Jump to content

Audi 80 B4 2.6 Quattro


Recommended Posts

Здравейте колеги! Насочил съм се към конкретен автомобил и обява - искам да чуя мнението ви! Става въпрос за Audi 80 2.6 Avant quattro .

Попринцип съм огромен почитател на марката, въпреки дизелджийските ми наклонности и си търся автомобил, с който да се предвижвам постоянно - сигурно, приятно и що годе с малки посещения в бокса и евентуални разходи. Ще се кара основно смесено - градско и извънградско и всекидневно. Като говорим за предвижване между и в пословично малки градове с не голямо движение, та заради страстта ми или не си казвам, че големия двигател и разход не ме плаши (като правя съпоставка и се поставям в някой голям град). Темата е за да изкажете мнението си относно 2.6 двигателя и цялостното такова за автомобила - имам преки наблюдения над B5 1.9 tdi quattro и го смятам за пословично здраво, въпреки някои от скъпите му елементи мога да говоря само суперлативи. Интересуват ме разни неприятни болежки и евентуални повреди, които биха ме сполетели рано или късно при евентуална покупка на тази B4-ка и цифрите около тях. Обслужването също искам да знам за какво иде реч. За разход не ми се пита, защото предполагам какъв ще е... за начало ще се кара на бензин, конкретната обява няма газов инжекцион, но при първа възможност, която мисля ще се открие след няколко стъпвания в бензиностанцията мисля да сложа инжекцион.. за каква сума иде реч, каква марка... предполагам хилядарка?

Конкретната обява ме грабна сравнително и ако наистина автомобилът е в идеално техническо състояние както пише мисля си заслужава. Наясно съм, че километрите са x2/3/, но не мисля, че това трябва да ме плаши. Ако видите нещо в обявата/снимките/клипа, което би ми било от полза ще се радвам да го споделите.

Въпреки тоновете информация във форума моля всеки от вас да сподели мнението си за конкретния модел и обява. Всякакви съвети и насоки ще са ми от полза, надявам се възможно повече потребители ще изкажат мнението си от всякакво естество - благодаря предварително!

Редактирано от kamata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор и това купе не мога да кажа една лоша дума. Невероятен звук, много добър вървеж и добър разход. Моята беше седан автомат без куатро и като разход на газ ми е давала от 12 - 18 само градско с обикновена газова. Окачването е като на всички б4 има само разлика в каретата и те са малко по-скъпи в сравнение с останалите. За 4 години и 110хил. от които 95хил на газ не мога да се оплача от нищо. Обслужването на мотора е около 300лв по спомен като части. Няма да сбъркаш невероятен мотор а с куатро става перфектната комбинация!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесват неграмотно върнатия и поврееден брояч на километрите /реално според износения педал на съединителя са над 400К/,скъсаната облегалка и фолиото,оборотите на празен ход са високи за тази температура, бих погледнал колко масло има под пластмасовия капак между главите, както и за течове отдолу. Общо взето колата е надценена, но си заслужава огледа на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесват неграмотно върнатия и поврееден брояч на километрите

защо бе, първите 2 цифри май са нули - значи 1 000 0000+ км - съвсем реално е.

Мога да ти кажа за разхода: като ходех на работа цяла година смесено градско-извънградско точно 10л/100км бензин. Аз обаче не бях с куатро. Газ не й сложих, защото за една кола за толкова пари това е безмислено вложение. Още повече, че тази кола ще я покараш колко...30000-40000км, айде 50 и край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неестествено вирната е задницата, не ми допада. Провери цената на съединител с маховик, предполагам няма да ти хареса. Моторът е доста лаком, провери за течове на масло преди покупка, както вече споменаха колегите. Обърни внимание и на лагера на кардана и задните биалетки, защото смяната не е евтина. Според мен този мотор не е оптимален за купето на Б4- прекалено тежък и изнесен напред, с недостатъчно добра динамика и висок разход. AFN-а е светлинни години напред :hilezh:/

Мога да ти кажа за разхода: като ходех на работа цяла година смесено градско-извънградско точно 10л/100км бензин. Аз обаче не бях с куатро. Газ не й сложих, защото за една кола за толкова пари това е безмислено вложение. Още повече, че тази кола ще я покараш колко...30000-40000км, айде 50 и край.

Математиката не е точна. Газовото се избива още първите 10к км, за разликата до 30- 40 хил. км се купува още един подобен кошник.

Редактирано от _koko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обаче не бях с куатро. Газ не й сложих, защото за една кола за толкова пари това е безмислено вложение. Още повече, че тази кола ще я покараш колко...30000-40000км, айде 50 и край.

Безмислено казваш... Коко правилно го е написал - за 50 000км ще изплатиш не само уредбата, ами и колата. И то един път и половина. :lol: Но пък гъзарията да караш 20 годишен котор на бензин е безценна. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен ,точно това което си посочил, не си заслужава.Търси друго.Продавача сигурно иска хилядарка за "карбона" :steinigung: .Като гледам износения салон,тази кола е на поне 5-600000км.Иначе като комбинация,купе,мотор и задвижване ми харесва,като управление е най-добре от всички други комбинации с мотор,това е мотора(както и на 2.8) на който центъра на тежестта му е най близо до предния мост.Изключвам топ версиите с 2.2 турбомотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...