Jump to content

Проблем с преден десен амортисьор !


dobatavision

Recommended Posts

Преди 2години ударих колата във един бордюр малко кривна предната централна греда (кръглото желязо което се закрепя от двете страни стои под радиатора)!

След известно време ми изпуснаха предните амортисьори но прашниците бяха скъсани.

След това смених амортисьорите и прашниците , но след 2месеца десния изпусна(изтече му маслото),взех оригинален 2ра употреба след 2 седмици почна да тропка, появи се луфт между стеблото и пълнителя, сложих нов и сега след 2 седмици пак има същия луфт между стеблото и пълнителя !

До като е нов в началото не тропка но след 2седмици почва 3-ти път го сменям от дясно (от ляво няма проблем)!

Дайте съвет на какво се дължи това , че вече не знам какво да правя !

Втулките на носачите са сменени шарнина не тропа ...!

:wall:

audi coupe 92' ABK

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подложи една шаиба,прецени колко дебела.Сложия над патрона гледаи самата шаиба дасе подава над основата.След като стегнеш гаиката да може да претиска самия патрон.Имах такъв проблем.Гредата няма значение далие осукана или малко крива.Шаибата дае с размера на пълнителя.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подложи една шаиба,прецени колко дебела.Сложия над патрона гледаи самата шаиба дасе подава над основата.След като стегнеш гаиката да може да претиска самия патрон.Имах такъв проблем.Гредата няма значение далие осукана или малко крива.Шаибата дае с размера на пълнителя.Успех.

Е пълнителя си стърчи доволно да може гайката да го стегне хубаво... :unsure:

Пълнителя си седи стабилно към ботуша ,самото стебло почва да има луфт при пълнителя там при гумичката където влиза :wall:

Първия беше BILSTEIN

2-рия беше оригинален със целия ботуш направо комплект не съм го разглобвал

3-тия сегашния е на 2 месеца китайски е чисто нов 50лв!

А " леко кривналата греда" смени ли я

Че не се разбра!

Еми тя има в двата края по 2 дупки за захващане , не беше захваната и след удара беше като леко отлепена , след това я стегнах с болтове и си седи добре на мястото ! :gruebel:

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е по-силно изразен в дясно, поради факта че обикновено пътят е по-разбит в края - към банкета. Може да си попаднал на менте билщайн, втория е оригинален на незнайни километри, третия китайски,... почти сам си си отговорил на въпроса :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то това с тропането в дясно е мистерия с повечето 80-ки....моята, както и предишните две дето карах пак така...а при теб преди удара имаше ли такова тропане?

Пък и в друга тема четох, че това разбиване в дясно се дължало на неправилно разпределена тежест на мотора при 4 цилиндровите двигатели....има някаква логика май, ама и това не е доказано....да се включат колегите дето карат сега преработените Голф-ови тампони.

Ти като сменя амортисьори сега последния път тампона на макферсона подмени ли? Ако да с какви?

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със голфовите съм вече като мислех че ще се оправи ! :unsure:

И сега какво излиза да слагам по скъп амортисьор ли 'оригинален'?

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със голфовите съм вече като мислех че ще се оправи ! :unsure:/>

....лошо <_<

Ами освен да слагаш Боге или Закс амортисьори, ама не съм оптимист , че ще се оправи положението....Аз например от кофти амортисьори (Каяба-маслени) имам тропане и от ляво.....ама по-натам ще сложа газови и с нови тампони на макферсона....ефект със сигурност ще има, а не се заблуждавам за тропането :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото няма тропкане като е нов но след 2-3 седмици почва !

Каква е разликата между газов и маслен , кои са по добре ?

От ляво съм с маслен от дясно ако сложа газов какво ще се получи ? :rolleyes:/>

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, не се прави така. В ляво и в дясно трябва да са еднакви. Това е много важно за поведението на колата. Аз ти пропоръчвам да си вземеш газови Боге Турбо, от КОКО, и аз съм с такива от лятото, доволен съм. Цената при него е хубава. Аз лично смятам, че не трябва да се прибягва до втора употреба с този детайл, прекалено е важен за да се рискува. Аз стигнах до извода, след доста проучвания, че газовите са по-издържливи на лошите ни пътища, и това не е само мое мнение. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голфовите тампони вършат перфектна работа, но не помагат ако има нещо по-надолу по окачването разбито :rolleyes:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми при набиране,при спиране не забягва колата не усещам нещо нередно сега като съм с 2 различни маслени , но не е хубаво да , а 1 маслен и 1 газов тогава сигурно е много зле ...

А има и друго дали прожините може да са омекнали ? Малко по голяма дупка и ведната удара на твърдо имам чувството че хода на амортисьора е много малък и веднага ударя в буфера който държи прашника ! :stupid:/>/>

Някакви мнения ?

С тези БОГЕ ТУРБО какви пружини нови ще паснат добре ?

Тези пружини какви са оригинални или някакви спортни?

post-51307-0-34680700-1357468356_thumb.j

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено това си мислех, че ще се получава когато се "спъне" стержена на амортисьора с Голфовите тампони от вашата интервенция...Въоръжавай се с търпение и средства от тук нататък ще сменяш много често амортисьори .Успех на всички с начинанието:stupid:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това с амортисьорите стана с оригиналните тампони , миналата седмица сложих голфовите !

При вас толко ли са свити пружините ?

Колата е на равно на снимката !

post-51307-0-53962400-1357478622_thumb.j

post-51307-0-15352000-1357478630_thumb.j

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мисля че толкова са свити, колата ти не е легнала, така че пружините са наред.

Обикновено това си мислех, че ще се получава когато се "спъне" стержена на амортисьора с Голфовите тампони от вашата интервенция...Въоръжавай се с търпение и средства от тук нататък ще сменяш много често амортисьори .Успех на всички с начинанието:stupid:/>/>

Колега, май се изказваш доста неподготвен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги купих може би май или юни 2012г от КОКО, бяха по 88 лв единия, за сведения в Аутоплюс ми искаха 125 и ги нямаха налични. Питай го колко са сега, да не са мръднали цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това лято 2 броя Боге газови по 124 лева единия,и то с отстъпката.Но сега колата е бетон,минава като танк през легналите полицаи и почти не се усеща...е сменена е и цялата предница също,ама за там за парите не питай:steinigung:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...