Jump to content

Закупуване на AUDI S8 (450PS) след 2007 година


Recommended Posts

...Няма вариант еднакви купета, с еднакво задвижване и толкова коне разлика да са близко... 

Нали сравняваме 4.2тди с 350 к.с и 800 Nm с 5.2 в купето на осмица? Със софтуерен тунинг нютоните се предполага, че са станали около 900, а конете към 380. Не виждам как 5.2-то от 120 нагоре ще направи дизела отдалечаваща се точка при максимално доускорение на двете. Аз поне не мога да си обясня как това може да се случи, освен при повреда в дизеловата.

Ускорението от място би се получило както казваш. Не е ли по-важно как върви от 100 нагоре отколкото до 100 :-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз пък съм точно на обратнотно мнение - бензина и конете при високите скорости са по-важни, докато дизела с въртящия момент и хидротрасформатора може до 100-120 да даде много сериозен отпор въпреки по-малкото коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали сравняваме 4.2тди с 350 к.с и 800 Nm с 5.2 в купето на осмица?

А защо сравнявате дизела на D4 с S8 D3? При D3 4.2TDI е 326к.с и 650Nm, S8 e 450к.с и 540Nm, само 110 по-малко от дизела, дори да е с чип дизела пак ми се струва, че няма как да бие с-ката. 6 секунди е по-бавен дизела до 200 от бензина, не знам какъв е тоя чип който ще свали 6 секунди ускорение.

Ето го сравнението - http://www.zeperfs.com/en/duel1372-1477.htm

Редактирано от Dragomir Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragomir къде в темата пише че дизела бие?

4,2-ката беше 2006г. И не сме в 1-ви клас да се лъжем. Про това се направиха няколко старта, собственика на S8-цата беше доста изненадан от дизеляка:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария дизел 2006, с един ремап отива на 400 коня и 800 - 900 нютона, при него има 2 турбини, не е шега работата, а бензинката всеки знае как се влияе от лош бензин, стари свещи, заспала ламбда, има 10 неизвестни, то стига само 1 - 2 неща да не са наред и от 450 коня са останали 420, и дизела с тези почти 1000 нютона директно му дава 2 тира от 100 до към 280.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:   ти колега тия нютони ги нямаш за нищо  така скачат те на 800-900 че и 1000... Имаш ли си на идея как се постига такова нещо  ..С риск отново да бъда изтрит или оплют 4.2ТДИ не е бегачка има доста голям турбо лаг и не е няква хипер кола  просто~ относително приятна лимузина за бързо придвижване....

Карал съм 535д 2009 с пак с 2 турбини и ремап без катализатори и дпф около 340 кс и около 700-750нм ми кво да кажа хубаво си вървеше даже мислех че съм хванал бога за рога докато не се тествахме с едно стоково 545I е60  мда... В тоя ред на мисли единствено това qче а8 е тежка кола може да помогне малко на дизела в некви малки скорости както и в междинно ускорение пак при нормално каране.. Такива изпълнения като дърпане ускорение на кикдаун  просто няма как дизела да се справи с такъв мотор като тоя в стария с8\д3\ ..

От товаq което съм чел принципно с8 с v10 не е препоръчително да се купува именно заради опасността от механични повреди а най-вероятно като такъв втора употреба вече си  амортизиран и прeдстоят скъпи инвестиции в него... Ако беше нов самата мисъл да го сравняваш с 4.2 ТДИ е смехотворна :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Optimist карал ли си 4,2тди с чип от келеше и S8? Ако 535д се чипне както трябва ще бие 100% 545i, щото бие доста по бързи коли, отвори тубата и погледай малко даже по топ гиър ги сравняват, или не е чипната като хората или има други проблеми щото 545 не се Слави като бърза кола питай в BMW форума:-) виж на писта серес едно 535 комби с чип какво време даде и след него кви коли бяха.

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вижда толкова бавен S8-ка: http://www.youtube.com/watch?v=KSIVQiCiFYs. Звука просто не го коментирам... Ако бях поставен пред такъв избор и можех да си позволя двете, нямаше да имам никакви колебания. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вижда толкова бавен S8-ка: http://www.youtube.com/watch?v=KSIVQiCiFYs. Звука просто не го коментирам... Ако бях поставен пред такъв избор и можех да си позволя двете, нямаше да имам никакви колебания.

Никой не спори коя кола трябва да се вземе то е ясно че S, RS са правилния избор:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Искам само да сравните времената от 60 до 160 км/ч на колите от двете клипчета, за по-високи скорости е ясно кой е по бърз, колата от втория клип е смотаният ми душегуб със счупените валове.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуба ти е добре до към 140, ама после му натежава нещо, хахххааа. Както се замисля след 140, S или RS, ще се замисли така след 220.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да покажа че не е кой знае колко бърза кола AUDI S8 

Пак да те попитам, може ли да дадеш аналогично бърза заводска 4 х 4 кола, автоматик и тегло 2200 кг, от тях години?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуба ти е добре до към 140, ама после му натежава нещо, хахххааа. Както се замисля след 140, S или RS, ще се замисли така след 220.

Тогава защо му трябват 8 секунди от 60 до 160км/ч, а на S8 му трябват 10 ?

Пак да те попитам, може ли да дадеш аналогично бърза заводска 4 х 4 кола, автоматик и тегло 2200 кг, от тях години?

Май не се сещам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипнато 4,2tdi върви до към 160-180 колкото S8-ца, тествано миналата година:-)така че не е някъв извънземен вървеж но то за всеки вървежа е относително понятие:-)

 

Цитиране на предходен пост!

 

Даже първия път от летящ с8-цата прескочи на по висока предавка и 4,2-ката го отвя, после като съ държеше правилно не беше така, но това са фактите, да не говориме че m5 e39 бие с8 тачно заради загибите от автомата и куатрото:-)

 

Значи 4,2tdi с и без чип разликата е все едно караш друга кола. Не съм казал че дизела бие , а само че са на кантар до към 160-180 и след тва еската почва да дърпа стабилно, с8-цата е бърза лимузина но има доста коли които я бият жалко но факт. Виж новата с8 е друга бира с тия две турбини:-)

 

Dragomir къде в темата пише че дизела бие?

4,2-ката беше 2006г. И не сме в 1-ви клас да се лъжем. Про това се направиха няколко старта, собственика на S8-цата беше доста изненадан от дизеляка:-)

 

Никъде не пише че бие, ок, вървяли на равно. Аз пак не мога да си представя как чип, при келеша или дори при Господ, ще преодолее разлика от 120 коня. Даваш ли си сметка, че твърдиш за увеличение с 40% на мощността... 40% само с чип?

Виж ако има други козове печката, турбина, кулер, дюзи, не само че ще са наравно, но и ще падне S8цата, ама само с един чип....

Редактирано от Dragomir Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И душегуба не е много лек, май не може да се сравнява с хонда

Е да ама е шестак и 2500 кубика, как не е по бърз в сравнение с Ондата? Това по твоята желязна логика за бавната С-ка. Да не говорим ако е автомат, 4х4 и с тръгнали валове, как може и АДА в голфчи да го прескочи.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pavelsst: Колата ти върви добре (за душегуб). Като се качиш в S8, обаче, ще разбереш, че ускорението на заварен педал не е всичко в една кола. За разлика от наточен душегуб, V10 мотора е готов да те изстреля независимо къде се намира стрелката на оборотомера, звукът е феноменален, разликата в пътното поведение е от земята до небето в най-добрия случай, комфорта няма смисъл да го обсъждаме и т.н. 

Освен това мястото на S8 в моделната гама не е при RS6. Това е престижна и луксозна лимузина, която е направена за бързо, комфортно и сигурно придвижване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че не може да се сравняват двете коли, идеята ми беше да покажа че не е чак толкова бърза колкото се пишеше по горе в постовете, и че щом наточен душегуб върви приблизително колкото S8 до 180км, не виждам защо добре настроено А8 4.2 тди да не върви колкото S8 до 180 - 200 км/ч, не говоря за по високи скорости. 

Редактирано от pavelsst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сме се отклонили от заглавието на темата. След време това ще го чете някой с цел да получи информация (гугъл ще набара темата о`дма) и ще ни се ядосва на глупостите. Всъщност не са глупости, но така ще изглежда.

От всички писали до тук, каралите S8 сигурно са по-малко от пет. Аз самият съм от НЕкаралите. 

 

Бавна, бърза ... няма да коментирам. Със сигурност е драстично по-бърза от на повечето личните автомобили. 

 

Уважаеми желаещи да закупите автомобил ауди S8 D3, за което е темата, за съжаление двигателят (само един) - 5200 куб. см., не е от най-сигурните, но за сметка на това е от скъпите за ремонтиране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм, много ми хареса как върви и спира повече от добре. 
Идеята на колата е да се чувстваш комфортно на дълъг път и по магистрала след преходи от по 500-1000-2000км.

Колата не е за гонки и на доускорение си е супер.

Можеш да изпреварваш колкото ти душа иска и не на последно място, както се изрази някой колега по-горе, няма да роди 3 пъти от София до Варна.

Наистина повечето от нас карат коли около 200 коня, а коментираме, че голяма лимузина със страхотни екстри и мотор 450 коня не върви.

Несериозно е.За мен колата върви много. Ако искате нещо, което върви, та върви, купете си Порше ГТ3 РС или 918!

Не всичко в една кола е скорост или коне.

На мен ми харесва звука на В10, звука от Бенг и Олуфсена, масажа на седалките и т.н.

На който не му стигат 450 к.с. да прочете малко по-нагоре!

Успех с ТОТО-то!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сериозно ли сравнихте душегуб със s8 ? мнооо мъка има по тоя свят

пс : време е веКе някой да спомене и бургаската астра как ше го прекърши тва спряло S8 :(

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...