Jump to content

Помощ при избор на А6 2.5TDI 1994-1997g.


kickerbg

Recommended Posts

Имай предвид цените на демферен маховик и съединител.

Аз ако не търсех куатро досега да съм взел автомата. Разликата в разхода няма да е голяма според мен. 2 кинта на 100 няма да те съборят мисля rolleyes.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Горе-долу колко литра качва автомата? Ясно, че е по-малко отколкото бензинова кола. Ако наистина е 2-2.50 - значи около литър? Ако е литър - ще е супер и наистина автоматика е добра идея. Като се сетя и че няма да се занимавам със съединители.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителите са бял кахър,трябва да мислиш за маховици hilezh.gif

Нека каже Милослав колко му харчеше в София,нямам спомен.Според мен е около литър повече .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за помоща, бяхте ми много полезни! Вече съм пълноправен "колега" тук :hilezh:/>/>/> :hilezh:/>/>/> :hilezh:/>/>/> Т.е. жена ми е "колежка" :D/>/>/>

Ходих до Враца и взех автомата :)))

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11354805770304240&f1=details&slink=1qn2r8

110 конски сили, 96 година - не 97 :)/>

Преди малко се прибрах във Варна, оставих я на платен паркинг за вечерта, а утре се заемам с регистрацията! Първото ми впечатление е много добро. След изминати 440км съм много доволен. Запалиха ми я сутринта в 09ч. като и дадоха ток, запали от раз без проблем. Имаше едно странно чукане като от повдигач, което малко ме притесни мен лично, понеже не мога да бъда сигурен от какво е, казаха ми, че е възможно от вакуум помпа да е. Още във Враца видях, че колата има добро окачване, карахме я нарочно по неравен път, няма хлоп, няма троп! След като колата загря - чукането изчезна, явно сутринта в студеното докато си подкачи масло и се чува. Автомата е добре, няма "ритане", ускорява добре колата и изрежда хубаво скоростите. Автопилота съшо е едно голямо удобство! Абе като цяло съм много доволен!

Има само 2 неща, които ме притесняват малко.. Във Варна паркирах напред на едно място, не малко баирче от утъпката пръст, още бях на "Директ" , когато започна едно ужасно силно чукане от някъде! Стреснах се да не би скоростната кутия да има проблем и веднага изгасих колата и я оставих на "паркинг".. След това като тръгвах - запалих - чукането пак се появи веднага след като я запалих - бързо дръпнах колата назад и когато слезе на равното - спря! Някой има ли идея от какво може да е, дали нещо автомата не е наред? Или понеже повърхноста не беше съвсем равна и се получи някакво усукване нещо? Утре смятам, ако ми остане време да ида на сервиз и да я погледнат от всякъде - ходова част, диагностика и да проверят маслото в скоростната кутия!

Другото нещо - при "кик даун" когато изпреварвам и колата влиза в по-високи обороти пак ми се чува едно чукане, пак като повдигач нещо, много странен шум! Ясно ми е за това, че едва ли някой може да ми каже от какво е, но аз сякаш повече се притеснявам от чукането на автомата когато я бях спрял на баирче.

Моля ви се, успокойте ме поне за едното, че не мога да го преживея да сме я взели днес и вече да знам, че имам проблем! :)/>/>/>

148980_582798405080161_1493503961_n.jpg

184542_582798325080169_1755086266_n.jpg

post-78149-0-87475700-1358455822_thumb.j

post-78149-0-22346300-1358455833_thumb.j

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ! Нека ти е честита и много да те радва !

Чукането може да идва от вакуум помпата или някой повдигач...най-често е това. За помпата не се притеснявай....95% са такива, но това чукане не й пречи да работи (не знам де...ти ще кажеш как спира).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам как са амортисьорите, ама ти си втория на който му прави впечатление, че май е нисичка. Един приятел днеска ме пита да не е със спортно окачване, че му се виждала ниска. Ти с какви гуми си ? На тая са 15 цола.

Между другото - чунакето , което съм чул вчера след като я паркирах на баирче - е от ауспуха, удря се в купето. Утре ще ходя да я вдигна на канал да видя точно къде и да го оправя.

Сега пък като се прибирах почна много силно да "рита" като включа на "директ", това от какво може да е? Дали е тампон на двигателя и, ако е от него не трябва ли и на задна като включвам пак да рита? Или нещо от кутията?

Ще ходя да сменя и маслото на скоростната кутия, някой има ли идея колко събира?

И какво моторно масло ще ми препоръчате?

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката дето съм дал са 215/55/16, но и с 15ки не е захапала калниците. Твоята може да е с някакви други пружини.

А за чукането...аз помислих, че нещо от двг идва. Ауспуха ако има скъсан тампончета може да се удря в една напречна греда след средното гърне. На татко на колата му беше така и с подаване на газ направо си биеше яко отдолу... направих я леко дъгообразна и вече не се чува.

За автомата нищо не мога да ти кажа.

За мотора ти трябват 5л (спецификация VW 505.00). Аз вече 3+ год. ползвам Castrol Magnatec Diesel 10W-40, но и 5/40 да сложиш даже може да е по-добре. Castrol, Motul, Liqui Molly, Valvoline....ако са с "гарантиран произход" наливай смело !

Редактирано от Blagoy Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като форсирам спира да се чува тракането, само на директ като съм се чува и като съм натиснал спирачката. В момента в които подам леко газ и спира. Т.е. само на по-ниски обороти трака гърнето. Утре ще я видя на сервиз. Дано и "ритането" на скоростната кутия при превключване на директ е от това, че иначе другия вариант е тампон на двигателя, който не е много евтин, а точно сега има толкова неща да сменя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,със здраве да си я караш...супер е колата:zustimm:/>

..освен с ауспуха,вероятно имаш проблем и с вакум помпата.

Намери си някой кадърен местен майстор който ги разбира тези коли и ще ти я оправи(мисля,че имаше препоръка по горе)

Относно скоростната кутия,когато бутнеш лоста на D ли рипа?...ако е така едва ли ще е от гърнето.Хубаво е като за начало да смениш маслото на кутията(а и на мотора) сменя се също и филтъра( на който има щампована дата на производство...,задължително и обърни внимание ,така ще може да предположиш горе долу преди колко години е обслужвана последно) и гарнитурата.В СоФия тази процедура излиза около 240 лв.,но аз като го сменях миналата година по това време имаше някаква временна промоция за по страри модели и ми го смениха за 140.....

Кой ти каза,че е 110 коня?,би трябвало да е 116 с код на мотора ААТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де.. виждал съм ги да ги пишат 110, 114 и 115.. вече и аз се обърках.. :) Утре ще ходя при един приятел дето има сервизи да ми направи диагностика за да видя за какво иде реч по колата просто ей така профилактично дали трябва да знам за нещо. След това ще отида в сервиз в който се занимават само със автоматични скоростни кутии да видя какво ще ми кажат. И без това щяхме да сменяме маслото, просто щеше да е след 20-на дена, до месец.. че сега малко на червено сме. Но сега като стана така, няма как.. моторното масло ще изчака 20-на дена тогава. Само на D го прави , да. И то доста силно се чува, и се усеща блъскане направо. Ужасно е! Днес цял ден насам на там я карам, по регистрации по работи.. нямаше проблем.. И накрая вече като запалих да се прибирам.. :(

Иначе като цяло много ми харесва колата. От всички, които гледах тази беше сигурно най-хубавата. А имаше една 4200лв.. И тя хубава, ама много пари и искаха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в талона ,трябва да пише 85kW,....предполагам има проблем с автомата,но джамбазина нещо я е замаскирал....пробай да му звъннеш и да се опиташ да разбереш какво и е баял ....като включиш на D или R ,и пуснеш спирачката колата потегля ли сама напред и съответно назад,когато е на равно?...това е най лесния тест ,за да разбереш дали кутията е в ред....

Също така обърни внимание като почне да рита,дисплея в таблото,дет показва на коя предавка си ,дали не свети целия...

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито за покупката!

За проблема: според мен трябва да се обърне внимание на кутията - опасно е да се кара колата с тези симптоми. От скромния ми опит като потребител на автоматик мога да кажа, че е възможно да няма достатъчно масло в кутията. И сигурно не е сменяно никога. Провери в специализиран сервиз за автоматични скоростни кутии, като първо помоли някой да изясни симптомите още преди да сте започнали обслужването. Качва се с теб и карате няколко километра, минавате през всички положения на кутията и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато съм на Д и пусна спирачката колата тръгва напред, да.. Р - назад. Когато съм на лек баир - стои на едно място, дори когато баирчето не е много леко - пак стои. Това още там държах да го пробвам, преди да я купим. Търсихме място с наклон за да го пробвам. Когато рита дисплея за предавните си светва на Д, не свети целия.

Да, днес ще ходя да видя за какво става въпрос в сервиз за автоматични кутии, да видим какво ще ми кажат. Дано да се окаже от маслото, което така или иначе щях да сменя.. Надявам се само да не излезе нещо по-сериозно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато съм на Д и пусна спирачката колата тръгва напред, да.. Р - назад.

Надявам се че това е българско Р, т.е. R?

По принцип правилно си тестирал кутията и резултатите, както ги описваш са добри - така трябва да бъде.

След консултация в сервиза и ако препоръчат смяна на маслото, смени и филтъра и гарнитурката на картера на кутията - за да нямаш течове вбъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта като я запалих и нямаше проблема с ритането. По-късно пак се появи за малко после пак спря.Сервиза който се занимава с автоматичните кутии беше затворен днес. Минах през един приятел, който има сервиз /Цецо Цоков, който е от Варна сигурно го знае, сервиза на Бош зад затвора/ да види колата и да даде мнение. Понеже нямаше много време на място там я размести напред назад да види за какво му говоря , а после я покара малко. Като цяло каза, че колата е много добре, и трябва да сменя маслото на кутията. После обаче като седнах да пия кафе с едни приятели нарочно разцъкахме малко скоростите и пак почна да рита. Достигнахме до извода, че най-вероятно е някой тампон, понеже звука не идва от към скоростната кутия, ами отдолу под колата. Ще видя на канал в понеделник да видим за какво става въпрос. Може би като оправя това, ще спре да ми трака и когато съм на Д и съм натиснал спирачката. Нещо отдолу ми вибрира и удря по купето. Маслото при първа възможност ще го сменя. Провериха и ми казаха, че събира 7 литра, но нямало да се източи цялото, евентуално може да събере 5литра. По 20лв е литъра ATF масло или нещо такова ми казаха. Гарнитурата с уплътнението някъде около 40лв. Цялата работа около 170-180лв с труда.

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита хубавата колица колега и много да те радва :zustimm:

Най-вероятно е 116 коня, като моята ААТ :)

Относно проблема ти не вярвам, че е нещо сериозно и ти желая бързо да го отстраниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой купувал ли е части от ebay? Ремъци, ролки? Днес проверих цената за двата ремъка и трите ролки - 440лв. клиентска цена, аз ползвам 30% отстъпка, т.е. ще платя 310лв, това добре ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една от фирмите и аз имам солидна отстъпка....

3те ремъка - Dayсo, 3те ролки - Ina, водна помпа - Метели и 3л антифриз - 290лв. Тия неща ги съм ги взимал през Юни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., че блока комплект за 700лева го взех.Е и 400 на майстори за прехвърлянето и ....

Яко са те пързулнали и двамата - двойно може да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...