Jump to content

Пфф.. Колата ми се разпада...


SLADE

Recommended Posts

Почни с термо-датчика първо и после с дебитомера ако се наложи. Първо направи колата да работи добре на бензин и после се занимавай с газта, както те посъветва и toshkov81.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колата работеше перфектно на бензин. После започна да се бъзика на газ, когато махнах буксата за дебитомера се оправи, но за кратко...

Почиствахме го отвътре - пластинката със спрей, но нищо...

От днес вече и на бензин и на газ оборотите ги държи много ниско долу - иначе не играят...

Сутринта в 05:30 когато тръгнах за работа нарочно 4 пъти опитах да запаля без да подавам газ и не иска - подадох и малко газ и веднага запали. Паля, пускам газта и оборотите пак са много ниско долу, а преди(винаги) откакто имам колата ги държи над 1000 - докато загрее и спадат на 900 или там колко бяха.

Дали е дебитомер? До колкото знам симптомите са точно такива - или ги държи много високо или много ниско!?

Ето и снимка на колко оборота ми ги държи - да добиете представа:

a1fdaeb78ed635fc.JPG

Независимо дали е студена колата или е загреяла са си все така...

Понякога когато съм в движение и изключа от скорост - гасне, но когато съм на едно място - никога.

Решил съм да купя дебитомера + датчика, но кажете какво мислите и Вие? Мисля, че хубаво съм обяснил...

Благодаря!

Редактирано от SLADE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе, колеги - няма ли някакъв начин да се види дали този дебитомер е в ред или не? Нещо да се замери или? Как става това?

Мисля да ги купя и двете неща, но не си заслужава, ако е само от датчика... Или няма как да е от него при тези симптоми?

Моля Ви се, кажете... Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, откачи буксата на температурният датчик и пробвай как се държи колата.Най - вероятно проблема ти е в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде се намира този датчик? Споменаха ми, че бил някъде зад дросела, вярно ли е? Ако може, обясни...

Редактирано от SLADE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш аутодата там може да го видиш каде е казва се ЕСТ sensor. Иначе като отвориш капака се пада от дясно до главата , но по ниско от нея и е с квадратна букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е датчика за температура на охлаждащата течност на двигателя, така ли да го разбирам? Дето на таблото показва 60/90/120 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, тоя дава инфо на компа на колата колко е загряла и компа според това инфо подава гориво и кога да дават искра свещите образно казано. :)Номер 8 е въпросният датчик.

post-52076-0-60614900-1357459616_thumb.j

post-52076-0-31966300-1357459630_thumb.j

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, махам уж тая букса и нищо - ето и снимка на буксата, която махам:

vfb4t3.jpg

157f5ex.jpg

Ако нещо бъркам, защото друга букса не виждам - моля за някаква снимка или нещо, което да ме напъти по-добре.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е датчика. Провери дроселовата клапа да не е зацапана и да не затваря плътно. Провери и потенциометъра и да няма прекъсвания по пистите му. Също провери и моторчето за празният ход ( така нареченият стъпков мотор ).

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех нов дебитомер, сложих го и пак продължава да си държи ниски обороти...

После махнах буксата от някакъв датчик за дроселовата клапа, сложих го пак и колата не иска да се изфорсира повече от 2000 оборота, играят между 1000 и 2000

Ето снимка на датчика, свалил съм го и съм го поръчал...

2k3as9.jpg

Възможно ли е да е от него?

Благодаря предварително!

Редактирано от SLADE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Този датчик мери температурата на входящият въздух. Ако дава грешна информация лъже компа и той грешно дозира горивото.Дано да е от него. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама странното е, че колата продължаваше да си държи ниски обороти, но когато махнах буксата и пак я сложих стана това.

Сега дори да дам до долу газта оборотите играят от 1000 до 2000 и толкова, повече от 2000 не може - дори сега няма как да я карам...

А иначе когато пусна бавно газта пак си ги държи ниско долу, пусна ли я веднага(независимо, че вдига максимум до 2000 оборота) колата гасне.

Смятам, че сменя ли този датчик ще си се оправи да се форсира и да може да се кара, но ще продължи да си държи ниско оборотите и да се кара трудно :(

Ще видя утре живи и здрави като сменя датчика - ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама странното е, че колата продължаваше да си държи ниски обороти, но когато махнах буксата и пак я сложих стана това.

Сега дори да дам до долу газта оборотите играят от 1000 до 2000 и толкова, повече от 2000 не може - дори сега няма как да я карам...

А иначе когато пусна бавно газта пак си ги държи ниско долу, пусна ли я веднага(независимо, че вдига максимум до 2000 оборота) колата гасне.

Смятам, че сменя ли този датчик ще си се оправи да се форсира и да може да се кара, но ще продължи да си държи ниско оборотите и да се кара трудно :(/>/>

Ще видя утре живи и здрави като сменя датчика - ще пиша пак.

Провери дроселовата клапа да не е зацапана и да не затваря плътно. Провери и потенциометъра и да няма прекъсвания по пистите му. Също провери и моторчето за празният ход ( така нареченият стъпков мотор ). Закачия на ваг - ком и виж за грешки. Ако и това не помогне потърси инфо за форумните майстори, избери си един и отиди да ти направи пълна диагностика на колата и да ти спрят главоболията. :zustimm:

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно, вчера смених този датчик и действително се оправи това от 1000 до 2000 оборота... Отидох до София - там спах и днес сутринта се прибрах в Перник. И какво стана... Точно пред блока започна пак да прави така - пълен ужас, а вчера съм взел датчика чисто нов. Прибирам се на обяд от работа - към 15:00 и си викам да пробвам да запаля колата и да видя какво ще стане - паля я и колата пак работи... От какво е това? Изобщо не посмях да я карам, защото не знам къде на пътя ще ме остави, ако направи пак така.

Pe6o__ ще ги погледна тези неща, които си ми казал, но не вярвам от тях да прави това нещо, а датчика поне сега е нов. От какво е това?

Благодаря!

Редактирано от SLADE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия такъв ненужен цитат ще ти даде крилаааа

ЕДИТ: Иво_Динков

колега,когато е дебитомер-оборотите стават ужас...казвам го от личен опит....постоянно са нагоре и надолу,ту високи ту ниски.но странното е при теб,че на диагностика не показва ништо.и аз сам с енапатил мн от,,маистори,,штото се навадиха мн спетсиалисти вече... Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

va4o__ не съм го сменил, защото не знам точно за кой датчик става на въпрос. Всеки ми говори за различен...

GSI90 читави са. Свещите са чисто нови. Гледали сме и бубините, но и в тях няма проблем.

ceco09 вече разбрах, че не е от дебитомера, защото взех друг и пак нищо...

P. S. Днес колегата от форума AS.SA на който много му благодаря ме заведе при един негов майстор от който за момента съм много доволен, защото мисля, че откри проблема, който се оказа неработеща ламбда сонда... Когато я сменим ще пиша пак и ще кажа какво е станало.

Благодаря на всички, които се отзоваха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ще ти дам няколко съвета .. дано са ти полезни

Първо свали си дросела ама го свали не да извадиш маркуча и да го видиш че е чист ! Защото ако не е свалян отвътре ще е такава гняс. Чисти се с кореселин и клечки за уши или медицински спирт( не такъв за горене!)

Друг съвет сваляш си пласмасата на двигателя палиш колата и започваш да мърдав кабелите които влизат в бубините (бавно и методично) Ако двигатеря започне да играе от мърдането развиваш изолира и търсиш прекъснатия кабел !

Друго е да замерив акомулатора и тока от алтернатора ... Аз имах такъв проблем веднъж карам като спирам гасневе като изключа гасневе понякога работеше но го хванах много бързо акомулатора .

А това за ламбда сондата никак не е за подценяване ... ако няма сигнал най лесното е да се проверят кабелите може да има прекъснат или буксата да не прави контакт ... което е често явление

За акумулатора се мери ТОК ! Не напрежение щото може да ти дажа 14Волта ама да няма ток

Редактирано от xsport
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, колеги. След почти 1 месец най-накрая днес успях да оправя колата. Отидох при човека, който ми прави диагностиката и ми каза, че е ламбда сондата - ламбда сондата беше поръчана и пристигнала и я сменихме точно за 10мин. Закачихме я отново и всичко беше супер, работеше супер, но само на бензин. На газ беше бедна сместа... Оттам отидох при газаджиите и пак за около 10мин. диагностика колата започна да работи супер. Няма играене на обороти, няма гаснене, както и няма разлика от бензин и газ във вървежа - или много милимален.

Когато се позатопли ще изчистя дросела и ще погледна някои неща да видя как са, но се надявам за напред всичко да е точно :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте, при нас светнаха на таблото лампите 19 и 28... ? от сервиза  

Казаха за грешка между скоростна кутия и ABS ? не е сигурно!!
Когато натискам спирачки се усеща леко тресене.

другото което е че когато са я сложили на компютъра дава грешка с дебитомера и различни стойности на акумулатора(един ден до другия) без да се зарежда.

някой има ли идея от къде може да е проблема ? Не искам да сменям първо дебитомера и после ламда сонда и после да купя нов акумулатор :)

 

ikazlar01.jpg

Редактирано от Anefbe
непълна
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...