнах буксата за дебитомера се оправи, но за кратко...Почиствахме го отвътре - пластинката със спрей, но нищо...От днес вече и на бензин и на газ оборотите ги държи много ниско долу - иначе не играят...Сутринта в 05:30 когато тръгнах за работа нарочно 4 пъти опитах да запаля без да подавам газ и не иска - подадох и малко газ и веднага запали. Паля, пускам газта и оборотите пак са много ниско долу, а преди(винаги) откакто имам колата ги държи над 1000 - докато загрее и спадат на 900 или там колко бяха.Дали е дебитомер? До колкото знам симптомите са точно такива - или ги държи много високо или много ниско!?Ето и снимка на колко оборота ми ги държи - да добиете представа:Независимо дали е студена колата или е загреяла са си все така...Понякога когато съм в движение и изключа от скорост - гасне, но когато съм на едно място - никога.Решил съм да купя дебитомера + датчика, но кажете какво мислите и Вие? Мисля, че хубаво съм обяснил...Благодаря! Редактирано 4 Януари 2013 от SLADE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 4 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Добре бе, колеги - няма ли някакъв начин да се види дали този дебитомер е в ред или не? Нещо да се замери или? Как става това?Мисля да ги купя и двете неща, но не си заслужава, ако е само от датчика... Или няма как да е от него при тези симптоми?Моля Ви се, кажете... Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Да може да се замери с ВАГ-КОМ,но в момента не мога да ти кажа какви стойности трябва да показва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Колега, откачи буксата на температурният датчик и пробвай как се държи колата.Най - вероятно проблема ти е в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 5 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 (Редактирано) Колега, къде се намира този датчик? Споменаха ми, че бил някъде зад дросела, вярно ли е? Ако може, обясни... Редактирано 5 Януари 2013 от SLADE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Ако имаш аутодата там може да го видиш каде е казва се ЕСТ sensor. Иначе като отвориш капака се пада от дясно до главата , но по ниско от нея и е с квадратна букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 5 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Това е датчика за температура на охлаждащата течност на двигателя, така ли да го разбирам? Дето на таблото показва 60/90/120 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 (Редактирано) Не, тоя дава инфо на компа на колата колко е загряла и компа според това инфо подава гориво и кога да дават искра свещите образно казано. Номер 8 е въпросният датчик. Редактирано 6 Януари 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 6 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Колега, махам уж тая букса и нищо - ето и снимка на буксата, която махам:Ако нещо бъркам, защото друга букса не виждам - моля за някаква снимка или нещо, което да ме напъти по-добре.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 (Редактирано) Да това е датчика. Провери дроселовата клапа да не е зацапана и да не затваря плътно. Провери и потенциометъра и да няма прекъсвания по пистите му. Също провери и моторчето за празният ход ( така нареченият стъпков мотор ). Редактирано 7 Януари 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 11 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 (Редактирано) Днес взех нов дебитомер, сложих го и пак продължава да си държи ниски обороти...После махнах буксата от някакъв датчик за дроселовата клапа, сложих го пак и колата не иска да се изфорсира повече от 2000 оборота, играят между 1000 и 2000Ето снимка на датчика, свалил съм го и съм го поръчал...Възможно ли е да е от него?Благодаря предварително! Редактирано 11 Януари 2013 от SLADE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 11 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 Възможно е. Този датчик мери температурата на входящият въздух. Ако дава грешна информация лъже компа и той грешно дозира горивото.Дано да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 11 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 Ама странното е, че колата продължаваше да си държи ниски обороти, но когато махнах буксата и пак я сложих стана това.Сега дори да дам до долу газта оборотите играят от 1000 до 2000 и толкова, повече от 2000 не може - дори сега няма как да я карам...А иначе когато пусна бавно газта пак си ги държи ниско долу, пусна ли я веднага(независимо, че вдига максимум до 2000 оборота) колата гасне.Смятам, че сменя ли този датчик ще си се оправи да се форсира и да може да се кара, но ще продължи да си държи ниско оборотите и да се кара трудно Ще видя утре живи и здрави като сменя датчика - ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 11 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 (Редактирано) Ама странното е, че колата продължаваше да си държи ниски обороти, но когато махнах буксата и пак я сложих стана това.Сега дори да дам до долу газта оборотите играят от 1000 до 2000 и толкова, повече от 2000 не може - дори сега няма как да я карам...А иначе когато пусна бавно газта пак си ги държи ниско долу, пусна ли я веднага(независимо, че вдига максимум до 2000 оборота) колата гасне.Смятам, че сменя ли този датчик ще си се оправи да се форсира и да може да се кара, но ще продължи да си държи ниско оборотите и да се кара трудно :(/>/>Ще видя утре живи и здрави като сменя датчика - ще пиша пак. Провери дроселовата клапа да не е зацапана и да не затваря плътно. Провери и потенциометъра и да няма прекъсвания по пистите му. Също провери и моторчето за празният ход ( така нареченият стъпков мотор ). Закачия на ваг - ком и виж за грешки. Ако и това не помогне потърси инфо за форумните майстори, избери си един и отиди да ти направи пълна диагностика на колата и да ти спрят главоболията. Редактирано 11 Януари 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 14 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 (Редактирано) Много странно, вчера смених този датчик и действително се оправи това от 1000 до 2000 оборота... Отидох до София - там спах и днес сутринта се прибрах в Перник. И какво стана... Точно пред блока започна пак да прави така - пълен ужас, а вчера съм взел датчика чисто нов. Прибирам се на обяд от работа - към 15:00 и си викам да пробвам да запаля колата и да видя какво ще стане - паля я и колата пак работи... От какво е това? Изобщо не посмях да я карам, защото не знам къде на пътя ще ме остави, ако направи пак така.Pe6o__ ще ги погледна тези неща, които си ми казал, но не вярвам от тях да прави това нещо, а датчика поне сега е нов. От какво е това?Благодаря! Редактирано 14 Януари 2013 от SLADE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
va4o__ Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Здравей, колега. Ти температурния датчик смени ли го в крайна сметка, че изчетох всичко и някак си така и не разбрах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Кабелите и свещите погледна ли ги дали са читави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceco09 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 (Редактирано) Следващия такъв ненужен цитат ще ти даде крилааааЕДИТ: Иво_Динковколега,когато е дебитомер-оборотите стават ужас...казвам го от личен опит....постоянно са нагоре и надолу,ту високи ту ниски.но странното е при теб,че на диагностика не показва ништо.и аз сам с енапатил мн от,,маистори,,штото се навадиха мн спетсиалисти вече... Редактирано 16 Януари 2013 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 va4o__ не съм го сменил, защото не знам точно за кой датчик става на въпрос. Всеки ми говори за различен...GSI90 читави са. Свещите са чисто нови. Гледали сме и бубините, но и в тях няма проблем.ceco09 вече разбрах, че не е от дебитомера, защото взех друг и пак нищо...P. S. Днес колегата от форума AS.SA на който много му благодаря ме заведе при един негов майстор от който за момента съм много доволен, защото мисля, че откри проблема, който се оказа неработеща ламбда сонда... Когато я сменим ще пиша пак и ще кажа какво е станало.Благодаря на всички, които се отзоваха! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Ти не беше ли с откачен ламбда контрол? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 На VAG-COM излизаше грешка като откачена ламбда сонда, но всъщност е била закачена и не работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 (Редактирано) колега ще ти дам няколко съвета .. дано са ти полезни Първо свали си дросела ама го свали не да извадиш маркуча и да го видиш че е чист ! Защото ако не е свалян отвътре ще е такава гняс. Чисти се с кореселин и клечки за уши или медицински спирт( не такъв за горене!)Друг съвет сваляш си пласмасата на двигателя палиш колата и започваш да мърдав кабелите които влизат в бубините (бавно и методично) Ако двигатеря започне да играе от мърдането развиваш изолира и търсиш прекъснатия кабел !Друго е да замерив акомулатора и тока от алтернатора ... Аз имах такъв проблем веднъж карам като спирам гасневе като изключа гасневе понякога работеше но го хванах много бързо акомулатора .А това за ламбда сондата никак не е за подценяване ... ако няма сигнал най лесното е да се проверят кабелите може да има прекъснат или буксата да не прави контакт ... което е често явлениеЗа акумулатора се мери ТОК ! Не напрежение щото може да ти дажа 14Волта ама да няма ток Редактирано 16 Януари 2013 от xsport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Здравейте отново, колеги. След почти 1 месец най-накрая днес успях да оправя колата. Отидох при човека, който ми прави диагностиката и ми каза, че е ламбда сондата - ламбда сондата беше поръчана и пристигнала и я сменихме точно за 10мин. Закачихме я отново и всичко беше супер, работеше супер, но само на бензин. На газ беше бедна сместа... Оттам отидох при газаджиите и пак за около 10мин. диагностика колата започна да работи супер. Няма играене на обороти, няма гаснене, както и няма разлика от бензин и газ във вървежа - или много милимален.Когато се позатопли ще изчистя дросела и ще погледна някои неща да видя как са, но се надявам за напред всичко да е точно Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anefbe Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 (Редактирано) Здравейте, при нас светнаха на таблото лампите 19 и 28... ? от сервиза Казаха за грешка между скоростна кутия и ABS ? не е сигурно!! Когато натискам спирачки се усеща леко тресене. другото което е че когато са я сложили на компютъра дава грешка с дебитомера и различни стойности на акумулатора(един ден до другия) без да се зарежда. някой има ли идея от къде може да е проблема ? Не искам да сменям първо дебитомера и после ламда сонда и после да купя нов акумулатор Редактирано 22 Октомври 2016 от Anefbe непълна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване