Jump to content

Помощ при избор на А6 2.5TDI 1994-1997g.


kickerbg

Recommended Posts

Първата ми се струва най-добре.

Не мисля, че някоя има борд компютър. В повечето обяви го пишат като си мислят, че моторният компютър е това, то реално има много самостоятелни компютри в колата, но точно този го няма обикновено. Или пък си измислят, за да подлъжат хората.

Най-смешни са ми като маркират buy-back, но май се научиха вече какво е това.

ЕСП и тракшън контрол не знам да има на този модел, освен може би на някакви S6 да съм виждал. А даже и да има по принцип, в тези няма, защото би имало съответното копче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ок, а аз като пълен лаик - как да разбера дали има борд комп или няма? Някакъв допълнителен дисплей на таблото ли има? Или на някоя ръчка да гледам какви неща може да се прави с нея, предполагам си има някакъв знак..

И все пак, да питам отново.. какво толкова, ако няма борд комп, или пък, ако има? Естествено, че е по-хубаво да има, ама пък заради това няма да откажа някоя кола, ако е запазена.. едва ли ще загубя кой знае колко, ако нямам борд комп.

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Третата и на мен най ми допада rolleyes.gif

На тази снимка аз виждам три цвята...........273749bccfe7540c.jpg

но кола по снимки не се купува...

Добре си се ориентирал и на мен седаните много ми харесват.....,но въпреки че си от Варна и много сняг нямате ,най важната екстра за която трябва да гледаш се нарича quattro....:respekt:/>/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината аз лично точно това Ауди го предпочитам комби :)/>/> Единствените комбита, които ми харесват са на Ауди, Фолксваген Пасат и Субару Легаси. Но като гледам какъв избор има за Ц4 - нямам намерение да търся специално комби да е, ако намеря читава ще взема и седан.

Колкото до куатрото - ако ще си купя кола 4х4 ще е Субару Легаси или Форестър, но това няма да е скоро :)/>/>

А поддръжката на куатрото също подразбрах, че била по-скъпа?

Иначе си прав, като се загледам и аз виждам 3 цвята. И без това сякаш първата, врачанската ми харесва повече, макар че е синя, а аз не съм фен на синьото, а на червеното :respekt:/>/>

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до куатрото - ако ще си купя кола 4х4 ще е Субару Легаси или Форестър, но това няма да е скоро :)/>/>/>/>

А поддръжката на куатрото също подразбрах, че била по-скъпа?

Мнооо ми е интересно какво си "подразбрал" за подръжката на куатрото..........то всъщност няма такава......

Влизал ли си Субару от тези години? ....пълно дърво е(в смисъл твърда пластмаса),вътре няма нищо общо с Аудито...а и Субарото по нищо не го превъзхожда като задвижване...

Ще ти разкрия и още една тайна А6 2.5 ТДИ Quattro Sedan е супер рядко срещано и държи цена ако е гледано почти колкото S6 2.2 TQ...

още няма 2.5 ТДИ Автоматик 140 к.с.

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от това, което прочетох ми се стори, че поддръжката на куатрото е по-скъпа. А и аз нямам нужда в момента от 4х4. И не напразно казах , че няма да е скоро да си купя Субару, смятам да е когато стана неприлично богат :)/> Тогава ще си взема нова кола :)/> Тук 4х4 мога да я ползвам само като ходя за риба, но до сега и с моята Примера не съм срещал трудности така, че.. Удобство - да, но не задължително. А и аз така съм се зарибил по Ауди в момента, че не държа да е 4х4, стига да е Ц4 2.5ТДИ. Много ще му се радвам. Нищо, че в момента търсим кола за жена ми. Малко се притеснява от размерите й, ама ще свикне и после съм сигурен, че няма да съжалява, че сме взели Ауди, а не Хонда Сивик примерно.. Тя и на комбито не е голям фен, ама и за това съм сигурен, че ще си промени мнението след време :)/>

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук 4х4 мога да я ползвам само като ходя за риба, но до сега и с моята Примера не съм срещал трудности така, че...

Да, колата е по-стабилна и по-проходима, но за мен лично не си струва да се карат два моста цяла година заради 1 месец сняг....от чисто икономичеста гледна точка. Ако обаче, колата е добра....няма какво да коментираме !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък тук един сняг... :hilezh:/>/> От толкова години - никога не съм имал проблем със снега тук. Хубавите зимни гуми правят чудеса!

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но ако не си финансово подготвен, няма смисъл. Да имам сега едни 6000лв - да си купя поддържано куатро и да му сменя консумативите още в началото и да не се притеснявам. Аз с моите 3000-3200лв. къде отивам? Не съм сигурен, че и кола, която не е 4х4 ще си намеря достатъчно добра. А кой иска да купува нещо със съмнение? За да я купя трябва наистина да ми хареса, а не само защото искам такава. Колкото и да е хубава и запазена - пак е на късмет работата де.. Ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кола търкаляна в БГ е бомба с закъснител,аз съм я сърбал таз попара,1200 км след като я взех и смених прословутите ролки и два ремъка и хоп смених блок на мотора/блок вал бутала комплект/ и добре 4е се случи една читава англичанка с продадена глава и ГНП, че блока комплект за 700лева го взех.Е и 400 на майстори за прехвърлянето и колата от 4500 стана 6200 готова за каране.Така че не залитай по напудрени евтинии макар, че знам ли за 3500 да я вземеш за 2000 още да я стегнеш и си 6+.Май е добре да помислиш и кой ще ти е майстора щото тез 200 лева за работа за смяна на двата ремъка с ролките и водната помпа са си множко дори и за Варна.На мен ги смениха за 80.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да го приемам ли като съвет тогава да търся кола нов внос, а не карана в България?

П.С. Абе с теб май ще трябва да се видим :hilezh:

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да,тези от Бг са напудрени за продаване,щото на собственика примерно не му се занимава с ремонти и разходи и гледа да се отърва.Е с някоя и друга хитрост.ако се поровиш из нета ще видищ какви са цените на такова ауди в Германия втора ръка,минало ТЮФ и с ясен произход.И най важното като избираш да има човек с теб в час по автомобилите.Дето се казва докато теб те омайват той да поразгледа за кусури.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от това, което прочетох ми се стори, че поддръжката на куатрото е по-скъпа. А и аз нямам нужда в момента от 4х4.

Да де,сподели какво си прочел по конкретно..............иначе усещането когато си с quattro(говоря за торсен,не за другите чекии) е съвсем различно от колкото с предно или задно,особено в завоите,ако си с подходящите гуми ги взимаш все едно си по релси..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм му писал в темата саше и му дадох цени за задното окачване и момчето се е изплашило явно.Нали е независимо отзад и е доста по скъпичко rolleyes.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , беше ми показал едни цени, а отдолу "за Куатро:....", което ме наведе на мисълта, че куатрото е друга бира не само от към удоволствие от шофирането, ами и от към цените за частите :)=) А верно ли имало някакъв висящ лагер на куатрото, който вървял само с вала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да има два унибала,две биалетки ,една щанга (дето скърца като се преебеhilezh.gif) и няколко тампона....но като цяло нищо по тази кола няма да те събори като пари.....проблема е трудно да намериш що годе читаво куатро (обикновено са на канче)иначе ако ти изпадне въобще не се чуди...кефа е постоянен и цената която платиш ,(ако си добър стопанин) никога няма да падне под това което си дал...в смисъл си е инвестиция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично си харесах това:

http://www.cars.bg/u801286

http://www.cars.bg/u498276

http://www.cars.bg/u921386

Толкова ли е важно да има борд. комп? В смисъл - да, удобно е да си гледаш разхода на гориво - моментен, за последните 100км и т.н., а какво друго мога да правя?

Наистина ли може да има тракшън този модел? ЕСП? Разбрах, че и темпоматите са рядко срещани.

Сега за темпомата той като функция си го има всеки един АЕЛ,просто ще си купиш лостче с копчетата и се активира функцията с Ваг-Ком,за бордкомпютър с чек,наистина Аел е рядкост с тях,но не е никакъв проблем да си купиш без борд и после да си намериш табло с борд и чек и да го монтираш,не е сложно.До преди да взема моя Аел автоматик,не бях карал кола с автоматични скорости.Впечатлението ми е само положително за автоматичната скоростна кутия,колата набира страхотно и превключването направо не се усеща,а и за зимни условия се представя уникално,миналата зима бях на Боровец в най-големия сняг,никъде не съм закъсал или забуксувал.За разхода на гориво поне при мен е при нормално каране извънградско е около 6,5л/100км,при изцяло градски цикъл на къси разтояние(около 5км,когато я ползвам вместо градското ми Саксо) разхода е около 10-12л/100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стъвпадение, прочетох тук какво си писал, реших да видя нещо ново да не е излязло, и хоп - един автоматик :)=)

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11354805770304240&f1=details&slink=1qn2r8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази си заслужава повече огледа и поне ти е по-близо.

В Бургас има три или четири коли за оглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази врачанката изглежда много добре...за тези пари няма какво подобро да се вземе,истински автомобил!!!!!,ако беше quattro,сигурно щях вече да пътувам към Враца: )

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо, но не искам автомат да е. Да, по-удобно е, и за жената ще е по-добре, обаче някак не искам на 2.5 двигател автомат, и без това дизела е скъп.. Виж, ако исках бензинова кола - да. Слагам и едно газово и напред. Предпочитам ръчни скорости аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...