Jump to content

Помощ при избор на А6 2.5TDI 1994-1997g.


kickerbg

Recommended Posts

Това е добре, но ако губи вакуум отнякъде и да смениш помпата поза няма да има.

 

Вземи пробвай да откачиш ваккума за другите консуматори(запушваш със затапен маркуч) и да остане само за сервото и пак пробвай как е спирачката.  След това ще има някои грешки за чистене, но не са проблем и да не се изчистят. Но не карай така. Само за проба го направи.

 

Не вярвам да е помпата, а ако е тя е въпрос на смяна на клапанчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...не си спомням,за да се свали вакум помпата трябваше ли да се сваля капака на главата...щото ако не, то е работа за десет мин.да се тества с друга,гарантирано работеща.

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако лесно се сменя - колегата Любо има такава и направо мога да я пробвам на място, ако ми помогне да я сменим и да тестваме - ако работи я взимам. Ако не - ще търся проблема другаде по-подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнително лесно се сваля. Не се демонтира друго. Само трябва да се мести колата на 5-та или 6-та докато се нагласи така помпата, че да не е натиснато буталото вътре.

Едната гайка е доста неудобна за сваляне, но с хубави инструменти сигурно ще стане лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей затова не ги обичам и по ред други причини. Тогава не знам.

Върти мотора да не е под напрежение помпата, защото ако е, може и да свалиш, но няма да успееш да я сложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е автомат и нищо не съм местил,с подходящи инструменти се сваля за нула време вакум помпата.Само за пружината ползвах менгеме за да я стегна,че е много здрава а нямах втори човек.По принцип външните клапанчета могат да се сменят и без демонтаж на помпата,но винаги първо се разбива вътрешното клапанче,затова задължително сваляне.В някаква друга тема бях писал точно от какъв vw и е номера на клапанчетата, на topran бяха и трябват 2 коплекта от по 5-6лв.Като цяло за 10-на лева и час ,два работа си решаваш проблема.

Редактирано от audibs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам.. На кое викате вакуум помпа, защото Любо мислеше. че вакуум помпата е нещото под казанчето със спирачната течност, а всъщност помпата е на главата, от нея излиза един маркуч и влиза в сервото. А това нещо под казанчето със спирачната течност е един клапан. На мен ми трябва помпата, която е на главата.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/849/img0128gi.jpg/

Ето това ми трябва на мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно това на снимката е ,хваната на главата на три места мисля.Няма смисъл да купуваш друга втора ръка,просто смени на твоята клапанчетата,мисля бяха три външни и един вътрешен.

Редактирано от audibs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...