Jump to content

Audi A4 B6 3.0i quattro


Recommended Posts

Много ме кефи тая слйан 3q, която е...

баси яката кола

някой мераклия доста си е играл, а това знам от опит че е доста трудно

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 178
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,някой знае ли нещо за тази кола ? Не съм карал АУДИ и......сами се сещате....Всичко би ми било полезно. Ще се газифицира .При проверка в Порше София ми обявиха "около или над 2000 лв" за първоначалното обслужване,което ме втрещи. Аз карам Хонда Акорд,там нещата същио не са /или бяха/ от най-евтините,но това тук........Благодаря предварително за всички мнения http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11360913339399816&f1=details&slink=2s0eks

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги ако скоро време успея да продам сегашната ми кола Хонда ХР-В, съм се нагледал и аз на А4 Б6 3.0 бенз 4х4 по възможност автоматик. Поради доста високия разход ГИ ще бъде задължително и ако може някой да сподели каква сума излиза едно хубаво ГИ за този мотор и след като не е от проблемните двигатели може ли да се рискува с ГИ на по-атрактивна цена? Друг въпрос който имам е при ръчните скоростни кутии съединителя как е, тоест с демпферен маховик ли е? Защото то ако ще се плаща скъп съединител по-добре автомат, защото ако автомата има проблем вярвам че ще се усети лесно?! И ако може мнение за http://www.mobile.bg/11363336193789886  и http://www.mobile.bg/11355217288645023 Благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора и аз така си мислех! Аз съм от Сандански и тук знам само на едно място където слагат ГИ и ги познавам хората но мисля че на този мотор не са слагали, но все пак ще ги попитам преди да предприема нещо ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Първата е мултитроник , демек проблеми които ще дойдат рано или късно.

Втората ми се струва много малко вероятно да е на 140К км. 

Аз търся 3.0и от доста време , тия ти давам гаранция че за по 6К не са много читави. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите ми е ясна работата, но ако колата върви добре, няма някакви фрапиращи проблеми с двигател и скорости.. не ме интересуват километрите защото за 1 година не правя повече от 10 хил. км. А след като от доста време търсиш колега не си ли попаднал на нещо добро? Какво ти е мнението за ръчните скорости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако ще вземаш такава кола я вземи с ръчна скоростна кутия.В момента карам такава кола само че автомат и не съм мн очарован.Гори много и не върви за горенето си.Консумативите и частите са си скъпички.За извън градско е много добре колата,но за градско не ми харесвам въобще.



Казвам ти с ръчни понеже ще смънеш 2 литра градско ,а и ще върви пове4е:)Тази кола градско няма да я смъкнеш под 16 литра(автомата):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, но като цяло търся автомат заради удобството и съм склонен да си заплатя разхода на гориво, особено като го обърнем в ГАЗ. Реално при цена на газта двойно по-ниска от тази на бензина и дизела, просто делим разхода на колата на 2 и получаваме разхода примерно на дизелов автомобил. При разход 12.8/100 който дават на 3.0 бензин по каталог, ако сметнем че колата е стара затова 1 литър отгоре и заради газта още 1 се получава 15л/100км което делено на 2 е 7.5л/100км Мисля че дори да стигне крайни стойности 8 - 9л/100км мен ме устройва, защото както казах карам ~ 10к на година, а и по-високия разход.. мм странно но ми е цел.. Иска ми се да започна да си карам колелото което закупих наскоро, а вместо това сега само се возя.. Велосипеда е 600лв и го взех с цел да спра да карам кола, а то започнах още повече :D Затова този разход мисля че ще ме спира да ходя до магазина с колата..  А пък и ако е автоматик има реален шанс и майка ми да кара колата, което ще е по-добре отколкото да я возя когато поиска и все пак друго е от време на време да има свежо гориво( ако ме разбирате :D) Но като цяло, ако изпадне добър екземпляр ръчни скорости няма да се поколебая :) А ти проблеми имал ли си с съединителя и имаш ли някакво мнение за това, защото са доста коне и не знам как ще му се отразят? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не е мултитроник, че ше ти отиде икономия и всичко с първия ремонт.....Иначе цената на газа в момента е повече от два пъти по малка...Мене 360 коня кола ми дава 21 лв градско във варна и 24 в София....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее ти си добре колега :) Да не кажа че с предишната AFN не го постигах това... А колкото до мултитроника, той не се слага на 4х4, но все пак ще се внимава и за състоянието на типтроника :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно кутията съм нямал проблеми и аз съм на автомат.Това не е дизел 4е да се притесняваш от големите нютон метри,но пак не е гаранция колко е потдържана колата и колко ще изкара още.Моята я зех на 200к в момента е на 310к и за сега  си работи по същия начин:) Всичко е късмет при тея курници дъртите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите ми е ясна работата, но ако колата върви добре, няма някакви фрапиращи проблеми с двигател и скорости.. не ме интересуват километрите защото за 1 година не правя повече от 10 хил. км. А след като от доста време търсиш колега не си ли попаднал на нещо добро? Какво ти е мнението за ръчните скорости?

 

Имаше една читава за 15К но на мен лично ми се виждат прекалено много пари за Б6-ца , започнах да се оглеждам за С4 Б6 но в БГ има 3 обяви.

Не съм фен на ръчните скорости , реално погледнато ръчки почти не съм карал , още първата кола на която се качих беше автомат и аз като повечето хора веднъж качили се на автомат не мога да се откажа от него...... не и докато не си взема РС4 евентуално някой хубав ден тогава може и да  поръчкам.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някой колега от Русенският регион има ли наблюдения над тая С4-ка ?

3.0i или 1.8Т 4х4 на Б6 са като бели лястовици и почнах да оглеждам S-ките.

 

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374579344663407&f1=details&slink=3y8jhz

 

 

пс : прочетох доста и доколкото успявам да се редактирам освен големият разход 4.2 мотора на С-ката не крие кой знае колко по-скъпи ремонти от нормална б6-ца...... кво ви е мнението ? Колата ще се кара ежедневно най-вероятно с ГИ ? 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хваща окото и е добре оборудвана, а за части и обслужване според мен няма да е нищо фатално или кой знае колко повече от 3.0, даже вече и от моргите ще може да се намират някои части, Гого вече започна да ги вкарва.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето след а6-ца с 2.5 и мултитроник и б5-ца с 2.5тди двигател ремонтите почти не ме плашат..... 

на С-ката ме плаши единствено разхода щото по каталог го дават 17-18 с ръчка , ако гори до 25/100 градско ще е екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай си направете една екскурзия до Русе и сам си я вижте, тествайте и диагностицирайте в някой сервиз, но проучете за такъв, че този автомобил е необикновен и крие рискове :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но е хубаво да се провери и на друго място, вижда се ,че е оставена от някой да се продава, може и да скрият нещо и те игри играят.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаражни нинжи дал господ.

http://www.avtonet.bg/?profile=819 тоя е наблизо и преди беше представител на бош.

ПП: Колко разбира от S4 e друг въвпрос.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...